Skocz do zawartości

Sniper Elite 5


Bigby

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kurde, odpaliłem dzisiaj (PS5) i... w tutorialu nie zespawnowali mi się przeciwnicy. Idę tak sobie, dochodzę do zamkniętych drzwi z informacją, że oficerowie mają przy sobie klucze i biegam po kątach w poszukiwaniu drogi wyjścia. No niezbyt udany początek, bo nie wiedziałem o co chodzi. Dopiero reset poziomu pomógł, bo nagle pojawili się naziści na mapie xd

W ogóle trzy godziny za mną i na oko jestem jakoś w połowie pierwszej misji (robię misje poboczne). Zaledwie. Bo moja metodyczność strasznie mnie spowalnia, ale i tak bawię się wyśmienicie. Nie ma to jak zdmuchnąć czapki dwóm nazistom jednym strzałem (koniecznie zagłuszonym salwą artyleryjską). 

Grę trapi jednak sporo bugów. Przez te parę godzin odnotowałem już (poza brakiem spawnu przeciwników w tutorialu):

  • dwa razy zostałem zauważony przez ścianę (na ułamek sekundy, bo po chwili przeciwnik zaczął zachowywać się jakby zgubił pościg, choć wciąż kucałem w tym samym miejscu.
  • zapętlone stany alarmowe przeciwników (trwające kilka sekund badanie -> koniec badania -> badanie -> koniec badania i tak bez końca), albo przeciwnik zawieszający się w jednym miejscu. 
  • kilka gliczów z podnoszeniem zwłok, otwieraniem drzwi, raz teleportował się koło mnie przeciwnik, zrobił trzy piruety i zniknął. 

Nie muszę wspominać, jak tego rodzaju małe błędy potrafią być uciążliwe w grze stealth.

 

Jak komuś gra się podoba, to śmiało może uderzać w poprzednią cześć (Italy), bo póki co mam wrażenie, że ta jest tylko ewolucją. Większe poziomy, ładniejsza grafa, ale wszystkie patenty były już "czwórce", choć chyba swoboda w podejściu do zadań była mniejsza. Ale póki co nie odczuwam znacznej ewolucji, czego też nie odbieram za wadę, bo SE4 był świetny. Zobaczę jak dalej.

Opublikowano

Warto sejwowac manualnie i w różnych slotach, w czwartej misji w fabryce zbugowalo mi wyjscie z mapy i dopiero sejw pol godziny wcześniej uratował sytuacje. W piątej misji za to jak wbilem na wieżyczkę kościoła i bawilem się z niemiaszkami zdejmujac ich po kolei to czulem sie jak 

 

enemy-at-the-gates-2001.jpg

  • Plusik 1
Opublikowano
10 godzin temu, Kmiot napisał:

zapętlone stany alarmowe przeciwników (trwające kilka sekund badanie -> koniec badania -> badanie -> koniec badania i tak bez końca)

 

Miałem tak dwa razy, raz musiałem wczytać sejwa bo chcąc po cichu to załatwić nie było opcji, chyba z 20 niemców i czołg w okolicy. Drugi raz w ostatniej misji już miałem więcej możliwości manewru więc potraktowałem to jako utrudnienie. 

Opublikowano

Zagrałem pierwszą misję z ziomkiem w co-opie i bardzo mi się spodobało.Zeszło nam ponad 2h i chcę więcej. Kolosalna mapa,gdyby nie problemy z płotkami,przeszkodami byłaby idealna pod takiego Battlefielda.Ciekawe czy spróbują kiedyś trybów z większą ilością graczy bo mapy potrafią robić świetne,choć musieliby jeszcze trochę popracować nad strzelaniem z innych broni niż snajperki.

 

Graficznie bardzo ładnie to się prezentuje,oprawa dzwiękowa jeszcze lepsza.Mocny kandydat do niespodzianki roku.

Opublikowano

Również wczoraj ograłem pierwsza misje z kumplem w coopie. Raz mnie wywaliło ale po ponownym zaproszeniu dołączyłem w tym samym miejscu. Jednak co dziwne po przejściu misji tylko kumpel dostał achievementa, u mnie nic. Jak to jest rozwiązane? Trochę bez sensu, że w coopie tylko host zgarnia achievy.

