Rooofie 141 Opublikowano 9 lutego Opublikowano 9 lutego Ja mam ból dupy jak mi spadają klatki ze 120 a co dopiero granie w grę akcji w 30 klatkach. To się nie godzi w 2024. Co prawda to jak ta gra wygląda w performance to woła o pomstę do nieba przez to mleko na ekranie ale jak się usiądzie 4-5 metrów od ekranu to jest lepiej xD Bardzo wątpie, że pełna wersja cokolwiek zmieni w rozdzielczości i z tym FSRem. Cytuj
KrYcHu_89 2 268 Opublikowano 9 lutego Opublikowano 9 lutego Teraz, Rooofie napisał: Ja mam ból dupy jak mi spadają klatki ze 120 a co dopiero granie w grę akcji w 30 klatkach. To się nie godzi w 2024. Co prawda to jak ta gra wygląda w performance to woła o pomstę do nieba przez to mleko na ekranie ale jak się usiądzie 4-5 metrów od ekranu to jest lepiej xD Bardzo wątpie, że pełna wersja cokolwiek zmieni w rozdzielczości i z tym FSRem. Nie ufasz Youtuberom :D? Cytuj
Suavek 4 654 Opublikowano 9 lutego Opublikowano 9 lutego Będzie, co będzie. I tak nic nie zmienimy. Ja pomimo mleka i tak będę grał w Performance, bo naprawdę dzieje się tu tyle, że płynność bierze jednak górę, nie tylko od strony samej rozgrywki. Najważniejsze, że gra mimo wszystko prezentuje się świetnie stylistycznie. Ja nie siedzę z nosem w ekranie licząc piksele, tylko podziwiałem widoki, animacje fauny i flory, pracę kamery. Pod tym względem gra jest piękna, a nostalgia tylko wrażenie potęguje. W Remaku nie było tak wielu szalonych widoków, gdyż niemal wszystko rozgrywało się w Midgar. Tutaj aż ciarki przechodzą na samą myśl, ile oryginalnych lokacji będziemy zwiedzać w odnowionej formie. A tak zmieniając temat na jakże poważny wątek - planujecie podczas gry "romansować" z jakąś konkretną postacią, pod kątem słynnej scenki w Gold Saucer, czy dialogi wybierać "naturalnie" i zobaczyć co z tego wyjdzie? Mnie kusi, żeby wpadła dla zabawy scena z Barretem. Chyba, że jednak naturalnie wypadnie Tifa. Cytuj
smoo 2 254 Opublikowano 9 lutego Opublikowano 9 lutego (edytowane) Oczywiście Aerith, tak jak canon przykazuje. btw DF chyba szykuje materiał Edytowane 9 lutego przez smoo 1 Cytuj
ogqozo 6 542 Opublikowano 9 lutego Opublikowano 9 lutego Nareszcie się dowiem czy gra jest ładna czy nie. Cytuj
Donatello1991 1 415 Opublikowano 10 lutego Opublikowano 10 lutego Oprawa jest rozczarowująca i tu nie trzeba siedzieć z nosem w telewizorze i liczyć piksele. Reszta będzie top. 1 Cytuj
Rtooj 1 615 Opublikowano 10 lutego Opublikowano 10 lutego Zalecam petycję by odsunąć premierę o 2-3 lata by gra wyglądała jak DS2. Cytuj
KrYcHu_89 2 268 Opublikowano 10 lutego Opublikowano 10 lutego 11 minut temu, Rtooj napisał: Zalecam petycję by odsunąć premierę o 2-3 lata by gra wyglądała jak DS2. Niech zrobią Remake part 3 na Decimie xD. Cytuj
Rooofie 141 Opublikowano 13 lutego Opublikowano 13 lutego No i elegancka waleczka, nie to co walenie w joystick przy walce srejkonów w XVI i liczenie efektów cząsteczkowych w 720p. Dosłownie jak grałem w nocy to niemal zasypiałem z padem w łapach. 1 Cytuj
smoo 2 254 Opublikowano 13 lutego Opublikowano 13 lutego Jacyś habibi już mają grę i zaczynają latać leaki po necie :/. Ostatni gwizdek na wymutowanie wszystkich socjali. Cytuj
Ölschmitz 1 517 Opublikowano 13 lutego Opublikowano 13 lutego Kurde troche za duzo udostepniaja. A ja mam zero silnej woli i ogladam. Cytuj
wet_willy 2 163 Opublikowano 13 lutego Opublikowano 13 lutego Ja olewam po slabym gameplayowo VII wole sobie kupic Persone 3 po malej przerwie od jRPG spowodowanej Yakuza. Cytuj
