Skocz do zawartości

The Last of Us Part I


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to oczywiste że poziomy z oryginału nie zostały zaprojektowane pod mechaniki z dwójki jak np. czołganie. Ale na tym polega remake że bierzesz oryginał i go zmieniasz. Zwłaszcza, że Naughty Dogs otwarcie pisało że mechaniki gameplayowe zastaną przebudowane

  • Plusik 1
Opublikowano
4 godziny temu, ASX napisał:

to oczywiste że poziomy z oryginału nie zostały zaprojektowane pod mechaniki z dwójki jak np. czołganie. Ale na tym polega remake że bierzesz oryginał i go zmieniasz. Zwłaszcza, że Naughty Dogs otwarcie pisało że mechaniki gameplayowe zastaną przebudowane

To nie REMAKE tylko REBUILD :P. Gdzie macie REMAKE w nazwie? Gra się nazywa po prostu The Last of Us Part I, a w materiałach promocyjnych była mowa o rebuildzie, nie remaku. 

 

Więc jest to Rebuild type game. Tak jak Death Stranding to Strand type game :):). 

Opublikowano
1 godzinę temu, Dr.Czekolada napisał:

Xdd No tak skąd masz wiedzieć, że otrzymujesz dymango za 3 Jagiełły póki ich nie wydasz.


Ty nie musisz wydawać. Zrobi to jakiś hamburger a Ty obejrzysz jego dymango na youtubie i to bez pegi. 

Opublikowano

Ale ND sobie w kolano strzelili tym wydawnictwem. Pytanie czy to był ich pomysł, czy nacisk z góry odkąd Jimbo przejął fotelik prezesa. Wiecie co ja myślę - że dymu byłby mniej gdyby zlecono tę robotę Bluepoint Games. A tak jest płacz o czołganie i uniki, kluczowe nowoście sequela wycięte na w RIMEJKU pierwszej gry hulającej na systemowych fundamentach TLoU 2. Ale cyrk.

Opublikowano
4 godziny temu, KrYcHu_89 napisał:

To nie REMAKE tylko REBUILD :P. Gdzie macie REMAKE w nazwie? Gra się nazywa po prostu The Last of Us Part I, a w materiałach promocyjnych była mowa o rebuildzie, nie remaku. 

 

Więc jest to Rebuild type game. Tak jak Death Stranding to Strand type game :):). 

Fajnie, że społeczność międzynarodowa udziela się na forumku, ale dobrze by było jakbyś napisał to w języku polskim.

Opublikowano
8 minut temu, Nemesis napisał:

Ale ND sobie w kolano strzelili tym wydawnictwem. Pytanie czy to był ich pomysł, czy nacisk z góry odkąd Jimbo przejął fotelik prezesa.

Jakby przekaz był jasny co to za twór to by nie było czego się czepiać. A tak to zapowiedzieli coś czego ma nie być to i teraz mają negatywne opinie.

Opublikowano
11 minut temu, Nemesis napisał:

Pytanie czy to był ich pomysł, czy nacisk z góry odkąd Jimbo przejął fotelik prezesa.

pomysł na remake powstał oddolnie i pierwotnie zajmowało się tym na boku mała grupa  Visual Arts Service Group (taka około 30-osobowa grupa wewnątrz Playstation Studios, które pomaga innym studiom w pracach nad oprawą wizualną w grach Sony). Potem poszli z tym do kierownictwa czyli m.in Jima, a kierownictwo wg tego piszę Schreier widząc że to projekt który ma szansę dużo zarobić, stosunkowo małym nakładałem kosztów, dało zielone światło na jego ukończenie, a następnie projekt przejęło Naughty Dogs z VASG stało się ekipą asystującą w pracach. 

Opublikowano

Najbardziej sobie zaszkodzili tą konferencją na Summer Game Fest i ceną. Jak by powiedzieli że to jest przeniesienie oryginału na silnik TLOU2 z porządnym upgradem graficznym i małymi usprawnieniami rozgrywki w cenie 50$ to nikt by nie płakał. A tak roztoczyli wizję że usprawnienia w rozgrywce będą duże + dali cenę jak za God Of War R czy Horizona FW to jednak każdy spodziewał się większych usprawnień nie tylko w sferze oprawy.

Opublikowano
36 minut temu, Nemesis napisał:

Ale ND sobie w kolano strzelili tym wydawnictwem. Pytanie czy to był ich pomysł, czy nacisk z góry odkąd Jimbo przejął fotelik prezesa. Wiecie co ja myślę - że dymu byłby mniej gdyby zlecono tę robotę Bluepoint Games. A tak jest płacz o czołganie i uniki, kluczowe nowoście sequela wycięte na w RIMEJKU pierwszej gry hulającej na systemowych fundamentach TLoU 2. Ale cyrk.

