smoo 2 256 Opublikowano 21 września 2023 Opublikowano 21 września 2023 Omówienie systemu walki, dodali nawet just frame parry Serio, to wszystko wygląda jak mokry sen. Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 21 września 2023 Opublikowano 21 września 2023 Wygląda jakby ff16 i ff7-1 to były bety prowadzące do tej odsłony Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 21 września 2023 Opublikowano 21 września 2023 FFXVI wygląda przy tym jak jakiś side project robiony w piwnicy za paczkę fajek. Sam fakt, że pozwolili youtuberom pokazać dowolny materiał z tego dema świadczy o tym, że są pewni jakości tej gry. Jaram się jak dziecko przed Gwiazdką 1 1 1 Cytuj
Shen 9 694 Opublikowano 21 września 2023 Opublikowano 21 września 2023 Chciałem zagrać jak będzie już cała trylogia i liczyłem na jakieś kozak kurwa wydanie zbiorcze, ale rebirth wyglada w chuj lepiej od remake Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 21 września 2023 Opublikowano 21 września 2023 Najważniejsze czy będzie tryb easy/story mode.Niektórzy gracze nie lubią jak gra im się podoba a nie mogą tego doświadczyć przez normalny poziom trudności. 1 3 Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 21 września 2023 Opublikowano 21 września 2023 Pora zacisnąć pasa żeby do lutego uzbierać na kozak kurwa oleda i ps5, żeby doświadczyć tego jak pan bóg przykazał 1 Cytuj
Sefiro 25 Opublikowano 21 września 2023 Opublikowano 21 września 2023 (edytowane) Cytat "In terms of whether or not Vincent will be a playable character, he will be more of an accompanying character to the party in terms of Rebirth," Hamaguchi said. "So this will be similar to how Red XIII was in Remake." https://www.ign.com/articles/vincent-valentine-will-be-an-accompanying-character-in-final-fantasy-7-rebirth Trzeba będzie poczekać na DLC z Vincentem. Wygląda na to, że kolejność odwiedzanych lokacji będzie serio pomieszana, może Nibelhaim odwiedzimy dopiero gdzieś przed wyprawą do Forgotten Capital Edytowane 21 września 2023 przez Sefiro Cytuj
Ölschmitz 1 543 Opublikowano 21 września 2023 Opublikowano 21 września 2023 Nibelheim w oryginale jest tylko przystankiem, niemalze opcjonalnym - mozna od razu przez nie przebiec (nie licze retrospekcji). Zakladam, ze tutaj to mocno zmienia. Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 21 września 2023 Opublikowano 21 września 2023 Cały świat jest jednolity, bez loadingów i teleportowania jak małpa między "magicznymi obeliskami" Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 23 września 2023 Opublikowano 23 września 2023 Na liczbę minigier nie będzie chyba nikt narzekał . Fortepian jest nawet. Cytuj
Ölschmitz 1 543 Opublikowano 23 września 2023 Opublikowano 23 września 2023 Ten fortepian to juz wiem, ze bedzie potrzebny do platyny i na pewno bedzie wkurwiajacy XD 1 Cytuj
Ölschmitz 1 543 Opublikowano 24 września 2023 Opublikowano 24 września 2023 Jezu, to Kalm wyglada oblednie, jak mokry sen. 1 Cytuj
_Red_ 12 065 Opublikowano 24 września 2023 Opublikowano 24 września 2023 Przeniesienie płaskich renderków z FF7 (które wymagały wyobraźni) do namacalnego zatłoczonego żywego 3D - znowu będę robił pauzę co 10 minut gry by rozchodzić nostalgię i odkrywać ten świat na nowo Cytuj
RoL 578 Opublikowano 24 września 2023 Opublikowano 24 września 2023 No oni do premiery gry zdążą pokazać całą grę w tych zajawkach. Cytuj
