Opublikowano 27 lutego 20232 l 4 godziny temu, messer88 napisał: Y+B na xboxie, się odpala na tego bossa z 1szej lokacji i go kończy bo rozumiem że to tutorialowe jest wtedy. say what nyga? A ja go biłem prawilnie do końca xd
Opublikowano 27 lutego 20232 l Ja nawet nagrałem xD https://twitter.com/Zeratul/status/1629995337669660673?s=20
Opublikowano 27 lutego 20232 l Autor 30 minut temu, Soban napisał: say what nyga? A ja go biłem prawilnie do końca xd To taki spirit summon jak był w Nioh 2, X+A też się coś odpala tylko nie zwróciłem już uwagi co.
Opublikowano 27 lutego 20232 l Widzę, że nie tylko ja nie ogarnąłem tego Y+B i kilka razy poległem próbując sklepać do końca bossa xD
Opublikowano 27 lutego 20232 l Czyli to taki Nioh 2, tylko bardziej przystępny z mniejsza ilością mechanik?
Opublikowano 28 lutego 20232 l Ja pograłem w demko i pasuję. Nie odpowiada mi klimat. Tego typu gry szybko tanieją. Poczekam aż spadnie 200 stówy.
Opublikowano 28 lutego 20232 l Jak ktoś ma Xboxa to przypominam, że gra ląduje pierwszego dnia w Game Pass.
Opublikowano 1 marca 20232 l Ale sztoooos Podeszło mi to demko o wiele bardziej niż poprzednie. System walki jest super miodny i przypomina mi Sekiro, tylko łatwiejsze, bardziej widowiskowe i jeszcze bardziej satysfakcjonujące. Pasek postawy przeciwników zbija się szybciutko, criticale wjeżdżają co chwilę, to jest to. No i opcja z przeważeniem szali na swoją korzyść przez odzyskanie ujemnego paska spirit - kozak, można spokojnie grać w defensywie rozpracowując przeciwników i uderzać już na pewniaka. Ależ będzie granko.
Opublikowano 1 marca 20232 l Autor Ten pasek to fajny ale trzeba ogarnąć dauna i nie panicznie unikać bo się nabija w lewo xd Chyba nawet poza walką jak sobie tak zdashować to idzie w lewo.
Opublikowano 1 marca 20232 l Te wszystkie wskaźniki i paski to bym najlepiej powyłączał. Za każdym razem jak na któryś rzucę okiem, to dostaję w mordę. Za szybka jest ta gra na odrywanie wzroku od akcji, a na paski czasem looka się nawet mimowolnie. Dużo lepiej mi idzie, gdy kompletnie nie zwracam na nie uwagi i gram używając itemy i zdolności na wyczucie.
Opublikowano 1 marca 20232 l Też fanem tego paska nie jestem i wolałbym klasyczną stamine, ale pewnie stwierdzili, ze trzeba cos wymyslic innego niz from.
Opublikowano 1 marca 20232 l 23 minuty temu, Schranz1985 napisał: Obstawiam 78. Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka Nioh 88, Nioh 2 85, więc teraz stawiam na 82:)
Opublikowano 1 marca 20232 l Nie wiem. Ja po demie Nioha 2 odpadłem. Dla mnie to było po prostu dlc do jedynki. Tak tutaj przeleciałem całość tego pierwszego z poprzedniego roku z oblizaniem palców.
Opublikowano 1 marca 20232 l 24 minuty temu, Dr.Czekolada napisał: Nie wiem. Ja po demie Nioha 2 odpadłem. Dla mnie to było po prostu dlc do jedynki. Tak tutaj przeleciałem całość tego pierwszego z poprzedniego roku z oblizaniem palców. Dla mnie Nioh 2 był lepszy niż jedynka, ale dlcków już nie dałem rady ograć, mimo, że miałem je dostępne. Właśnie mi się przypomniało o nich... Ale nie, za dużo innych gierek. Dlatego troche się zawiodłem, że gra jest aż tak podobno znowu do Nioh, poczekam na dluzsze opinie po premierze. Liczyłem przy zapowiedzi, że to będzie jednak wejście w nowa generację przeskok graficzny i strukturalny, a po gameplayu widzę, że to dalej Nioh graficznie i strukturalnie (podział na misje, ten sam loot itp.) z lekką nutką Sekiro.
Opublikowano 1 marca 20232 l 1 godzinę temu, Brolin napisał: Te wszystkie wskaźniki i paski to bym najlepiej powyłączał. Za każdym razem jak na któryś rzucę okiem, to dostaję w mordę. Za szybka jest ta gra na odrywanie wzroku od akcji, a na paski czasem looka się nawet mimowolnie. Dużo lepiej mi idzie, gdy kompletnie nie zwracam na nie uwagi i gram używając itemy i zdolności na wyczucie. no jak dla mnie to paski spirit powinny być po prostu większe, zarówno nasz jak i przeciwników (prócz bossów, te są ok). szkoda, że nie dali w opcjach jakiegoś regulowania....
Opublikowano 2 marca 20232 l 13 godzin temu, Kazub napisał: no jak dla mnie to paski spirit powinny być po prostu większe, zarówno nasz jak i przeciwników (prócz bossów, te są ok). szkoda, że nie dali w opcjach jakiegoś regulowania.... Nom, zwłaszcza, że innych opcji jest od cholery. Opcji wyłączenia pokazywania się słabego lootu (czy coś w ten deseń, to żeby nie zbierać niepotrzebnych śmieci) w demie też nie uświadczyłem. Ktoś coś? Czytając o tych podobieństwach do Nioh aż się cieszę, że w nie nie grałem, bo Wo Long to teraz dla mnie temat całkowicie świeży i porywający
Opublikowano 2 marca 20232 l Autor 36 minut temu, Brolin napisał: Opcji wyłączenia pokazywania się słabego lootu (czy coś w ten deseń, to żeby nie zbierać niepotrzebnych śmieci) w demie też nie uświadczyłem. Ktoś coś? No tak w sumie ciekawe czy to nie będzie jednak inaczej niż w Nioh, bo w tym demie to praktycznie nic nie leci poza 100% dropami z określonych przeciwników.
Opublikowano 2 marca 20232 l Ja trochę nadal nie wiem jak najlepiej rozwijać te skille, czy po równo trzy kolory, czy skupić się maksymalnie na jednym-dwóch, np. ogień i woda... W wodzie jest fajny czar dający niewidzialność, tylko czy będzie to dobre w późniejszej grze, to ciężko stwierdzić. Tych czarów trochę jest i ciężko wybrać co będzie najlepsze
Opublikowano 2 marca 20232 l Autor Ja zamierzam pocisnąć w błyskawicę (wood) i drugie co się najlepiej skalowało z glewią, chyba earth.
Opublikowano 2 marca 20232 l 18 godzin temu, messer88 napisał: Obstawiam 7-8. 17 godzin temu, Schranz1985 napisał: Obstawiam 78. Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka 17 godzin temu, KrYcHu_89 napisał: Nioh 88, Nioh 2 85, więc teraz stawiam na 82:)
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.