Opublikowano 29 kwietnia 20231 r 11 minut temu, mozi napisał: Fajnie się tam bawią w tym ea To chyba remake Dead Space'a.
Opublikowano 29 kwietnia 20231 r Teraz, Bigby napisał: To chyba remake Dead Space'a. Niemożliwe, remake Dead Space'a to na konsolach był przecież ideał, tylko na PC były problemy.
Opublikowano 29 kwietnia 20231 r 4 minuty temu, tjery napisał: Niemożliwe, remake Dead Space'a to na konsolach był przecież ideał, tylko na PC były problemy. No tak czepiajmy się teraz, że wersja na konsole Dead Space'a była błee zła, bo w patchu podnieśli pixel count, by poprawić jakosc grafiki. @Wredny zaorajmy gościa, bo chyba w każdym komentarzu próbuje nam ukraść wspomnienia z pieknej premierowej przygody z DS Remake:). To była dobra wersja premierowa, a w stosunku do Jedi to nawet bardzo dobra, na wszystkich platformach.
Opublikowano 29 kwietnia 20231 r 8 minut temu, KrYcHu_89 napisał: No tak czepiajmy się teraz, że wersja na konsole Dead Space'a była błee zła, bo w patchu podnieśli pixel count, by poprawić jakosc grafiki. @Wredny zaorajmy gościa, bo chyba w każdym komentarzu próbuje nam ukraść wspomnienia z pieknej premierowej przygody z DS Remake:). To była dobra wersja premierowa, a w stosunku do Jedi to nawet bardzo dobra, na wszystkich platformach. Ty płaczesz co chwilę o porty na PC zupełnie igonorujac fakt, że na konsoli masz w tym samym momencie niepełne full HD że spadkami do 40 fps. Więc jak dla Ciebie to jest git to przestań płakać o wersje gier na PC co chwilę. Edytowane 29 kwietnia 20231 r przez tjery
Opublikowano 29 kwietnia 20231 r 5 minut temu, tjery napisał: Ty płaczesz co chwilę o porty na PC zupełnie igonorujac fakt, że na konsoli masz w tym samym momencie niepełne full HD że spadkami do 40 fps. Więc jak dla Ciebie to jest git to przestań płakać o wersje gier na PC co chwilę. A jak włączasz DLSS to też masz 4k? FSR to fajnie skaluje młocie. Zapraszam do działu PC ze swoimi wypocinami, już napisałeś, że u Ciebie Jedi się nie zacina i ludzie w necie oszukują, że wersja PC jest najgorsza. Dobranoc. Edytowane 29 kwietnia 20231 r przez KrYcHu_89
Opublikowano 29 kwietnia 20231 r 2 minuty temu, Bigby napisał: O ludzie, niedługo w gierki z polskimi napisami trzeba będzie ze słownikiem grać Edytowane 29 kwietnia 20231 r przez tjery
Opublikowano 29 kwietnia 20231 r 2 minuty temu, Bigby napisał: AI tłumaczyło pewnie. Zabrakło kaski na jakość... Nie no to jest dramat, gra powinna dostać 40 na metacritic.
Opublikowano 29 kwietnia 20231 r 2 minuty temu, KrYcHu_89 napisał: AI tłumaczyło pewnie. Zabrakło kaski na jakość... Nie no to jest dramat, gra powinna dostać 40 na metacritic.
Opublikowano 29 kwietnia 20231 r W sumie przydałoby się w końcu zrobić z niedojebanej gry kozła ofiarnego i go zmieszać z błotem tylko i wyłącznie za stan techniczny. No ale już widze jak jakaś redakcja by to zrobiła
Opublikowano 29 kwietnia 20231 r 2 minuty temu, Pupcio napisał: W sumie przydałoby się w końcu zrobić z niedojebanej gry kozła ofiarnego i go zmieszać z błotem tylko i wyłącznie za stan techniczny. No ale już widze jak jakaś redakcja by to zrobiła Tutaj się nie bali. Na konsoli pod 90, a PC 50. https://www.metacritic.com/game/pc/the-last-of-us-part-i Tylko tam typowo do recenzji dostali port, nie grę.
Opublikowano 29 kwietnia 20231 r wygląda jakby pcty ciągnęły wersje konsolowe w dół może pora wrócić do tworzenia tylko na konsole!?
