KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 7 lutego Opublikowano 7 lutego 50 minut temu, Plackus napisał: Do listopada grałem na 37 fhd i zawsze polewałem z narzekań na rozdziałke, ale teraz mam duży 4k 120hz itd. i niestety teraz boli bardzo jak nie ma dobrej rozdzielczości. Myślę że poprawią, ale pamiętam że Remake też miał bolączki z teksturami, gdzie niektóre się nie doczytywały za szybko a inne wcale nie miały nałożonej dodatkowej warstwy detali. Więc cholera wie czy coś się zmieni Oby... Ogralem właśnie demo na 65' w perf, odległość od TV normalna kanapowa. No cóż, rozmazanie na poziomie FF XVI i Jedi Survivor, ale za to działa płynnie, więc jakoś można to przeżyć:). Gorzej od samej rozdzielczości prezentuje się agresywne skalowanie (zapewne FSR) jaka jest natywna to nie wiem, w sumie może lepiej nie wiedzieć i skupić się na graniu, bo te zapowiada się za(pipi)iscie :D. 1 Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 7 lutego Opublikowano 7 lutego (edytowane) Dobra, powiem szczerze - technicznie to demo wypada.... słabo niestety Tekstury otoczenia słabe, geometria momentami ostro kuleje, eksploracja jakaś taka janky/glitchy... Nie wiem z kiedy ten build jest ale nie napawa optymizmem. Tryb grafiki nic w tym nie zmienia, za to obraz tak szarpie przy ruchu kamerą że jak dla mnie to jest niegrywalne w trybie innym niż wydajność. Trzeba poczytać wrażenia z tego zamkniętego pokazu fulla ubiegłego tygodnia dla porównania. Edytowane 7 lutego przez smoo 1 Cytuj
Plackus 418 Opublikowano 7 lutego Opublikowano 7 lutego 12 minut temu, smoo napisał: Trzeba poczytać wrażenia z tego zamkniętego pokazu fulla ubiegłego tygodnia dla porównania. Linka panie Dam plusika Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 7 lutego Opublikowano 7 lutego 1 minutę temu, Plackus napisał: Linka panie Dam plusika Tutaj jest spoko, w dobrej jakości i około 11 minuty karcianka opisana. 1 Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 7 lutego Opublikowano 7 lutego Narazie znalazlem tylko to, mozna wylaczyc obraz i posluchac bo spoiler free jak cos: 1 Cytuj
nero2082 790 Opublikowano 7 lutego Opublikowano 7 lutego ej chyba nie wkładacie w spoiler treści z dwudziestosiedmioletniej gry? w każdym razie szanuję tak czy inaczej nie wiadomo co oni zrobili z fabułą w Rebirth, chociaż w tym ostatnim trailerze latają grube spoilery (na stopklatce :p) i widać że jest zachowane pewne continuum (no chyba że zrobili myk jak Naughty Dog z TLOU2 i ukryciem pewnych faktów w trailerach) no ale tutaj duszki mają się dalej świetnie...może być wszystko, szczególnie że jest Zack Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 7 lutego Opublikowano 7 lutego (edytowane) Jak najbardziej dawać w spoilery. Edytowane 7 lutego przez Donatello1991 Cytuj
Qbon 335 Opublikowano 7 lutego Opublikowano 7 lutego Pozostaje mieć nadzieję, że wersja demonstracyjna to faktycznie jest jakiś starszy build, bo kiepsko to wygląda a parę razy trafiłem nawet tekstury jak z czasów.. PS2, jakieś skały itp. Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 7 lutego Opublikowano 7 lutego Wyglada dokladnie jak ff7 remake. Nie widzę tu nic co wygladalo by lepiej niz na ps4. Zresztą co tu sie dziwic skoro to pewnie powstało równolegle w pewnym momencie z Remakiem. Ogrywam teraz Plague tale Requiem i te tytuly dzieli przepaść. Mimo to, dla mnie jest wystarczająco okej. Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 7 lutego Opublikowano 7 lutego To żaden stary build, po prostu taka będzie/jest grafika w tej grze:), w perf stawia na płynność, w fidelity na jakość i tyle. Nie będzie żadnego przełomu i nawet sam developer nie mydli nikomu oczy. Wygląda tak samo jak FF VIIR, tam też były te same tekstury, tyle, że nie było 60 fps. Lepsza grafika w klateczkach to PS5 Pro, albo wersja PC, która kiedyś wyjdzie, jak widać FF XVI dalej nie ma, więc można sobie jeszcze poczekać. 5 minut temu, Jakim napisał: Wyglada dokladnie jak ff7 remake. Nie widzę tu nic co wygladalo by lepiej niz na ps4. Zresztą co tu sie dziwic skoro to pewnie powstało równolegle w pewnym momencie z Remakiem. Ogrywam teraz Plague tale Requiem i te tytuly dzieli przepaść. Mimo to, dla mnie jest wystarczająco okej. Jedynie skala jest większa, większy teren itp. oby w sekcjach open world nie było wiekszych spadków rozdziałki, bo stałe 60 raczej spokojnie trzyma. Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 7 lutego Opublikowano 7 lutego 1 minutę temu, KrYcHu_89 napisał: To żaden stary build, po prostu taka będzie/jest grafika w tej grze:), w perf stawia na płynność, w fidelity na jakość i tyle. Nie będzie żadnego przełomu i nawet sam developer nie mydli nikomu oczy. Wygląda tak samo jak FF VIIR, tam też były te same tekstury, tyle, że nie było 60 fps. Lepsza grafika w klateczkach to PS5 Pro, albo wersja PC, która kiedyś wyjdzie, jak widać FF XVI dalej nie ma, więc można sobie jeszcze poczekać. Tyle, że remake w 60 fps na ps5 wygląda lepiej, w szczególności rozdzielczość. 1 Cytuj
Schranz1985 680 Opublikowano 7 lutego Opublikowano 7 lutego Po sukcesie 1 i po skali hajpu na 2 liczyłem że pójdą tu all in I będzie przełom graficzny.W końcu 1 wychodziła na PS4.Niestety jest tu lekki zawód.Jak zawszę rozwiązaniem było by fidelity 2k/40 I oby tak się stało.Demko samo w sobie za(pipi)iste, 2h mocnego kontentu z za(pipi)istą narracją od początku do końca.Tu gra nie zawodzi a to najważniejsze.Wiadomo kiedy 2 demko new era in Junon?Już się nie mogę doczekać jak usłyszę Barreta Tife i Reda.Co do samej grafy to na bank nadrobi stylistyką i miejscówkami.Jestem pewien że nie raz zaliczymy opad kopary. Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 7 lutego Opublikowano 7 lutego 8 minut temu, Donatello1991 napisał: Tyle, że remake w 60 fps na ps5 wygląda lepiej, w szczególności rozdzielczość. No zapewne to jest cena większej skali i terenu, w VIIR wszyatko działo się w mniejszych lokacjach. Może cośtam podziałają, ale w FF XVI nie zrobili z tym trybem 60 fps zupełnie nic od premiery do teraz jest dokładnie identycznie jak w demo, wiec duzych nadziei bym nie miał na poprawę pod tym względem. 3 minuty temu, Schranz1985 napisał: Po sukcesie 1 i po skali hajpu na 2 liczyłem że pójdą tu all in I będzie przełom graficzny. W końcu 1 wychodziła na PS4. Niestety jest tu lekki zawód. Jak zawszę rozwiązaniem było by fidelity 2k/40 I oby tak się stało. Demko samo w sobie za(pipi)iste, 2h mocnego kontentu z za(pipi)istą narracją od początku do końca. Tu gra nie zawodzi a to najważniejsze. Wiadomo kiedy 2 demko new era in Junon? Już się nie mogę doczekać jak usłyszę Barretta Tife i Reda. Co do samej grafy to na bank nadrobi stylistyką i miejscówkami. Jestem pewien że nie raz zaliczymy opad kopary. 21 luty Cytuj
