Skocz do zawartości

Xenoblade Chronicles 3


Shen

Rekomendowane odpowiedzi

38 minut temu, 20inchDT napisał:

Ja tez wczoraj skonczyłem. Ogólnie bardzo fajnie, ale ja bym nie hajpowal.

 

spoiler ktory nie bedzie spoilerem

  Ukryj zawartość

N zdejmie maskę z oczu jak clark kent okulary XDDD surprise motherfucker

 

 

Niby tak, ale 

Spoiler

to, że Queen to tak naprawdę nie Melia i to, że oprócz N mamy też Mio + włączenie się córki Vandhama z ekipą i zabranie hodowanego ciała Ethel..

 

te wszystkie rzeczy razem zrobiły mi mega chęć na to, żeby wiedzieć co będzie dalej

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

A kto ci będzie robić filety z piersi kurczaka/schabowe na obiad bo chyba nie dziewczyna z laską :reggie: 

Coś potężna ta Eunie na tym fanarcie, u mnie w grze tak nie wygląda.

 

Ten system zmiany klas bardzo mi przypomina Bravely Default ale trochę mnie martwi co mówicie, że te konkretne artsy od Break to jesteśmy ograniczeni a sama gra mi sugeruje zmianę klasy jak już ten rank dobije limitu. Jak na złość to teraz po zmianie u każdej postaci coś słabiej sobie radzą w boju, wręcz nie wchodzą statusy na mocniejszych wrogach. Ma to związek z rankiem? 

Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, 20inchDT napisał:

Klasy keves moga korzystac z artów agnis i na odwrot. Poczatkowo chyba tylko defaultowa klasa noah ma break. Wystarczy, ze pozostali sie naucza od tego swordmastera i jak beda korzystac z jakiejs klasy agni to beda mogli uzywac tego break.

 

Kurde, jeśli to prawda, to jednak dużo lepiej. Tylko że ja nie ogarniam tych Kevinsów i Angusów, na ten moment w grze ustawiłem sobie różne klasy dla różnorodności no i ŻADNA z sześciu postaci nie miała ani nie mogła sobie ustawić breaka. 

 

Nadal nie czaję, czemu skoro combo jest tak podstawowe w grze (a jest jeszcze bardziej niż w dwójce, bo nie tylko nadal jest kluczowe dla zdobywania przedmiotów, ale i nabija chain attack, i jest dużo innych technik go używających itd.), to Monolith tak ogranicza graczy koniecznością wrzucania konkretnych postaci i broni. Tak jak w dwójce, niby tysiąc możliwości, a w praktyce jest jeden właściwy sposób grania a reszta to tak dla jaj. 

 

 

 

Odnośnik do komentarza

W grze są teraz 23 klasy, a kazda ma 5 swoich artów, z czego 3 moze wybrac + talent art (tak to sie chyba zwie) + 3 arty od innych klas z przeciwnej frakcji i 4 skille swoje klasowe + 3 skille do wyboru z innych klas (tu chyba nie ma ograniczenia co do frakcji). Nie ma co narzekac na brak roznorodnosci :lapka: Finalnie bedzie jakas optymalna meta, ale ja tam bede miksował ciagle i nie zagladal do neta, bo zazwyczaj po poznaniu najlepszych kombinacji zaczyna mi sie nudzic.

 

No i jezeli chodzi o podstawowe klasy to swordmaster ma break, heavy guard topple, medic gunner daze, a ogre na talent art ma launch. Pierwsze 3 mozesz odblokowac i uzywac na innych klasach z przeciwnej frakcji i uzywac na dpadzie, albo czekac na inne klasy, ktore w podstawowym toolsecie maja ruchy z tymi combosami.

Odnośnik do komentarza

Ale ja nie mówię o jakimś liczeniu DPS-ów i porównywaniu min-maxowch buildów z tabelką, brak kombo jest już na oko zarąbiście odczuwalny na ekranie, bo wydaje się pod wieloma względami że to jest wręcz najważniejsza rzecz w całym systemie walki. To nie jest podobna rzecz, ani inna rzecz - gra bez kombo po prostu jest dużo uboższa, jest bardzo mocno na nie nastawiona, bez niego po prostu dużo tracimy a nic nie zyskujemy.

