Bigby 4 742 Opublikowano 17 maja 2022 Opublikowano 17 maja 2022 https://www.gamespot.com/articles/arma-reforger-announced-for-pc-and-xbox-launching-today/1100-6503524/ https://www.pcgamer.com/arma-reforger-is-a-dollar30-appetizer-for-arma-4-and-its-out-today/ Cytat Bohemia Interactive has confirmed the existence of two new Arma games: Arma Reforger and Arma 4. Bohemia is surprise launching Arma Reforger, an introductory version of what Arma 4 will eventually be, today in early access for $30. Reforger is a small slice of the Arma 4 experience that currently supports two multiplayer modes on a single map: the 51-kilometer island of Everon (a remake of the same map from the very first Arma game). The game is set in 1989 during a fictional conflict between the US and Soviet Union, 10 years after the original Arma: Cold War Assault. Cytat Available on Steam and Xbox Game Preview for $30 (Arma Reforger has not been announced for PS4 or PS5), Reforger is a new entry in the series that is a bridge to the upcoming Arma 4. Arma Reforger is described as a "creative platform" that is meant to showcase what Bohemia's new Enfusion engine is capable of in terms of gameplay, modding, graphics, and more. Notably, Reforger represents the first Arma game to ever release on console. Cytat There are two multiplayer modes, the first of which is Conflict. This is a team-versus-team multiplayer battle where each side tries to capture and hold positions as American or Soviet factions. The second mode is Game Master, and it's a "real-time scenario editor" that allows players to create combat situations for whatever they can think up. It's meant to highlight what the new Enfusion engine is capable in terms of modding support, which Bohemia says will be a big deal in Arma 4 to come down the road. Cytat Bohemia is also launching a new in-game platform called Workshop, where players can share their own custom content. From the Workshop, players can find and download mods for Reforger, and this applies to both console and PC. Software called Workbench is also being made available to users on PC, and Bohemia says anyone with a "fair knowledge" of C# scripting can use the software to write custom AI behaviors, as an example, or even brand-new gameplay mechanics if their proficiency with C# is good enough. Workbench also lets players import their art creations for use in the game. Jacyś fani Army? Cytuj
junioru2 12 Opublikowano 17 maja 2022 Opublikowano 17 maja 2022 Ja chętnie spróbuję. PCtowcom zawsze najbardziej zazdrościłem Army. Czy ta wersja choć trochę zbliży się do pierwowzoru? Cytuj
junioru2 12 Opublikowano 18 maja 2022 Opublikowano 18 maja 2022 (edytowane) Trochę pograne. Na XBX mam jakieś 5fps aż oczy bolą. Niby na YouTube filmiki z Xa chodzą ok u mnie tragedia. Technicznie też słabo no ale to wczesny dostęp. Kolorystyka z Fortnite- kompletnie nie pasuje do klimatu wojennego. Gra trudna. Snajperzy podnoszą ciśnienie. Chyba jeszcze długo poczekamy aż gra będzie ok. Jak ktoś na konsoli chce odwrócić pionową kamerę musi to zrobić w menu konsoli bo w grze na tę chwilę tego zrobić nie można. Edytowane 18 maja 2022 przez junioru2 Cytuj
Brolly PL 10 Opublikowano 18 maja 2022 Opublikowano 18 maja 2022 38 minut temu, Wredny napisał: To jest płatne na klocku? Wersja próbna, wczesny dostęp jest za friko. Cytuj
junioru2 12 Opublikowano 18 maja 2022 Opublikowano 18 maja 2022 (edytowane) 137 PLN. Jakoś tak. A może i 147? A jaka różnica w wersji próbnej a wczesnym dostępie? Ograniczenie czasowe? Ja tam od razu wywaliłem kasę. Kto bogatemu zabroni;)? Edytowane 18 maja 2022 przez junioru2 1 Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 18 maja 2022 Autor Opublikowano 18 maja 2022 6 godzin triala. Żadnych różnic. Cytuj