Qbon 335 Opublikowano 7 lutego Opublikowano 7 lutego No plus taki, że trzyma te 60 klatek, w FF XVI wiadomo jak to wyglądało z płynnością. Natomiast sama gra świetnie się zapowiada, walka jest niesamowicie satysfakcjonująca. Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 7 lutego Opublikowano 7 lutego Teraz, Qbon napisał: No plus taki, że trzyma te 60 klatek, w FF XVI wiadomo jak to wyglądało z płynnością. Natomiast sama gra świetnie się zapowiada, walka jest niesamowicie satysfakcjonująca. Zdecydowanie trzyma i to jest jednak zysk w stosunku do problemów FF XVI. Jakby dorzucili jeszcze trochę mniej agresywny FSR to byłoby optymalnie, no zobaczymy. Swoją drogą ostatnia część trylogii to pewnie już na PS6, 3 części w 3 generacje:). Cytuj
hudiny 14 Opublikowano 7 lutego Opublikowano 7 lutego 23 minuty temu, KrYcHu_89 napisał: Swoją drogą ostatnia część trylogii to pewnie już na PS6, 3 części w 3 generacje:). Śmiesznie będzie jak będą chcieli wydać cała trylogie. Może wtedy cześć pierwsza wymagać będzie kolejnego remaku. Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 7 lutego Opublikowano 7 lutego (edytowane) 14 minut temu, hudiny napisał: Śmiesznie będzie jak będą chcieli wydać cała trylogie. Może wtedy cześć pierwsza wymagać będzie kolejnego remaku. To chyba nie spoiler, bo dosłownie od 1 sekundy dema wiemy, ale moja teoria o rozmazanym obrazie w perf xD: "To była sekwencja snów/wspomnień, a w snach jest wszystko rozmazane" Edytowane 7 lutego przez KrYcHu_89 Cytuj
WisnieR 2 735 Opublikowano 7 lutego Opublikowano 7 lutego Wydaje mi się że podczas walki jest nieco więcej efektów jednak jeśli chodzi o grafikę. Jakoś tak inaczej to wygląda. Cała reszta to poziom FF7R-1. Cytuj
Ins 5 756 Opublikowano 7 lutego Opublikowano 7 lutego (edytowane) Godzinę temu, KrYcHu_89 napisał: Jakby dorzucili jeszcze trochę mniej agresywny FSR to byłoby optymalnie, no zobaczymy. Oby bo wygląda to fatalnie niezależnie od trybu, który wybieramy. Niedawno grałem w dodatek do FFVIIR i tam obraz jest czyściutki w porównaniu do tego co mamy w kontynuacji. Ja demka nie będę przechodzić dalej. Poczekam na pełną wersję i nie będę sobie psuć zabawy. Chciałem zobaczyć tylko jak to się prezentuje ... no i niestety jak dla mnie jest to spory zawód. Edytowane 7 lutego przez Ins 1 Cytuj
LiŚciu 1 330 Opublikowano 8 lutego Opublikowano 8 lutego Chyba 7.1 premierowo tez taka ostra nie była. Dopiero Integrade poprawiło wiele. Ale już nie mam jak porównać bezpośrednio wersje premierowa z integrade. Mam nadzieje ze ta ostrość ogarną dość szybko i nie będą czekać na jakas wersje z DLC 1 Cytuj
Ölschmitz 1 521 Opublikowano 8 lutego Opublikowano 8 lutego wrazenia po demku: na minus: - mam wrazenie, ze silnik i animacje postaci nie sa dostosowane do latania po otwartych terenach. cloud dziwnie skacze, spada, wyglada to troche chaotycznie. ciekaw jestem dalszej czesci dema jak sie bedzie biegalo po lakach i wzgorzach. - tryb performance wyglada dziwnie, ale gralem w graphic i te 30 fpsow jest ok, nie spada, wiec chyba bede gral tak na plus: - wszystko inne nie chce mi sie juz opisywac jakie to uczucie chodzic po nibelheim, grac na pianinie (kurwa, trudne. brakuje tylko koksow krzyczacych "poetry in motion!!!"). muzyka, chemia miedzy bohaterami, walka. no wszystko mi sie podoba za przeproszeniem w chuj. maly spoiler, ale tylko dla tych co nigdy w ff7 nie grali Spoiler jest napisane, ze jak sie ma sejwa z dema to w pelnej wersji mozna to skipnac. ale brakuje tutaj ciagu dalszego w tej retrospekcji czyli no calej sceny w reaktorze po spaleniu miasta. jesli pelna gra zacznie sie od drugiego rozdzialu to albo w ogole to skipna (co jest dziwne...) albo bedzie ciag dalszy. co w sumie tez jest kapke dziwne. Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 8 lutego Opublikowano 8 lutego (edytowane) Jestem zaskoczony kiepskim stanem technicznym dema głównie dlatego, że była mowa o porzuceniu PS4 i przejściu na nowszą wersję UE specjalnie dla Rebirth, a tutaj jak już wielu zauważyło gra wygląda gorzej niż DLC z Yuffie. Między trybem grafiki i wydajności nie ma żadnej różnicy prócz rozdziałki, oba tryby mają identyczne odstające textury (szczególnie w pierwszej części dema, gdy biegnie się po skałach w górę Nibel czy niektóre elementu wnętrza, wygląda to jakby wrzucili niskiej jakości textury a'la akcja z slynnymi drzwiami z Midgar), fatalną geometrię niektórych obiektów (sześciokątny drut kolczasty), oświetlenie się glitchuje (obraz ciemnieje/jaśnieje od ruszania kamerą, postaci w sekcji gameplayowej wyglądają dziwnie, chyba nawet nie mrugają, w cutscenkach jest ok). Jest taki moment że wchodzimy na górę i horyzont z linią morza urywa się po prostu bez żadnego efektu jak z PS2... Roślinność jest betonowo nieruchoma, a innym razem Sephiroth podczas sprintu w przód wygiął się podczas animacji lepiej niż Jackson zamontowany kołkami na scenie... Dalsza część dema wygląda lepiej, ale lekki niesmak pozostał. Nie łudzę się, że coś tu naprawiają do premiery, ale można z góry założyć, że nagród za grafikę tutaj niestety nie dostaną. Z innej beczki nie podobają mi się zmiany w walce w powietrzu, dziwnie to wygląda. Ja demko Junon na 100% odpuszczam, byle do 29/02, i EMOŁSZYNS taking over. Dla graficzki ogra się zaś na PS5pro . They've seen some shiet. Spoiler Edytowane 8 lutego przez smoo Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 8 lutego Opublikowano 8 lutego No, ale prócz oprawy (btw @smoo nie wiem skąd masz to info o silniku, bo to kilka lat temu już było wiadomo, że zostają na UE4 i trójka również , ma to skrócić czas developmentu, a konsole są jakie są, lepiej nie będzie aż do wyjścia Pro i wersji PC, ciekawe, czy rozbudują grę o DLC jak XVI i pierwszy Remake) to naprawdę to demo było kozackie, druga część dema to myślę jest do odpuszczenia przez większość i kompletnie nie ma sensu jej robić, chyba, że ktoś naprawdę chce potestować jakie będą mechaniki, bo w tym pierwszym demo/prologu to jednak walki było mało, głównie story, ale to co widziałem już świadczy o sporym jej usprawnieniu, podobają mi się bardzo te synergie, z full party będzie mnóstwo zabawy z tym, fajnie też, że można było pograć trochę z Spoiler Sephirothem minigra na pianinie też kawał roboty . Jak na demo to sporo contentu, na 2 godziny, czyli naprawdę duużo, a jeszcze dają drugie, trochę aż za bardzo rozpieszczają z tymi demami w tym w Square Enix ostatnio :). Cytuj
Pix 914 Opublikowano 8 lutego Opublikowano 8 lutego Też jedyne do czego mogę się przyczepić to grafika i ogólna wydajność. I rzeczywiście przy tym skakaniu przez przeszkody i po skałach gra wygląda, jakby była sklejona na taśmę i papier i w każdej chwili mogła się posypać. Widać, że skupili się na odwzorowaniu wielkiego świata z oryginału, ale zostało to zrobione kosztem innych rzeczy. Mimo wszystko liczę chociaż na minimalną poprawę w pełnej wersji. Cała reszta to jest dokładnie to, co sobie wyobrażałem, kiedy pierwszy raz usłyszałem o rimejku. Podróż z Kalm do Forgotten City to moja ulubiona część siódemki. Tyle kultowych scen, że aż się człowiekowi łezka w oku kręci jak pomyśli, że przeżyje to jeszcze raz w ulepszonej i rozszerzonej wersji Cytuj
michu86- 393 Opublikowano 8 lutego Opublikowano 8 lutego (edytowane) Wygląda lepiej niż FFVII mi wystarczy. Edytowane 8 lutego przez michu86- Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.