Schranz1985 680 Opublikowano 26 lutego Opublikowano 26 lutego To jest nieudolność SE, spójrzmy na tą lokację z 2 demka.Pusta mapa z kilkoma wrogami na krzyż.Textury słabe i zero interaktywności.Skały jak z PS2, roślinność z PS3.I serio coś takiego trzeba odpalać w FHD żeby było skaczące 50 FPS?Przecież to jest beka.Ja bym chciał usłyszeć jakiś statement od SE co oni zamierzają z tym zrobić.Ta gra i tak się sprzeda za(pipi)iście, hajp jest przeogromny, ich (pipi)ym obowiązkiem jest siedzieć i to poprawiać.Choć gracze i tak już są przyzwyczajeni do dymania .UJ że kupiłem oleda 77" zagram sobię na monitorku FHD 27" i też będzie dobrze :xd:Na Reddit ich zjedzą za ten tryb performance.Mam nadzieję że rozpęta się (pipi)burza i będą zmuszeni działać.Jest multum ładniejszych gier które działają w 60 fps lub 40.Tylko trzeba chcieć i się przyłożyć.Ale najłatwiej powiedzieć że konsola słaba.Już na pro Tsushima horizon czy death stranding zaperdalaly jak dzikie w 60 rameczkach a na PS5 się nie da?Nie ma żadnego usprawiedliwienia na tą fuszerkę. 2 2 5 Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 26 lutego Opublikowano 26 lutego To może też byc wina silnika gry. Rebirth jest tworzony chyba na innym silniku niż pierwsza część? UE5 to chyba jest? Ten silnik mocno obciąża apu obecnych konsol. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 26 lutego Opublikowano 26 lutego Obie części FF7 Remake jadą na UE4 xd https://wccftech.com/final-fantasy-vii-rebirth-unreal-engine-4-release-sooner/ 1 Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 26 lutego Opublikowano 26 lutego Dobra skończcie te jałowe dyskusje i łapcie na podsycenie hajpu: Cytuj
Alastor84 324 Opublikowano 26 lutego Opublikowano 26 lutego (edytowane) Godzinę temu, Starh napisał: Najbardziej zastanawiające jest to, że ps5 faktycznie jest mocniejsze od ps4 i to sporo... przeskok z ps3 na ps4 byl ogromny. Tutaj tego nie ma. Z drugiej jednak strony czego oczekiwać od konsoli, która kosztuje tyle co dobra karta graficzna... pewnych rzeczy się nie przeskoczy. Ja obecnie po złozeniu pcta znowu odkrywam plynna rozgrywkę, kiedys bylo wiele problemow z graniem na pc, teraz jest ich mniej niż na konsolach Kończę FF XVI i się zastanawiam na co poszła "moc" PS5... Grafika to poziom PS4. Gram w trybie "wydajnościowym" i animacja przy tak słabej jak na PS5 grafice skacze od mniej więcej 40fps (większe lokacje/większa ilość postaci) do 60fps (małe lokacje i mała liczba postaci). A najlepsze jest to że gra była tworzona tylko na PS5. Tu żadne PS5 PRO nie pomoże. Wydawcy wyjebane mają na optymalizację. Lepiej kasę wydać na reklamę niż na dopracowanie gry. Jasne, jakieś wyjątki się zawsze znajdą. Przeskok z PS3 na PS4 nie był wg mnie ogromny. Jasne było lepiej ale szału nie było. Dlatego PS5 i XSX to moje ostatnie "duże" konsole. Wyjątek zrobię dla nowej konsoli Nintendo. Wolę złożyć "niezłego PC" i mieć lepszą jakość + online za darmo. Jak pograłem trochę w demo FFVIIR to powrót do XVI był trochę "bolesny" (Frame rate). Edytowane 26 lutego przez Alastor84 1 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 26 lutego Opublikowano 26 lutego 43 minuty temu, Schranz1985 napisał: To jest nieudolność SE, spójrzmy na tą lokację z 2 demka. Pusta mapa z kilkoma wrogami na krzyż. Textury słabe i zero interaktywności. Skały jak z PS2, roślinność z PS3. I serio coś takiego trzeba odpalać w FHD żeby było skaczące 50 FPS? Przecież to jest beka. Ja bym chciał usłyszeć jakiś statement od SE co oni zamierzają z tym zrobić. Ta gra i tak się sprzeda za(pipi)iście, hajp jest przeogromny, ich (pipi)ym obowiązkiem jest siedzieć i to poprawiać. Choć gracze i tak już są przyzwyczajeni do dymania . UJ że kupiłem oleda 77" zagram sobię na monitorku FHD 27" i też będzie dobrze :xd: Na Reddit ich zjedzą za ten tryb performance. Mam