Patapon 43 Opublikowano 18 listopada Opublikowano 18 listopada Głosy na Rebirth oddane w każdej kategorii (oprócz głosu na aktorkę podkładającą głos Aerith który całkowicie mi zrójnował tą postać) ponieważ absolutnie nie wierzę na jakąkolwiek szansę na GOTY ze względu na pojawienie się DLC do Eldenia więc niech chociaż załapie się na jakąś nagrodę pocieszenia. Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 19 listopada Opublikowano 19 listopada (edytowane) Generalnie te cale awardsy to farsa jest (jak ten caly show Keigleya czy jak mu tam). Nominowanie DLC jako GOTY to nieporozumienie. Realistycznie patrzac to pewnie wygra Wukong, chinskie boty zrobia swoje. Rebirth napewno powinien wygrac w kategorii muzyki, historii, prawdopodobnie dubbingu (reszty aktorow z tej listy poza gościem z SH nawet nie kojarze). Edytowane 19 listopada przez smoo Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 26 listopada Opublikowano 26 listopada W dniu 19.11.2024 o 08:40, smoo napisał(a): Generalnie te cale awardsy to farsa jest (jak ten caly show Keigleya czy jak mu tam). Nominowanie DLC jako GOTY to nieporozumienie. Realistycznie patrzac to pewnie wygra Wukong, chinskie boty zrobia swoje. Rebirth napewno powinien wygrac w kategorii muzyki, historii, prawdopodobnie dubbingu (reszty aktorow z tej listy poza gościem z SH nawet nie kojarze). jeżeli miałaby wygrać tylko w jednej kategorii to musi być OST. za jakość przede wszystkim ale też ILOŚĆ 2 1 Cytuj
ogqozo 6 570 Opublikowano 27 listopada Opublikowano 27 listopada Hamaguchi dla Daily Star o drobnych żalach, które ma z grą i co uważa za warte poprawy. Taki humblebrag, bo postawił na rzeczy tak drobne, że śmieszne. "Myślę, że struktura, balans, wszystko zostało dobrze przyjęte. Jedno, na co może trzeba spojrzeć - trochę osób powiedziało, że jest za dużo mini-gierek. I właściwie ich rozumiem. Myślę, że podjęliśmy dobrą decyzję, co do liczby i rozmiaru minigierek. Oczywiście, im więcej różnych rzeczy wstawisz do gry, tym większa szansa, że komuś tam nie przypasuje to i tamto. Kwestia gustu, zależy od gracza, które jemu przypaszą, a które nie. Więc nie uważam, byśmy zawalili samą decyzją, by mieć sporo rzeczy. Tak musiało być w Rebirth. Ale jeśli mnie spytacie, czy powtórzę tę ilość minigierek w trzeciej części, to powiem, że nie". "I druga rzecz w sumie, którą bym określił pomyłką, i już wcześniej przeprosiłem - i na pewno jej nie powtórzę. To, jak trudno jest zdobyć trofeum platynowe. Tak że bądźcie pewni, że przyjąłem lekcję i już nie będę czynił platyny tak trudną". Inne cytaty: - "Final Fantasy zawsze ewoluowało ze sprzętem, i adaptowało nowe możliwości techniki na to, jak opowiada historię, adekwatnie do generacji. Myślę, że wraz z Rebirth postanowiliśmy wbić w ziemię pewien wyznacznik dla serii na przyszłość - idea mapy świata, swobodnej eksploracji świata. (...) Decyzja była jasna, bo po Remake'u, wiedzieliśmy, że nie da się kontyunować tej opowieści w ten sposób. Więc naturalnie uznaliśmy: musimy się skupić na otwartym świecie, eksploracji itp. Ale też widzieliśmy, że już przed premierą Remake'u ludzie jęczeli, że chcieliby zwiedzać całe miasto, mieć bardziej otwartą przestrzeń i wolność w czasie, i w sumie rozumieliśmy to" - "Było znacznie ciężej, niż przy jedynce. Ale skoro uznaliśmy, że robimy trylogię, to rola dwójki stała się niezwykle kluczowa. Gdybyśmy zrobili ją tak samo jak jedynkę, ludzie by mówili: okej, jedynka to liniowe, filmowe doświadczenie, dwójka też taka, więc trójka na pewno też taka będzie". - "Na razie nie mamy żadnych spinoffów w planach. Chcę tylko, żeby trójka wyszła tak szybko, jak to możliwe. Potem pomyślimy o innych historiach, zagłębimy się bardziej w możliwości. Na pewno ludzie chcą zobaczyć w akcji inne części tego uniwersum, inne postaci, więc chciałbym, by była okazja spojrzeć na nie w inny sposób, po tym, jak wyjdzie trzecia część". Cytuj