 

Teraz gram chwilę bez kombo, żeby potrenować inne klasy, ale mam uczucie że to jest głupie. Nagle wszystko idzie gorzej i wolniej w ciul, a nic w zamian nie mam. Ot takie zmuszanie się żeby wytrenować innym postaciom inne klasy. 

Odnośnik do komentarza

W sumie w każdej grze jrpg, jaka przychodzi mi do głowy, gdzie można było żonglować klasami (Bravely, Dragon Questy, FFy) poziom trudności skakał bo trzeba było przemęczyć się nowym jobem i jakoś zoptymalizować skład.

Dobrze, że tutaj nie zmuszają zmieniać absolutnie każdej rzeczy postaci przy zmianie klasy. Przy grzebaniu w inwentarzu w tych wszystkich śmieciach w Bravely do dzisiaj mam koszmary.

Narobiłem tych gemów a tu się okazuje, że jak się jeden konkretnie zrobi np na drugi poziom to nie, że robię drugi tylko tamten wcześniejszy ewoluje i mogę go założyć już każdemu. Damn.

Odnośnik do komentarza

Niby zawsze, ale to jest różnica jakościowa. Weźmy pokemony. Ja gram wszystkimi pokemonami dla urozmaicenia. Na pewno niektóre są dużo mocniejsze od innych, ale generalnie gra jest taka sama. Nie ma tak, że jakoś którymś się gra naprawdę kaleko, poza może pojedynczymi wynalazkami typowo do multi które mają tylko kontry, tylko defensywę i jakieś tricki. Ale w tym porównaniu, Xenoblade 2 i 3 są jak gra z 500 pokemonami, z których jednak tylko 40 pokemonów ma ataki różnych typów, a reszta nie może korzystać z przewagi typów w ogóle.

 

Zaznaczmy, że Final Fantasy X-2 do tego miał tę przewagę tego systemu, że każda postać w każdej klasie to była skąpo ubrana dziewczyna z widocznym dekoltem i nogami. Żadna gra tak nie potrzebuje remake'u 4K jak ta...

 

 

Zmienianie nie wiem jak działa, ale na pewno się nie zachowuje. Po zmianie na inną klasę, mam nie te gemy i nie te akcesoria, które chciałem. Jest to przydatne, gdy nie chcemy w ogóle się tym przejmować. Natomiast jeśli chcemy mieć odpowiednie gemy i akcesoria (a jednak dużo dają), to jednak trzeba przy każdej zmianie od nowa nad wszystkim siedzieć. Zajmuje to trochę czasu, zwłaszcza że akcesoriów wpada jak zwykle 1000 na godzinę i nie ma zbyt wiele opcji sortowania ich jakoś.

Odnośnik do komentarza

Ej dobra, JAK ja mam te klasy z Kevina niby ustawić, żeby mieć break. Mam np. postać że zrobiła lvl 10 w Swordmasterze. No i nic, obojętnie jaką klasę ustawię, okrągłą czy kwadratową, to nie ma opcji żeby gdziekolwiek jej dać Sword Strike. Nawet Noah nie ma takiej opcji. To się później jakoś pojawia czy co?

Odnośnik do komentarza

Tak są potem inne klasy z umiejętnością Break. Można z jednej strony narzekać na dosyć ograniczony system kuli śnieżnej ale też nie chciałbym dostać gry, gdzie zaraz skleiłoby się jakiś absurdalny OP build niczym w Bravely (chociaż pewnie w internetach już jakieś krążą. Nawet tutaj ktoś pisał już, że switcha praktycznie odkłada). Xenoblady zresztą i bez tego nigdy nie były trudnymi grami na normal, jak się przypakowało level.

 

https://my.nintendo.com/rewards/d399b56a33c68560

 

Alternatywne okładeczki:rayos:

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Dr.Czekolada napisał:

 

 

https://my.nintendo.com/rewards/d399b56a33c68560

 

Alternatywne okładeczki:rayos:

Meh-meh-meh, "This reward is not available in your registered country/region."

 

Właśnie miałem jedną kozacką walkę w 4 chapterze i mogę powiedzieć to: JESZCZE NICZEGO NIE WIDZIELIŚCIE :obama:

 

 

Btw, gość z włócznią  wygląda jak żywcem wyjęty z jakiegoś Naruto xD

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...