funditto 657 Opublikowano 13 lutego Opublikowano 13 lutego Ograłem demo, które mi się całkiem podobało. Nie grałem nigdy w oryginał, ani w VII Remake, więc zacząłem od niego. Ogólnie gra mi się podobała, nawet bardzo aż do rozdziału 9. Wtedy wjechał Hell House, a później dobił mnie rozdział 11 z jakimiś duchami. Totalnie nie lubię takich motywów, więc gra poleciała z dysku. Czy w Rebirth też będą tego typu rzeczy ? Cytuj
KrYcHu_89 2 268 Opublikowano 13 lutego Opublikowano 13 lutego Godzinę temu, funditto napisał: Ograłem demo, które mi się całkiem podobało. Nie grałem nigdy w oryginał, ani w VII Remake, więc zacząłem od niego. Ogólnie gra mi się podobała, nawet bardzo aż do rozdziału 9. Wtedy wjechał Hell House, a później dobił mnie rozdział 11 z jakimiś duchami. Totalnie nie lubię takich motywów, więc gra poleciała z dysku. Czy w Rebirth też będą tego typu rzeczy ? Tak 1 Cytuj
Schranz1985 680 Opublikowano 14 lutego Opublikowano 14 lutego Wspaniała informacja:)Ważne że na start będzie git, nic tak nie wqrwia jak premierowy full price I patch po 2 miesiącach poprawiający rozdzialke.Czekam na to demko 21 jak na pełniaka . Cytuj
ogqozo 6 542 Opublikowano 14 lutego Opublikowano 14 lutego Śmiać się zawsze będę z tego gadania że patch musi być, na pewno poprawią, demo było sprzed 5 lat z alfa wersji, na pewno żaden developer by nam tego nie zrobił, itd. Ale w tym przypadku brzmi realnie że COŚ zrobią, skoro badania ulubionych tutaj ekspertów wykazały, że gra renderuje się w całkiem wysokiej rozdzielczości (i niezbyt dynamicznej - ogólnie 1440), więc tzw. "efekt góvna rozmazanego" wydaje się kwestią tylko efektów, które mają niską rozdzielczość. Realnie, na pewno jakiś powód Square-Enix miało, by to zrobić, więc nie znaczy, że będzie tak czysto "ładniej", ale może niektórych zadowoli. Na pewno gra jest robiona kompromisowo jako open world, widać już teraz że im większe lokacje odwiedzamy, tym więcej typowej open-world "magii" żeby to na czym się typowo skupia wzrok wyglądało lepiej (jak zdąży), a wiele rzeczy ma mniej detali niż typowo w korytarzach Remake'u. To się raczej nie może zmienić znacząco na plus, ale anti-aliasing może być inny, zobaczymy. Nie jest łatwo robić gry, co widać po wiecznym jęczeniu gejmerów na piksele. Mamy 2024 rok, a ile dużych gier wyszło na PS5? Pięć? Wliczam God of Wara, Horizona itd. FF VII Remake wyszedł chwilę przed np. Last of Us 2, a co zrobili twórcy Last of Us 2 przez te lata, do końca nie wiadomo. Podobnie z Cuszimą, która też wyszła w tym okresie. W zeszłym roku Sony wydało jedną większą grę, Spider-mana 2, który opiera się mocno na poprzedniku. W dzisiejszych czasach, zrobienie tak dużej gry jak Rebirth w 4 lata wydaje się niemal zadaniem partyzanckim he he . 2 Cytuj
KrYcHu_89 2 268 Opublikowano 14 lutego Opublikowano 14 lutego (edytowane) Skośnie dowożą zajebiste Yakuzy, Finale i inne Dogmy, Residenty czy Eldeny, jakby to była generacja PS2, skośne znalazły złoty środek. Jestem pod wrażeniem tego, jak twórcy Dogmy i Finala zareagowali na plotki i wrażenia z wersji preview i demo, bo jak ktoś nie czytał w Dogmie również ma być sporo usprawnień na wersję konsolowe, w tym tryb z wyższym klatkażem. Edytowane 14 lutego przez KrYcHu_89 Cytuj
