Skocz do zawartości

Star Wars Jedi Survivor


20inchDT

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj skończyłem fabułę (plus trochę pobocznych i czyszczenia) na PS5.

Na plus:

Walka, Koboh i Jedha, eksploracje, szukanie znajdziek, customizacje, niektóre sekwencje platformowe, nowe moce, FAST TRAVEL!!!, droidy B1 i ich teksty

 

Na minus:

Mimo wszystko fabuła, kilka upierdliwych sekwencji platformowych, holomapa, optymalizacja i kwestie techniczne.

 

Historia w Survivor poza twistem fabularnym ni cholery mnie nie wciągnęła. Jakby czegoś tu brakowało. Kilka scenek fajnych, ale nie będzie tu nic co bym pamiętał. Podobnie jak postaci. Wiele tytułów robiło to lepiej.

 

Za to walka to inna rzecz. Świetlówka, moce i blaster dają masę możliwości, choć z tego ostatniego mało co korzystałem. Wybrałem standardowy miecz i dwa "ostrza"- najlepiej mi się tak grało.

Brakowało mi za to ciskania we wrogów jakimiś przedmiotami, choć można rzucać nimi o siebie, co też daje masę radochy- najbardziej w parze z droidami B1. Fajnie że można rozczłonkować szturmowców i droidy.

 

Dwie duże otwarte mapy bardziej zachęcałby do eksploracji gdyby nie optymalizacja i kwestie techniczno graficzne. Momentami gra straszy teksturami sprzed dwóch generacji. 

A szkoda bo same miejscówki są fajnie przemyślane, a na Koboh zróżnicowane. Gdyby było płynniej i "ładniej" byłby sztos.

Znajdźki to typowe pierdoły do bazy danych, customizacji czy ulepszania postaci, więc nic nowego w tej kwestii.

 

Powraca jednak znany z jedynki problem z detekcją punktów chwytu, 3 razy restetowałem grę bo nie mogłem użyć mocy, a 2 kolejne bo postać się zaklinowała. 

 

Gdybym musiał wystawić ocenę w normalnej skali 1-10, a nie 7-10, dałbym 7 i 3/4 (albo 8-, po ludzku) Na pełne 8 i wyżej nie zasługuje głównie przez problemy z optymalizacją oraz pozostałe bolączki.

 

Niemniej bawiłem się nieźle i wrócę poczyścić mapy. 

 

  • Plusik 1
Opublikowano
7 godzin temu, rodi84 napisał:

Zacząłem grać na ps5. Czy coś jest nie tak, czy ta gra to jeden wielki lag? 

Tak, dokładnie. Nie wydaje mi się, żeby patche poprawiły sytuację. Już cp2077 lepiej chodził na ps5 premierowo, nie licząc bugów.

 

Może jak dadzą możliwość wyłączenia rt to coś się zmieni.

Opublikowano

Ale serio, to jest jakiś koszmar. Nie da się grać w opcji Wizualnej, bo totalnie ta gra przycina.  Nikt tego nie zauważył w recenzjach na ps5? A wybierając opcję Wydajności może jest trochę lepiej, ale tylko trochę. Ja pierdziele..

Opublikowano
41 minut temu, messer88 napisał:

Dalej nie poprawione? Słabo, w takim razie już chyba poczekam na większe promki.

Znając EA, zaraz obetną support, ale może jeszcze się doczekamy...

Sam przesuwam to na 2024 leciutko 

Opublikowano

Ogólnie to sporo poprawili działanie. Duża różnica jest między day one a obecnie. Jak odpaliłem pierwszy raz to już w prologu potrafiło bardzo zwalniać. Jedynie teraz to na Koboh w mieście jest najgorzej i wątpię żeby to porawili.

Opublikowano

To jest tak oczywiste od samego początku, że zastanawiam się, kto wpadł na tak genialny pomysł z tym RT zaimplementowanym na stałe w obydwu trybach graficznych.
Tym bardziej, że na PC jest normalnie opcja wyłączenia, a na 10 razy słabszych konsolach stwierdzili, że nie dadzą takiej opcji - fuck logic :dunno:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
5 godzin temu, Wredny napisał:

Nikt już tego nie połata. Jak wprasowali na stałe RT to performance na konsolach jest nie do odratowania.

A co tam się dzieje w tym preformance? Jakieś dropy King Kongi czy inne syfki? 
Jestem fanem SW, bardzo podeszła mi pierwsza część, ale teraz czekam na łatki.

  • Plusik 1
Opublikowano

Za poradą mistrzów z DF od razu włączyłem tryb Quality i młócę w 30 klatkach. W moim TV tryb VRR niby jest ale działa jak sraka, więc sobie nie zawracam gitary.

Gra chwilami jest bardzo dynamiczna i ten brak płynności jest widoczny, do tego są lokacje i chwile gdzie gra ewidentnie nie wyrabia i są spadki, ale o tym już pisano więc nie kopie leżącego.

Sama gra jest rewelacyjna, nawet jak ktoś nie jest wielkim fanem Star Wars jak ja to działa to na wyobraźnię. Świetnie połączono elementy zręcznościowe z eksploracją. Wywijanie mieczem jest  niezwykle efektowne a i wymaga sporo wprawy, gra stawia wyzwanie miejscami co doceniam. Przerywniki filmowe do przełknięcia, często w takich grach trzeba odwracać głowę żeby oszczędzić sobie zażenowania, ale tutaj nie mam takiego problemu.

Gram już od ponad miesiąca, ale aura za oknem sprawia że człowiekowi się nie chce nad konsolą ślęczeć kiedy mamy słonce za oknem no i więcej zajęć jest wokół domu. 

Dokończę z przyjemnością mimo pewnych problemów, głównie z płynnością grą. Od siebie szczerze polecam.

 

 

 

  • Plusik 1
  • Dzięki 1
Opublikowano
15 godzin temu, Dalhi napisał:

Za poradą mistrzów z DF od razu włączyłem tryb Quality i młócę w 30 klatkach. W moim TV tryb VRR niby jest ale działa jak sraka, więc sobie nie zawracam gitary.

Gra chwilami jest bardzo dynamiczna i ten brak płynności jest widoczny, do tego są lokacje i chwile gdzie gra ewidentnie nie wyrabia i są spadki

To w 30ks też są spadki?

No nic gram teraz 70h w Zeldę w 30ks (ze spadkami), to chyba dobry moment aby ograć SW w 30ks XD

 

No a w preformance co się dzieje? 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...