ogqozo 6 574 Opublikowano 24 września 2023 Opublikowano 24 września 2023 Trochę z wywiadów. - Rufus będzie pogłębioną postacią w tej grze [co zapewne nie dziwi biorąc jego sporą obecność w wielu spin-offach FF7, w tym powieść czy Ever Crisis] - Synergy istnieje zarówno jako sterowane akcje, jak i komendy. Można go używać do ataków i bronienia, ale też są komendy wymagające paska oparte na synergii - liczba postaci w Rebirth jest podobna do Remake, może większa - postaci w zwiastunie były starannie dobre i twórcy nie mają pozwolenia wymienić żadnej postaci, która nie była na zwiastunie - summony będą nieco bardziej obecne w grze, będzie można je odpalać w większej liczbie walk. Nadal nie będą to klasycznie levelowane materie, ale będą określone questy/znajdźki, które będą dawać summonom swoisty "wyższy level" - nie ma systemu hodowania chocobo [uff...]. Każdy chocobo jest specjalnie stworzony przez twórców, z imieniem i cechami. Każdego można zabrać na wyścigi do Gold Saucer. Istnieją jednak metody, by wpłynąć na ich statsy. - [nota bene, patrząc na video z TGS, to łapanie chocobo można uznać za najlepszy przykład, że Hamaguchi nie ściemniał i faktycznie mocno tworząc tę grę inspirował się Horizonem] - "mieliśmy liczne i gorące dyskusje o tym, jak Red XIII jeździ na chocobo, dziękuję za to świetne pytanie. Nomura-san miał pewną wizję. Myślę, że wyszła dobrze, łącząc aspekt komediowy i poważny" Przejrzałem to wideo i kurde. Gra wygląda niesamowicie. Japońska estetyka w niespotykanej wcześniej szczegółowości (chociaż różnie to znosi w ruchu. Przykładowo biegnąc widzimy jak to się wszystko doczytuje. Animacje gameplayu jak to u Square-Enix są stosunkowo koślawe; mam nadzieję, że oni kiedyś zrobią grę 3D, w której porozmawianie z daną postacią albo podniesienie przedmiotu nie wymaga 10 sekund "celowania" bo na razie im się nadal nie udało). Takie postaci jak Chadley czy Chocobo Bill wyglądają teraz lepiej niż życie. Aż dziwne, że gra nadal na Unrealu 4, bo pachnie bardziej jak "nowa generacja"niż cokolwiek co widziałem. Muzyka kapitalna, aktorstwo nadal świetne, dialogi bardzo zabawne, ale to w sumie było w Remake hehe. Skrzyżowanie budżetu Final Fantasy z nowoczesnym podejściem Xenoblade, to wygląda bardziej niż taka gra, o której zawsze myślałem, niż się spodziewałem. 1 Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 25 września 2023 Opublikowano 25 września 2023 Materiał źródłowy po angielsku bez komentarza. Ja ogladam tytlko pobieżnie, wolę tego sam doświadczyć gdy nadejdzie czas. Cytuj
michu86- 397 Opublikowano 27 września 2023 Opublikowano 27 września 2023 Bez sensu jest oglądać wszystko i wszędzie przed zagraniem. To tak jak oglądać dużo pornoli i nie móc zwalić kity przez 5 miesięcy. A w takich ilościach jak oni to podają to jest mocno niezdrowe. A będzie tego więcej... 1 Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 27 września 2023 Opublikowano 27 września 2023 Dokładnie.Wiadomo że wjeżdża day 1 i tyle.Przecież to sama frajda odkrywać samemu jak zrobili stare/nowe lokację. Cytuj
Shen 9 694 Opublikowano 28 września 2023 Opublikowano 28 września 2023 Ktoś chyba wcześniej pisał, że chce steelbook https://gamefinity.pl/produkt/final-fantasy-vii-rebirth-ps5 https://gamefinity.pl/produkt/final-fantasy-vii-rebirth-deluxe-edition-ps5 Deluxe z artbookiem kusi, szkoda, że pełny ost nie jest na płycie, tylko wybrane kawałki 1 Cytuj
ogqozo 6 574 Opublikowano 28 września 2023 Opublikowano 28 września 2023 Steelbook zamówiony w cenie gry, chociaż kurde może ten artbook z deluxe'a byłby dobrym getem. Ale nie, pewnie kto by chciał to i tak kupi sam. Nomura mówi, że gra nie odejdzie wiele od historii oryginału, nie aż tak jak niektórzy sądzą, ogólnie będzie taka sama. Niemniej to znamienne, że na OKŁADCE steelbooka mamy scenę, której chyba większość graczy przechodząc pierwszy raz FF7 nawet nie widziała. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.