DarkStar 172 Opublikowano niedziela o 20:35 Opublikowano niedziela o 20:35 (edytowane) Też się o ten system dziś rozbiłem. Wydawało mi się, że go rozumiem, a chyba jednak nie. Miałem 10 punktów i byłem przekonany, że po każdym wytyczaniu szlaków będę tyle miał, zawsze od nowa. Staram się nie skakać przez niebezpieczne szlaki i obniżać ich trudność przynajmniej na żółte, co też zjada punkty. Leksykon rzeczywiście nie tłumaczy tego za dobrze. EDIT @KrYcHu_89 ja jestem typem eksploratora, który widząc mapę Koronus Expanse chciałby odwiedzić każdy układ gwiezdny, więc lubię zboczyć trochę z trasy. Czy mam się w takim razie obawiać, że się wyprztykam z punktów? Co się stanie jeżeli się z nimi zejdzie do zera? Da się dalej podróżować? Jeżeli miałbym zgadywać, to powiedziałabym, że tak, ale każdy skok będzie ekstremalnie niebezpieczny, bo nasza pani Nawigator będzie ślepa w Warpie (sorry za taki miszmasz językowy, ale gra nie ma polskiej wersji, nie wiem jak brzmią poszczególne terminy po polsku). Edytowane niedziela o 20:54 przez DarkStar Cytuj
KrYcHu_89 2 503 Opublikowano niedziela o 21:31 Opublikowano niedziela o 21:31 52 minuty temu, DarkStar napisał(a): Też się o ten system dziś rozbiłem. Wydawało mi się, że go rozumiem, a chyba jednak nie. Miałem 10 punktów i byłem przekonany, że po każdym wytyczaniu szlaków będę tyle miał, zawsze od nowa. Staram się nie skakać przez niebezpieczne szlaki i obniżać ich trudność przynajmniej na żółte, co też zjada punkty. Leksykon rzeczywiście nie tłumaczy tego za dobrze. EDIT @KrYcHu_89 ja jestem typem eksploratora, który widząc mapę Koronus Expanse chciałby odwiedzić każdy układ gwiezdny, więc lubię zboczyć trochę z trasy. Czy mam się w takim razie obawiać, że się wyprztykam z punktów? Co się stanie jeżeli się z nimi zejdzie do zera? Da się dalej podróżować? Jeżeli miałbym zgadywać, to powiedziałabym, że tak, ale każdy skok będzie ekstremalnie niebezpieczny, bo nasza pani Nawigator będzie ślepa w Warpie (sorry za taki miszmasz językowy, ale gra nie ma polskiej wersji, nie wiem jak brzmią poszczególne terminy po polsku). Ja miałem w przedostatnim akcie delikatny deficyt i w pewnym momencie ciężko było podróżować do nowych lokacji bez nawigacji, musiałem poruszać się po nitkach już odkrytych i trochę na raty. Radzę oszczędzać te punty. Cytuj
DarkStar 172 Opublikowano poniedziałek o 07:06 Opublikowano poniedziałek o 07:06 (edytowane) Czy raz odkryte szlaki zostają już na stałe na mapie? Bo tak coś wyczytałem na Reddicie. Do tej pory mi się wydawało, że je trzeba wytyczyć po każdym opuszczeniu danego układu gwiezdnego na nowo. Btw mam jakiś dziwny Warp encounter teraz i się zastanawiam czy to bug. Było dwóch Plaguebearers. Po ubiciu pierwszego pojawiły się zombiaki. Ubiłem ich większość i drugiego demona i teraz jest coraz więcej zombie, które się spawnują nie wiem skąd. Walka się nie kończy Już mi chodzi po głowie zejście z poziomem trudności do normala, bo każda potyczka trwa zbyt długo. Póki co Daring nie jest dla mnie za trudny, tylko patrząc na to ile w tej grze jest potyczek, zwłaszcza takich z chmarami wrogów, to przestaje być przyjemne i robi się męczące. Edytowane poniedziałek o 07:07 przez DarkStar Autokorekta Cytuj
KrYcHu_89 2 503 Opublikowano poniedziałek o 07:16 Opublikowano poniedziałek o 07:16 11 minut temu, DarkStar napisał(a): Czy raz odkryte szlaki zostają już na stałe na mapie? Bo tak coś wyczytałem na Reddicie. Do tej pory mi się wydawało, że je trzeba wytyczyć po każdym opuszczeniu danego układu gwiezdnego na nowo. Btw mam jakiś dziwny Warp encounter teraz i się zastanawiam czy to bug. Było dwóch Plaguebearers. Po ubiciu pierwszego pojawiły się zombiaki. Ubiłem ich większość i drugiego demona i teraz jest coraz więcej zombie, które się spawnują nie wiem skąd. Walka się nie kończy Już mi chodzi po głowie zejście z poziomem trudności do normala, bo każda potyczka trwa zbyt długo. Póki co Daring nie jest dla mnie za trudny, tylko patrząc na to ile w tej grze jest potyczek, zwłaszcza takich z chmarami wrogów, to przestaje być przyjemne i robi się męczące. Tak. A co do walki to pewnie musisz ubić, tego, który przyzywa. Normal był ok, nie wyobrażam sobie grania na hard, nawet nie przez trudność, ale czas, jest ich za dużo. W BG3 było to na pewno nieco lepiej wyważone. Tutaj jednak było widać, że Owlcat robił wcześniej aktywne pauzy, gdzie wiadomo walki są 5x szybsze. Cytuj
DarkStar 172 Opublikowano poniedziałek o 08:27 Opublikowano poniedziałek o 08:27 Godzinę temu, KrYcHu_89 napisał(a): A co do walki to pewnie musisz ubić, tego, który przyzywa. Tylko że nikogo takiego już nie ma... Najwyżej wczytam wcześniejszy zapis. Cytuj
KrYcHu_89 2 503 Opublikowano poniedziałek o 08:47 Opublikowano poniedziałek o 08:47 19 minut temu, DarkStar napisał(a): Tylko że nikogo takiego już nie ma... Najwyżej wczytam wcześniejszy zapis. No to bug. Też miałem jeden taki przy random encounter. Cytuj
AdiCarrion 130 Opublikowano poniedziałek o 09:51 Opublikowano poniedziałek o 09:51 14 godzin temu, KrYcHu_89 napisał(a): To jest bardzo inteligentna mapa i nie można na niej randomowo klikać, bo można potem się szybko wystrzelać i mieć problemy, generalnie nie korzystaj z punktów poniżej czerwonego i wytyczaj szlaki tylko między ścieżkami, gdzie masz główne bazy i jakieś miejsca na drugim końcu mapy itp. no wiesz o co chodzi. Nie ma lekko :). Nie przemyśleli twórcy tego,że sami przecież wymagają podróżowania po rozrzuconych punktach.Kolonie co jakiś czas wymagają mojej osobistej obecności, jakieś komunikaty o kłopotach statku które trzeba szybko rozwiązać, misje poboczne, powroty na niektóre planety,żeby zarządzić wydobycie surowców jak uzyskamy parę ekstraktorów, handel z frakcjami.... Dopóki grałem wątkiem głównym to nie było kłopotów w podróży-jeśli chcesz grać jak prawdziwy Rogue Trader to nagle dostajesz jakieś bezsensowne ograniczenia . Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.