Ölschmitz 1 543 Opublikowano 28 listopada Opublikowano 28 listopada 14 hours ago, ogqozo said: Na pewno ludzie chcą zobaczyć w akcji inne części tego uniwersum, inne postaci, więc chciałbym, by była okazja spojrzeć na nie w inny sposób, po tym, jak wyjdzie trzecia część do tej pory raczej srednio to wychodzilo. z jednej strony hamaguchi ma moje pelne zaufanie, kurwa, powierzylbym mu zycie mojego syna, ale moze lepiej niech sie wezma za FF 17/18 1 Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 28 listopada Opublikowano 28 listopada Wszystko zależy od tego, jak zakończą trylogię. Najgorsze co mogą zrobić to jakieś opcjonalne zakończenia zależne od wyborów gracza. Ewentualnie mogą zrobić coś ala FFX-2 czyli true ending po zrobieniu 100%. Ja liczę na dobre zakończenie Spoiler na końcu połączenie multiversum w jedno, Cloud ratuje Aerith i w końcu znajduje swój Promise Land (Reunion teasowany od ich pierwszego spotkania), linia Cetry nie kończy się, a więc AC, DoC i końcówka OG (czyli planeta zabijająca w końcu ludzkość) nigdy się nie wydarza. Hint tego był w ToTP gdzie Tifa pyta Aerith czy przekaże White Materię swojej córce. Do tego Hamaguchi kocha Aerith także tego . Spinoffy mogą wtedy robić umiejscowione w czasie po wydarzeniach z trylogii. Generalnie ostatnie czego potrzeba to kolejna gówniana kompilacja. Cytuj
Pix 965 Opublikowano 28 listopada Opublikowano 28 listopada Jeśli chodzi o GOTY, to uważam, że mimo wszystko dlc do eldenika nie wygra. Wystarczy zobaczyć, jakie GRACZE SĄ OBURZENI za samą nominację było. Geoff obesra zbroję, że za duże szambo wybije, gdyby dlc wygrało. Rebirth ma sporą szansę, głównym przeciwnikiem będzie pewnie Astro. A co do zakończenia, to już jakiś czas temu Kitase mówił w wywiadzie, że finał trylogii będzie dopasowany do tego, co jest przedstawione w Advent Children, czyli nie spodziewajcie się jakichś ogromnych zmian. Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 28 listopada Opublikowano 28 listopada 49 minut temu, Pix napisał(a): A co do zakończenia, to już jakiś czas temu Kitase mówił w wywiadzie, że finał trylogii będzie dopasowany do tego, co jest przedstawione w Advent Children, czyli nie spodziewajcie się jakichś ogromnych zmian. Oni co chwile mówią co innego, dołóż do tego kulawe tłumaczenia i ostatecznie nie ma co ich słuchać. Jemu chodziło bardziej o to, że gra obejmie timeline do AC, czyli wydarzenia z okresu AC mogą być np przedstawione w ramach gry (ale nie muszą to być te same wydarzenia, gdyż w końcówce Rebirth już temu zapobiegli). No i w grze raczej pojawiły by się już postaci z AC, np Denzel. Cytuj
Pix 965 Opublikowano 28 listopada Opublikowano 28 listopada Niby tak, ale mimo wszystko historia póki co idzie w tym samym kierunku co oryginał. Oczywiście z wyjątkiem dziwnych przygód Zacka rodem z Kingdom Hearts. No ale zobaczymy, może w finale coś namieszają. Cytuj
ogqozo 6 570 Opublikowano 28 listopada Opublikowano 28 listopada Patrząc na nominacje, Astro Bot wydaje się pewniakiem. Jak ktoś serio uważa, że ze wszystkich gier wydanych w tym roku, Astro Bot ma najlepszą grafikę czy dźwięk, to serio nie wiem co dodać, to znaczy że ludzie naprawdę masakrycznie kochają tę grę. Przecież w tych akurat aspektów to tam tyle elementów jest po prostu neutralnych i ok wykonanych w tej bardzo fajnej grze. No albo ten Wukong, dostał już trochę nagród tego typu (np. Golden Joystick), jeszcze nigdy gra z ocenami 8/10 nie była nawet nominowana, ale Wukong ma i wsparcie patriotycznych Chińczyków, i zacietrzewionych ideologicznie zachodniaków, widzieliśmy to już na premierę. Jeśli na te nagrody jest łatwo klikać każdemu głosy, to też nie zdziwiłyby mnie dalsze nagrody dla Wukonga. Tyle że w sumie co to za różnica. W świecie gier te nagrody chyba dosłownie nic nie znaczą, ludzie i tak cały czas na bieżąco oglądają recenzje i zawsze tak było, wątpię by taka nagroda np. dla It Takes Two miała nawet kilka procent wpływu na budżet ich następnej gry. Dla jakichś małych gierek, nagroda może być zauważalnym podbiciem popularności, ale dla tych to jakoś ciężko mi w to uwierzyć, recenzje tak popularnych gier śledzi dużo więcej ludzi niż potem nagrody. Cytuj
