Skocz do zawartości

Xenoblade Chronicles 3


Shen

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No właśnie, ja chyba raz w życiu (70h na liczniku) miałem Bursta i się zdziwiłem, że przedmioty wypadły xD Dopiero potem jakiś tutorial wyskoczył, że Burst właśnie takie rzeczy zapewnia i mogę ustawić takie combo. Przez większość gry nie wiedziałem, po co jest ten płomień na pasku HP.

 

Klasy mają zbyt mało umiejętności dających break, przez to te combosy wchodzą zbyt rzadko trochę. Chyba, że się konkretnie builda właśnie pod to ustawi.

Opublikowano

Jest w internecie jakaś kompletna lista które techniki dają burst itd.? Bo nie wiem czemu no nikt tego nie opisuje. Nawet jak stronki mają "wszystkie techniki z opisami" to tak naprawdę opis np. Shielda Basha brzmi tam "atak fizyczny" a o combo nie wspominają kurde. Nie wiem czemu. Na Wiki Xenoblade'a nawet nie ma hasła burst do wyszukania itd. Jakiś sekret no. Podejrzewam że jakaś klasa ma jeszcze burst poza talent artem taumaturga, ale no sekret chyba bo nie mogę wyguglać KOMPLETNEJ listy.

 

No a tak, jak ktoś chce mieć 30 jakiegoś przedmiotu to to jest jakby kluczowe. Co do obrażeń to tak średnio, wiadomo że tutaj na bardzo wiele pozwala smash. Tak, porządnie zrobiony smash skroi masę pacha więc nie ma co mówić że nie ma celu. Można nie używać... no można niczego nie użuywać.

Opublikowano

hmm, burst na normalnym arcie ma chyba tylko jedna klasa i zdobywasz ją w 6 chapterze w ascension quest mio (jest czescia glownej fabuly) To tylko pokazuje jak bardzo niepotrzebny jest burst, bo po dziesiątkach godzin i walkach z bossami mozna było z tego skorzystac mając tylko thaumaturge w druzynie, a info odnosnie wlasciwosci bursta było wlasnie po zdobyciu tej klasy w 6ch lol

Opublikowano

W ogóle granie jest niepotrzebne, żadne odkrycie że czegoś nie trzeba, pytam bo CHCĘ mieć burst, ok. No i guglam i nie mogę znaleźć normalnej listy: to są wszystkie techniki z break, to z topple, itd. Czasami wydaje się że jest to specjalnie pomijane bo inne techniki na liście mają cały opis lol.

Opublikowano

Ciezko to agro utrzymac, tanki najgorsza klasa. Mam redukcje agro na dd i healerach, bonus do agro na tankach a i tak chuja czasem jak Noah zaczyna napierdalac. Chyba za te gemy sie wezme dzis.

Opublikowano

Chyba wszystko, co jest w grze, pomaga. Dobrze jest przyspieszyć częstotliwość ataków i generalnie zoptymalizować wszystkie 6 tak, by gromadzić to agro. Niektóre klasy są bardzo ciężkie w pewnych okolicznościach, bo ich ataki wolno się ładują i same ataki długo trwają. Niekttóre klasy opierają się na zbieraniu aggro z atakowania mocno, inne zadają bardzo niskie obrażenia i opierają się na artach z efektem że generują aggro, wszystko im można do tego rozróżnienia dostosować. Gemy też dużo zmieniają, można ich dać 3 i na wysokich poziomach mają bardzo zauważalne efekty. Można też opierać się np. na target locku, ale debuffy na silniejszych przeciwników wymagają ustawienia ekipy tak, by obniżyła odporność na debuffy. 

Opublikowano
7 minut temu, Dr.Czekolada napisał:

 

Miałem już chwalić, że po raz pierwszy w Xeno nie spadam w przepaść z głupiego powodu ponieważ można w końcu kontrolować w pełni swoje położenie i podopiecznych podczas walki a tu :D

Ja raz spierdoliłem elite z klifu, juz miał zaraz pasc, prawie 10 minut w pizdu

Opublikowano
Spoiler

e5a.png

 

czy rex zapłodnił wszystkie 3? :obama:

sex, ruchanie, chad w spoilerze

 

Dziękuję Monolith za tworzenie takich rpgów i nintendo za finansowanie. Nie mogę się doczekac dlc za chlip chlip prawie 1.5 roku i potem kolejnej gry.

Opublikowano

Ja juz na samym koncu. Mam 69lvl. Niby chcialem docisnac ale jakos tak kurde smuteczek ze to mialby byc koniec. Zrobilem 2 ascension questy bo dopiero jak Shen chyba pisal jak to sprawdzic to zacząłem sie intersowac. Jutro skoncze chyba. No będzie ból dupy ze dlc dopiero na swieta 2023. 

