mitra 1 787 Opublikowano 27 kwietnia 2023 Opublikowano 27 kwietnia 2023 No chyba, że także to rzeczywiście lipton. A światłowód od kogo? Może stare dziady nie wiedzą co i jak? Po za tym chyba lepszy taki światłowód niż ten plus? Cytuj
Lochu 58 Opublikowano 27 kwietnia 2023 Opublikowano 27 kwietnia 2023 28 minut temu, mitra napisał: No chyba, że także to rzeczywiście lipton. A światłowód od kogo? Może stare dziady nie wiedzą co i jak? Po za tym chyba lepszy taki światłowód niż ten plus? Światłowód jest od różnych dostawców - zależy kogo wybierzesz. Tak szczerze to nawet taniej mnie to wyniesie niż ten internet który teraz mam. Z plusem umowę mam na dwa lata, internet + telefon i abonament. Kończy mi się w sierpniu to wtedy pomyślę co i jak. Cytuj
Solderowy123 43 Opublikowano 27 kwietnia 2023 Opublikowano 27 kwietnia 2023 Godzinę temu, Lochu napisał: Światłowód jest od różnych dostawców - zależy kogo wybierzesz. Tak szczerze to nawet taniej mnie to wyniesie niż ten internet który teraz mam. Z plusem umowę mam na dwa lata, internet + telefon i abonament. Kończy mi się w sierpniu to wtedy pomyślę co i jak. Czym prędzej rozwiązuj z nimi umowę na internet. Na dodatek pewnie z limitem. Ja np po plusie wziąłem internet od T-Mobile z anteną zewnętrzna i nie narzekam, przynajmniej nie ma "lejka" i ma dość dobrą prędkość pobierania. Cytuj
PiotrekP 1 863 Opublikowano 27 kwietnia 2023 Opublikowano 27 kwietnia 2023 W temacie neta to za światłowód 50MB/s (czyli 400 na umowie) płacę 50zł za miesiąc. Po wifi, na steam maks mi pokazało 48.9MB, na PS5 jest to głównie ponad 35. Więc reszta gry i paczyk pobierze się szybko, ale znam ten ból, bo taki net mam od drugi rok dopiero. Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 27 kwietnia 2023 Opublikowano 27 kwietnia 2023 To że masz 400 na umowie a ściąga ci 50 to sie akurat zgadza. Nie wyobrażam sobie ściągania czegokolwiek przez LTE i nawet średniej jakości fo będzie lepsze niż te lte szity. Cytuj
Lochu 58 Opublikowano 27 kwietnia 2023 Opublikowano 27 kwietnia 2023 Ja tam się przyzwyczaiłem do tego plusa. Jak brałem to nie miałem za bardzo wyboru bo światłowód dopiero montowali u mnie ale jak skończy mi się ta umowa z plusem czyli w sierpniu to wezmę sobie to. U mnie jak ze steama sciągam to mam maks 10mb, z torrentów to jest 8mb. A na playstation nawet nie patrzyłem Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 27 kwietnia 2023 Opublikowano 27 kwietnia 2023 Dzisiaj szukałem niby jak gra działa na PC i... Star Wars Jedi: Survivor releases later today, but early footage has revealed serious optimization issues with the game on PC. Issues include micro stuttering problems, low frame rates, and sky-high VRAM usage. The issue is so extreme that you can't even reach 60 frames per second on the best GPUs including the RTX 3080 Ti and RTX 4090. The VRAM usage is extreme, with the game using well over 15GB, and at times exceeding 21GB . These reports come from EckhartsLadder and GameStar on YouTube, who both have shared their concerns with the game's performance in videos published yesterday. EckhartsLadder, in particular, noted that 50 fps was the maximum frame rate he was able to achieve consistently on his RTX 3080 Ti no matter what, and changing the game's graphical settings did nothing to improve performance. He also noted several other game-breaking issues including broken cut scenes and broken audio. GameStar shared a full 11-minute demonstration of the performance issues in Jedi: Survivor, with his high-end gaming rig, featuring an RTX 4090, Ryzen 9 5900X, and 32GB of memory. In his 1440p playtest, the game was averaging just 35-45 fps at best for most of the game, with highs of 60 fps in only certain closed-off areas. GPU utilization was also very bad, with the game only utilizing around 50% of the GPU's power. 