Skocz do zawartości

The Last of Us Part I


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
18 minut temu, Czoperrr napisał:

Z Returnalem też się nie popisali i gra jest kiepsko zoptymalizowana na PC.

? Chyba Ci się gierki pomyliły, Returnal jest bdb zoptymalizowany, na początku miał jedynie problemy z włączonym RT, już dawno załatane.

Opublikowano
6 minutes ago, tjery said:

? Chyba Ci się gierki pomyliły, Returnal jest bdb zoptymalizowany, na początku miał jedynie problemy z włączonym RT, już dawno załatane.

Na twoim rigu to na pewno ale minimalnie zalecają 16 GB ram co jest jeszcze rzadkością

Opublikowano
12 minut temu, Czoperrr napisał:

Na twoim rigu to na pewno ale minimalnie zalecają 16 GB ram co jest jeszcze rzadkością

 

Zalecają, ale nie wymagają.

Opublikowano
1 godzinę temu, balon napisał:

Sonka jak pięknie goli. Nie dość, że 10 lat po premierze, to jeszcze z takimi błędami :)

 

Przecież rok po premierze a nie 10

Opublikowano
3 minuty temu, Daffy napisał:

Przecież rok po premierze a nie 10

No jak? Przecież to 3 iteracja gierki z 2013, tylko z co raz ładniejszą grafiką i trochę lepszą animacją.
Na wyliczankach lineup też była raczej przedstawiana jako stary kotlet :) 

  • Plusik 1
Opublikowano

No dostałeś port rocznej gierki, a nie port oryginału. Jeszcze zasugerowałes jakby nie potrafili zoptymalizować dziesięcioletniej gry z PS3, a nie potrafią rocznego remake'u z PS5.

Opublikowano

Przepraszam, w takim razie aktualizuje to jednak jako zeszłoroczną nowość i premierę na ps5.

Niestety po przejściu wersji na PS3, a potem na PS4, w „wersje” na PS5 już chyba nie zagram, mimo że to nowa gierka :)

  • Plusik 1
  • beka z typa 1
Opublikowano (edytowane)
30 minut temu, balon napisał:

Przepraszam, w takim razie aktualizuje to jednak jako zeszłoroczną nowość i premierę na ps5.

Niestety po przejściu wersji na PS3, a potem na PS4, w „wersje” na PS5 już chyba nie zagram, mimo że to nowa gierka :)

To jest ogółem nikomu nie potrzebny remake remastera 10 letniej gierki ale my tu nie o sensie powstania tego tytułu, nie o tym czy to prawdziwie nowa gra tylko o tym, którą wersję portowali na pc, tą roczną 

Edytowane przez Daffy
Opublikowano
2 godziny temu, Qbon napisał:

https://www.ppe.pl/news/316205/the-last-of-us-part-i-na-pc-z-duzymi-problemami-gracze-narzekaja-na-crashe-optymalizacje-i-chca-zwracac-gre.html

 

Zapewne z tego powodu. 

 

Jak już wydaja swoje gry na platformie innej niż plejak to mogliby dopracować, bo wstyd trochę.

 

Tak się właśnie kończy kupowanie gier na premierę. Nawet jak miała ona już miejsce 10 lat temu, a po drodze był remaster ;)

Tragedia. I taki układ będzie trwać dopóki gracze będą ładowali się w preordery za 60$+... czyli pewnie już do końca świata.

Opublikowano (edytowane)

Heh, co ja mogę powiedzieć, jak zawsze, wszystko ideolo ;) jedyna bolączka - trzeba ustawić fpsy na sztywno na 60, bo latające powyżej 60 sprawiają w niektórych miejscówkach, że wydaje się jakby przycinało , mimo że klatki koło 120 i frametime idealny (chyba coś z prockiem, bo użycie GPU wtedy spada, coś im nie pykło) . Pewnie spaczują zaraz, jak się gra na dualsensie (pełne wsparcie) to i tak nie taki wielki problem, bo 60 na pada wystarczy. Zero stutteringu itd itp, kompilacja shaderów na początku koło 20 min. Pełno opcji graficznych, fajnie zeskalowane ponad to co na PS5, widać, że się przyłożyli.

