Skocz do zawartości

Star Wars Jedi Survivor


20inchDT

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, Lochu napisał:

@KrYcHu_89Oceny mocne są ale zaskoczenia nie ma. W jedynke mi się bardzo dobrze grało a fanem Star Wars nie jestem, wręcz nawet kinowek nie lubię. Chociaż ostatnio seriale nawet niezle są.

 

Tak, po preview było widać, że to będzie lepsza jedynka. 

 

Jedynka tez mi się podobała, to było spore zaskoczenie i pierwsza dobra gra single od EA od lat. 

Odnośnik do komentarza
45 minut temu, tjery napisał:

 

Przecież temu kolesiowi GPU nie przekracza 50% użycia...karta nie ma nic wspólnego z tą wydajnością

 

Nikt nie mówi o karcie, ale kto w to zagra w przyzwoitej jakości skoro na każdym sprzęcie, nawet tak mocnym jest tragicznie?

 

Na 3080 spada do 20 klatek na low.

 

Totalnie spierdolona gra.

Odnośnik do komentarza
15 minut temu, Bigby napisał:

 

Nikt nie mówi o karcie, ale kto w to zagra w przyzwoitej jakości skoro na każdym sprzęcie, nawet tak mocnym jest tragicznie?

 

Na 3080 spada do 20 klatek na low.

 

Totalnie spierdolona gra.

Fextralife ladnie wyjaśnił to na filmiku, do tego są audio bugi TYLKO na PC. To jest dramat pecetowca. 

Odnośnik do komentarza
15 minut temu, Bigby napisał:

 

Nikt nie mówi o karcie, ale kto w to zagra w przyzwoitej jakości skoro na każdym sprzęcie, nawet tak mocnym jest tragicznie?

 

Na 3080 spada do 20 klatek na low.

 

Totalnie spierdolona gra.

 

Z tego co widzę to graficznie wiele od ostatniej części się nie zmieniło, więc biorąc pod uwagę, że jedynka na 4090 chodzi w natywnym 4K max ustawienia w koło 150 fps to raczej szybko to naprawią, może to wina wersji przedpremierowej.

  • beka z typa 1
Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, tjery napisał:

 

Z tego co widzę to graficznie wiele od ostatniej części się nie zmieniło, więc biorąc pod uwagę, że jedynka na 4090 chodzi w natywnym 4K max ustawienia w koło 150 fps to raczej szybko to naprawią, może to wina wersji przedpremierowej.

Na pewno, ale szykuje się kolejna gra z oceną od graczy day1 poniżej 1.0 na Steam xD, juz nawet nikt sie nie stara robic inaczej. Resident 4 Remake był ok, Dead Island 2 nie gralem, ale ponoc ok, a wszystko inne na PC na czele z Tlou i Jedi Survivor to jest dramat. To nawet nie chodzi o performance, ale takie bugi jak zjebane audio i assety to nie takie tam drobne błędy...

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza
Teraz, KrYcHu_89 napisał:

Na pewno, ale szykuje się kolejna gra z oceną od graczy day1 poniżej 1.0 na Steam xD, juz nawet nikt sie nie stara robic inaczej. Resident 4 Remake był ok, Dead Island 2 nie gralem, ślę ponoc ok, a wszystko inne na PC na czele z Tlou i Jedi Survivor to jest dramat. To nawet nie chodzi o performance, ale takie bugi jak zjebane audio i assety to nie takie tam drobne błędy...

 

Taa, dobrze, że na konsolach jest superrr za to

 

Resident - jakość obrazu ze Switcha, spadki do 40 fps w trybie performance

Dead Space - to samo co powyżej

Hogwarts Legacy - każdy tryb słabiutki, a dodatkowo tryb performance mega pocięty graficznie

 

Takie coś by było na PC i też byś miał na Steamie 1.0 i larum w necie jakie to gówno wypuścili.

 

 

 

  • beka z typa 8
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
8 minut temu, tjery napisał:

 

Taa, dobrze, że na konsolach jest superrr za to

 

Resident - jakość obrazu ze Switcha, spadki do 40 fps w trybie performance

Dead Space - to samo co powyżej

Hogwarts Legacy - każdy tryb słabiutki, a dodatkowo tryb performance mega pocięty graficznie

 

Takie coś by było na PC i też byś miał na Steamie 1.0 i larum w necie jakie to gówno wypuścili.

 

 

 

Resident działał dobrze na PC, nie trzeba tej wersji bronić :leo:

Odnośnik do komentarza
Teraz, Pupcio napisał:

c0rwa ale huk. Jakaś bomba wyjebała czy to tylko pecetowcowi PĘKŁA dupa? :nosacz3:

Nie bomba, raczej normalnie gra praktycznie nie działa według recenzentów na PC przed premierą, nic nowego w tym roku. :leo:

Teraz, Bigby napisał:

 

Niestety na konsolach też bida z nędzą.

