Skocz do zawartości

Skull & Bones


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dodanie botów (hehe) byłoby zaprzeczeniem tego co jest wyjątkowe w tej grze i sprawiłby że stałaby się dużo gorsza. Cała gra opiera się społecznych interakcjach, w nawigowaniu statkiem, sterowaniu, ustawianiu żagli, czy walce, wszystkie te elementy zostały zaprojektowane jako kooperacyjne mechaniki wymagające współpracy ludzi jak na prawdziwym statku. Tego nie da się przenieść na komputerowych towarzyszy. To nie jest Black Flag czy Skull & Bones gdzie na ekranie wyświetlają ci się znaczniki gdzie płynąć, w SoT druga osoba musi fizycznie zejść pod pokład, odnaleźć się na mapie i podać na kompasie kierunek drugiej osobie która steruje statkiem.

Opublikowano

Też myślę, że żeby SoT dawało fun dla pojedynczego gracza to Rare musiałoby bardzo, ale to bardzo mocno je przeprojektować i dodanie botów nie załatwiłoby sprawy. Gra była od początku pomyślana do ciorania w kilka osób, które mogą wchodzić ze sobą w interakcję jak ludzie, a nie na zasadzie dymków z gestami czy innymi takimi zagrywkami. To jest gra stricte do grania w grupie, najlepiej znajomych, tak była pomyślana i tak działa.

  • Plusik 1
Opublikowano
2 godziny temu, PiotrekP napisał:

Dobra panowie, mea culpa. Tak- chodziło mi o SINGLOWĄ grę piracką. Wiem, że jest Sea of Thieves ale to multi. 

Ten Skull to w obecnym stanie też gra tylko multi. Rozkopali ten projekt, miało być inaczej i zmieniali co chwila koncepcje niestety. 

Opublikowano

to że Skull & Bones będzie grą multi to akurat chyba najmniejszy jej problem. Bo cały pomysł na tę grę wygląda słabo, nieciekawie i prezentuje się znacznie biedniej nie tylko od SoT, ale nawet od starszego Black Flaga. Co jest pewnym wyczynem, bo wydawało się gra powstająca od tylu lat na fundamencie Black Flaga nie może być od niego uboższa, ale Ubisoftowi jakoś się udało.

 

Opublikowano

Myślę, że ruch wynika z tego, że ludzie na prawdę chcieliby dobra singlowa grę o piratach, a ja już pamiętam, że po zapowiedzi tej gry i info, że to multi to raczej opinie były średnie. Jednak każdy oczekiwał takiego duchowego następcę AC4.

Opublikowano

Ja bym się nie obraził na grę z budżetem AAA, gdzie mógłbym kupić sobie np ładunek tkanin na jednej wyspie i sprzedał z zyskiem na drugiej, robiąc po drodze jakiś wątek fabularny związany z odbiciem fortu z rąk Hiszpanów czy zabawę właśnie w piratów i opchnięcie towaru na czarnym rynku. Ciekawe jakby Rockstar zabrał się za coś takiego.

  • Plusik 1
Opublikowano
9 godzin temu, Dr.Czekolada napisał:

Ja bym się nie obraził na grę z budżetem AAA, gdzie mógłbym kupić sobie np ładunek tkanin na jednej wyspie i sprzedał z zyskiem na drugiej, robiąc po drodze jakiś wątek fabularny związany z odbiciem fortu z rąk Hiszpanów czy zabawę właśnie w piratów i opchnięcie towaru na czarnym rynku. Ciekawe jakby Rockstar zabrał się za coś takiego.


Też kiedyś mi się coś takiego od R* marzyło, ale taka gra już dawno powstała i zrobił ją UBIsoft, a nazywa się Assassin's Creed IV Black Flag :reggie:
Pamiętam, że te moje fantazje o pirackiej grze od Rockstar były świeżutko po tym, jak Disney ubił fajnie zapowiadającą się Armadę:
 

 

Opublikowano

Problem Asasynów jest taki, że mają wywalone jajca w immersję przez ten osrany Animus (no i miliard znaczników na hudzie jak to Ubi) i generalnie czwórka ma chyba jeden z gorszych początków w serii. Jakieś misje, gdzie musimy kogoś śledzić czyli najokropniejszy typ zadań. 

 

O Rockstar pisze nie bez powodu, dwójka RDR poniekąd trochę zahaczała o te klimaty w jednym momencie fabuły. Byłbym ciekaw jak oni by to zrobili. Taki mocny, brudny klimat jak z serialu Black Sails :fsg:

Opublikowano
7 godzin temu, Wredny napisał:

Pamiętam, że te moje fantazje o pirackiej grze od Rockstar były świeżutko po tym, jak Disney ubił fajnie zapowiadającą się Armadę:
 

 

szczerze? nie dziwie się że to ubili. Beznadziejnie to wyglądało 

 

Co do nowej gry o piratach, to zgadzam się z wami tylko Rockstar, ewentualnie jakieś studio Sony. Pamiętam że Sucker Punch eksplorowało temat gry o piratach, zanim zdecydowali się na feudalną Japonie i Ghost of Tsushima

Opublikowano
W dniu 6.08.2022 o 01:32, Dr.Czekolada napisał:

O Rockstar pisze nie bez powodu, dwójka RDR poniekąd trochę zahaczała o te klimaty w jednym momencie fabuły. Byłbym ciekaw jak oni by to zrobili. Taki mocny, brudny klimat jak z serialu Black Sails :fsg:


No jak wjechałem Marstonem do Thieves Landing to od razu zamarzyła mi się taka Tortuga na poważnie właśnie od Rockstar - doskonale Cię rozumiem :empathy:

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

warto nadmienić że gra została opóźniona dzień przed tym, kiedy media miały opublikować swoje wrażenia z gry. Dosyć to wymowne

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...