Skocz do zawartości

Aliens: Dark Descent


Shen

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak będzie jak Helldivers to mam w pompie bo mi się nie podobało, wolę bardziej arcadowe podejście jak alienation

17 minut temu, Faka napisał:

Może będzie Helldivers 2.

W przecieku Nvidi z GeForce Now było Helldivers 2

Opublikowano
1 godzinę temu, Plugawy napisał:

Tak to niby twin shooter będzie. Jest u mnie lekkie jaranko, ale nie spodziewam się niczego ambitniejszego pokroju helldivers, niestety. 

:reggie:

Screenshot_20220610-093433_Firefox.thumb.jpg.2f0d31207d8b95febb40ab986d49076b.jpg

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Zobaczymy co z tego wyjdzie. Niech celem dla studia będzie chociaż gra 7/10, a już będzie spoko. AvP Extinction na PS2 i Xboksa było średniakiem jak na standardy RTSa, ale bardzo mi się swego czasu podobało ze względu na klimat i widowiskowe bitwy. W tym jest potencjał.

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

No dobra. Na PS5 są dwa tryby graficzne, co przy takim poziomie grafiki jest dla mnie żartem. Z dystansu wyglada to ładnie, z bliska twarze postaci to wczesne PS4 lub nawet późne PS3. Jest aktywna pauza która może zwalniać lub stopować akcję. Zagrałem pierwsza misję i przerżnąłem, wszyscy zginęli. Misja jest dosyć długa bo fpytkę chodzenia a obcych jest sporo, atakują grupami i niestety w ferworze walki jest mało skutecznych argumentów. Amunicja dosyć szybko się kończy i tak szczerze wielkiej krzywdy obcym nie robi te strzelanie. Grupa marines jest randomowa, dopiero od następnej misji będzie można ich wybierać wg uznania. 
To nie jest gra w stylu XCOM a bardziej rozbudowany RTS z elementami taktyki.

  • Dzięki 1
Opublikowano

Pierwsza misja za mną. Gram na poziomie Nightmare, więc jest sporo wczytywania zapisów, bo można łatwo popełnić błędy. Ale nie ma jakiejś tragedii, nawet potężnego Crushera udało się ubić bez większego problemu. Najważniejsze to nie stać w miejscu tylko cały czas się ruszać i używać wszystkich dostępnych skilli. Gra robi zapisy głównie przy robieniu zadań głównych, albo jak robimy schron, ale tracimy wtedy narzędzia, więc coś jak z tuszem w Resident Evil. Póki co bawię się bardzo dobrze, stresik non stop jest że stracimy cały zespół. Warto robić często odwroty do naszego autka ponieważ ma ono działko które mega pomaga przy walce z wieloma przeciwnikami.

f7240834e24c41bcd3d41e6960fdfdfb.jpg

  • Plusik 1
  • Dzięki 1
Opublikowano (edytowane)

Dopiero pękła pierwsza misja wprowadzająco tutorialowa, ale już czuć potencjał. Klimat filmów wylewa się z ekranu: gadżety, dźwięki, bazy i ich wnętrza. Wszechobecne zaszczucie, niepokój. Masa możliwości walki taktycznej jak: ogień zaporowy, który dobrze ustawiony może przesądzić o zwycięstwie nad twardymi przeciwnikami, flary doświetlające  które zwiększają celność, broń dodatkowa, granatniki, strzelby. Trzeba przestawić się na sposób sterowania, bo tu klikasz gdzie drużyna ma się przemieścić. Centralna baza w której odbywa się leczenie, projektowanie, badania naukowe - coś na styl Xcoma. Zapowiada się miodnie.

20230625_214953.png

 

20230625_215021.png

.

 

510f6ff6-027f-40a7-a90a-4207791db969.png

 

Czuję, że trylogię filmową sb odświeżę, bo klimat złapałem.

Edytowane przez Crazy Horse
  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...