Skocz do zawartości

The Last of Us Part I


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
46 minut temu, łom napisał:

No z tego wywiadu było widać mocne niezadowolenie z powodu przecieku tym bardziej że to miała być bomba na koniec głównego show, tak samo jak twist fabularny z TLOU2 też mu popsuł humor.

ND zdecydowanie ma pecha do przecieków.

 

 

Jest duża różnica w oprawie, wszystko przeniesione na nowy silnik, na czystym gameplay'u będzie to jeszcze bardziej widoczne, mechaniki z dwójki również zapewne, pewnie lokacje bedą trochę przebudowane, mówili w końcu też o nowościach w eksploracji. Part 2 to wciąż absolutny top w kwestii oprawy więc tutaj będzie podobnie albo i lepiej.

Edytowane przez Qbon
Opublikowano

Rozmawiamy tu o PS3 VS PS5 choć tak na prawdę to i PS4 bo gra właśnie tak wygląda, jak przypomnę sobie Deamon Souls z PS3 i to co widzę na PS5 no to różnica jest ogromna tu? no cóż wygląda lepiej ale nie wiele, bo A remstar zrobił swoje a i part 2 dołożyło cegiełkę przez co gra nie robi na mnie żadnego wrażenia wizualnego, takie last of us 2 ale pod nazwą part 1. 

Szkoda tych 3 lat no trzeci raz to samo, zamiast zająć się czymś nowym albo chociaż by dać tego multiplayera. 

Opublikowano

Wszystko przez to że te gamonie zrobiły taką grafikę już w tlou2, teraz by niektórzy nie byli zawiedzeni.

Tez mi sie grafika nie podoba, co tam niby miało by się podobać.

Opublikowano
4 godziny temu, łom napisał:

Co? Jakie uczenie maszynowe? Przecież nawet tekstury są miejscami inne. Mieli bazę assetów z TLOU2, użyli wersji bardziej szczegółowych z lepszymi teksturami, tam gdzie geometria nadal wyglądała ok podmienili materiały + dorzucili na wierzch jakąś roślinność, jak model prezentował się słabo to został zastąpiony nowym (lub zmodyfikowanym z TLOU2, zobacz np. drzewka w 1:55, uczenie maszynowe nie wymodeluje ci nowych drzew i tekstur), wszystkie cutscenki zostały te same tylko są z nowymi modelami (mówili że nie nagrywali od nowa dialogów). Szykuje się normalny remake na poziomie np. MediEvil różnica jest taka że między oryginałem a Remakiem minęło niecałe 10 lat a nie 20 i dla tego nie ma takiego przeskoku, ale nadal to jest bardzo wysoki poziom oprawy.

 

Napisałem na zasadzie "nie znam się to się wypowiem" ;) Nie jestem ekspertem ale w moim odczuciu podobnie wyglądały pierwsze materiały z remasterów GTA. Wtedy też moja opinia spotykała się z niezrozumieniem. Potem sami twórcy / wydawca przyznali się, że korzystali z uczenia maszynowego. Teoretycznie nie ma w tym nic złego, w koncu idziemy z duchem czasu, nowe technologie itp więc powinniśmy się do tego przyzwyczajać. Tylko jak ktoś woła za taki zestaw prawie 400 zł i udaje, że się przy nim sporo napracował, to słabo. Celowo odnosiłem się do fragmentu z PPE. Czy tej podmianki, o której mówisz nie mogła zrobić SI? Wydaje mi się, że mogła. Oczywiście "ręcznie" też mogli pododawać jakieś ficzery, bajery i poprawki. Korzystanie z rozwiązan uczenia maszynowego nie musi wykluczać tego, że część rzeczy robi się na piechotę. Nie ma w tym nic złego jeżeli cena nie rozminie się z jakością. Po tym co widziałem w remasterami GTA i znając standard studia odpowiedzialnego za serię TLoU o wiele mniej obawiam się, że będzie słabo. Jakiś niepokój jednak pozostaje.

Kolejny z PPE

 

Cytat

The Last Of Us Part I Remake zawiera kampanię single-player oraz dodatek Left Behind. Tak prezentują się dodatkowe szczegóły odświeżenia:

Cytat

„Ciesz się całkowicie odnowioną wersją oryginalnej gry, wiernie odtworzoną, ale zawierającą unowocześnioną rozgrywkę, ulepszone sterowanie i rozszerzone opcje dostępu. Poczuj się jak w domu dzięki ulepszonym efektom, lepszej eksploracji i walce”

 

 

Jak coś takiego widzę to mam deja vu. Podobnie wyglądało to z GTA.

 

Godzinę temu, Lord Protector napisał:

Rozmawiamy tu o PS3 VS PS5 choć tak na prawdę to i PS4 bo gra właśnie tak wygląda, jak przypomnę sobie Deamon Souls z PS3 i to co widzę na PS5 no to różnica jest ogromna tu? no cóż wygląda lepiej ale nie wiele, bo A remstar zrobił swoje a i part 2 dołożyło cegiełkę przez co gra nie robi na mnie żadnego wrażenia wizualnego, takie last of us 2 ale pod nazwą part 1. 

Szkoda tych 3 lat no trzeci raz to samo, zamiast zająć się czymś nowym albo chociaż by dać tego multiplayera. 

