Skocz do zawartości

Street Fighter 6


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Połowa składu, który się tutaj udziela i tak nawet nie zagra w tę grę, bo nie lubi bijatyk... no ale taki mamy sport narodowy. Z drugiej strony forum jest po to, żeby sobie pogadać/popisać itd. Pozdro dla wszystkich.

Edytowane przez ciwa22
Opublikowano

Z tego wycieku to ciężko stwierdzić kto tam będzie bossem(jedynie stary rusek pasuje designem), bo nie wraca nikt z ekipy bisona(no dobra ed jest). shotosy niby są 3, ale mocny re-design kena moze cos namiesza w jego gameplayu.

Teraz pozostaje czekać na info o netcodzie i ewentualnym crossplayu

Opublikowano
1 godzinę temu, Soban napisał:

Z tego wycieku to ciężko stwierdzić kto tam będzie bossem(jedynie stary rusek pasuje designem), bo nie wraca nikt z ekipy bisona(no dobra ed jest). shotosy niby są 3, ale mocny re-design kena moze cos namiesza w jego gameplayu.

Teraz pozostaje czekać na info o netcodzie i ewentualnym crossplayu

Gdzie widzisz Eda?

Opublikowano

SF3 mial taki klimacik hh min dlatego, ze to de facto nie mial byc street fighter. Gra sie miala nazywac po prostu New Generation i dopiero na koniec dewelopmentu dodali shoto i zrobili z tego SF3. Troche sie rozczarowalem jak sie o tym niedawno dowiedzialem bo zawsze uwazalem to za odwazny ruch tak wypier.dolic 95% starej ekipy a tu sie okazuje ze ch.uja.

Opublikowano

Zdawało mi się że SF V na PS4 Pro z SSD wczytywał się wolniej niż SF IV na PS3, ale dawno w to grałem. Teraz ogrywam SC VI (tak samo Pro z SSD) i walki wczytują się z 3x wolniej niż SC IV na PS3.

Opublikowano

Zdecydowana większość japońskich bijatyk na UE4 miała bardzo długie loadingi. W recenzjach często o tym nie wspominano. Co wg mnie jest dziwne i nierzetelne. Długie loadingi w grach, obok słabego frame rate to największe techniczne "bolączki" gier. Moim zdaniem nie powinno się przymykać na to oczu. SFIV zdecydowanie szybciej się wczytywał od SFV. Tak samo TTT2 (4 postacie)  szybciej od T7 (2 postacie). Japończycy albo nie ogarniają tego silnika, albo ten silnik średnio nadaje się do bijatyk. 

Nawet na SSD (PC) ciężko wczytywanie nazwać ekspresowym. Jasne, jest zdecydowanie lepiej niż na PS4/PS4 Pro. PS5 jest minimalnie gorsze od PC (czas wyczytywania walk).

Opublikowano

Skoro SF VI jest na RE Engine to patrząc na to że loadingi w RE VIII na PS5 praktycznie nie istnieją nie powinno być z tym problemów, a przynajmniej będzie wiadomo że to wina devów a nie silnika.

Opublikowano
8 godzin temu, smoo napisał:

Podobno stara mu rogi przyprawila i odeszła czy coś. Wiecie, przecieki l o r e.

Moze wzorowali sie na dramie Depp vs Heard tylko teraz jest juz za pozno na zmiane builda.

Opublikowano

No czuć znowu pieniądz w capcom fighters, bo SF5 to trochę na kolanie był klepany nie wspominając o marvelu, ale wtedy też firma miała kryzys finansowy, który sobie elegancko odbili przez ostatnie lata residentami, dmc i chorymi ilościami sprzedanych kopi mon hunów 

Opublikowano
10 godzin temu, Mejm napisał:

Z deka karykaturalnie wygladaja te postacie nabite miesniami. Bicek Crisa z RE5 przebity.

 Tu wygląda to zdecydowanie najlepiej, imo SF4/5 pod tym względem wypadały dużo gorzej. No i tu animacja jest kozacka.  :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...