Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 26 listopada 2022 Opublikowano 26 listopada 2022 Też biorę na premierę. Specjalnie nawet zaopatrzyłem się w Snackboxa. Przyjdzie gdzieś w styczniu chociaż teraz myślę, czy nie popełniłem błędu, bo właśnie zapowiedzieli płytke PCB z natywnym supportem dla ps5/XS. Cieszy też, że jest coraz większe zainteresowanie tego typu kontrolerem na scenie i SF6 z tego tytulu również będzie przystosowany żeby gracze nie odwalali tanich sztuczek jak spamowanie charge Guilem. Cytuj
iluck85 2 961 Opublikowano 26 listopada 2022 Opublikowano 26 listopada 2022 Tez sobie jakiegoś arcade sticka przygarnę. Jak nie Hori, to może sam złoże coś z Chin. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 1 grudnia 2022 Opublikowano 1 grudnia 2022 Zapisy na drugą zamkniętą betę. https://www.streetfighter.com/6/cbt/en/ 2 Cytuj
Soban 4 102 Opublikowano 8 grudnia 2022 Opublikowano 8 grudnia 2022 nie wiem czemu, ale caly czas myslalem ze to jakos na przelomie marca/kwietnia wychodzi Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 8 grudnia 2022 Opublikowano 8 grudnia 2022 Liczyłem na koniec zimy (marzec). No cóż. Mam nadzieję, że czas szybko zleci do premiery i gra będzie dopracowana technicznie + dużo zawartości dla samotnego gracza. Cytuj
ogqozo 6 574 Opublikowano 8 grudnia 2022 Opublikowano 8 grudnia 2022 Ogólny przegląd cover story w "Edge'u": - SFV? Nakayama: "Chcieliśmy osiągnać tak wiele... zrobiliśmy co mogliśmy w ograniczonym czasie, ale nie było możliwości testowania. Teraz czas jest po naszej stronie (...) Cztery lata prac mają zapewnić, że wszystko będzie takie, jak chcieliśmy. Czuję, że gra wreszcie spełnia wyobrażenia" - Edge: to prawda, że spełnia; gra jest zatrważająco zręczna i dobrze zrealizowana... to dzieło ludzi z wielką wizją i możliwościami by ją zrealizować. - Nakayama zawsze ciepło wspominał granie na automacie w SF w Gunmie, i wkraczając do branży gier wideo, zawsze za największy cel uważał pracę nad SF. Co za zaskoczenie, że gdy tylko trafił do Capcomu z takim marzeniem, został mianowany reżyserem nowej części, zajmując się tym naraz z naprawianiem piątki - "nie konsultowaliśmy, ale rozmawialiśmy z twórcami poprzednich legendarnych Street Fighterrów, czym się kierowali tworząc postaci, co chcieli zrealizować swoimi projektami" - nad grą pracuje masa nowych osób, ale też trochę inspirujących weteranów, jak np. niejaki "Katuragi" który tworzył animacje do dwójki - dla Matsumoto najważniejsze jest przyciągnięcie nowych graczy, jakże trudne we współczesnej Japonii - "nie ma już automatów, dlatego stawiamy na obecność na eventach, jak Comic Con czy Tokyo Game Show. Chcemy dać tę grę do rąk masie ludzi" - Drive to chyba najważniejsza, bardzo mocna zmiana mechaniki gry, drastycznie zwiększając możliwości gracza w trakcie walki. Edge: "Ten zbiór systemów rewolucjonizuje grę na każdym poziomie skilla, ale na tym najwyższym, kompetytywnym, powinien uczynić SF6 sportem oszałamiającym dla widza" - zespół chciał oddać bardziej realistycznie uczucie walczącej osoby - możesz rzucić się agresywnie, ale bez idealnej precyzji możesz zostać za to tym mocniej skarcony. To ciągła walka o używanie i odnawianie paska Drive - nie tylko Drive Parry potrafi kompletnie zniwelować obrażenia - z Third Strike powraca "perfect parry" - aby Drive Impact nie był zbyt przegięty, robienie go w combie nie pozwala na odbicie przeciwnika od ściany - testy? "Krytyka fanów często jest słuszna, ich propozycje na naprawę często nie są". Mimo wszystko po fatalnym starcie piątki, wiele czasu poświęcone jest na zbieranie informacji i statystyk i korekty oparte na reakcje graczy. - "jedno powiem.... w dniu premiery, Street Fighter 6 będzie miał bogactwo od razu obecnego, gotowego kontentu" - komentarz dostarczą gwiazdy sceny growej, jak Kosuke Hiraiawa... ale też np. metalowej, jak Demon Kakka. Nie wiadomo jak będzie z wersją angielską - Terayama o muzyce: "podstawą jest hip-hop, bo taki jest styl graficzny tej gry. Połączyłem z nim gatunki nim inspirowane oraz to, co uważam za najlepsze w tradycji Street Fightera. (...) World Tour jest gwarny i miejski, z komputerowymi dętymi i samplami wokalowymi; Fighting Ground to tłuste bity ulicy; Battle Lounge ma bardziej wyluzowany i jazzowy nastrój (...) Dużo graliśmy w Street Fightera i chcieliśmy oddać tę ekscytację, gdy do twojej gry dołącza się nowy rywal" - hub to dobry przykład na połączenie tradycji z nowym: jego obecność to dołączenie wreszcie do popularnego trendu w bijatykach, ale tutaj możemy też np. pograć w dwójeczkę czy w Final Fighta - ogólnie założenie jest takie, że gra ma pozwalać na zmianę reguł i dostosowanie wielu rzeczy do własnych preferencji, na nowoczesną, bardziej rozrywkową modłę (jak szalone reguły w Extreme Battle Mode czy emotki przed walką) - World Tour to inna trendy nowinka, i nieco opiera się na takim trybie z PSX-owej wersji SF3 Alpha . Nasz avatar będzie zdobywał doświadczenie, uczył się ataków od wszelkich postaci w grze, zbierał RPG-owo umiejętności pasywne, a także toczył róznorakie specjalne walki z innymi zasadami itp. - World Tour to też najlepsza okazja, by nieco rozwinąć postaci w grze i dać im nieco historii, która do tej pory była obecna tylko w powiązanych anime i mangach - włożono bardzo wiele pracy w to, by sterowanie classic i modern było zbalansowane. Ma być tak, że gracze mogą wybrać oba i absolutnie nie będą mieć z tego przewagi. Nakayama: "Modern to nie ma być pierwszy krok na drodze do classica, to nie ma być easy mode. To mają być dwa osobne byty. Zaczynasz grę i możesz wybrać classic jeśli wolisz, albo modern jeśli wolisz" 5 Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 9 grudnia 2022 Opublikowano 9 grudnia 2022 Bierze ktoś wersję Ultimate w preorderze ? Cytuj
Soban 4 102 Opublikowano 9 grudnia 2022 Opublikowano 9 grudnia 2022 Nie wiem co tam będzie. Character passa pewnie łyknę z deluxe, ale kosmetyka mi lata koło zaganiacza. Z tego nowego trailera to cieszą dojebane plansze(to koloseum <3). Cytuj
pawelgr5 1 507 Opublikowano 9 grudnia 2022 Opublikowano 9 grudnia 2022 Ja się ciesze z trybu World Tour bo w SFA3 mi to mega siadło i sporo godzin przegrane tam było. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 15 grudnia 2022 Opublikowano 15 grudnia 2022 Beta pobrana. Można nawet odpalić ale serwery bedą dopiero jutro. Ogra się po robocie Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 18 grudnia 2022 Opublikowano 18 grudnia 2022 Japońska gra = 0 zaskoczenia Cytuj
ogqozo 6 574 Opublikowano 19 grudnia 2022 Opublikowano 19 grudnia 2022 Jak oni to robią, że każdy news o tej grze brzmi jak najlepsza bijatyka ever. Od razu wiesz widząc taki avatar, że ci skopie tyłek w najbardziej poniżający sposób, tak jak kiedy widzisz w Soulsach kogoś na golasa robiącego "Well what is it!". Cytuj
pawelgr5 1 507 Opublikowano 19 grudnia 2022 Opublikowano 19 grudnia 2022 Pierwsza bijatyka od lat na która czekam i mam nadzieje ze wszystko m się uda. Cytuj
wet_willy 2 166 Opublikowano 19 grudnia 2022 Opublikowano 19 grudnia 2022 Pogralem troche w ta druga bete i jestem o gre spokojny Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 17 stycznia 2023 Opublikowano 17 stycznia 2023 (edytowane) Grałem na decku w obie bety i można kupować w ciemno. Dawno nie było tak świeżego SF, mają plan i pomysł na ta część, widać też zawartości będzie od groma, całkowite przeciwieństwo piątki gdzie dorabiali resztę lata po premierze. Edytowane 17 stycznia 2023 przez Daffy 2 Cytuj
pawelgr5 1 507 Opublikowano 18 stycznia 2023 Opublikowano 18 stycznia 2023 Jak to chodzi na decku? Jest 60 klatek na medium chociaz? Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 18 stycznia 2023 Opublikowano 18 stycznia 2023 To pewnie przed jakąś optymalizacja jest, status miało nieobsługiwane. na średnich miałem 60fps w walkach, skaczące 30fps biegając po lobby. Może do czerwca ogarną. Z drugiej strony ma być w fullu ten tryb zwiedzania miasta to nie wiem jak tam będzie z klatkami. Co ciekawe zanim zagramy mecz online odpala się obowiązkowy benchmark graficzki więc chyba jakby mocno dropilo klatki to by gierka sama ustawiła detale do meczy w sieci by było komfortowo. Bajer że w lobby są automaty ze starymi gierkami capcomu, nawet na nich działa granie online i będą jakieś dniowe/tygodniowe wyzwania. Co mi się nie podoba? Detal ale przesadzony generator avatarow - matko bosko co tu można za twory robić, totalny festiwal cringu będzie w lobby. 1 Cytuj
Square 8 710 Opublikowano 23 lutego 2023 Opublikowano 23 lutego 2023 Zangief trochę dziwny design, stary jakoś mi lepiej pasował, za to Cammy super. Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 24 lutego 2023 Opublikowano 24 lutego 2023 Cammy moja main Stylistyka SFV mocno mnie odrzuciła. Postacie wyglądały tam, jak z plasteliny. Tutaj nieporównywalnie lepiej. Świetnie niektóre postacie się prezentują, zarówno od strony graficznej, jak i designu. Jak widać nie potrzeba odkrytych pośladów, żeby zrobić atrakcyjną postać. Ta przesadzona muskulatura u niektórych postaci też już tak nie razi, jak na pierwszych materiałach. Cytuj
Sylvan Wielki 4 639 Opublikowano 24 lutego 2023 Opublikowano 24 lutego 2023 Killer Bee wypada znakomicie. Jest przy tym seksi. Zdaję sobie sprawę, że to kwestia gustu, ale ta okładka nie będzie najpiękniejszą w dorobku marki. Być może w 2024r. przy okazji edycji Super/Extra będzie lepiej (oby z Sagatem w komplecie). Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.