 

37 minut temu, Rtooj napisał:

Wszystko przez to że te gamonie zrobiły taką grafikę już w tlou2, teraz by niektórzy nie byli zawiedzeni.

Tez mi sie grafika nie podoba, co tam niby miało by się podobać.

 

Graficznie wygląda naprawdę spoko. Poziom zaprezentowany na PS4 ale nic ponad to. Więc dlaczego nie wyjdzie na PS4? Mam wrażenie, że gdzieś celowo znikła informacja o tym, że to jest remake bo gra została nazwana part I. Pomiędzy ps4 a ps5 jest spory przeskok mocy, pomiędzy ps3 a ps5 jeszcze większy. Więc dlaczego nie pokuszono się o wykorzystanie mocy PS5? Chyba sam już wiem dlaczego. Aby pod koniec generacji wydać part I i part II jako remastery... ;) 

Opublikowano
6 minut temu, Square napisał:

Trzeba czekać na jakiś gameplay, no bo te porównania nie robią.

No ale nie będą robić. To jest remake gry sprzed 9 kat który dodatkowo graficznie mógł wyjść na ps4 i by robił.  Będzie zauważalna różnica, ale żadnego opadu szczelny nie będzie jak przy różnicach w remakach >15 lat

Opublikowano

No zobaczymy. Nie oczekuje efektu wow, ale żebym chociaż myślał "no spoko to wygląda" zamiast "no ok". Wspominane było często, że na scenkach nie ma/będzie jakiejś różnicy, bo były prerenderowane i co najwyżej wygląda jak remaster, więc jestem po prostu ciekaw efektu jeżeli chodzi o porównanie w gameplayu.

Opublikowano (edytowane)

Samo przeniesienie animacji i gameplayu 1:1 z dwójki zrobiłoby ogromną różnicę. 

 

 

 

Przepaść.

Edytowane przez Bigby
  • Lubię! 1
Opublikowano

Po premierze wyjdzie filmik DF w którym powiedzą że to jedna z najlepiej wyglądających gier ever i powód do kupna PS5 i nagle wszyscy będą mieli opad szczęki xd

  • Plusik 1
Opublikowano

Na chwilę obecną wygląda trochę lepiej niż TLoU2 (było bezpośrednie porównanie kilku scen z retrospekcji z TLoU2). Należy wziąć nednak pod uwagę to, że trailer jest w 60fps. Niewykluczone, że będzie dostepny też jakiś tryb 30fps z ray-tracingiem (cienie, owietlenie, odbicia). 

Dowiemy się za jakiś czas. 

Opublikowano
5 minut temu, Emet napisał:

Na chwilę obecną wygląda trochę lepiej niż TLoU2 (było bezpośrednie porównanie kilku scen z retrospekcji z TLoU2). Należy wziąć nednak pod uwagę to, że trailer jest w 60fps. Niewykluczone, że będzie dostepny też jakiś tryb 30fps z ray-tracingiem (cienie, owietlenie, odbicia). 

Dowiemy się za jakiś czas. 

Gierka z PS3 na nowszym silniku, to mam nadzieję, że będzie 60fps + rt.

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, McDrive napisał:

Gierka z PS3 na nowszym silniku, to mam nadzieję, że będzie 60fps + rt.

Tylko, że to nie jest gierka z PS3. Animacje i głosy na wystawkach będą ponownie wykorzystane (z jakimiś poprawkami, np mimika) ale cały system gameplayu i grafika jest w 100% nowa (fizyka, gameplay itp najpewniej bazują na TLoU2) więc to tak nie działa.

Podobnie jak przy remake'u Demon's Souls (tam różnica w oprawie jest bardziej widoczna... ale z prostej przyczyny - oryginał wygląda jak gówno a oryginalne TLoU w porównaniu do pierwszych Soulsów wyglada praktycznie jak gra z nowszej generacji).

Tak czy inaczej.. skoro to wygląda w 60fps na PS5 tak, jak widać... to trochę dziwi, że nie wyjdzie na PS4 celując w 30fps (tym bardziej patrząc na politykę wydawniczą Sony). Chyba, że kombinują coś z fizyką, która będzie wymagać mocniejszego CPU i nie chcą znowu robić cięć pod biednego Jaguara z PS4. 

Edytowane przez Emet
Opublikowano

Mówienie o tym że różnica między oryginalem 9 letnim a ta nową wersją jest mała to trochę strzał w stopę. Pamiętajcie że w oryginale było 720 p i 30 FPS xd

Dopiero przy remasterze jest już inaczej ale to też nowszy projekt. 

Natomiast imo- leci to na assetach z dwójki z lekka dopałka. Mieli wszystko gotowe dlatego w miarę to szybko powstało. Stąd mała różnica w grafice.

Opublikowano

Może dadzą tryb z odbiciami RT, na oświetlenie myślę że szkoda czasu i zasobów bo TLOU1 (i 2) ma statyczne oświetlenie więc i tak wszystkie główne źródła światła są obliczane offline więc jakiejś kolosalnej różnicy w oświetleniu RT a nie RT nie powinno być (no chyba że latarka będzie dawała oświetlenie RT).

Gameplay i AI na pewno dopakują (mówili o tym), liczę na to że będą jakieś zmiany w level designie bo jeśli dadzą wszystkie umiejętności z TLOU2 a nie zmienią zbytnio leveli to może to popsuć balans (tak jak w MGS Twin Snakes).

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...