Skocz do zawartości

Star Wars Jedi Survivor

Featured Replies

Opublikowano
2 minuty temu, messer88 napisał:

Gierkę już raz przekładali a wygląda na to że kolejny miesiąc jeszcze by się przydał. Z recek podoba mi się że gra jest podobno bardziej mroczna i "dorosła" od 1. 

Szkoda, wielką szkoda - a potem słaba sprzedaż i "gracze nie znają się na grach, nie kupują na premierę to nie będzie trzeciej części" a wydają takie gówno.

  • Odpowiedzi 1 tys.
  • Wyświetleń 110,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Taa, dobrze, że na konsolach jest superrr za to   Resident - jakość obrazu ze Switcha, spadki do 40 fps w trybie performance Dead Space - to samo co powyżej Hogwarts Legacy - każdy

  • Miałem z początku obawy, czy znacznie większe lokacje nie będą działały na szkodę metroidvaniowej struktury gry, ale zostały one kompletnie rozwiane. Miejscówki bardzo fajnie się ze sobą łączą, dużo j

Opublikowano

W tym kontekście recki w stylu cyberpunk "super gra tylko nie za bardzo działa" to też rak naszych czasów. 

Opublikowano

Gra po prostu oferuje filmowe doświadczenie 24 klatki na wszystkim :fsg:.

Opublikowano
23 minuty temu, mozi napisał:

Przecież na konsoli to tez chuyowo działa. Gra jest zyebana i tyle. 

Właśnie czytam o wersji PC:

 

The only thing that threatened to ruin my good time were the constant performance issues with the PC version. Even with Nvidia's latest driver specifically optimized for the game, my framerate regularly slowed to a crawl at very annoying moments. Stepping through doors sometimes triggers double-digit framerate drops for ten seconds or more. Cutscenes often plummet to 15-20 fps, cut off or overlap dialogue, and usually don't recover until I get control back.I'm no Unreal Engine expert, but the worst slowdowns always seem to occur when the game's loading stuff in the background. Using the galaxy map on Cal's ship turned into a slideshow every single time—presumably because it's begun loading the planet I'm about to travel to. Performance in the most open parts of Koboh is pretty bad, too. On an RTX 2080 Super, i9-9900KS 4.00GHz, and 32GB RAM, I was lucky to squeeze a 35 fps average in the semi-open world. Isolated levels ran flawlessly at 80-90 fps, so there's clearly something up with the way Respawn is drawing big spaces. I briefly tried one other machine (RTX 3060, Ryzen 7 5700G, 16GB RAM) and had the same problems.

Fiddling with graphics options didn't help much, either. There's no native option to limit the framerate, but the Nvidia control panel did the trick. The only upscaling option is FSR 2.0, which usually failed to improve my fps but always succeeded in making Cal's face blurry and unintelligible in motion. I've never missed DLSS more.

For what it's worth, there's a pre-release patch coming a few days before launch, and among the patch notes EA shared with press is "performance improvements across all platforms." Hopefully it'll help, but I'd be surprised if all of those framerate drops disappeared overnight. We are living in a time of bad PC ports(opens in new tab), after all.

Opublikowano

Co to za czasy, że kolejna gra jest takim optymalizacyjnym kupsztalem, coś nie halo z tą branżą w ostatnich latach. Jak day one patch nic nie zmieni to póki co odpuszczam, nie będę płacił za takie partactwo. 

Opublikowano
Godzinę temu, Soban napisał:

zanim trafi do ea play to juz bedzie legancko :lapka:

Za 60 zł można grać na PC w ich abonamencie.

Opublikowano
15 minut temu, Shankor napisał:

Za 60 zł można grać na PC w ich abonamencie.

Dokładnie to na platformie EA można wykupić na miesiąc EA Play Pro. Jeśli nie ograne to za jednym zamachem można ograć odrestaurowaną wersję DS.

Opublikowano

no ale ludzie Kochani. Już przy jedynce jebalo bugami/glitchami/problemami z loadingami NO ALE JEST STAR WARS JUHU JEST MIECZ SIE MACHA STAR WARS JEST i uszło płazem. Dlaczego nie miałoby przejść drugi raz? Nawet w tych recenzjach - nooo jest chujowo technicznie, ale jest fun. 

 

a dajta spokój. 

Opublikowano

Kiedy oni ogarną, że fajna grafika jest fajna tylko w płynnym klatkażu.

 

Typowa optymalizacja by EA. FIFA 23, Battlefield 2042, NFS Heat też miały lub mają problemy z optymalizacją. Jaki silnik w tych SW?

Opublikowano

Oglądałem recke nrgeeka i nawet 50fps to nie trzyma. Szkoda bo fajnie się zapowiada 

 

Opublikowano

Kurde jestem rozdarty. Z jednej strony bardzo lubię jedynkę oraz developera i wziąłbym day1. Ale z drugiej strony dać się znowu dumać na niedopracowany produkt? Poczekam na opinie o day1 patchu i zdecyduje czy odbiorę swój egzemplarz i jeżeli już to na jaką platformę ps/x.

Opublikowano

Ja nie kupuję jednak. Wstrzymam się do wakacji. W długi weekend pogram w coś z backloga.

Opublikowano

Teraz też mam dylemat ale chyba jednak wezmę jutro z euro swój egzemplarz. Za bardzo mnie kusi.

Opublikowano

Mam hajp na grę, ale z CP wyniosłem lekcje i nie wezmę. Optymalizacja skaszaniona. HDR zepsuty. Obiecanki, ze Day one patch załatwi sprawę.  Szanujmy się. 

 

 

 

 

 

Opublikowano

A przynajmniej go poprawia. Taki poziom Elden Ringa, gdzie też nie było wszędzie 60, ale dało się grać.  Jak zwykle wygrają Ci, co zagrają za 2-3 miesiące :D. 

Ja tak planuję zrobić. 

Opublikowano
15 minutes ago, KrYcHu_89 said:

Patch day0 naprawia 60 fps na konsolach. 

image.png.084c16f15a199d5f015d3bfde5b4c8db.png

 

Poczekamy na niezależne pomiary Komisji Kontroli Gier i Zakładów

Opublikowano
43 minutes ago, Bartg said:

 

Poczekamy na niezależne pomiary Komisji Kontroli Gier i Zakładów

Takie czasy, że teraz trzeba czekać na digital foundry. Na ich miejscu zacząłbym to monetyzować jakimiś certyfikatami jakości dla gierek

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.