 

Co prawda powód który podał @ASX wygląda na zdecydowanie najbardziej logiczny, ale też jestem w stanie uwierzyć, że ten remake to szansa dla Sony aby

1) dalej budować pozycję na PC

2) podbić hype przed premierą serialu

a dopiero na końcu 3) trzepać hajs

 

Sam Jimbo pisał o tym, że mają zmaiar zmienić PlayStation z marki konsolowej w multimedialnego molocha.

Opublikowano

Tylko ile można wałkować wątek z pierwszej gry? Potem nic dziwnego, że większość rzuca obelgami w trudniejszą do ogarnięcia część drugą. Wiadomo, że serial i Part 1 pomogą sobie nawzajem. Gdyby chodziło tylko o PC, to TLoU: Remastered już dawno by się tutaj pojawiło. BTW. wczoraj zagrałem trochę w remastera i ndal daje radę. Ten rimejk czy uj wie co, jest średnio potrzebny. Tylko narzekanie narzekaniem a będzie premiera i wszyscy kupią bo pokona ich hajpik. Zawsze tak jest. 

Opublikowano

Mega trudne dzieło. Po wakacjach będziemy interpretować fabułe tlou 2 na polaku bo zwykły zjadacz chleba nie zrozumie sam tego PRZESŁANIA 

Opublikowano

No właśnie ciężko mówić o hajpiku na grę, którą każdy już dawno ograł, a nawet jak ktoś jeszcze tego nie zrobił to remaster w 60 klatkach i multi lata za 4 dyszki.

Chyba, że to ci słynni nowi gracze są tak upośledzeni i ciężko zrobić research i muszą mieć dedykowaną wersje z białą obwolutą na pudełku.

Opublikowano

Miałem bardziej na myśli, że przez ciągłe nawracania do historii z Part I (nowa wersja plus serial), PArt II jeszcze bardziej popadnie w skrajność, przez ten scenariusz nie dla wszystkich. Wiadomo, że gameplay i tech w tej grze rządzi. 

Opublikowano
22 godziny temu, KrYcHu_89 napisał:

To nie REMAKE tylko REBUILD :P. Gdzie macie REMAKE w nazwie? Gra się nazywa po prostu The Last of Us Part I, a w materiałach promocyjnych była mowa o rebuildzie, nie remaku.

 

Podnosiłem to kilka stron wcześniej. Tylko, że ja widzę to inaczej. Wcześniej było mówione, że to remake ale jak gracze zaczęli jechać po tym produkcie to pokazało się, że to jest wersja rebuild specjalnie dla PS5 ;)

 

15 godzin temu, Dr.Czekolada napisał:

No właśnie ciężko mówić o hajpiku na grę, którą każdy już dawno ograł, a nawet jak ktoś jeszcze tego nie zrobił to remaster w 60 klatkach i multi lata za 4 dyszki.

Chyba, że to ci słynni nowi gracze są tak upośledzeni i ciężko zrobić research i muszą mieć dedykowaną wersje z białą obwolutą na pudełku.

 

Nie zapomnij o haptycznych wibracjach (czy jak się te możliwości w nowym padzie nazywają) oraz o dźwięku 3D. Może to będzie robić robotę i spodoba się graczom na tyle, że następna gra to będzie TLoU part II remastered / rebuild z użyciem RT i tych ficzerów. Cena? 350 zł :)

Opublikowano

Kurde nawet te kilka etapów z Ellie dostałyby mocnego boosta gdyby dali to głupie czołganie no ale to już wymaga trochę pracy a na to naughty dog nie może sobie pozwolić :0

Mapki z tlou 1 po dwójce będą się wydawać śmiesznie małe i ubogie no zdecydowanie nie będą to te same emocje.

Może na mapce z hotelem zrobię tak jak podczas ostatniego ogrywania. Schowam się w kiblu i będę strzelał w głowę lemingom które idą prosto pod celownik :nosacz3:

Opublikowano

Przecież nawet gracze lemingi bronią decyzji ND w kwestii czołgania, uników, czy innych usprawnień gameplayu, które ponoć "zniszczyłyby oryginalną wizję gry". 

Ten Joel taki stary - widzieliście 50 latka który da rade się czołgać? Ellie młoda, zwinna to co innego.

 

Takie to argumenty latają.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...