Skocz do zawartości

Final Fantasy VII Rebirth


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 2.11.2023 o 01:51, ogqozo napisał:

- poboczna zawartość zajmuje godzinowo więcej, niż główny wątek

 

Patrząc po tym jak słabe były misje poboczne w Remake to nie jest dobra wiadomość :/

Opublikowano

Po odbiorze ostatnich, hm, wszystkich gier Square-Enix w tym stuleciu, jestem pewien, że ludzie będą na to jęczeć. Japońska wrażliwość i oczekiwania zachodnich graczy raczej na zawsze odleciały od siebie.

 

Osobiście jestem dobrej myśli, Remake jest zaje'bisty, w FF XVI też był to mocny element. W Rebirth chyba każdy quest będzie miał jakiś tam osobisty aspekt. Czyli np. dany quest będzie dawał okazję, żeby Red i Barrett coś zrobili razem i skupienie jest na ich postaciach, albo Tifa i Yuffie itd. Na pewno będzie więc sporo  czosnku i na pewno będzie to wiele osób crindżowało jako zbyt mało ekscytujące, w końcu większość tych postaci tak naprawdę nie mówiła prawie nic znaczącego przez większość albo przez cały FF7 (poza jedną osobistą sekwencją) i nic wielkiego tam się nie będzie działo.

Opublikowano

Pojawiło się więcej materiałów z grania w dalsze etapy gry.

 

Z mniej spoilerowych rzeczy, można powiedzieć, że będzie trochę zupełnie nowych rzeczy, typu miast których nie było w oryginale (czy były najwyżej wspomniane, właściwie) oraz mini-gierki - przykładowo, mocno zaawansowane jest sterowanie w grze na pianinie i jak ktoś jest zręczny, to powinno być możliwe zagranie całkiem prawdziwej muzyki na nim.

 

Eksploracja (tak więc i te nowe miasta i postaci nieobecne w oryginale itd.) jest w dużej większości opcjonalna. Główny wątek w niewielkiej mierze będzie jej wymagać. Można powiedzieć, że główny wątek będzie tej długości co Remake, a poboczna zawartość może największym maniakom zająć do jakichś 100 godzin na ukończenie całości. Ciekawe czy będzie dodatkowy tryb hard z zawartością ekskluzywną tylko dla niego, który wymaga przejścia najpierw całej gry na normalu hehe.

  • Plusik 1
Opublikowano

Posłuchałem podcatu GameInformera o grze, który ma bardziej luźne opinie o grze niż czysto opisowy materiał w piśmie.

 

- "gra jest przepiękna" (chociaż żałuje że reakcje postaci na geometrię dokoła są dość koślawe, spodziewane)

- "nie gram w jRPG-i, pojechałem tam dla pisma bo umiem robić wideo, ale jestem pod sporym wrażeniem"

- "Hamaguchi powiedział mi, że nigdy nie był tak pewny żadnej gry [pracuje od czasów FF XII]. Uważa, że ludzie oszaleją, widząc, co tam się dzieje. Że jest taki moment, nie powiedział jaki, w którym wszystkim opadły kopary jak go zobaczyli"

- rola Zacka jest "kluczowa" i "niesamowicie istotna", "oprócz duszków", "Zack jest efektem tego, jak twórcy oryginału [Kitase, Nomura i Nojima] widzą świat FF7, jak on powstał i jakie ma zasady"

- wielu twórców podczas wizyty wspominało często o Wiedźminie 3. "Spytałem Hamaguchiego o to, jaki jest jego ulubiony inny RPG, spodziewałem się neutralnej grzecznej odpowiedzi i nawracania na Square-Enix, a on odpowiedział bez namysłu: Wiedźmin 3"

- karcianka będzie rozbudowana, obejmie całą grę, "Gwint Fajnala" i będzie miała związany ze sobą scenariusz, wszyscy dużo mówią o tej karciance

- "spytaliśmy się Hamaguchiego, jak się wymawia Cait Sith, i powiedział "kat szi", a pijarowcy siedzący obok załamali głowy"

  • Plusik 3
  • Lubię! 1
Opublikowano
1 minutę temu, Dahaka napisał:

Nie wytrzymie z tego hajpu. Szykuje się najlepszy final od przynajmniej ostatnich 20 lat.

Nie jest to znowu jakieś kosmiczne osiągnięcie, ale tak :). 

Opublikowano

Też mnie hype na tego Fajnala dopadł, mimo że ogrywam właśnie Remake i ciężko mi to idzie. Liczę, że tutaj będzie to, czego mi brakuje mi w rimejku, czyli jakaś porządna grafa, więcej eksploracji, mięsista fabuła i dobre sidequesty. A no i może jeszcze jakieś ciekawsze stworki, bo te czasami to jest żenada. Kiedyś, w oryginalnym FF VII mogły do niego pasować, ale litości, czasy się zmieniły i fajnie by było trochę iść z ich duchem.

