Skocz do zawartości

Xenoblade Chronicles 3


Shen

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość yaczes
Opublikowano

Mam nadzieje, ze Monolith pojdzie po rozum do glowy, bo gra bylaby idealna, gdyby nie to ze gra sie samymi chlopakami :lapka:

 

Gość yaczes
Opublikowano

Akurat Euni ma legancko animowane, no ale prawie ich nie ma :(

Opublikowano

Nie no Mio to najlepsza waifua, ale Eunie daje rade, zadziorny słodziak. 

Zaczalem z japonskim VA, zmienilem na EN z ciekawości jak wypada i bardzo pozytywnie się zaskoczyłem, chyba zostawię tak na pierwsze przejscie żeby jak najwięcej wyciągnąć z fabuły, a japonski zostawię na NG+. Glos Riku sztos, w poprzednich grach angielski VA w ogóle nie pasował do noponów, japonski wypadał 100x lepiej. 

 

Nie grałem dużo na razie, jestem dopiero w momencie z 

Spoiler

Vandhamem, o którym wiedzielismy, ale okazuje sie że za przydupasów ma znowu Zuo i Yewa, czyli jest cale trio z Garfont. Tego sie nie spodziewałem. Ciekawe czy ich obecność jest jakoś wyjaśniona (ale nie piszcie jesli jestescie dalej i coś się wyjaśnia) czy są bardziej jak Cid w Final Fantasy. 

Z uwag które mi się nasunęły, nie wiem kto w MS wpadł na pomysł żeby dla postaci z Keves artsy ładowały sie czasowo (jak w XC1), a nie tak samo jak dla Agnus czyli przez auto atak i cancelig (jak w XC2), ale nie przemyślał chyba tego dobrze. Akurat w tym aspekcie podział jest bez sensu i czekanie na ładując się artsy jest nużące. 

Z technicznych spraw, jest większe zróżnicowanie poziomow terenu niz w poprzednich częściach (mówię tu o skałkach, kamienich, progach itp) i wszystko super, ale nie pomyśleli o tym żeby dla przeszkód siegajacych, nie wiem, do wysokości kolana może, wprowadzić automatyczne wchodzenie. W tym momencie trzeba naciskac skok żeby sie na taką mini przeszkodę wdrapać, co nie byłoby problemem gdyby nie fakt że podczas walki nie ma możliwości używania skoku i trzeba nie raz obchodzić na około przeszkodę gdy walka toczy się na nierównym terenie. To taka pierdoła, ale trochę irytuje. 

Graficznie z jednej strony Xeno3 to jedna z najładniejszych gier na Switchu, ale ma swoje niedociągnięcia, szczegolnie na TV gdzie krawędzie są mocno poszarpane. Przekonałem dzisiaj moją lepszą połówkę do spróbowania XCDE i tam tego problemu tak nie widać i modele postaci przy całej koślawosci animacji wygladaja lepiej. Pewnie przez mniejszą ilość detali w jedynce, no ale jednak trochę to kłuje.

I ostatnia rzecz to za małe zróżnicowanie dialogow w trakcie i po walce. Caly czas słyszę te same zdania, pod tym wzgledem lepiej było grać po japonsku, nie rozumiałem co mówią wiec nie radziło. 

Czepiam się drobnostek, bo do poważnych rzeczy na razie nie ma gdzie się przyczepić. Na ten moment wygląda że jest to kolejne arcydzieło Monolith Soft. 

 

Z ciekawosci, na jakim poziomie gracie? Zacząłem na hard i nie jest jakoś przesadnie trudno. Szkoda ze nie wprowadzili obniżania poziomow tak jak to bylo w XCDE, dużo przyjemniej sie grało ustawiając poziomy tak ze 3-4 poniżej bossa. 

Opublikowano

Jestem w połowie drugiego chaptera

fabula:

Spoiler

vandham, No ewidentne postarzony typ z dwójki. Przyleciał skądś żeby ich ostrzec. Dużo wiedział o tym świecie i co się dzieje. Można domniemać, ze jednak dzieje się po dwójce to.

architekt pojawił się na chwile i mówi cos w stylu, zobaczymy jak teraz to się potoczy.

Mio i Nia zbyt duzy zbieg okoliczności. Ma kamień czyli blade.

Sena, ma kamień, włosy jak Bridhid. Jakaś córka?

ewentualnie, może to dziać się daleko przed jedynką i dwójką, czyli przed ubezwłasnowolnieniem blejdow itp. No nic gram dalej xd

 

Opublikowano

Pusty świat, gra z komórki, gra z GameCube'a, dzisiaj developerzy są leniwi, nie no, takie same posty na Metacriticu jak tutaj zawsze na forum o każdej grze.

Opublikowano

Też mam nadzieję, że nie pokuszą się na przeniesienie przygód z planety Mira (czy stworzenie następnej odsłony) na Switcha, tylko już celują w wydajniejszy sprzęt.

Trójka prezentuje się ładniej niż Dwójka, ale od razu widać, że jest to oprawa poniżej HD, a eksploracja otwartego świata na poziomie XenobladeX jest tutaj nieosiągalna.

Opublikowano

Graficznie jest słabo, nawet z poprzednia generacja nie ma szans sie rownac, przy FF XV wyglada po prostu biednie. No ale seria wychodzi na takiej a nie innej konsoli, trzeba sie z tym pogodzic.  Moze na nastepcy switcha monolith bedzie mogl bardziej poszalec.

Opublikowano

No potrzebują mocniejszego sprzętu bo mimo że ich gry kocham to lokacje od xc1 wyglądają tak samo, nawet designersko ciężko im poszaleć na tej konsoli.

Sama gra to :fsg: chłonę świat, każdy m2.

Opublikowano

Nie podoba mi się, że wciąż po rozpoczęciu walki nie można wejśc do menu i zmieniać sprzętu. Fajnie, że są itemki zwiększające dmg vs konkretnemu rodzajowi przeciwnika, ale skąd mam kurwa wiedzieć przed walką, że boss będzie np. mechaniczny.

 

Wam też walki z bossami zajmują długo? Klasy ciągle zmieniam, żeby lvlować nowe, bo w menu nie dają żyć, ale potem na bossie zostaje z nieoptymalną drużyną.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...