Opublikowano 29 kwietnia 20231 r 10 minut temu, Słupek napisał: wygląda jakby pcty ciągnęły wersje konsolowe w dół może pora wrócić do tworzenia tylko na konsole!? Coś tym jest. Nawet Tjery przerzuca się na konsole Spoiler
Opublikowano 29 kwietnia 20231 r Skończyłem prolog, całkiem długi trzeba przyznać. Już od samego początku jest całkiem sporo walki, do tego z większymi grupkami przeciwników. W jednym ze starć było ich jakoś +10, więc trzeba porządnie kombinować, co oczywiście jest na plus. Co więcej, tym razem np. nie można blokować nadlatujących pocisków w nieskończoność i jak stamina się skończy, to dostaje się stuna. Za to ma się chwilami kompana (to chyba nie spoiler) i nawet coś tam tam pomaga. Duże zaskoczenie, to że od samego początku są obecne wszystkie umiejętności eksploracji z jedynki (jedynie hakowania droidów brakło), nic nie trzeba zdobywać ponownie, a już po chwili dochodzą nowe opcje W tym ofkoz bitewne. Także ledwo gra się zaczyna, a już można poczuć, że jest i będzie tylko jeszcze bardziej na bogato. No i skala: już w samym prologu jest spora, dużo obiektów na ekranie, wielkość lokacji, przestrzeń, detale. Grafika tak jak pisał @Bigby nierówna. Tylko chwilami jest lekkie wow, ale to głównie ze względu na to, że to Star Wars. Zobaczymy jak będzie dalej, na razie jest dobrze i chce się więcej.
Opublikowano 29 kwietnia 20231 r @KrYcHu_89 masz tu swoją "hujową" wersję PC, od 15:50 - rekomenduje tryb quality, bo w performance to samo co na PC, ale oczywiście " ludzie w necie oszukują, że wersja PC jest najgorsza" to mityczni ludzie z internetu mają rację, serio, nauczcie się na tym forum trochę merytoryki w kwestaich technicznych, mniej populistycznego pierdolenia Edytowane 29 kwietnia 20231 r przez tjery
Opublikowano 29 kwietnia 20231 r Rozumiem hejt na stronę techniczna, ale Hdr w tej grze na PS5 to jakieś nieporozumienie. Oledzik ustawiony, ps5 ustawione a hdr w grze pizga monochramtyzmem, albo przepalone albo cień, nic pomiędzy. Ja rozumiem, że to ok. tygodnia pracy dla praktykanta, no ale mieli dodatkowy czas i nawet takiej błahostki jak zakres oświetlenia nie ogarnęli???. Póki co to skończony prolog i gra się dobrze w trybie wydajności ( nie chce skaczących klatek) ale pewnie im dalej w las tym optymalizacja będzie siadać. Ehh, kolejna gra gdzie na premierę nie dowieźli, a człowiek chce wspierać studia które tworzą prawilne gry, a tu taki klops. Kurwa, no chyba nikt by się nie obraził jakby grę wypuścili w maju, po jakims mega trailerze na 4 maja z premiera w okolicach końcówki, gdzie podstawowe ( tak podstawowe!!) bolączki byłyby wyeliminowane.
Opublikowano 29 kwietnia 20231 r 22 minuty temu, tjery napisał: @KrYcHu_89 masz tu swoją "hujową" wersję PC, od 15:50 - rekomenduje tryb quality, bo w performance to samo co na PC, ale oczywiście " ludzie w necie oszukują, że wersja PC jest najgorsza" to mityczni ludzie z internetu mają rację, serio, nauczcie się na tym forum trochę merytoryki w kwestaich technicznych, mniej populistycznego pierdolenia No widac mogli wszystkie wersje zalockować na 30 fps i byłoby git i tak poszedłby hejt, ale teraz widac, czemu taki Gotham Knights wyszedl w 30, a na PCtach i tak tnie. PC ma sporo dodatkowych problemów, procz framerate'u. Oczywiście poprawią, ale performance pewnie już do końca zostanie taki sobie. Większość gier na UE4 ma ostatnio coś zjebane, każdy to widzi, nie zaglądać nawet mocno w technikalia. Żeby to przynajmniej jeszcze wyglądało jakoś lepiej niż gry 5 lat temu, który chodzą po 160 klatek i betonowe 60 na konsolach, ale tak nie jest. Przecież UE4 od dawna na rynku. Ponoc UE5 ma być bardziej idiotoodporny, zobaczymy, pierwszy ogień chyba wpadnie od bogów optymalizacji, czy Bloober Team i Layers of Fear xD. Btw nie oglądałem tego filmiki w całości. Jest tryb 40 w ogóle (VRR) ? Na konsolach bardzo by pomógł. Edytowane 29 kwietnia 20231 r przez KrYcHu_89
Opublikowano 29 kwietnia 20231 r 25 minut temu, KrYcHu_89 napisał: czemu taki Gotham Knights wyszedl w 30, a na PCtach i tak tnie Gotham Knights na PC już dawno naprawiony. 19 minut temu, łom napisał: No, za to super effort na konsolach w 1400p i 30 fps. Edytowane 29 kwietnia 20231 r przez tjery
Opublikowano 29 kwietnia 20231 r Chłopaku po co ta krucjata, latasz z PCtowa cieczką po całym forum, lepiej wrzucaj ładne screeny i już skończ fanzolić o technikaliach, na twoim sprzęcie nawet najgorzej zoptymalizowana gra powinna działać super i tak trzymać - tylko niezależnie od grafiki gameplay jest ten sam jak coś.
