Adeptus 6 Opublikowano 3 maja 2022 Opublikowano 3 maja 2022 (edytowane) (EDIT: Aktualna wersja dostępna pod adresem: https://adeptus7.itch.io/dominion) Jeśli można, chciałbym zaprezentować moją grę. "Mroczne rządy" to RPG/strategiczna gra tekstowa, w której gracz wciela się we Władcę Ciemności w stylu Saurona, mając za cel podbicie świata. Będzie realizował swoje plany podejmując różne decyzje. Będzie budował swoją armię i wysyłają ją do bitew, snuł intrygi i podstępy, tworzył tajne siatki szpiegowskie i sekciarskie kulty, werbował agentów i dowódców, korumpował przedstawicieli Wolnych Ludów i siał między nimi niezgodę, gromadził magiczne artefakty i przeprowadzał złowieszcze rytuały. https://www.mediafire.com/file/djoy7qjvay4h9te/Mroczne_Rz%25C4%2585dy_%2528e%2529_1.21.html/file . Jest to plik html otwierający się w przeglądarce. Powinna działać również na komórkach z Androidem. Uwaga - jedna rozgrywka zajmuje ok. 1 godziny, ale założenie jest takie, że do gry podchodzić można kilka razy, za każdym razem podejmując inne decyzje, otrzymując inne rezultaty i odkrywać coś nowego. Jedno "przejscie" ukazuje tylko niewielki fragment całości. Bardzo proszę o opinie. Bardzo, bardzo. Aha, pewna miła youtuberka opublikowała recenzję: Edytowane wtorek o 08:06 przez Adeptus 1 Cytuj
Adeptus 6 Opublikowano 11 listopada Autor Opublikowano 11 listopada Widzę, że zaniedbałem publikowanie newsów w tym temacie, czas nadrobić. Od czasu kiedy opublikowałem pierwszego posta, praktycznie bez przerwy rozwijałem grę. Obecnie jako "Dominion of Darkness" doszła do wersji 2.70, zagrano w nią 25 tysięcy razy i zajęła 13 miejsce na topliście gier strategicznych na itch.io/ Pozwolę sobie wymienić trochę najważniejszych zmian, jakie zaszły od czasu "Mrocznych Rządów": - znacznie bardziej rozbudowana końcówka gry, zarówno w przypadku podboju militarnego jak i zarządzania podbitymi regionami - nie jest to już tylko rozbudowany epilog/podliczenie punktów, ale pełnoprawny rozdział zawierający mnóstwo decyzji, - system interakcji z postaciami - dodałem więcej postaci, które gracz może zwerbować jako swoich agentów/przybocznych i znacznie zwiększyłem ich aktywność oraz możliwość wpływania na nie przez gracza - postacie dyskutują, kłócą się ze sobą, proponują nowe akcje, zaniedbane - zdradzają, można je zabierać na specjalne wyprawy (element erpegowy), powierzać funkcje, a w niektórych przypadkach poślubić. Wśród rekrutowalnych postaci m.in. elfi druid, który żyje i obserwuje okrucieństwo natury tak długo, że doszedł do wniosku, że eutanazja wszelkiego życia jest jedynym rozwiązaniem; upadły rycerz-najemnik; krasnoludzki mistrz runów, który ku swojej rozpaczy musi służyć Ciemności aby wypełnić rodową przysięgę; młoda wampirza dama, która bez przerwy jest rozdarta między krwiożerczością i dobrym wychowaniem; mroczna paladynka, która została przeciągnięta na stronę Ciemności poprzez przeklęte ostrze i teraz służy jej z równym fanatyzmem, jak niegdyś Ciemności; ambasadorka wężoludzi, która służy Mrocznemu Władcy, ale jest lojalna przede wszystkim wobec swojego ludu. - sfera militarna - znacznie więcej decyzji; gra rozróżnia teraz, z przedstawicieli jakich ras składają się poszczególne oddziały, co ma wpływ na ich użyteczność w różnych sytuacjach, ale może również prowadzić do napięć; gracz ma większe możliwości osobistego udziału postaci w starciach. - system magii - dużo większa swoboda, gracz gromadzi teraz magiczną energię, którą może wydatkować na uzdrawianie siebie, przywoływanie demonów czy też tworzenie nieumarłych lub zachować na interwencje podczas bitew, - ekonomia i technologia - gracz gromadzi bogactwa i niewolników, którzy mogą być wykorzystywani na różne cele, a także ulepsza jakość uzbrojenia swojej armii; również wrogie Królestwa Wolnych Ludów mają własną ekonomię, na którą wpływają działania gracza, stosunki między królestwami i zdarzenia losowe i która określa jak mocno w siłę może urosnąć dany kraj a także jaki dochód przynoszą agenci w nim umieszczeni, - większe możliwości korumpowania Wolnych Ludów - czy wolisz, żeby ludzie stali się krwiożerczymi wojownikami wrogimi wobec sąsiadów, a może wręcz przeciwnie, stadkiem pokornych owieczek pogodzonych ze swoim losem? Czy lepiej zagrać na arogancji elfów wobec innych ludów, czy rozgrywać konflikty między młodym pokoleniem, a starszymi elfami blokującymi im od setek lat dostęp do stanowisk? Czyń organizacje i religie swoimi agenturami lub manipuluj już istniejącymi. - system żywiołów - oprócz wyboru płci i profesji, każdą postać określa teraz również jeden z 4 żywiołów; ten wybór otwiera nowe możliwości, zwłaszcza w sferze magii oraz nowe opcje fabularne - np. przemień świat w swoją własną wersję ognistego "Mordoru" lub obudź przedwieczną abominację śpiącą na dnie morza, - wiele nowych, opcjonalnych ścieżek do zwycięstwa - np. zbierz zakazane sekrety starożytnej magii i dokonaj okultystycznego Wielkiego Dzieła; sprowokuj niszczycielską wojnę między Wolnymi Ludami; cofnij czas, aby wygrać wojnę w przeszłości; wywołaj nekromancką plagę, która zamieni żywych w nieumarłych, - grafika - gra w dalszym ciągu oparta jest przede wszystkim na tekście, jednak została przyozdobiona licznymi grafikami. Sumując, od chwili pierwszego opublikowania zawartość gry została zwiększona jakieś 3-4 razy. Obecna wersja gry jest dostępna za darmo tutaj: https://adeptus7.itch.io/dominion Przy okazji, pojawiły się nowe recenzje: Indie Sampler (video): https://www.youtube.com/watch?v=LM6f4UCEgWU [BOKC] BlancoKix (video): https://www.youtube.com/watch?v=lgNpSKToOSg Jestem otwarty na współpracę. Jeśli masz jakiekolwiek sugestie, co poprawić/ulepszyć - napisz proszę. A jeśli jesteś koderem/grafikiem i chciałbyś się włączyć bezpośrednio - proszę o kontakt. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.