Wredny 9 581 Opublikowano 18 maja 2022 Opublikowano 18 maja 2022 To może sprawdzę. Choć ziomek mi pisał, że to bardziej drewniane niż DayZ i chodzi słabiutko na XSX. Cytuj
junioru2 12 Opublikowano 18 maja 2022 Opublikowano 18 maja 2022 Zdecydowanie gorzej od DayZ. Na YouTube filmiki w 4k i 60fps ale śmiem wątpić w te 60fpsów. Miałem okazję grania kiedy dzień przechodzi w noc i odwrotnie. Odbyło się to w jakieś 30 sekund! Może to jakieś ustawienie na serwerze było ale wyglądało komicznie. W nocy światła aut i latarek mają klimat. Fajny efekt. Razi mnie tylko ta intensywność kolorów w słoneczny dzień. Szkoda że nie utrzymali kolorystyki z DayZ. Chociaż z tego co pamiętam Arma 3 też ma takie intensywne barwy (pewnie to kwestia lokalizacji w jakiej toczy się akcja). Ja tam wolę paletę barw właśnie z DayZ I Arma 2. Mam wielką nadzieję że ta gra na konsolach się uda i będzie można brać udział w takich scenariuszach jakie czasami oglądałem na YouTube gdzie zgrane ekipy odgrywały misje patrolowe, zwiadowcze itp. Z zachowaniem przybliżonych zasad obowiązujących w wojsku. Cytuj
tjery 1 238 Opublikowano 19 maja 2022 Opublikowano 19 maja 2022 (edytowane) Na XSX jest ok. 1900p i ok. 40 kls. Edytowane 19 maja 2022 przez tjery Cytuj
junioru2 12 Opublikowano 19 maja 2022 Opublikowano 19 maja 2022 (edytowane) 5 minut temu, tjery napisał: Na XSX jest ok. 1900p i ok. 40 kls. I to chyba w najlepszych momentach. Najśmieszniejsze jest to że na XSS chodzi lepiej. Gra do odstawienia na min. miesiąc. Edytowane 19 maja 2022 przez junioru2 Cytuj
junioru2 12 Opublikowano 20 maja 2022 Opublikowano 20 maja 2022 Na obecąną chwilę jeżeli ktoś szuka taktycznego strzelania na konsoli w dość sporej skali (rozmiar mapy) pozostaje Hell let loose. Bez kolimatorów na broni i innych dodatków. Od czyste mechaniczne przyrządy celownicze. W sumie podobnie jak w Armie bo tam też nie uświadczymy tego typów dodatków do broni. Jednak HLL jest o wiele bardziej dopracowana (tak wyszła o wiele wcześniej niż Arma) Myślę że czas Army dopiero nadejdzie teraz mamy króla HLL i królową Insurgency Sandstorm. Spoczniej!:) Cytuj
junioru2 12 Opublikowano 24 maja 2022 Opublikowano 24 maja 2022 Jakiś update wleciał ale nie wiem czy na konsole czy tylko pc? Ktoś się orientuje? Cytuj
ProstyHeker 1 876 Opublikowano 30 maja 2022 Opublikowano 30 maja 2022 Nie no, panowie, to to jakaś gęsia chvjnia jest. Kilka lat grałem ligowo w OFP i pierwszą Armę, więc z utęsknieniem liczyłem na ten port. No ale to chyba się po prostu nie nadaje na konsole, bo tak ślamazarnego i betonowego zarazem sterowania to ze świecą szukać. To menu pod selectem (ten guzik z dwoma kwadratami), wielka zmiana wyczekiwana przez scenę, to koszmar, jeśli chodzi o responsywność. Zmiana broni czy wybór granata to sraka. Grałem teraz po południu i na wszystkich serwerach, łącznie może było ze 40 osób. Zero wibracji, model jazdy z dupy i UAZ waży tyle, co nic, więc auta dachują ochoczo, feeling strzelania do dupy. Gry BI zawsze były betonowe, no ale qrwa mamy 2022 rok i konkurencja (absolutnie każdy) to ich zjada pod kątem responsywnosci i ogólnego komfortu grania. Na ekranie ładowania jednej mapki widać napis ARMA-BETON. No i tak jest. Całe szczęście dali ten 6h trial, bo już miałem kupić. Ni huja, może za rok, jeśli to usprawnią, bo póki co wygląda jak praca zaliczeniowa studentów. Aha, na XSX framerate bliżej 30 niż 60 i skacze. Celowanie okropne. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.