Opublikowano 29 kwietnia 20231 r Teraz, Bielik napisał: Chłopaku po co ta krucjata, latasz z PCtowa cieczką po całym forum, lepiej wrzucaj ładne screeny i już skończ fanzolić o technikaliach, na twoim sprzęcie nawet najgorzej zoptymalizowana gra powinna działać super i tak trzymać - tylko niezależnie od grafiki gameplay jest ten sam jak coś. Ta, z Twojej perspektywy to ja latam z cieczką, z mojej prostuję bzdury pisane o portach na PC. Wiem, że tu większość nie ma zielonego pojęcia w kwestiach technicznych, ale to nie usprawiedliwia fanzolenia głupot.
Opublikowano 29 kwietnia 20231 r jakie bzdury jak DF też dali filmik że hujowy port, ale pewnie się nie znają
Opublikowano 29 kwietnia 20231 r 1 minutę temu, tjery napisał: Ta, z Twojej perspektywy to ja latam z cieczką, z mojej prostuję bzdury pisane o portach na PC. Wiem, że tu większość nie ma zielonego pojęcia w kwestiach technicznych, ale to nie usprawiedliwia fanzolenia głupot. Bronisz każdego gównianego portu, nawet DF i Alex Battaglia (i masa innych kanałów) sra na kolejne PC porty (Callisto, Wild Hearts, Hogwarts, TLOU itd.) to ty zawsze jakieś durne wymówki wymyślasz i piszesz że 'już naprawione (a nie jest) i na konsolach nie jest lepiej (a patrząc na porównywalne podzespoły to jest)'. Nawet w tym filmiku IGNu koleś mówi że na PC lepiej w tym momencie grać w 30 FPSach bo jest stabilniej xd
Opublikowano 29 kwietnia 20231 r 15 minut temu, messer88 napisał: jakie bzdury jak DF też dali filmik że hujowy port, ale pewnie się nie znają Takie, że port na konsole też jest hujowy. 9 minut temu, łom napisał: Bronisz każdego gównianego portu, nawet DF i Alex Battaglia (i masa innych kanałów) sra na kolejne PC porty (Callisto, Wild Hearts, Hogwarts, TLOU itd.) to ty zawsze jakieś durne wymówki wymyślasz i piszesz że 'już naprawione (a nie jest) i na konsolach nie jest lepiej (a patrząc na porównywalne podzespoły to jest)'. Nawet w tym filmiku IGNu koleś mówi że na PC lepiej w tym momencie grać w 30 FPSach bo jest stabilniej xd O konsolach mówi to samo, żeby grać w trybie quality. Co do tytułów, które wymieniłeś to oczywiście znowu się załączył teoretyk internetowy: Callisto? stutter naprawiony po kilku godzinach po premierze, Wild Hearts na konsolach chodzi 1080p 60, Hogwarts tak samo zjebane na konsolach jak i na PC, TLOU - tak, tu zjebali pod kątem VRAMU, za to na kosnoli zjebane są ostatnio porty RE4 Remake, Dead Space Remake, trochę wcześniej Plague Tale Requiem. A Gotham Knights obecnie chodzi na PC bardzo dobrze, problemy z CPU naprawione i to nie w 30 fpsach jak na konsoli, ale skąd taki teoretyk jak Ty może o tym wiedzieć, skoro zapewne gry nie ma. Także już skończcie to konsolowe pałowanie się zjebanymi portami na PC. Edytowane 29 kwietnia 20231 r przez tjery
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.