ogqozo 6 542 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego Ogłoszenie jeszcze wiele konkretnie nie mówi. Na pewno będzie masa jęczenia na tę grę. Square-Enix nie wymyśliło nagle magii akurat w ostatnich miesiącach. Ostrzejszy anti-aliasing jest możliwy, ale też wszystkiego bynajmniej nie zmieni z rzeczy, które będą krytykowane. Square-Enix ma swoje podejście do tego co znaczy ładna gra. Mi się ogólnie podoba bardziej niż "standard" (jak pisałem, bardziej mnie rozwala że nie potrafią ciągle zrobić naprawdę przekonującego sterowania), innym nie. Po premierze pokemonów IX, jednej z najbardziej ojęczanych gier ever, oczywiście też twórcy ogłosili, że poprawią wydajność w patchu, jak to chyba każdy zawsze robi. Po kilku miesiącach, ostatecznie zresztą w pewnym sensie to się stało, kosztem cięć - zwłaszcza w tym ile pojawia się pokemonów i postaci na ekranie naraz, ponadto "zoptymalizowano" zasięg doczytywania, proste tricki i faktycznie klatek więcej, no ale coś za coś, a ponadto gra na pewno jest nadal bardzo daleko od zadowolenia któregokolwiek liczyciela klatek, może skoczyła z 1% na 1,5% zadowolenia. Samo ogłoszenie, że będzie patch i poprawi, wydaje mi się standardem branży. Co potem się dzieje to bardzo różnie bywa. Cytuj
KrYcHu_89 2 268 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego 1 minutę temu, ogqozo napisał: Ogłoszenie jeszcze wiele konkretnie nie mówi. Na pewno będzie masa jęczenia na tę grę. Square-Enix nie wymyśliło nagle magii akurat w ostatnich miesiącach. Ostrzejszy anti-aliasing jest możliwy, ale też wszystkiego bynajmniej nie zmieni z rzeczy, które będą krytykowane. Square-Enix ma swoje podejście do tego co znaczy ładna gra. Mi się ogólnie podoba bardziej niż "standard" (jak pisałem, bardziej mnie rozwala że nie potrafią ciągle zrobić naprawdę przekonującego sterowania), innym nie. Po premierze pokemonów IX, jednej z najbardziej ojęczanych gier ever, oczywiście też twórcy ogłosili, że poprawią wydajność w patchu, jak to chyba każdy zawsze robi. Po kilku miesiącach, ostatecznie zresztą w pewnym sensie to się stało, kosztem cięć - zwłaszcza w tym ile pojawia się pokemonów i postaci na ekranie naraz, ponadto "zoptymalizowano" zasięg doczytywania, proste tricki i faktycznie klatek więcej, no ale coś za coś, a ponadto gra na pewno jest nadal bardzo daleko od zadowolenia któregokolwiek liczyciela klatek, może skoczyła z 1% na 1,5% zadowolenia. Samo ogłoszenie, że będzie patch i poprawi, wydaje mi się standardem branży. Co potem się dzieje to bardzo różnie bywa. No i tak są dla mnie kozakami, bo robią demo z usprawnieniami graficznymi, co raczej standardem w branży nie jest. No, ale jak wyjdzie, że dalej kupa, no to sami sobie kręcą te lody takimi wypowiedziami na twittach . Cytuj
smoo 2 254 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego Ja sobie cudów nie obiecuję, ale z ciekawości obadam te zmiany 21/02, mimo że miałem odpuścić to demo. Generalnie wali mnie to jak finalnie będzie to wyglądać graficznie, to i tak będzie moje GOTG podobnie jak pierwsza część (chyba że coś mocno spyerdolą fabularnie), także tego. Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego Nie da się ukryć, że oryginał pobudzał w wyobraźnię Mnie jedynie w demku zawiodła eksploracja - droga do reaktora to była smętna nuda. Cytuj
Alpha Trion 119 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego Ah, niedługo znów się zamienię w 16-letniego szczyla który ciął w Finalka bez memorki (bo kasy brakło), fartem zgarnąłem zeio nut do golden chocobo a weapona położyłem też na mega farcie death spellem (już nie pamiętam czy odynem czy czymś innym, jakieś losowanie było jak w black jacku). Tyle wspomnień, teraz przeżyję to jeszcze raz 26 lat później 1 2 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.