Ja w ogóle mam podjarkę, bo ostatni raz grałem w oryginał  na PS3 (w TLOU 2 nie grałem), teraz na łoledzie w ultrawide w tej grafice jest moc. Jak pamiętam jakie na mnie wrażenie zrobił oryginał pod względem brutalności, tak tu to jest poezja. Jeszcze bardziej czuć to wszystko. Dźwięk też pierwsza klasa, dosłownie czuć te pękające czaszki i kości. Tylko po serialu spotkanie z Billem to już nie będzie to samo :spicy:

 

Standardowa porcja skrinów

 

ulKXzsa.jpg

 

YbxvPgX.jpg

 

C6nHVG7.jpg

 

 

Edytowane przez tjery
  • Plusik 7
  • Lubię! 1
Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, GearsUp napisał:

Ciekawi mnie jak z draw distance tego portu, czy tak samo jak w Drake Collection gdzie na PS5 widać więcej detali

 

Dawno nieaktualne, zwykły bug, poprawili w patchu po kilku dniach. Try again.

Edytowane przez tjery
Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, tjery napisał:

 

Dawno nieaktualne, zwykły bug, poprawili w patchu po kilku dniach. Try again.

 

To nie miało być złośliwe. Dzięki za info bo się zastanawiałem, którą wersję brać. Zapodaj źródło tego patcha

 

Ok znalazłem, patch1.2 

  • LOD Improvements
  • Improved LOD quality for High & Ultra texture quality settings
  • Improved LOD fade using the enhanced model quality setting

 

Czyli te wszystkie filmiki porównawcze na YT nieaktualne.

Edytowane przez GearsUp
  • Plusik 1
Opublikowano

Jak by ktoś się zastanawiał jakim cudem to przeszło kontrolę jakości. Odpowiedzialne za ten port studio nazywa się Iron Galaxy, które to miało gigantyczną wpadkę z Arkham Knight na PC. Coś mi się zdaję że teraz Naughty Dog będzie musiało to jakoś odratować.

Opublikowano
3 minuty temu, Pupcio napisał:

Przecież U Tjeriego działa:nosacz3:

 

No jak zawsze, jakieś 99,9% problemów mnie nie dotyczy, więc wychodzi na to, że obecnie na PC albo lecieć na grubo :master:albo lepiej na konsolce ;) przynajmniej jak ktoś gra na premierę, bo pewnie zaraz będzie wszystko połatane.

Opublikowano
9 godzin temu, tjery napisał:

Heh, co ja mogę powiedzieć, jak zawsze, wszystko ideolo ;) jedyna bolączka - trzeba ustawić fpsy na sztywno na 60, bo latające powyżej 60 sprawiają w niektórych miejscówkach, że wydaje się jakby przycinało , mimo że klatki koło 120 i frametime idealny (chyba coś z prockiem, bo użycie GPU wtedy spada, coś im nie pykło) . Pewnie spaczują zaraz, jak się gra na dualsensie (pełne wsparcie) to i tak nie taki wielki problem, bo 60 na pada wystarczy. Zero stutteringu itd itp, kompilacja shaderów na początku koło 20 min. Pełno opcji graficznych, fajnie zeskalowane ponad to co na PS5, widać, że się przyłożyli.

Ja w ogóle mam podjarkę, bo ostatni raz grałem w oryginał  na PS3 (w TLOU 2 nie grałem), teraz na łoledzie w ultrawide w tej grafice jest moc. Jak pamiętam jakie na mnie wrażenie zrobił oryginał pod względem brutalności, tak tu to jest poezja. Jeszcze bardziej czuć to wszystko. Dźwięk też pierwsza klasa, dosłownie czuć te pękające czaszki i kości. Tylko po serialu spotkanie z Billem to już nie będzie to samo :spicy:

 

Standardowa porcja skrinów

 

ulKXzsa.jpg

 

YbxvPgX.jpg

 

C6nHVG7.jpg

 

 

Na pewno graficzne top1 na PC, do czasu wyjścia Forbidden West na PC :). Btw od kiedy na UW jesteś? Jaki monitor?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...