Opublikowano
Również wczoraj ograłem pierwsza misje z kumplem w coopie. Raz mnie wywaliło ale po ponownym zaproszeniu dołączyłem w tym samym miejscu. Jednak co dziwne po przejściu misji tylko kumpel dostał achievementa, u mnie nic. Jak to jest rozwiązane? Trochę bez sensu, że w coopie tylko host zgarnia achievy.
Może masz autosejwa z końcówki ale w sumie to nie wiem czy się da tak w kiedy gralo się misje w coopie
Opublikowano

Całkiem fajny ten Sniper

 

Dobry przykład na to że jeśli gameplay jest dobry i wystarczająco rozbudowany to gra nie musi silić się  na jakąś rozbudowaną fabułę, skomplikowane misje poboczne czy wymyślanie koła na nowo. 

Cała gra jest prosta jak budowa cepa, zostajemy rzuceni na otwartą mapę gdzie mamy jeden główny cel i kilka pobocznych, które opierają się zazwyczaj na tym że trzeba kogoś zabić lub coś wysadzić i tyle. To po prostu działa, bo że snajperki strzela się fajnie, a samo skradanie też daje radę.

  • Plusik 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

 Niezła rozprawka. :notbad:

To mój pierwszy Sniper i po 7 misjach szczerze powiem, że bawię się super.

Chciałbym jednak zaznaczyć, że bardzo lubię gry, które mają 70 na MC. Dlaczego? Bo jest w nich ten vibe produkcji z czasów DC/Xboxa/ Ps2 

Gra jest po prostu grą, bez sztucznego popowania gameplayu i obsranego cinematic experiance. 

Tak też jest ze Sniper 5. Mamy tytułowego strzelca, mamy dziesiątki Niem.. Przepraszam Nazistów do ostrzału, mapę i nic więcej nie potrzeba. 

 

  • Plusik 4
Opublikowano

Jak nie za bardzo przepadam za PvP to tutaj mi podeszło elegancko. Napad na sesję innego gracza jest zabawny bo czasem takie nieogary się trafiają, że w ferworze walki zapominają zmienić broń i na bliskim dystansie próbują strzelać ze snajperki, nie mówiąc juz o braku zwracaniu uwagi czy przeciwny gracz - żołnierz osi nie ustawił przypadkiem miny gdzieś w przejściu.

Za to grupowe pvp na mapach działa bardzo dobrze, są emocje, zwłaszcza na wydzielonych sekcjach mapy i grupowych pojedynkach snajperów. Mega miodna rozgrywka. Cała gra jest zajebista i nie nudzi się ani trochę. Jedyne co bym dodał to większa customizacja wyglądu grywalnych postaci.

  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Bardzo fajnie gra się teraz w multi bo pododawali nowe mapki. Jedyny fakap to gdy host wyjdzie sobie z gry, wtedy wszyscy tracą progres po ubitych przeciwnikach, expie za podnoszenie i leczenie. Czasami może być to 20minut w plecy ale ogólnie pvp samo w sobie jest super!

  • 1 rok później...
Opublikowano (edytowane)

Ale ta gra jest paskudna, szczerze to aż nie mogę uwierzyć,że to nowa generacja.

Przybliżam luneta to kwadraty widać, może ten pierwszy poziom taki.

Sztuczna inteligencja nie istnieje,ona jest tak głupia,że to musi być jakaś prowokacja.

Ustawiłem na tryb autentyczny i raz  goście walą przez ściany,żeby za 5 minut nie trafiać z metra :kekw:Ja się nie dziwie,że ci Niemcy przegrali wojnę mając takich debili z swoich oddziałach.

Jedyny plus to ,że teraz strzelamy z pierwszej osoby z boczniaków,ale to też beka,bo strzelasz w klate takiemu typowi z kar98 a on to przeżywa jak jakiś robokop:kekw:

Parodia.

 

Edytowane przez KarolJanuszGejmingu
Opublikowano

Ta brzydota to zdecydowanie pierwszy poziom, też byłem zdziwiony. Jak łódź podwodna w cutscence się wynurzała to myślałem, że się gra, albo konsola zjebała, bo to wyglądało jak w MOH Allied Assault 20 lat temu. Potem jest lepiej, te krajobrazy, budynki i ich wnętrza są ładne. Może nie jest to coś wybitnego, ale momentami cieszy oko. AI wrogów rzeczywiście jest dziwne, bo można ich srogo robić w konia, znajdują ciało kompana i za chwilę zapominają, ale jak już nas wytropią to kurwa mają celność jak roboty. Ogólnie, całkiem przyjemna gierka i dobrze się bawię, ale za 200 zł lub więcej bym tego nie kupił.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...