Skocz do zawartości

Dragon Age: Veilguard


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak zrób. Dzisiaj idź się poprzytulać z chłopakami na reseterze, może jakieś fajne furrasy Cię pocieszą, a jutro wróć w pełni sił, żeby dalej bronić tej odważnej gry ze świetnie napisanymi dialogami

Opublikowano
5 godzin temu, Wredny napisał(a):


SkillUp oczywiście jak zwykle w punkt (jeden z niewielu na YouTube, który zna się na robocie).

 

obejrzałem jego recenzje i matko, aż takiego CRAPA to się nie spodziewałem…

Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, Ukukuki napisał(a):

Na CDA gra też budzi emocje xd 

 

image.png.4c5f506fb76e0463628f748feaf8f1f5.png

 

Ocena:

 

  Pokaż ukrytą zawartość

6/10

 

https://cdaction.pl/recenzje/dragon-age-the-veilguard-recenzja-mial-byc-kandydat-na-gre-roku-a-tu-nie-ma-nawet-pelnoprawnego-rpg

Szkoda, że było wiadomo, że robią action rpg. Więc teraz czepiać się tego, że nie jest takie jakie miało nie być to trochę śmieszne.

 

 

 

Tutaj tez recenzja która ładnie punktuje co jest ok a co nie i wychodzi z tego, ze gra wcale nie jest tak straszna jak ją malują inni. Trzeba też zauważyć, że w wielu recenzjach chwalona jest fabuła, która ponoć jest jedną z lepszych w całym uniwersum DA, postaci da się lubić chociaż wieje crindzem, ale powiedzmy sobie szczerze, Bioware zawsze tak pisał postacie i dialogi, niby powaznie a jednak czasem można było poczuć to zażenowanie. Walka przemodelowana na bardziej action, co dla mnie na plus, bo ostatnio przechodziłem inkwizycję drugi raz i olalem craftin, zarządzanie drużyną i bawiłem się świetnie wiec nie ma się co rzucać. Ot DA juz od 2 części nie jest turowym rpg i nigdy nie będzie. 

Wygląd kunari, cóz trochę ich uczłowieczyli ale juz w inkwizycji poza narzym bykiem, rezzta kunari wygladała bardziej czlowieczo, o tym jak kunari wygladali w jedynce nawet nie bede przypominac, kto wie ten wie. 

Ogólnie o ile te teksty o samoakceptacji i zaimka "ono" nie padają w co drugim zdaniu to nie msm z tym problemu.

Grafika wyglada ladnie, jest moze trochę bardziej fortnitowo, ale to juz kwestia gustu a pamietajcie ze gra ma trafic tez do wspolczesnych graczy, wiec nie ma co rzucac się rejtanem, że gra nie jest tak "mroczna i brzydka" jak powinna, bo swiat sie zmienia, gracze tez. 

Edytowane przez szurubur
  • Haha 1
Opublikowano

Też tak macie, że tylko patrzę na stylistykę tej gry i wiem że to crapiszcze. Naprawdę można było z tego zrobić mega tytuł. Dać mroczna stylistykę, jakiś porządny system walki, a do scenariusza zatrudnić hetero boomera i hit murowany. Ale nie, fortnite RPG. Ha stfuu.

  • Plusik 1
Opublikowano
7 minut temu, GSPdibbler napisał(a):

Też tak macie, że tylko patrzę na stylistykę tej gry i wiem że to crapiszcze. Naprawdę można było z tego zrobić mega tytuł. Dać mroczna stylistykę, jakiś porządny system walki, a do scenariusza zatrudnić hetero boomera i hit murowany. Ale nie, fortnite RPG. Ha stfuu.

Tak. Jeszcze z dwa miesiące temu pisałem, że juz nawet odkładając na bok ten  cały woke i inne pierdy to gra wygląda źle. 

No, ale jeszcze chwila i może zacznie się robić gry dla graczy, a nie aktywistów i akcjonariuszy.

 

To nie Concord był próbą dla graczy To Dragon Age jest. Jego/jej/ jemu/ono klęska jest ważniejsza.

Opublikowano
19 minut temu, PiotrekP napisał(a):

Ta stylistyka to chyba z lenistwa taka, żeby nie robić bardziej szczegółowych modeli postaci. W Inkwizycji już to chyba lepiej wyglądało. 

 

To samo SkillUp powiedział. Mi jakoś nie przeszkadzają te lekko kreskówkowe postaci, oprócz Qunari, na których aż przykro patrzeć :( Wszyscy z wodogłowiem / zespołem Downa, zamiast wyglądać jak groźne bestie z rogami. Ech.

Opublikowano
31 minut temu, PiotrekP napisał(a):

Ta stylistyka to chyba z lenistwa taka, żeby nie robić bardziej szczegółowych modeli postaci. W Inkwizycji już to chyba lepiej wyglądało. 

Nie, to nie lenistwo devów, to narzucony styl, dokładnie ten sam jak w Immortals od EA, skrajnie lewacki, nastawiony na ten specyficzny trend, gdzie musisz mieć przedstawicieli każdej rasy i najlepiej, żeby byli dziwni i to fakt, nie opinia. Technicznie te modele są dobre, ale ich design jest tak odpychający, że ciężko przejść tutaj obojętnie. 

  • Haha 1
  • beka z typa 1
Opublikowano
Godzinę temu, PiotrekP napisał(a):

Ta stylistyka to chyba z lenistwa taka, żeby nie robić bardziej szczegółowych modeli postaci. W Inkwizycji już to chyba lepiej wyglądało. 