nadzieję że rozpęta się (pipi)burza i będą zmuszeni działać. Jest multum ładniejszych gier które działają w 60 fps lub 40. Tylko trzeba chcieć i się przyłożyć. Ale najłatwiej powiedzieć że konsola słaba. Już na pro Tsushima horizon czy death stranding zaperdalaly jak dzikie w 60 rameczkach a na PS5 się nie da? Nie ma żadnego usprawiedliwienia na tą fuszerkę. Mam pomysł, powinni zrobić patcha na usunięcie trybu 60 fps dla wszystkich ludzi z naszego forum, to będziemy pisać po premierze tylko o gierce, a nie o wojnie na 30 fps dla fanów starego lepszego PS4 vs 60 fps dla ludzi niedowidzących z bliska, lub po prostu grających w normalnej odległości od TV. W Jedi Survivor aż takie gówno się nie wylało, a wyglądało to w chuj jeszcze dużo bardziej pikselowo i do tego były straszne artefakty, jeszcze Square walnie na premierę FSR w trybie ultra performace to dopiero może się spierdolić z tematu xD. Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 26 lutego Opublikowano 26 lutego Osobiście uważam, ze gra dowiezie w każdej warstwie oprócz właśnie optymalizacji. Square ma z tym ostatnio problem, więc nie jestem zdziwiony. Szkoda, bo ten FF zapowiada się epicko. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 26 lutego Opublikowano 26 lutego Płacę 3 stówy? Płacę więc oczekuję od tych nieudaczników porządnej pracy, a nie downgradu względem gry sprzed czasów podwyżki. 1 4 Cytuj
jimmy 1 285 Opublikowano 26 lutego Opublikowano 26 lutego 38 minut temu, Dr.Czekolada napisał: Płacę 3 stówy? Płacę więc oczekuję od tych nieudaczników porządnej pracy, a nie downgradu względem gry sprzed czasów podwyżki. Masz demo, widzisz jak gra chodzi, jak wygląda i ile to kosztuje. Jak Ci to nie pasuje, to dlaczego wydajesz te 3 stówy i obrażasz kogokolwiek? Ktoś Cię oszukał? 4 Cytuj
ogqozo 6 553 Opublikowano 26 lutego Opublikowano 26 lutego Kurna no czasami chcę coś wrzucić o samej grze i mi głupio przerywać te niekończące się fontanny niezmiennego jęczenia na to samo. Serio nie wystarczyłby jeden temat gdzie wszyscy piszą ciągle to samo, ile ma być fps, ile pikseli, że developerzy nie zrobili bo leniwi itd. Już to wiem po poprzednich 100 tematach. Trudno wyławiać te pojedyncze posty o zawartości gry. 1 Cytuj
Rooofie 157 Opublikowano 26 lutego Opublikowano 26 lutego Nie mogę się doczekać postów o branie urlopów na premierę Jakie ty posty o zawartości gry chcesz pisać skoro premiera za kilka dni? Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 26 lutego Opublikowano 26 lutego 19 minut temu, ogqozo napisał: Kurna no czasami chcę coś wrzucić o samej grze i mi głupio przerywać te niekończące się fontanny niezmiennego jęczenia na to samo. Serio nie wystarczyłby jeden temat gdzie wszyscy piszą ciągle to samo, ile ma być fps, ile pikseli, że developerzy nie zrobili bo leniwi itd. Już to wiem po poprzednich 100 tematach. Trudno wyławiać te pojedyncze posty o zawartości gry. Jeżeli ktoś chce wspierać lenistwo developerów i przykładać rękę do spier... optymalizacji, a tym samym pokazywać im, że optymalizacje mogą olać, bo ludzie i tak kupią, to przyszłość kreuje się w zajebistych barwach. A co do samej gry trudno coś napisać bez finalnego produktu w "rękach". 1 Cytuj
iluck85 2 925 Opublikowano 26 lutego Opublikowano 26 lutego 2 godziny temu, Starh napisał: To może też byc wina silnika gry. Rebirth jest tworzony chyba na innym silniku niż pierwsza część? UE5 to chyba jest? Ten silnik mocno obciąża apu obecnych konsol. Zoba, złożył kompa i już tjeruje 3 Cytuj