 

Ale 8 i 9/10 jest. :leo:

Tym twierdzi inaczej, ale co ja tam wiem 

 

Użył słowa "completely different" i to na konsoli zielonych. :beka:

Najlepsze audio bugs

  • beka z typa 1
Odnośnik do komentarza
8 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

Tym twierdzi inaczej, ale co ja tam wiem 

 

Użył słowa "completely different" i to na konsoli zielonych. :beka:

 

 

Z kilku różnych recenzji:

 

Cytat

On a final note, Survivor's technical performance is a stumbling block that must be noted. Playing on Xbox Series X, I experienced random crashes on a number of occasions, all annoyingly during cutscenes before the game had a chance to autosave. On one unlucky (and deeply frustrating) occasion, the game crashed during the cutscene following an especially challenging multiple-phase boss fight that had taken me many attempts to finally beat. Because of the crash, my progress was lost and I had to fight the boss half a dozen times again, earning a victory that felt so much more hollow than the first time I beat him. On PlayStation 5, a colleague reported some occasional stuttering, screen-tearing, and crashing too, and the PC version also has a variety of technical issues relating to in-game presentation, performance, and hardware optimization.

 

Cytat

 

In its pre-release state, Survivor doesn’t handle Performance Mode well at all. It frequently fell noticeably below 60FPS on PS5, especially in expansive locales.

The game also features some of the worst pop-in I’ve experienced from a big-time AAA release in years. It can take 5-10 seconds for textures to materialize, while lighting and shadows can be erratic at times.

 

 

Cytat

Significant frame rate drops and consistent screen tearing were big problems during the 13 or 14 hours it took me to beat Jedi Survivor, popping up at really strange times.

 

Cytat

What really hurts Star Wars Jedi: Survivor’s presentation, however, are the terrible performance issues that frequently pop up on PS5. The performance mode, which targets 60fps, rarely maintains a solid frame rate, instead dipping drastically during hectic moments to the point where it severely impacts gameplay.

 

Cytat

(Series X) Lowering the resolution to 1440p Unreal Engine 4 once again shows how rough open-world games can run on it.  For game capture, I did not have Variable Rate Refresh (VRR) available to me, and things felt bad.  Once I passed the point of “you’re allowed to capture this” and I had my VRR capable display on it felt better but not perfect.  If the framerate drops below 40fps on a VRR-enabled display you can tell, and that happened to me routinely in most large open-world sections. 


 

Cytat

 

Now comes the part of the review I found to be the most crushing thing about Survivor; its performance. While I can’t speak for either the PC or Xbox Series’ experiences, I will say that on the PS5, despite being a current-gen-only title and having moments that genuinely feel “next-gen worthy,” I can’t say the same for how poorly optimized the game’s performance has been.

On the PS5, Survivor has two selectable graphical modes. The first is the Performance 60 frames-per-second (fps) mode, which sacrifices the resolution and some of the game’s details to push for a smoother experience. This is usually my go-to mode for any game, but I can’t recommend anyone playing with this preset for Jedi Survivor. For starters, the frame rate is inconsistent, with drops nearly present in every scene we went through. There’s also a huge hitching problem that will cause Cal to rubberband We aren’t sure what’s going on here either, as there are a few moments in the game that genuinely are next-gen moments, and the performance seems locked and on-point.

Then there are the pop-ins. It’s hard to believe that the SSDs in both the PS5 and Xbox Series are supposedly game changers when you have several games still suffering from pop-in issues. Jedi Survivor is perhaps up there with some of the worst we’ve seen in a current-gen exclusive. Every time you move around, things are always loading on the screen.

 

 

 

Odnośnik do komentarza

W sumie problem z 60-ma klatkami jestem w stanie zrozumieć, bo graficznie to gra wygląda bardzo dobrze, ale taki kurwa Redfall, co będzie wypuszczony w 30 klatkach, to jest zajebiście nie halo, bo graficznie to sra pod siebie pod względem Star Wars, no ja pierdolę. Developery w tych czasach to sama chujnia, pizda, lenistwo i jeszcze kurwa w ryj. 

Odnośnik do komentarza

Ehh co za czasy, że gry się testuje na graczach za ciężki hajs i potem lata, bez końca. Jedynka była świetna, ale nie dam nawet u turka w promocji dwie i pół bomby za niegrywalny tryb performance z poradą, żeby grac w 30 fps No po prostu nie. Ale i tak sprzedadzą milion w tydzień i dalej będziemy coraz bardziej dymani betami na premierę. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...