50 fps na karcie za 10k w 1440p... Takiego gówna to raczej premierową łatką nikt nie naprawi. Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 27 kwietnia 2023 Opublikowano 27 kwietnia 2023 Z drugiej strony na kartach za 1500-2000 jest to samo. Po co przepłacać. Jutro sprawdzę u siebie. Cytuj
tjery 1 261 Opublikowano 27 kwietnia 2023 Opublikowano 27 kwietnia 2023 (edytowane) 18 minut temu, easye napisał: Dzisiaj szukałem niby jak gra działa na PC i... Star Wars Jedi: Survivor releases later today, but early footage has revealed serious optimization issues with the game on PC. Issues include micro stuttering problems, low frame rates, and sky-high VRAM usage. The issue is so extreme that you can't even reach 60 frames per second on the best GPUs including the RTX 3080 Ti and RTX 4090. The VRAM usage is extreme, with the game using well over 15GB, and at times exceeding 21GB . These reports come from EckhartsLadder and GameStar on YouTube, who both have shared their concerns with the game's performance in videos published yesterday. EckhartsLadder, in particular, noted that 50 fps was the maximum frame rate he was able to achieve consistently on his RTX 3080 Ti no matter what, and changing the game's graphical settings did nothing to improve performance. He also noted several other game-breaking issues including broken cut scenes and broken audio. GameStar shared a full 11-minute demonstration of the performance issues in Jedi: Survivor, with his high-end gaming rig, featuring an RTX 4090, Ryzen 9 5900X, and 32GB of memory. In his 1440p playtest, the game was averaging just 35-45 fps at best for most of the game, with highs of 60 fps in only certain closed-off areas. GPU utilization was also very bad, with the game only utilizing around 50% of the GPU's power. 50 fps na karcie za 10k w 1440p... Takiego gówna to raczej premierową łatką nikt nie naprawi. Nieaktualne. Tak jak pisałem wczoraj, było coś zjebane bez łatki premierowej. - I've seen some tests on RTX 4090 struggling to get 50fps, well, they weren't completely wrong, I was having the same issue when I got the game yesterday, even at the lowest settings I wasn't able to reach 60fps due to extremely low GPU Usage (it was around 60-70% and I was getting 40 to 55fps), but thankfully, a new update was released today, and my GPU Usage issue was fixed. RTX 3080 - natywne 1440p ustawienia Epic bez RT - 60 fps, 1440p z FSR Quality ustawienia Epic z RT - na luzie koło 70 fps. Poza okazjonalnym traversal stutterem (który był też w jedynce na konsolach i PC) nie jest źle. Swoją drogą na huj oni dają takie wersje do recenzji. Edytowane 27 kwietnia 2023 przez tjery 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 218 Opublikowano 27 kwietnia 2023 Opublikowano 27 kwietnia 2023 To kiedy będzie można kupić? Cytuj