Nie lenistwo tylko chłodna kalkulacja i próba trafienia do grona osób zaznajomionych z Fortnitem i MCU. Widać było od pierwszego trailer kto jest targetem tej gry.

Opublikowano

Ktoś tu czeka na to lewackie ścierwo o niebinarnych taboretach ? xD lepiej wesprzeć kasą hetero wąsatego hydraulika albo najzwyczajniej spuścić pieniądz w kiblu, na lepsze wyjdzie 

Od pierwszych zapowiedzi było wiadome jaki kierunek obrali 

IMG_5272.jpeg

IMG_5273.jpeg

Opublikowano
1 minutę temu, badzejo napisał(a):

Ktoś tu czeka na to lewackie ścierwo o niebinarnych taboretach ? xD lepiej wesprzeć kasą hetero wąsatego hydraulika albo najzwyczajniej spuścić pieniądz w kiblu, na lepsze wyjdzie 

Od pierwszych zapowiedzi było wiadome jaki kierunek obrali 

IMG_5272.jpeg

IMG_5273.jpeg

Aż czegoś tak skrajnego to się nikt nie spodziewał, ani fan serii, ani prawak, ani cetrak, ani nawet lewak xD. 

Opublikowano

PC Gamer to dobrze opisał (żeby nie było nie hejtowali wszystkiego, dali rzetelne 79/100 oceniając content z gry i bardzo dobrą technicznie wersję PC). 

 

A tutaj artykuł o głownych problemach tej części:

 

https://www.pcgamer.com/games/dragon-age/with-the-veilguard-dragon-age-has-forgotten-its-dark-fantasy-roots-and-become-biowares-avengers/

 

Cytat

Inquisition was already going in this direction—you're always being nudged towards heroism—but The Veilguard completely ties your hands for most of the game, and the lack of proper roleplaying is so much more noticeable due to the other RPGs that have appeared in the interim. Pillars of Eternity, Tyranny, Pathfinder, Rogue Trader, Disco Elysium, Divinity: Original Sin, Baldur's Gate 3, The Witcher 3, Cyberpunk 2077—they've all felt like progress, leaving Dragon Age behind.

 

Pillars, Pathfinder and Rogue Trader all build on the legacy of the Infinity Engine games of BioWare's past, but they bump up the flexibility and character development potential considerably. Tyranny and Disco are more cerebral, experimenting with how RPGs handle the complexities of ethics and philosophy, ultimately letting players make choices that eschew the genre's conventions. Divinity and Baldur's Gate smash sandboxes and CRPGs together, giving us RPGs that boast the unparalleled permissiveness of their tabletop counterparts. The Witcher and Cyberpunk raise the bar for quest design and storytelling, showing us that expensive and flashy blockbuster RPGs can still be smart and evocative.

 

What does The Veilguard do? It is a polished and competent BioWare action-RPG that follows a safe, conventional pattern. The old BioWare magic has been codified and sanitised, and now feels dated—even more so than BioWare's actually pretty old RPGs. It is as broad, predictable and inoffensive as a crowd-pleasing Marvel movie, all flashy, clean and easy to digest; so it has the power to be entertaining, but never in a way that will stick with you. There are no big swings, no risks, no shocks, and while I have enjoyed some of it, for most of my fourth trip across Thedas I've been left pretty bored.

 

  • Plusik 1
Opublikowano

Przeklikuje sobie recke skilupa i ta scena "klotni" jak przy stole sidzi czarny elf, azjatka elf, hiszpanski dzolero i bialas... O jakie wymowne xD Zabraklo jeszcze tej niskiej, grubej, krzykliwej baby rozstawiajacej wszystkich po katach.

Opublikowano
6 minut temu, number_nine napisał(a):

no niestety ta stylistyka odrzuca i totalnie nie pasuje do serii. za bardzo kreskówkowo i "dziecinnie". 

@badzejo było 5 razy 

A to mi scusi za wrzucenie :dog:

 

9 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Aż czegoś tak skrajnego to się nikt nie spodziewał, ani fan serii, ani prawak, ani cetrak, ani nawet lewak xD. 

W punkt xD jestem z serią od początku i jak inkwizycja już robiła podchody to tutaj odpłynęli po całości 

Opublikowano

Ktoś wczoraj na reddicie bardzo zgrabnie to ujął: to gra alienująca fanów poprzednich trzech części i próbująca trafić do nowej widowni, która być może istnieje lub nie. Słupki sprzedaży pokażą.

 

Drugą bardziej zabawną komętką było "look, this game identifies as Dragon Age game, lol"

  • Plusik 1
Opublikowano
2 minuty temu, Bzduras napisał(a):

Ktoś wczoraj na reddicie bardzo zgrabnie to ujął: to gra alienująca fanów poprzednich trzech części i próbująca trafić do nowej widowni, która być może istnieje lub nie. Słupki sprzedaży pokażą.

 

Drugą bardziej zabawną komętką było "look, this game identifies as Dragon Age game, lol"

Sądząc po Steam nie jest to Concord sprzedażowy. Ale Wiedźmin też raczej nie, a gra kosztowała. 

Opublikowano
54 minuty temu, łom napisał(a):

Nie lenistwo tylko chłodna kalkulacja i próba trafienia do grona osób zaznajomionych z Fortnitem i MCU. Widać było od pierwszego trailer kto jest targetem tej gry.

A najzabawniejsze jest to, że do nich nigdy nie trafią, bo season pass się sam nie wbije, więc nie ma czasu na inne gry

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...