Skocz do zawartości

Final Fantasy VII Rebirth


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To już ten moment, że trzeba się do premiery wylogować z twittera, reddita, fejsbuka i yt, bo już za dużo pokazują, nie mowiąc o leakach.

  • Plusik 2
Opublikowano
40 minut temu, smoo napisał:

To już ten moment, że trzeba się do premiery wylogować z twittera, reddita, fejsbuka i yt, bo już za dużo pokazują, nie mowiąc o leakach.

Boisz się spoilerów z 25-letniej gry?

 

Ciekawe czy będą dawać bany na FPE jak się napisze, że coś się złego stało jednej z postaci. 

  • Haha 1
Opublikowano
Teraz, Josh napisał:

Boisz się spoilerów z 25-letniej gry?

 

Ciekawe czy będą dawać bany na FPE jak się napisze, że coś się złego stało jednej z postaci. 

27* letniej jak coś :D

55 minut temu, Ma_niek napisał:

 

hype level 9999 <3. 

Opublikowano
10 minut temu, Josh napisał:

Boisz się spoilerów z 25-letniej gry?

 

Ciekawe czy będą dawać bany na FPE jak się napisze, że coś się złego stało jednej z postaci. 


Z 25-letniej to nie, ale z jej sequela (czytaj: FFVII Rebirth) owszem.

Opublikowano

Właśnie ff7-1 powstało w celu zerwania więzi z oryginałem i chyba każdy kto to ograł bardziej jest ciekawy jaki miks starego z nowym zaserwują niż jak wiernie przełożą sceny z oryginału 

  • Plusik 1
Opublikowano

Racja, w tej grze to akurat trzeba się obawiać o spojlery, bo pewnie wysra tego od groma, a nie od dzisiaj wiadomo, że koncowka pewnie wszystko poprzestawia w stosunku do oryginału. 

Opublikowano
9 godzin temu, Alastor84 napisał:

Najlepsze były przysiady i podciąganie się :banana: 

 

Zdecydowanie najlepsze było podciąganie się Tifą, uffff co za ekscytująca minigierka.

 

Jakoś nie łudzę się, że będą w Rebirth takie momenty jak Tifa w sukienkach, Tifa podciągająca się itd. Może i dobrze bo to tylko gierka...

 

 

 

W ogóle zajebista ta siłka była, te komentarze koksów w trakcie, nigdy mi się to nie znudzi, cudo. Lepsze niż cały Wiedźmin.

 

 

 

 

  • Lubię! 1
  • Haha 2
  • This 1
Opublikowano
18 godzin temu, Josh napisał:

Boisz się spoilerów z 25-letniej gry?

 

Ciekawe czy będą dawać bany na FPE jak się napisze, że coś się złego stało jednej z postaci. 

Dla mnie FF7R-1/2/3 to jest

Spoiler

sequel, ale nie remake

 

  • This 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wiadomo coś na jakich zasadach ma działać ten tryb Dynamic ? Bo jeżeli ma to polegać wyłącznie na skalowaniu levelu do naszego, to co ma znaczyć podpis pod tym trybem "based on skill" ? Szczeże mówiąc, to wolałbym po prostu tryb hard z podbitymi damage i hp przeciwników. Skalowanie wszystkiego trochę zabija progresję tego, że rośniemy w siłę, choć z drugiej strony level nie definiuje w całości potencjału drużyny, bo istotne są jeszcze materie (i ch poziom) oraz ekwipunek.

Mogliby też rzucić jakieś info na temat ewentualnego new game+. No i pytanie, na ile będzie on zasadny, biorąc pod uwagę rozmiar gry i zawartość poboczną.   

Opublikowano

Dla mnie najlepszy byłby jeden prawilny wyważony poziom trudności i opcjonalny content który byłby większym wyzwaniem i wymagałby do pakowania ekipy materii i zdobycia best EQ.
Tak było i jest wg mnie najlepiej, klasyka.
NG+ w FF to bzdura, uzasadniona w 1 części tylko tym że normal był wykastrowany i gra była ciut sztucznie wydłużana.
Dzięki temu zagraniu platyna zajmowała zamiast 40 to 80h.
Na tle poprzednich ff ten ff był dość mały zawartością mimo wszystko .

2 zapowiada się na o wiele większą grę więc robienie NG+ i jakiś durnych trophy żeby przymusić ludzi do zagrania 2 raz to tak średnio to widzę.
Ja tam cisnę po platynę w mojej ukochanej gierce, musi być i uj.

Wysłane z mojego Pixel 6 przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 2
  • Haha 1
Opublikowano

Nic nie wiadomo tak szczegółowo nadal, i pewnie nie będzie do dnia recenzji. Ogólnie widzę zjawisko jak przy FF XVI, że forumowicze trochę bardziej się przejmują TRUDNOŚCIĄ gry niż Square-Enix hehe. 

Chociaż Remake był pyszny, jakby był faktycznie prostacki to bym inaczej odbierał tę grę.