tjery 1 261 Opublikowano 27 kwietnia 2023 Opublikowano 27 kwietnia 2023 A kupuj kiedy będziesz chciał, ja już mam w EA zaciągnięte, rano się obada. Cytuj
PiotrekP 1 863 Opublikowano 28 kwietnia 2023 Opublikowano 28 kwietnia 2023 Niech ktoś napisze jak sytuacja na PS5 i czy da się zrobić kinówkę, choćby jak w jedynce, że się polski dubbing wywalało z zawartości. Cytuj
Lochu 58 Opublikowano 28 kwietnia 2023 Opublikowano 28 kwietnia 2023 Godzinę temu, PiotrekP napisał: Niech ktoś napisze jak sytuacja na PS5 i czy da się zrobić kinówkę, choćby jak w jedynce, że się polski dubbing wywalało z zawartości. Język angielski i polskie napisy da się normalnie ustawić w menu gry. 1 Cytuj
złoty 4 Opublikowano 28 kwietnia 2023 Opublikowano 28 kwietnia 2023 Może ktoś napisać jak się ma sprawa z parowaniem na najwyższym poziomie trudności, bo w jedynce to było słabo intuicyjne Cytuj
Donatello1991 1 438 Opublikowano 28 kwietnia 2023 Opublikowano 28 kwietnia 2023 I jak tam po day one patchu? Cytuj
messer88 6 580 Opublikowano 28 kwietnia 2023 Opublikowano 28 kwietnia 2023 Czekam na spokojnie na filmik od DF i w przyszłym tygodniu się weźmie którąś wersje. Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 28 kwietnia 2023 Opublikowano 28 kwietnia 2023 Trzeba czekac na RTX 50XX - może dzwignie Januszy developingu. Cytuj
Lochu 58 Opublikowano 28 kwietnia 2023 Opublikowano 28 kwietnia 2023 Pograłem chwilę i tragedia tryb performance. Grałem sam początek gry - Coruscant i powiedziałbym że to niestabilne ~40fps + tearing miejscami. Więc ustawiłem na swoim leciwym samsungu w motion plus redukcja skoków na 10 i w grze tryb resolution, dużo płynniejszy jest obraz niż w trybie performance. Cytuj
tjery 1 261 Opublikowano 28 kwietnia 2023 Opublikowano 28 kwietnia 2023 (edytowane) 16 minut temu, łom napisał: Na PC nadal lipa Pokaż ukrytą zawartość Żeby nie było znowu, że bronię gierki, to ogólnie optymalizacja CPU do dupy. U mnie jest w miarę ok, na 13900k nie mam takiego CPU bottlenecka jak ten koleś na ryzenie, w natywnym 4K jest na luzie 60 fps na max ustawieniach z RT. Jedynie stutter znany z jedynki powraca. 5 minut temu, easye napisał: Trzeba czekac na RTX 50XX - może dzwignie Januszy developingu. Tu by i 10XXX nie pomógł, leży optymalizacja CPU. Edytowane 28 kwietnia 2023 przez tjery Cytuj
Dalhi 209 Opublikowano 28 kwietnia 2023 Opublikowano 28 kwietnia 2023 To odpuszczam premierowo grę, w wolnej chwili spojrzałem na recenzje i Jedi wydaje się być na tym etapie mocno "niedopieczony". Szkoda sobie psuć pierwsze wrażenie, a poza fatalnymi aspektami technicznymi to ponoć bardzo dobry tytuł. Cytuj
KrYcHu_89 2 373 Opublikowano 28 kwietnia 2023 Opublikowano 28 kwietnia 2023 Warto poczekać. Premierowo tylko Sony, Capcom po recenzjach, a reszta to dopiero po recenzjach recenzji xD. Cytuj
messer88 6 580 Opublikowano 28 kwietnia 2023 Opublikowano 28 kwietnia 2023 4 minuty temu, Lochu napisał: Pograłem chwilę i tragedia tryb performance. Grałem sam początek gry - Coruscant i powiedziałbym że to niestabilne ~40fps + tearing miejscami. Więc ustawiłem na swoim leciwym samsungu w motion plus redukcja skoków na 10 i w grze tryb resolution, dużo płynniejszy jest obraz niż w trybie performance. Na czym grasz? Cytuj
KrYcHu_89 2 373 Opublikowano 28 kwietnia 2023 Opublikowano 28 kwietnia 2023 EDIT: Sony na PS5, bo Sony na PC to też ostatnio różnie xD. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.