Opublikowano 10 czerwca 20222 l Juz pisalem dzisiaj wetowi - ciekawa droge przeszedl street fighter jesli chodzi o design. Wyglada spoko - jak nic innego - ale dla mnie te troche plastelinowe, troche kreskowkowe, a troche realistyczne pudziany sa jednak dziwne. Wolalbym chyba, ze poszli w strone, w ktora poszedl Arc System Works. Ale animacja przednia.
Opublikowano 10 czerwca 20222 l Dla mnie od czasu SF Alpha 3 nie wyszedł żaden naprawdę fajnie wyglądający SF. Nie łykam tej pseudo kreskówkowej grafy i modeli postaci 3D. Tak ciężko zrobić grafę 2D która wypali oczy?
Opublikowano 10 czerwca 20222 l 26 minut temu, Plugawy napisał: Dla mnie od czasu SF Alpha 3 nie wyszedł żaden naprawdę fajnie wyglądający SF. Nie łykam tej pseudo kreskówkowej grafy i modeli postaci 3D. Tak ciężko zrobić grafę 2D która wypali oczy? Jak chcesz bijatyki 2d z dobrą grafiką to musisz niestety cofnąć się o parę lat i grać w BlazBlue, P4A albo KoF XIII. Capcom już dawno się przerzucił na 2.5d, SNK tak samo (mimo że KoF XIII wygląda o wiele lepiej od XIV i XV), ArcSys też dawno nie wydał bijatyki typowo 2d (a nowy BlazBlue ze sprite'ami przystosowanymi do TV 4k by wymiatał). Gdzieś kiedyś czytałem że jak by chcieli upchać to co było w SF IV wraz ze wszystkimi animacjami itd. ale w typowym 2d to development i koszt były by o wieeele większy. A SF VI prezentuje się jak na ten moment bardzo dobrze, przynajmniej ma jakiś styl. Oby tylko znowu nie przekombinowali z paskami.
Opublikowano 10 czerwca 20222 l Ja nie widze nic nadzwyczajnego w tych animacjach. To sa ciagle te same ruchy, ktore pamietam z SSF2T i SF4. I jeszcze to gniazdo na glowie Guila, o jenysiu. No i mam nadzieje, ze muzyka z planszy to tylko na potrzeby trailera (paski zdrowia tez by mogli pokazac).
Opublikowano 10 czerwca 20222 l Temat Chun Li. No jest ten vibe 3ki. Niby ok, ze nie powtarzaja oryginalngo ze SF2 ale ten w ogole do niej nie pasuje.
Opublikowano 10 czerwca 20222 l Ta muzyka Chun-Li to bardziej pasuje do Ridge Racera albo jakiś futurystycznych wyścigów, do bijatyki średnio.
Opublikowano 10 czerwca 20222 l Dmg tylko niech trochę przykręcą, bo zdycha się szybciej niż w poprzednich SF
Opublikowano 11 czerwca 20222 l Man nadzieję że te gadanie podczas walki będzie można wyłączyć. Zbędny "bajer". Edytowane 11 czerwca 20222 l przez Alastor84
Opublikowano 11 czerwca 20222 l Podoba mi się to co pokazali. Cieszy 'mięsistość' animacji, dobrze czuć impakt ciosów. Jedyne czego nie jestem pewny to te Focus ataki, trochę za dużo są w stanie łyknąć, w 14:37 chyba przyjął na klatę nawet Donkey Kick. Jak czegoś nie popsują to może być hit na poziomie SF IV.
Opublikowano 11 czerwca 20222 l Swoją drogą ten Luke dziwnie wygląda bez butów Coś czuję że będzie dużo strojów do kupienia, być może część do odblokowania w trybie fabularnym. Może będzie jakaś customizacja. Byle nie taka jak w T i SC gdzie większość przedmiotów to gówno.
Opublikowano 11 czerwca 20222 l Dziwnie też wygląda Chun Li. Zawsze miała duże uda, ale one wcześniej były umięśnione. Na tych filmikach, wygląda jakby miała spasioną dupę i małe stopki. Prezentuje się nieproporcjonalnie.
Opublikowano 11 czerwca 20222 l 4 godziny temu, genjuro napisał: Dziwnie też wygląda Chun Li. Zawsze miała duże uda, ale one wcześniej były umięśnione. Na tych filmikach, wygląda jakby miała spasioną dupę i małe stopki. Prezentuje się nieproporcjonalnie. Z jej ud to oni chyba juz robia sobie mema. Odchudziliby ja to by byl placz ze jak to, gdzie udka.
Opublikowano 12 czerwca 20222 l Świetnie wygląda ta gra. Nie gram już w bijatyki od dobrych 10 lat, ale chyba będę oglądał sporo zawodów bo po prostu jest baja.
Opublikowano 13 czerwca 20222 l Jamie nie moze pic alko bo gra musial by miec inny rating wiekowy gra wyglada swietnie miejmy nadzieje ze 2023 to bedzie ta czesc roku przed zamknieciem roku fiskalnego czyli Luty/Marzec.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.