Homelander 2 127 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Jest zapowiedź. Wiadomo tylko, że robi go Crystal Dynamics i, że powstaje na Unreal Engine 5. Dla mnie bomba, Tomb Raidery to duża część mojego growego życia https://www.gamespot.com/amp-articles/new-tomb-raider-announced-runs-on-unreal-engine-5/1100-6502181/ Cytuj
balon 5 355 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Nowy Tomb Raider? Zawsze spoko Crystal Dynamics mając w pamięci ich ostatni tfu potwór Marvel Avengers? Nie koniecznie No ale ogólnie czekam. Tomby zawsze trzymają pewien poziom. 1 Cytuj
Homelander 2 127 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Autor Opublikowano 5 kwietnia 2022 4 minutes ago, balon said: Nowy Tomb Raider? Zawsze spoko Crystal Dynamics mając w pamięci ich ostatni tfu potwór Marvel Avengers? Nie koniecznie No ale ogólnie czekam. Tomby zawsze trzymają pewien poziom. Dla mnie zawsze wygladało to tak jakby Crystal Dynamics zostali zmuszeni do tych Avengersów. W sensie wydawca w punktach opisał jak ma wygladać gra, a oni mieli się dostosować. Nie widzę tam nic z czego zasłynęli Kryształowi. Może nie jest to team jak Naughty Dog czy Rockstar, ale robili bardzo dobre gry Cytuj
balon 5 355 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Opublikowano 5 kwietnia 2022 17 minut temu, Homelander napisał: Nie widzę tam nic z czego zasłynęli Kryształowi. Może nie jest to team jak Naughty Dog czy Rockstar, ale robili bardzo dobre gry Tutaj zgoda, dlatego mają mój pełen kredyt zaufania. Cytuj
Paolo de Vesir 9 164 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Najważniejsze, że jednak Crystal Dynamics. Nie mogłem się przemóc przez Shadowa, Eidos nie podołało w mojej opinii. Cytuj
messer88 6 532 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Super że coś robią, najlepsza seria gier przygodowych. Cytuj
Czoperrr 5 195 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Tomb Raidery klasa, czekam na przygody Lary na nowej generacji. Avengers to gra na licencji, nie przejmowałbym się tym akurat. Ciekawe czy będzie to kontynuacja trylogi czy też może pokuszą się o większe zmiany nawet w samym wyglądzie bohaterki. Cytuj
Masorz 13 200 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Imho kolejny restart jest niepotrzebny. Niech tylko level design będzie bardziej wielopoziomowy jak pierwszej (2013) części. Cytuj
messer88 6 532 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Fajnie jakby jej tym razem nie dorzucili przydupasow do towarzystwa jak tego grubasa 3 1 Cytuj
Szajka 408 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Opublikowano 6 kwietnia 2022 2 godziny temu, Czoperrr napisał: ...może pokuszą się o większe zmiany nawet w samym wyglądzie bohaterki. Pójdą znakiem czasów i grać się będzie transpłociowym synem Lary urodzonym jako córka Cytuj
Paolo1986 770 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Zdecydowanie bomba, ograłem ostatnią trylogię z przyjemnością. Przypuszczam jednak, że to mógłby być kolejny reboot, co nie byłoby złym pomysłem, nie trzeba byłoby niańczyć Jonah Cytuj
wodny1988 41 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Teraz ma być jakieś połączenie starej linii czasowej z nową. Zobaczymy co wykombinują - oby nie remake jedynki. Na Netflixie ma być serial, który będzie pomostem między Shadow a nową grą. Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Opublikowano 6 kwietnia 2022 ostatnio odpalilem ten remaster pierwszej czesci nowej trylogii i ku.rwa to dalej swieze jest i dalej robi wrazenie no i czekam. Cytuj
