Opublikowano 17 czerwca 20222 l 4 godziny temu, ASX napisał: to nie będzie gra na modłe Dynasty Warriors
Opublikowano 26 sierpnia 20222 l Wygląda jak pierdolone goty. Wyjebana stamina + dodany skok, czego można chcieć więcej.
Opublikowano 26 sierpnia 20222 l Wygląda super, ale jeśli to kolejne soulslike, to pewnie odpuszczę. Chciałbym tradycyjnego slashera.
Opublikowano 26 sierpnia 20222 l Niop trochę się podjaralem. Fakt bardzo podobne do Nioh (które jest super) ale jeśli będzie miało jakieś własne fajne mechaniki to będzie git. No i jeszcze na premierę w GP? Panie nic tylko czekać
Opublikowano 26 sierpnia 20222 l Będzie równie dobra gra co Nioszek, prezentuje się baaaardzo fajnie.
Opublikowano 26 sierpnia 20222 l Dla mnie na pewno nie goty, ale wygląda fajnie - dynamiczne, ładne, na pewno chciałbym zagrać jak już wyjdzie
Opublikowano 26 sierpnia 20222 l A ty musisz pisać w każdym temacie jak to nienawidzisz Soulsów? Zrozumieliśmy za pierwszym razem.
Opublikowano 26 sierpnia 20222 l Sloulsy może i klimatem rządzą, ale to gameplayowa patologia. Warto przypominać o tym regularnie.
Opublikowano 26 sierpnia 20222 l Mam nadzieje, ze nie bedzie zadnego kolorowego lootu, zbierania zbroi, ulepszania broni, zeby zwiekszyc dmg itd. Najlepiej jakby bylo jak w ninja gaiden, ze jest kilka broni, ktore odblokowuje sie w konkretnych etapach.
Opublikowano 26 sierpnia 20222 l 6 godzin temu, SnoD napisał: Wygląda super, ale jeśli to kolejne soulslike, to pewnie odpuszczę. Chciałbym tradycyjnego slashera. Soulslike tylko że nie ma staminy, dużo skakania, dużo możliwości unikania ataków w dość efektowny sposób, odczuwalna fizyczność broni, naprawdę mocno wymagane szybkie reakcje - jeszcze lepiej, toż to SEKIROLIKE.
Opublikowano 27 sierpnia 20222 l Z tym budżetem już chyba nikt nie zrobi "po prostu slashera". Przypominam że zatrudniono do tej gry Masaakiego Yamagiwę. Zapowiada się raczej Nioh z ww. zmianami, ale też widać, że odniesiono się do chyba dwóch najczęściej krytykowanych aspektów poprzednika, czyli dość nudnej eksploracji lokacji (rozbawiło mnie jak powiedzieli w wywiadzie, że "teraz lokacje są większe bo Chiny mają więcej przestrzeni", no faktycznie pewnie w Japonii nie ma otwartych terenów, ale ok, nie nastawiam się na cuda bo to nadal gra na PS4 ale design można by zrobić kiedyś z talentem) oraz system zbierania przedmiotów (powiedzieli, że będzie "stonowany", może po prostu 5 prawie takich samych mieczów na minutę zamiast 50).
Opublikowano 27 sierpnia 20222 l 19 godzin temu, Paolo de Vesir napisał: Sloulsy może i klimatem rządzą, ale to gameplayowa patologia. Warto przypominać o tym regularnie. Gameplayowa patologia? Dlaczego? A Ty w ogóle przeszedłeś jakąkolwiek część?
Opublikowano 27 sierpnia 20222 l 1 minutę temu, Rozi napisał: Gameplayowa patologia? Dlaczego? A Ty w ogóle przeszedłeś jakąkolwiek część? slabiutki system walki zabija dla mnie cała przyjemność z soulsów
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.