Qbon 369 Opublikowano 28 marca 2023 Opublikowano 28 marca 2023 https://www.ppe.pl/news/316205/the-last-of-us-part-i-na-pc-z-duzymi-problemami-gracze-narzekaja-na-crashe-optymalizacje-i-chca-zwracac-gre.html Zapewne z tego powodu. Jak już wydaja swoje gry na platformie innej niż plejak to mogliby dopracować, bo wstyd trochę. Cytuj
Czoperrr 5 240 Opublikowano 28 marca 2023 Opublikowano 28 marca 2023 Z Returnalem też się nie popisali i gra jest kiepsko zoptymalizowana na PC. Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 28 marca 2023 Opublikowano 28 marca 2023 Sonka jak pięknie goli. Nie dość, że 10 lat po premierze, to jeszcze z takimi błędami Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 28 marca 2023 Opublikowano 28 marca 2023 Być może ich silnik zesrał się pod tymi dziesiątkami konfiguracji pc. Cytuj
tjery 1 269 Opublikowano 28 marca 2023 Opublikowano 28 marca 2023 18 minut temu, Czoperrr napisał: Z Returnalem też się nie popisali i gra jest kiepsko zoptymalizowana na PC. ? Chyba Ci się gierki pomyliły, Returnal jest bdb zoptymalizowany, na początku miał jedynie problemy z włączonym RT, już dawno załatane. Cytuj
Czoperrr 5 240 Opublikowano 28 marca 2023 Opublikowano 28 marca 2023 6 minutes ago, tjery said: ? Chyba Ci się gierki pomyliły, Returnal jest bdb zoptymalizowany, na początku miał jedynie problemy z włączonym RT, już dawno załatane. Na twoim rigu to na pewno ale minimalnie zalecają 16 GB ram co jest jeszcze rzadkością Cytuj
tjery 1 269 Opublikowano 28 marca 2023 Opublikowano 28 marca 2023 Ogólnie chodzi świetnie, nie tylko u mnie, ilość wymaganego RAMu nie ma nic wspólnego z optymalizacją. Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 28 marca 2023 Opublikowano 28 marca 2023 12 minut temu, Czoperrr napisał: Na twoim rigu to na pewno ale minimalnie zalecają 16 GB ram co jest jeszcze rzadkością Zalecają, ale nie wymagają. Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 28 marca 2023 Opublikowano 28 marca 2023 1 godzinę temu, balon napisał: Sonka jak pięknie goli. Nie dość, że 10 lat po premierze, to jeszcze z takimi błędami Przecież rok po premierze a nie 10 Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 28 marca 2023 Opublikowano 28 marca 2023 3 minuty temu, Daffy napisał: Przecież rok po premierze a nie 10 No jak? Przecież to 3 iteracja gierki z 2013, tylko z co raz ładniejszą grafiką i trochę lepszą animacją. Na wyliczankach lineup też była raczej przedstawiana jako stary kotlet 1 Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 28 marca 2023 Opublikowano 28 marca 2023 No dostałeś port rocznej gierki, a nie port oryginału. Jeszcze zasugerowałes jakby nie potrafili zoptymalizować dziesięcioletniej gry z PS3, a nie potrafią rocznego remake'u z PS5. Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 28 marca 2023 Opublikowano 28 marca 2023 Przepraszam, w takim razie aktualizuje to jednak jako zeszłoroczną nowość i premierę na ps5. Niestety po przejściu wersji na PS3, a potem na PS4, w „wersje” na PS5 już chyba nie zagram, mimo że to nowa gierka 1 1 Cytuj
PiPoLiNiO 743 Opublikowano 28 marca 2023 Opublikowano 28 marca 2023 Pięknie skopany porcik na tą chwilę. Optymalizacja shaderów na początku, od dziś robi za wzorowy test stabilności OC procka. Ale trzeba przyznać, że graficzka fenomenalna. Sama gra to wiadomo już od ps3, że arcydzieło. Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 28 marca 2023 Opublikowano 28 marca 2023 (edytowane) 30 minut temu, balon napisał: Przepraszam, w takim razie aktualizuje to jednak jako zeszłoroczną nowość i premierę na ps5. Niestety po przejściu wersji na PS3, a potem na PS4, w „wersje” na PS5 już chyba nie zagram, mimo że to nowa gierka To jest ogółem nikomu nie potrzebny remake remastera 10 letniej gierki ale my tu nie o sensie powstania tego tytułu, nie o tym czy to prawdziwie nowa gra tylko o tym, którą wersję portowali na pc, tą roczną Edytowane 28 marca 2023 przez Daffy Cytuj
Elitesse 382 Opublikowano 28 marca 2023 Opublikowano 28 marca 2023 2 godziny temu, Qbon napisał: https://www.ppe.pl/news/316205/the-last-of-us-part-i-na-pc-z-duzymi-problemami-gracze-narzekaja-na-crashe-optymalizacje-i-chca-zwracac-gre.html Zapewne z tego powodu. Jak już wydaja swoje gry na platformie innej niż plejak to mogliby dopracować, bo wstyd trochę. Tak się właśnie kończy kupowanie gier na premierę. Nawet jak miała ona już miejsce 10 lat temu, a po drodze był remaster Tragedia. I taki układ będzie trwać dopóki gracze będą ładowali się w preordery za 60$+... czyli pewnie już do końca świata. Cytuj