oFi 2 470 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Niech zrobią dorosłą larę z cycem i bezczelnymi odzywkami jak w pierwowzorze i będzie cymes. Cytuj
Nyu 773 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Ja licze na trudny platforming daleko od cinematic experience'u, poczucie osamotnienia i brak ludzkich przeciwnikow. Ale kogo ja oszukuje. 1 Cytuj
Wredny 9 600 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Opublikowano 6 kwietnia 2022 18 godzin temu, messer88 napisał: Fajnie jakby jej tym razem nie dorzucili przydupasow do towarzystwa jak tego grubasa Tego tak, ale fajnie byłoby, jakby tym razem zatrudnili kogoś od scenariusza i postaci, żeby było w tej grze trochę życia, fajnych dialogów i wciągająca historia. Jasne, wszystkie trzy części były super gierkami nawet bez tego, ale skoro i tak próbowały, a wychodziło im to żenująco, to czemu nie poprawić elementu, w którym gra była ułomna. No i strzelanie, bo oprócz łuku to tragedia. 1 Cytuj
Lukas_AT 1 196 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Opublikowano 6 kwietnia 2022 (edytowane) Jeśli nie poprawią dialogów to będzie niezła kompromitacja. Nie wiem kiedy gra zadebiutuje, ale powiedzmy, że w 2023/2024. Jeśli wtedy dialogi będą gorsze niż w pierwszym Uncharted z 2007 roku, to będzie to pokaz mega lenistwa i zaniedbania. Niemniej, jeśli gra wróci bardziej do stylu rozgrywki z Anniversary w jakiejś unowocześnionej formie to byłbym skłonny na to przymknąć oko, bo w pierwszej kolejności tak czy owak dla mnie liczy się gameplay. Edytowane 6 kwietnia 2022 przez Lukas_AT 1 Cytuj
Szajka 408 Opublikowano 27 lipca 2022 Opublikowano 27 lipca 2022 No ta po lewej lepsza fhui IMO. 1 Cytuj
Figaro 8 246 Opublikowano 21 stycznia 2023 Opublikowano 21 stycznia 2023 poproszę o porządny singiel, z większym naciskiem na to, co sprawiło, że stare gry były dobre. nie okłamujmy się, nowsze części były jakie były z powodu Uncharteda. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 21 stycznia 2023 Opublikowano 21 stycznia 2023 Chciałbym Larę, która znowu robi wygibasy i wymaga od gracza jakiejś minimalnie wiekszej platformowej zręczności od TR 2013 ale kogo ja oszukuje Cytuj
balon 5 355 Opublikowano 21 stycznia 2023 Opublikowano 21 stycznia 2023 Wygibasy, zagadki, oprawa godna ad 2023 i mamy kandydata na goty. Cytuj
Wojtq 795 Opublikowano 21 stycznia 2023 Opublikowano 21 stycznia 2023 Byłoby fajnie, gdybyśmy dostali platformówkę bez wspomaganych skoków. Jakkolwiek uwielbiam Prince of Persia: Sands of Time, to wydaje mi się, że to właśnie ten tytuł rozpoczął modę na skoki, w których gracz nie musiał się martwić czy doskoczy, co było rozpowszechnione później przez Uncharted. W ostatnim Shadow of Tomb Raider te skoki zahaczały o absurd, bo raz Lara mogła przeskoczyć przez metrową kałużę, a kiedy gra przewidywała konieczność mogła skakać (bez wysiłku gracza) na 5 metrów w dal. Obawiam się jednak, że taka marka jak Tomb Raider jest już skazana na bycie blockbusterem, a platformowość raczej się nie sprzedaje w oczach wydawcy. I niech zmniejszą do minimum fabułę i oskryptowane sceny akcji, bo grając w ostatnią część czułem się nie raz jakbym jechał po szynach, a sama fabuła i zachowania postaci były śmiechu warte. TR chciało być jak Uncharted, ale brak mu tego luzu. Powrót do starej stylistyki, niczym na poniższym fan-arcie, też mógłby być odświeżający po smutnej Larze z ostatnich części. Spoiler Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.