Skocz do zawartości

The Last Case of Benedict Fox


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wydawało mi się, że już wcześniej wskoczyło (rano widziałem opcję dodania demka do biblioteki), ale może dopiero o 19:00 pojawi się wraz ze Steam Fest Next.

 

Tutaj filmik z działania gry na Decku:

 

 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

 

- początkowo, gra była bardziej narracyjna. Pojawił się pomysł eksplorowania ludzkiej psychiki, co oznaczało labiryntowe lokacje. Z czasem, rozwijając ten kierunek, twórcy uznali: okej, to jest metroidówka.

 

- walka dość mocno opiera się na parowaniu rodem z hiszpańskich Metroidów (idealnie wyczuty w czasie blok = parowanie i stun, co daje czas na użycie jakże powolnego pistoletu), zwłaszcza że, oldskulowo, nie ma uniku przenikającego przez przeciwników, trzeba się srogo ustawiać w walkach

 

- w domu, będziemy głównie bawić się w detektywa, analizować, zbierać otwierające możliwości dowody. W limbo, gra jest głównie nastawiona na walkę i platformowanie, eksploracja jest stosunkowo prosta

 

- za pokonywanie demonów otrzymujemy tusz, za który można zrobi swoiste tatuaże, dające nam nowe techniki użyteczne w walce

 

- za każdą barierą, którą otworzymy (pokonując przeciwników albo rozwiązując zagadki) ma stać nie tylko jakaś ilość waluty do zdobycia, ale też odkrycie znaczące dla historii, pozwalające dołożyć kolejną cegiełkę do zrozumienia całości tego świata

 

- Lesiakowski: "nie lubimy w ogóle słowa "trudność". Gracz będzie mógł stworzyć swoje własne wyzwanie". Brzmi jak wybór poziomu trudności... osobno w kilku kategoriach: walki, zagadek i eksploracji

  • Plusik 2
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
5 godzin temu, Homelander napisał:

Wszystko fajnie, ale takie gry to dodatek do dużych exów AAA, a nie zamiast nich

Na szczęście wychodzą i takie gry, jak i duże exy AAA więc nie ma powodów do narzekań

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Z tego co widziałem, to walka jest najbardziej krytykowana powszechnie. Za to najbardziej chwalony jest nastrój eksploracji i odkrywania tajemnic. W sumie już wspominałem, że konieczność ustawiania się jak w starych grach nie brzmi jak mój ulubiony patent. Oj chciałoby się od razu pograć, ale do premiery Zeldy lista do skończenia i tak długa.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...