tjery 1 269 Opublikowano 28 marca 2023 Opublikowano 28 marca 2023 (edytowane) Heh, co ja mogę powiedzieć, jak zawsze, wszystko ideolo jedyna bolączka - trzeba ustawić fpsy na sztywno na 60, bo latające powyżej 60 sprawiają w niektórych miejscówkach, że wydaje się jakby przycinało , mimo że klatki koło 120 i frametime idealny (chyba coś z prockiem, bo użycie GPU wtedy spada, coś im nie pykło) . Pewnie spaczują zaraz, jak się gra na dualsensie (pełne wsparcie) to i tak nie taki wielki problem, bo 60 na pada wystarczy. Zero stutteringu itd itp, kompilacja shaderów na początku koło 20 min. Pełno opcji graficznych, fajnie zeskalowane ponad to co na PS5, widać, że się przyłożyli. Ja w ogóle mam podjarkę, bo ostatni raz grałem w oryginał na PS3 (w TLOU 2 nie grałem), teraz na łoledzie w ultrawide w tej grafice jest moc. Jak pamiętam jakie na mnie wrażenie zrobił oryginał pod względem brutalności, tak tu to jest poezja. Jeszcze bardziej czuć to wszystko. Dźwięk też pierwsza klasa, dosłownie czuć te pękające czaszki i kości. Tylko po serialu spotkanie z Billem to już nie będzie to samo Standardowa porcja skrinów Edytowane 28 marca 2023 przez tjery 7 1 Cytuj
GearsUp 287 Opublikowano 28 marca 2023 Opublikowano 28 marca 2023 Ciekawi mnie jak z draw distance tego portu, czy tak samo jak w Drake Collection gdzie na PS5 widać więcej detali Cytuj
tjery 1 269 Opublikowano 28 marca 2023 Opublikowano 28 marca 2023 (edytowane) 4 minuty temu, GearsUp napisał: Ciekawi mnie jak z draw distance tego portu, czy tak samo jak w Drake Collection gdzie na PS5 widać więcej detali Dawno nieaktualne, zwykły bug, poprawili w patchu po kilku dniach. Try again. Edytowane 28 marca 2023 przez tjery Cytuj
GearsUp 287 Opublikowano 28 marca 2023 Opublikowano 28 marca 2023 (edytowane) 10 minut temu, tjery napisał: Dawno nieaktualne, zwykły bug, poprawili w patchu po kilku dniach. Try again. To nie miało być złośliwe. Dzięki za info bo się zastanawiałem, którą wersję brać. Zapodaj źródło tego patcha Ok znalazłem, patch1.2 LOD Improvements Improved LOD quality for High & Ultra texture quality settings Improved LOD fade using the enhanced model quality setting Czyli te wszystkie filmiki porównawcze na YT nieaktualne. Edytowane 28 marca 2023 przez GearsUp 1 Cytuj
łom 2 028 Opublikowano 29 marca 2023 Opublikowano 29 marca 2023 Jak by ktoś się zastanawiał jakim cudem to przeszło kontrolę jakości. Odpowiedzialne za ten port studio nazywa się Iron Galaxy, które to miało gigantyczną wpadkę z Arkham Knight na PC. Coś mi się zdaję że teraz Naughty Dog będzie musiało to jakoś odratować. Cytuj
Pupcio 18 649 Opublikowano 29 marca 2023 Opublikowano 29 marca 2023 Przecież U Tjeriego działa 5 Cytuj
maciucha 11 650 Opublikowano 29 marca 2023 Opublikowano 29 marca 2023 Niech zlecą poprawki chłopakom z Grove Street Cytuj
tjery 1 269 Opublikowano 29 marca 2023 Opublikowano 29 marca 2023 3 minuty temu, Pupcio napisał: Przecież U Tjeriego działa No jak zawsze, jakieś 99,9% problemów mnie nie dotyczy, więc wychodzi na to, że obecnie na PC albo lecieć na grubo albo lepiej na konsolce przynajmniej jak ktoś gra na premierę, bo pewnie zaraz będzie wszystko połatane. Cytuj
łom 2 028 Opublikowano 29 marca 2023 Opublikowano 29 marca 2023 Przynajmniej nikt nie napisze że ten Remake mógł pójść na PS4 xd Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 29 marca 2023 Opublikowano 29 marca 2023 9 godzin temu, tjery napisał: Heh, co ja mogę powiedzieć, jak zawsze, wszystko ideolo jedyna bolączka - trzeba ustawić fpsy na sztywno na 60, bo latające powyżej 60 sprawiają w niektórych miejscówkach, że wydaje się jakby przycinało , mimo że klatki koło 120 i frametime idealny (chyba coś z prockiem, bo użycie GPU wtedy spada, coś im nie pykło) . Pewnie spaczują zaraz, jak się gra na dualsensie (pełne wsparcie) to i tak nie taki wielki problem, bo 60 na pada wystarczy. Zero stutteringu itd itp, kompilacja shaderów na początku koło 20 min. Pełno opcji graficznych, fajnie zeskalowane ponad to co na PS5, widać, że się przyłożyli. Ja w ogóle mam podjarkę, bo ostatni raz grałem w oryginał na PS3 (w TLOU 2 nie grałem), teraz na łoledzie w ultrawide w tej grafice jest moc. Jak pamiętam jakie na mnie wrażenie zrobił oryginał pod względem brutalności, tak tu to jest poezja. Jeszcze bardziej czuć to wszystko. Dźwięk też pierwsza klasa, dosłownie czuć te pękające czaszki i kości. Tylko po serialu spotkanie z Billem to już nie będzie to samo Standardowa porcja skrinów Na pewno graficzne top1 na PC, do czasu wyjścia Forbidden West na PC :). Btw od kiedy na UW jesteś? Jaki monitor? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.