Opublikowano

Jezeli chodzi tobie o hero rooster to ja pisalem na poprzedniej stronie.

 

Czytam teraz tematy spoilerowe xeno na innych forach i próbuję zebrac myśli. No finał tej gry z pewnością podzieli ludzi i nie każdemu się spodoba. koniec ch 5 i poczatek 6 to zdecydowany highlight tej gry.

Opublikowano
2 godziny temu, Shen napisał:

Ulepszanie gemów to masakra, części itemów to sie z pomoca google nawet nie da wyszukac.

 

MIeszane uczucia ale jak dla mnie jednak plus, jest to pewna zachęta do chodzenia wszędzie i zbierania wszystkiego, potem to jest wymierny znak, że zebrałeś różne rzeczy nawet nie wiedząc. Nic specjalnego nie trzeba robić, po prostu wszędzie eksplorować, nie ma tu takich rzadkich przedmiotów jak w dwójce czy X, jeśli po prostu raz pobiegałeś po danym podobszarze to na 99% masz te kilka przedmiotów z niego. Większość przedmiotów jest z przeciwników, no i w sumie wiadomo jaki przeciwnik wyrzuci przedmiot o nazwie "kieł goraxa" itp.

 

Gdyby było podświetlone, gdzie jest dany przedmiot, to w sumie byłoby chyba bardzo nudne, ani nie ma co zbierać przedmiotów bo wiesz których nie potrzebujesz, ani nie masz co biegać beztrosko po świecie zbierając, bo idziesz po prostu w wypisane miejsca i odbębniasz robotę i tyle.

Opublikowano
13 godzin temu, Shen napisał:

Ulepszanie gemów to masakra, części itemów to sie z pomoca google nawet nie da wyszukac.

To jest tragedia, szczegolnie, ze poziom 10 wymaga po 30 sztuk. Chyba w xb1 zaznaczało potworki, a w open worldzie były quest markery nad przedmiotem. 

Opublikowano

Ja właśnie skończyłem i nie wiem co myśleć.. Z jednej strony jeśli w niecałe trzy tygodnie poświęca się grze ok 70 godzin tzn. że gra jest bardzo wciągająca, a nawet uzależniająca - no cóż to Xenoblade - moja ulubiona seria gier. Z drugiej strony przyłączam się do opinii, że to najbardziej mainstreamowy/popowy Xenoblade.

 

Fabuła nie poskładała mnie tak jak w jedynce czy dwójce, chociaż po piątym rozdziale była na to szansa. Chyba za bardzo oczekiwałem większej ilości nawiązań do poprzednich części.
 

Zgadzam się też z Waszymi opiniami, że pod koniec gry Chain attack zaczynało nużyć. QTE w Chain Attack z dwójki było lepszym rozwiązaniem.

 

Mimo tych narzekań i tak grało mi się wybornie i z niecierpliwością czekam na DLC.

 

Bardzo spodobały mi się również mrugnięcia do fanów dwójki w filmiku po finale. Może to w tę stronę pójdzie DLC 

 

Przy okazji pytanie do tych co przeszli: znaleźliście może jakiś dobry materiał na temat powiązań XC3 z poprzednimi częściami w tym z Future Connected ?

 

Chętnie bym poczytał, bo pewnie sporo przeoczyłem 
 

 

 

 

Opublikowano

Art combo nadal jest bardzo przydatne i to że nie było samouczka o nim tego nie zmienia. Poza chain attackiem i uroboro, nic innego tak nie skroi paska jak najsilniejsza technika, dopakowana odpowiednio, puszczona na przeciwnika, który ma launch albo daze. Nie mówiąc o tym, ile można skroić smashem. Wiadomo, że chain attack skroi kilka razy więcej, ale też zajmuje sporo czasu. Przyjemność z robienia combosa i walnięcia wtedy mocnego ataku i zobaczenia na ekranie cyferek jest duża: warto było ustawiać ekwipunek, arty, gemy, buffy itd. tak, by skończyć z tym potężnym wynikiem. 

 

 

Po 100 godzinach wreszcie doczekałem się, twórcy MIELI JAJA zawrzeć najbardziej filozoficzny cytat w serii. W grze są mówione słowa "meh-meh". To jest prawdziwy Xenoblade.

 

Opublikowano

Mój ulubiony przedmiot to ten że arty z lewej strony są też dostępne od razu po rozpoczęciu walki. Ach, mieć to i tę klasę z burstem, przedmioty sypią się z potworów jak z piniaty.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...