michu86- 394 Opublikowano 26 lutego Opublikowano 26 lutego 2 godziny temu, smoo napisał: Dobra skończcie te jałowe dyskusje i łapcie na podsycenie hajpu: Dmuchasz balonik a Ci yaczes wyśle w poniedziałek i będzie płacz przez weekend. 1 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 26 lutego Opublikowano 26 lutego 3 godziny temu, jimmyyy8 napisał: Masz demo, widzisz jak gra chodzi, jak wygląda i ile to kosztuje. Jak Ci to nie pasuje, to dlaczego wydajesz te 3 stówy i obrażasz kogokolwiek? Ktoś Cię oszukał? Grafika to nie wszystko ale nie będe siedział cicho i walił konia bo taka święta gra i tylko spusty mają być. To nie dotyczy tylko Square i Finala zresztą. Skoro podnoszą ceny, bo koszta produkcji rosną to niech będą konsekwentni i dostarczą dopracowany produkt. 3 1 3 Cytuj
Kalel 3 634 Opublikowano 27 lutego Opublikowano 27 lutego 7 godzin temu, Dr.Czekolada napisał: Skoro podnoszą ceny, bo koszta produkcji rosną to niech będą konsekwentni i dostarczą dopracowany produkt. co ty gadasz, masz konsumować swoją ulubioną franczyzę i nie krytykować. Cytuj
jimmy 1 285 Opublikowano 27 lutego Opublikowano 27 lutego 7 godzin temu, Dr.Czekolada napisał: Grafika to nie wszystko ale nie będe siedział cicho i walił konia bo taka święta gra i tylko spusty mają być. To nie dotyczy tylko Square i Finala zresztą. Skoro podnoszą ceny, bo koszta produkcji rosną to niech będą konsekwentni i dostarczą dopracowany produkt. To mam nadzieję, że zagłosujesz portfelem i nie kupisz niedopracowanego produktu w wyższym standardzie cenowym. Głupio byłoby tak machać szabelką dla picu 2 1 Cytuj
Ölschmitz 1 521 Opublikowano 27 lutego Opublikowano 27 lutego serio ciezko uwierzyc, ze az tak kogos to boli. przeciez nawet ta rozmazana gra wyglada swietnie, a trybie 30 fpsow gra wyglada cudownie. no, ale chuj. moja jedyna obawa to open world, bo zasadniczo nie lubie otwartych swiatow. wole liniowa rozgrywke bez latania po mapie zbierania kwiatkow itd. recenzje mnie uspokajaja, ze nie ma tu takiego typowego nudnego syfu jak z wiedzmina, ze masz 10000 gniazd potworow i obozow bandytow. no zobaczymy. remake mi sie podobal bo lecialo sie jak po sznurku, bylo kilka wiekszych sekcji jak slumsy czy wall market i to byl dla mnie strzal w dziesiatke. a ja niestety mam tak, ze nie rusze dalej z fabula jak nie ogarne wszystkiego po drodze. chociaz tu pewnie tez bedzie raptem kilka takich otwartych sekcji grasslands, junon, corel, nibel i cosmo. 4 Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 27 lutego Opublikowano 27 lutego Ja tez mam rozterkę, bo z jednej strony chciałbym lecieć fabułę by uniknąć spoilerów, a z drugiej chcę zrobić wszystkie poboczne aktywności... 2 dni urlopu i weekend to będzie za mało coś czuję. Na tym filmiku od EA który wrzucałem wyżej chłopy szczytują 20min nad każdym aspektem gry, a większość sidequestów to podobno minigierki. A karcianka goty. Nie dociera do mnie jeszcze, że to tylko 2 dni i nadejdzie mesjasz na którego czekałem tyle lat 1 Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 27 lutego Opublikowano 27 lutego Abstrahując już od technikaliów (gra wygląda cokolwiek średnio), intryguje mnie jedna kwestia - czy jest tu ktoś, kto nie zna oryginału i nie ma na nosie okularów nostalgii? Jak postrzega Remake oraz nadchodzący Rebirth? Czy to rzeczywiście będzie godny Final czy wszyscy padliśmy ofiarą naszych ciepłych wspomnień? Osobiście po pierwszym demie miałem bardzo mieszane uczucia. Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 27 lutego Opublikowano 27 lutego 15 godzin temu, Starh napisał: Sama gra to zapewne sztos, szkoda ze konsola juz nie domaga No, po czym odpalasz Horizonta 2 w 60fps, który wypala gałki oczne. 13 godzin temu, Starh napisał: To może też byc wina silnika gry. Rebirth jest tworzony chyba na innym silniku niż pierwsza część? UE5 to chyba jest? Ten silnik mocno obciąża apu obecnych konsol. Nie, tworzony jest na UE4. Cytuj