Szermac 2 849 Opublikowano 28 listopada Opublikowano 28 listopada + to że w Wukonga się po prostu przezajebiście gra dlatego wygra. Cytuj
Rtooj 1 661 Opublikowano 9 grudnia Opublikowano 9 grudnia Wspaniała gra, jeste w North Corel i na razie następujące rysy na diamencie: - walka jest za prosta, niestety przez to cały system kulek siada, kompletnie nie przejmuję się że podskoczył mi poziom, nie interesuje mnie że materia się zlevelowała, nie interesuje mnie że mam nowy miecz, i co najgorsze, nie ma żadnego powodu by walczyć z przeciwnikami ponad to co jest wymagane. Myślałem że to poprawią w drugiej części, ze względu na obszerność gry i otwarte światy, niestety, w oryginale latało się by zrobić kulkę hp+50%, by wzmocnić fira do firagi, człowiek cieszył się z dodatkowych slotów. Tutaj to jest niestety bez sensu. Nie hejtuję, bo i gra się zmieniła, ale tego mi brakuje. Ale może coś się później zmieni. - podobna uwaga - prawie cały czas walczymy z jakimiś małymi wrogami, którzy nie wymagają żadnych umiejętności, te grzyby to nawet chyba nic nie robią, człowiek naciska kwadrat i grzyba nie ma, - grafika niestety w zakresie głównych bohaterów stanęła w erze ps4, downgrade względem filmików, cieniowanie, no liczyłem na więcej na ps5, - niektóre tekstury to skandal, co lepsze, ponownie niektóre są na pierwszym planie i walą po gałach kilka razy (zasłony w przebieralni xD). Poza tym fantastyczna gra, Tifa jest wręcz przesadzona pod względem designu i animacji, czasami nie idzie grać. Cytuj
WisnieR 2 758 Opublikowano 9 grudnia Opublikowano 9 grudnia Wszystkie wyzwania w tej grze są jako content dodatkowy - side questy + VR. Sama gra poza kilkoma bossami praktycznie nie jest wyzwaniem. No i polecam jednak grać na dynamic. Cytuj
Rtooj 1 661 Opublikowano 9 grudnia Opublikowano 9 grudnia (edytowane) W remake jeszcze się bawiłem w podmienianie materii przy zmianie ekipy, żeby zawsze mieć najsilniejszy skład, teraz to po prostu zapełniłem sloty materiami, bez specjalnego przemyślenia, wszyscy padają jak muchy. A dynamic to po prostu skaluje do poziomu? Nie wiem czy to ma sens jeżeli ani minuty nie grindowałem, i mam pewnie level zgodny z linią fabularną. A jeszcze szkoda że na statku wymusili granie w karciankę, przypadkowo zagadałem do recepcjonisty po prawej stronie i zrezygnowałem z zawodów. Ale z tego co czytałem to i tak poziom trudności był duży i należało wcześniej ogrywać wszystkich zawodników, a ja podobnie jak w horizonie z szachami chcę zostawić sobie to na koniec. Moim największem problem z tą gra jest fakt że oba pady mam z wielkim driftem prawej gałki, wygranie A na pianinie wymaga nie tylko odchylania gałki, ale też trzymanie jej cały czas w pionie Edytowane 9 grudnia przez Rtooj Cytuj
Alastor84 326 Opublikowano 9 grudnia Opublikowano 9 grudnia (edytowane) 13 godzin temu, Rtooj napisał(a): Wspaniała gra, jeste w North Corel i na razie następujące rysy na diamencie: - walka jest za prosta, niestety przez to cały system kulek siada, kompletnie nie przejmuję się że podskoczył mi poziom, nie interesuje mnie że materia się zlevelowała, nie interesuje mnie że mam nowy miecz, i co najgorsze, nie ma żadnego powodu by walczyć z przeciwnikami ponad to co jest wymagane. Myślałem że to poprawią w drugiej części, ze względu na obszerność gry i otwarte światy, niestety, w oryginale latało się by zrobić kulkę hp+50%, by wzmocnić fira do firagi, człowiek cieszył się z dodatkowych slotów. Tutaj to jest niestety bez