Opublikowano

Po ograniu FFXVI to miód na serce jak to czytam. Zresztą system walki w pierwszej części był świetny, nie wiem czy nie najlepszy mix tego co było kiedyś z czymś zupełnie nowym. 

Opublikowano

No, hard był niezłym wyzwaniem.
Trzeba było naprawdę ogarniać system stagera i weaknesow.
A oprócz tego dobrze dobrać i wymaxowac materię.
A i tak wielu bossów było wyzwaniem.
No i jeszcze fakt że nie można było spamować itemkow leczacych, to zmienia praktyczne system.
Nie ma się ci oszukiwać, normal też był dla bambikow jak ff16.

Opublikowano

Dobrze, że ma być w Rebirth dostępny od początku tryb Dynamic, zwiększający nieco poziom trudności. Mnie walka w Remake wynudziła i na nic mi to, że przy drugim przejściu, zresztą ng+, jest dopiero tak, jak bym chciał od początku. Drugi raz specjalnie grał nie będę tylko po to, by dopiero teraz było fajnie. Także dobra decyzja zapadła tam w studiu.

Opublikowano (edytowane)

Square Enix ma jakieś problemy z poziomami trudności w ostatnich Finalach, z reguł hard jest zablokowany, normal za prosty, teraz jakieś kombinacje z trybem dynamic, nie jestem z tych, co w Finalach robi to duży problem, ale jednak mogliby dać na start każdy poziom trudności do wyboru, a nie jakieś kombinacje z pupy. 

 

Octopath 1/2, czyli ich nowa "prawdziwa" seria turowych  jRPG (a nie action RPG :)) na przykład nie ma w ogóle poziomów trudności i na tym normalnym nie ma lekko. 

 

47 minut temu, Brolin napisał:

Dobrze, że ma być w Rebirth dostępny od początku tryb Dynamic, zwiększający nieco poziom trudności. Mnie walka w Remake wynudziła i na nic mi to, że przy drugim przejściu, zresztą ng+, jest dopiero tak, jak bym chciał od początku. Drugi raz specjalnie grał nie będę tylko po to, by dopiero teraz było fajnie. Także dobra decyzja zapadła tam w studiu.

 

@Brolin z tego co wyczytałem, to ma być level scaling po prostu, pewnie jest to związane z zadaniami open world, których ma być dużo i które mogą być okropnie nudne bez tego dynamic, z drugiej strony, jak to ze skalowaniem bywa, może być upierdliwe, zobaczymy, jak ten klasyczny normal tym razem wyjdzie :).

 

Edytowane przez KrYcHu_89
Opublikowano

Ja się obawiam, że na normalu przy robieniu całego contentu będzie się szło jak przecinak, a na dynamic będę się wkurwiał, że po co ja zwiększam staty jak i tak nie ma to znaczenia, bo się przeciwnicy skalują :( 

Opublikowano
Teraz, Dahaka napisał:

Ja się obawiam, że na normalu przy robieniu całego contentu będzie się szło jak przecinak, a na dynamic będę się wkurwiał, że po co ja zwiększam staty jak i tak nie ma to znaczenia, bo się przeciwnicy skalują :( 

Oby dali toogle'a do włączenia tego w trakcie gry :). 

Opublikowano

Na allegro jakiś sklep z Rybnika ma angielskie preordery że steelbookiem po 309 zł, gdzie większość sprzedaje bez dodatków. Cos ktoś się orientuje jak to ma być z tymi bonusami? Bo jeśli to będzie dostępne wszędzie to wolę w sieciowce kupić a nie u kogoś z 80 opiniami.

Opublikowano
4 godziny temu, KrYcHu_89 napisał:

 

@Brolin z tego co wyczytałem, to ma być level scaling po prostu, pewnie jest to związane z zadaniami open world, których ma być dużo i które mogą być okropnie nudne bez tego dynamic, z drugiej strony, jak to ze skalowaniem bywa, może być upierdliwe, zobaczymy, jak ten klasyczny normal tym razem wyjdzie :).

 

 

No to mnie nie pocieszyłeś, bo myślałem, że to jednak coś więcej. Ale nauczony doświadczeniem wiem już co najlepiej będzie zrobić, narzucić sobie pewne ograniczenia i samemu zorganizować tryb hard: zakaz używania przedmiotów leczących itp. w walce i poza nią, uzdrawianie na ławce tylko przed bossem, ewentualnie coś jeszcze, jeśli będzie trzeba. Iii chyba powinno styknąć :lul:

 

Nie, ale serio, na normalu nie gram, a jak dynamic nie dowiezie, to biere sprawy w swoje ręce i tyle.

Opublikowano

Zawsze mam ten sam dylemat przy najwiekszych premierach. Wzialbym sobie dzien premiery (piatek) wolny, zeby od rana jebac ale boje sie, ze jak zamowie to do paczkomatu trafi o 15. Przy szesnastce to pojechalem na otwarcie media markt i wzialem z polki.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...