ogqozo 6 553 Opublikowano 27 lutego Opublikowano 27 lutego 40 minut temu, Ölschmitz napisał: moja jedyna obawa to open world, bo zasadniczo nie lubie otwartych swiatow. wole liniowa rozgrywke bez latania po mapie zbierania kwiatkow itd. recenzje mnie uspokajaja, ze nie ma tu takiego typowego nudnego syfu jak z wiedzmina, ze masz 10000 gniazd potworow i obozow bandytow. no zobaczymy. remake mi sie podobal bo lecialo sie jak po sznurku, bylo kilka wiekszych sekcji jak slumsy czy wall market i to byl dla mnie strzal w dziesiatke. a ja niestety mam tak, ze nie rusze dalej z fabula jak nie ogarne wszystkiego po drodze. Ja serio mam z tym problemy. Sam sobie psuję grę, bo przecież to tylko gierka, nikt nie każe tego robić. Zwłaszcza z minigierkami, bo często nie mają "sprawiedliwego" gameplayu. Serio niejedną hitową gierkę niegdyś albo wywaliłem, albo znienawidziłem, bo ZAMIAST po prostu to pominąć to cisnąłem niezdrową ilość czasu, by powtarzać jakieś minigierkowe góvno, albo jakieś triale na platynowy medal, i się denerwowałem zamiast po prostu to zlać, przejść główną grę i tyle. Chyba twórcy to wiedzą, bo dzisiaj wszelkie "przerywniki" są bardzo rzadkie w wysokobudżetowych gierkach, zwłaszcza zachodnich. Już w demku pianinko mnie zmierziło, bo kurde trwa trzy minuty, trochę nuda przy kolejnym podejściu, a jeden błąd i nie ma gwiazdki. Potem te walki trochę też. W Remake'u nie było tego dużo, i ogólnie mi się bardzo podobało. Ale w pełnej grze do każdej walki w symulatorze był też mocny element dostosowania ekipy, zmieniasz układ, materie, zmieniasz podejście i jest inaczej. Zadania, w których jest tylko jeden właściwy sposób wykonania ich i musisz po prostu wykuć ten jeden sposób perfect, są dla mnie zawsze dużo bardziej denerwujące w gierkach. "Fort condor" w Intermission? Oszukiwałem, znalazłem najtańszą taktykę w necie i jej używałem cały czas i tyle m d r. Teoretycznie więcej kontentu, który można pominąć, NIE MOŻE być na minus, nie może być na logikę. Jak lubisz to robisz, jak nie to nie i żyjesz dalej. Ale... ja jakoś mam dziwne problemy z tym zawsze. Batmana wywaliłem np. bo minigierka że latasz przez obręcze mnie wkurzyła. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 27 lutego Opublikowano 27 lutego Godzinę temu, jimmyyy8 napisał: To mam nadzieję, że zagłosujesz portfelem i nie kupisz niedopracowanego produktu w wyższym standardzie cenowym. Głupio byłoby tak machać szabelką dla picu Zrobię to na co będe miał ochotę. Jak już pisałem grafika to nie wszystko co decyduje o dobrej grze (a po demie mam wiarę, że taką otrzymam), ale krytyka pod tym indywidualnym względem jak najbardziej się należy. Co mi po machaniu szabelką na jakimś polskim forum. Square Enix tu wejdzie i weźmie sobie do serca moje posty? Wysmaruje im przy najbliższym możliwym survey. 1 1 Cytuj
agst 131 Opublikowano 27 lutego Opublikowano 27 lutego Gdzieś w jakiś recenzjach było coś o poziomach trudności? Ten dynamic warto wybrać? Ja sam nie czytam, nie oglądam, bo chce jak najmniej zobaczyc przed premierą. Cytuj
Masamune 153 Opublikowano 27 lutego Opublikowano 27 lutego Gdzieś w jakiś recenzjach było coś o poziomach trudności? Ten dynamic warto wybrać? Ja sam nie czytam, nie oglądam, bo chce jak najmniej zobaczyc przed premierą. Jeśli Classic będzie taki jak w VII R-1, to jedyna słuszna opcja to Active. AI nie grzeszy inteligencją w tym wypadku. Classic jest podobny do systemu FF XII, tyle że bez gambitow. Postacie leniwie i z łaską czasami atakują wroga, a jak tylko widzą, że ten szykuje się do ataku zaklęciem np, przez cały czas ładowania się zaklęcia chodzą po arenie z podniesionym blokiem... Ja aktualnie pogrywam w cześć pierwszą, cholernie brakuje mi możliwości walczenia w tej grze. Jest tak bardzo po sznurku, że aż rzygać się chce, jeśli dev nie przewidział zadania głównego czy pobocznego z walką, to biegasz w tę i z powrotem rozmawiając z npc. Męczące i irytujące.W pierwowzór nie grałem, więc zero nostalgicznej pobłażliwości z mojej strony. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.