sensu. Nie hejtuję, bo i gra się zmieniła, ale tego mi brakuje. Ale może coś się później zmieni. - podobna uwaga - prawie cały czas walczymy z jakimiś małymi wrogami, którzy nie wymagają żadnych umiejętności, te grzyby to nawet chyba nic nie robią, człowiek naciska kwadrat i grzyba nie ma, - grafika niestety w zakresie głównych bohaterów stanęła w erze ps4, downgrade względem filmików, cieniowanie, no liczyłem na więcej na ps5, - niektóre tekstury to skandal, co lepsze, ponownie niektóre są na pierwszym planie i walą po gałach kilka razy (zasłony w przebieralni xD). Poza tym fantastyczna gra, Tifa jest wręcz przesadzona pod względem designu i animacji, czasami nie idzie grać. Na zwykłym poziomie trudności walka jest prosta (z małymi wyjątkami/bossowie). Prawdziwa zabawa zaczyna się na hard W przeciwieństwie do takiego FFXVI i tak jest lepiej. Grafika rzeczywiście to poziom PS4. Szczególnie w trybie wydajności. Ale generalnie w miarę stały "klatkarz" to fajna sprawa. No i te nieszczęsne tekstury, niektóre to poziom PS2/wczesne PS3 Część "bezczelnie" się doczytuje przed oczami. Tak jakby gra była instalowana na jakimś archaicznym HDD Ogólnie i tak jest to świetna gra Masa atrakcji (w tym sporo fajnych mini gierek). Mnie osobiście tylko 2 lokacje w dalszej części gry trochę zmęczyły. Dużo było w nich błądzenia. Jednakże całość oceniam bardzo pozytywnie. Edytowane 9 grudnia przez Alastor84 Cytuj
Rtooj 1 661 Opublikowano 9 grudnia Opublikowano 9 grudnia (edytowane) Ja tam powiem szczerze że w trybie 30klatek to i tak nie widzę innej grafiki, tam gdzie skały były jak z toru w gran turismo 3 nadal takie skały są, tam gdzie gra robi największe wrażenie to żadne "prawie 4k" nic nie psuje, widoczki, animacja postaci, przepiękny design. Po prostu jest widoczna przepaść od strony czysto graficznej między horizonem FW w 60k a ff7 rebirth w 60 klatkach. Pytanie czy 3 część będzie na ps5 jeszcze, a jeżeli na ps6 to czy będzie już wyglądać jak 2 generacje wstecz. Wyczuwam że ps5, a później wersja remastered na ps6. Edytowane 9 grudnia przez Rtooj Cytuj
Homelander 2 208 Opublikowano piątek o 01:22 Opublikowano piątek o 01:22 Pod koniec stycznia na PC Cytuj
KrYcHu_89 2 370 Opublikowano piątek o 09:11 Opublikowano piątek o 09:11 1 statuetka na TGA, mało Best Score and Music: Final Fantasy VII Rebirth Cytuj
Sefiro 25 Opublikowano piątek o 10:00 Opublikowano piątek o 10:00 (edytowane) Miód na serce, widząc, jak gra przegrała wszystko, dostając tylko jakiś ochłap za muzykę. Wisienką na torcie było przegranie z Metaphor ReFantazio w kategorii Best RPG/Narrative. Taki reality check dla Enix. Edytowane piątek o 10:01 przez Sefiro 1 Cytuj
Suavek 4 804 Opublikowano piątek o 15:43 Opublikowano piątek o 15:43 5 godzin temu, Sefiro napisał(a): ochłap za muzykę No akurat OST Rebirth jest na tyle rewelacyjny, że zdziwiłbym się, gdyby chociaż w tej kategorii nie wygrało. Pozostałe? No cóż, poza RPG i Narrative nie miało za bardzo gdzie coś wygrać. A Metaphor, jaki by nie był, bardziej krytyków oczarował. A generalnie i tak te nagrody były, są i będą mocno naciągane. Btw. Pre-Order PC jest w dobrej cenie na GreenManGaming dla userów ze statusem Bronze: 1 Cytuj
Bzduras 12 758 Opublikowano niedziela o 10:45 Opublikowano niedziela o 10:45 Wskoczy dzień jeden. Cytuj
Alastor84 326 Opublikowano niedziela o 10:49 Opublikowano niedziela o 10:49 (edytowane) Właśnie przechodzę na hard. Ale ostatnio kupiłem dobrego kompa z RX 7900 XT (20GB) i kusi mnie aby wydać kasę na tego FF jeszcze raz Jest to jedna z najlepszych dla mnie gier z ostatnich hmmm 5lat Ma swoje wady, lecz zalet jest zdecydowanie więcej. Mam nadzieję że będzie pełne wsparcie DualSense. No i Stellar Blade na PC też kusi. mimo że przeszedłem/platyna na PS5 Edytowane niedziela o 10:50 przez Alastor84 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.