 

 

Jutro jest 27. rocznica premiery FF VII, i "Dzień FF VII" w Japonii - wydaje się, że to czas na jakieś wieści dotyczące Rebirth. O ile cokolwiek jeszcze jest do powiedzenia... ja nie śledziłem ostatnio wiele, i tak będę grał na premierę to się zobaczy.

 

 

Opublikowano

Długi wywiad z Hamaguchim i Kitasem, ale można powiedzieć, że większość z tych rzeczy już mówili we wcześniejszych wywiadach. Np. to o tym że w oryginale nie można było popatrzeć w górę w Midgarze i teraz pokazali jak to jest, że głównym celem przekazanie tego samego sedna historii tak jak pasuje do nowej technologii, że chcą, by gracze znający FF VII mogli się zawsze zastanawiać, co faktycznie w tej grze będzie, nie byli pewni do końca, co właściwie będzie inaczej... Że były poważne dyskusje o tym, jak Red jeździ na chocobo (początkowo ekipa nie była przekonana, ale "motion artist" stworzył ten koncept jaki widzimy w finalnej grze i wtedy wszyscy przytaknęli)... Że świat gry jest jeden bez granic i gracz ma dużo więcej wolności, niż w oryginale, ale kolejne rejony za sprawą środków transportu nadal są niedostępne aż do określonego momentu historii... Poza tym, różne opowieści prywatne, ale głównie o powstawaniu oryginalnego FF7, i ogólnych banałów o podejściu do życia.

 

Wydaje się, że główna historia całej trylogii jest napisana z góry, ale twórcy zmieniają ją w sensie reakcji na kolejne dyskusje, tak by np. była bardziej zrozumiała w niektórych momentach itd. Ale nie jest tak, że napisali Remake i potem siadają i myślą "hm, to co w następnej części". 

 

Z takich bardziej nowości:

 

- pytanie o FF VI. Wiele osób mi mówi, że chciałoby zrobić remake FF VI, także u nas w firmie, gra ma nadal tyle fanów na całym świecie. Nad siódemką pracujemy już ile, 10 lat? Żeby zrobić remake szóstki, potrzeba by pewnie dwa razy tyle? Jest tam tyle postaci, trzeba by tak wiele determinacji, by zabrać się za taki projekt, wydaje mi się to niemożliwe. 

 

- do tworzenia FF VII Remake przyszło wiele osób, które były po prostu fanami oryginału i bardzo chciały to robić, nie tylko z Japonii. Stworzył się więc mocno zaangażowany zespół. Rebirth robi mniej więcej ta sama ekipa. Ta zdobyta latami znajomość znacznie pomogła im zachować relacje w czasie pracy zdalnej wskutek korony. 

 

- Unreal Engine 5? Postanowiłem zostać przy UE4, by zachować pęd i wykorzystać to, co doskonale opanowaliśmy do tej pory. Przy Rebirth musieliśmy opanować wiele nowych rzeczy, optymalizacja pod PS5, otwarty świat, wczytywanie z SSD - chciałem, byśmy to opracowali sami. UE5 jest świetny, ale niektóre takie rzeczy jeszcze są tam niedorobione, więc szybciej mogliśmy zrobić grę na UE4. Nie każdy się zgadza, ale podjąłem dobrą decyzję.

 

- wykorzystujemy teraz czas tylko do optymalizacji i szukania bugów. Jesteśmy bardzo przekonani co do gry, jest lepsza od poprzednika, jestem pewien że gracze będą zadowoleni. W demie w Tokyo skupiliśmy się na pokazaniu nowych rzeczy, których nie było w Remake, jak tereny otwarte i synergie, i reakcje były doskonałe. 

 

Oczywiście nie można wkleić jutjuba tak o, bo zawiera emoji w tytule mdr.

 

https://www.youtube.com/watch?v=5aKJFzIPitY

  • Plusik 2
Opublikowano

  

W dniu 23.05.2023 o 17:56, KrYcHu_89 napisał:

Demko jutro na 99%. 

 

Klasyczne 99% oparte na niczym.

Opublikowano

jesli demko bedzie w ogole i bedzie mialo przeniesienie sejwa to pewnie nie wytrzymam i wymaksuje

ale jak bedzie bez przeniesienia sejwa to raczej odpuszcze zeby sobie nie psuc zabawy z pelna wersja

 

w 16stce bylo to ekstra zrobione IMO

  • This 1
Opublikowano
6 godzin temu, Ölschmitz napisał:

jesli demko bedzie w ogole i bedzie mialo przeniesienie sejwa to pewnie nie wytrzymam i wymaksuje

ale jak bedzie bez przeniesienia sejwa to raczej odpuszcze zeby sobie nie psuc zabawy z pelna wersja

 

w 16stce bylo to ekstra zrobione IMO

Chłopaki z bloga wyciągnęli info, że transfer zapisu będzie, ale trzeba poczekać na oficjalne info od Square, zapewne po SoP. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...