Skocz do zawartości

Final Fantasy VII Rebirth


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mialem to pisac XD No chyba pogrzało, ze bede bez sejwa karmnik turlał przez kilometr, na szczęście jakis quest designer w porę się opamiętał.

Opublikowano (edytowane)
Spoiler

Gilgamesh

18e5dad724e78-screenshotUrl.thumb.jpg.90b30933f5819e3214c025093cc28f8f.jpg

 

na 70 (normal) luzik, summony przed nim też, ale 2x padłem na

Spoiler

Odin + Alexander

. Tak czy inaczej super ta wyspa na endgame. Są jeszcze potem jakieś brutal challenge, ale już odpuszczam, trzeba wiedzieć kiedy skończyć :). 

 

104h i się zegnam z FFVII-2

Spoiler

Chyba, że wrócę na hardmode, ale to kiedyś:) 

.

 

Calosc oceniam na 10/10. :gigachad:

Edytowane przez KrYcHu_89
Delikatne spoilery (side content protorelic)
  • Lubię! 1
Opublikowano

Google tłumacz:

 

Version1.020

- Corrected typos and omissions in some texts.
-Fixed an issue with the controlled character that would occur under certain conditions on the map.
・Fixed an issue where Red XIII's abilities "Lunatic High" and "Warrior's Inspiration" were easily canceled during battle.
-Fixed an issue where enemies would stop under certain conditions during battle.
-Fixed a progress issue that occurred under certain conditions in the quest.
- Improved frame rate and overall game stability.
- Added "Sharp" and "Soft" options to the performance mode screen output settings.
-Improved graphic quality.
・The camera's reverse setting is now reflected in the "gliding" mode when operating a sky chocobo.
・Reverse camera settings are reflected in the target mini-game camera.
- Enhanced guidance support while climbing the vines in the location "Mithril Mine".
- Added difficulty settings to the customization screen for mini-games "Condor Fort" and "Gambit Gears".

Opublikowano

Tez rano sprawdzilem, roznica minimalna. Gram od poczatku w 4K, zmienie na perf jak bede czyscil do platyny.

 

quest z kurczakami troche wkurwiajacy, ale scenka na koniec 11/10

Opublikowano
19 godzin temu, Ölschmitz napisał:

no ewidentnie jestes w tym niezly, ja sie mocno jebalem za przeproszeniem

 

No w sumie nieco mnie dziwi że ludzie tyle gadają o "trudności" gier, a potem jest problem z sekcją że przez minutę trzeba wciskać przycisk napisany na ekranie. W sensie dla mnie praktycznie wszystko inne w grach jest trudne poza tym żeby wcisnąć dokładnie podany przycisk w dokładnie podanym momencie.

Niestety praktycznie wszystkie gry polegające na graniu muzyki wyglądają tak, że nie grasz faktycznie melodii jaką słyszysz, tylko jakiś inny akompaniujący wariant. Tutaj też tak jest, co może dodatkowo rozczarowywać, bo PRAWIE się udało, jest całe sterowanie pozwalające normalnie zagrać każdą nutkę, zawsze ta sama nutka to to samo miejsce - niestety nie da się zrobić perfecta grając "na słuch" bo w kilku kluczowych momentach melodia i przyciski się rozmijają.

Myślę, że myląca może być domyślna prędkość przesuwu, bo przy tak wolnej, człowiek może mieć problem ogarnąć szybsze sekcje dokładnie, mija zbyt wiele czasu pomiędzy pojawieniem się a wciśnięciem i jest za wiele przycisków naraz w tych kilku momentach. Na każdej da się nauczyć piosenki na wyczucie, ale chyba na domyślnej jest to trudniejsze.

 

 

Ogólnie jednak to wszystko wydaje mi się trudniejsze od takich gierek, że po prostu wciskasz przycisk. A parę takich mniej oczywistych jest tutaj. Np. zdziwiłem się że nikt nie jęczy na sekcję że się rzuca Cait Sithem. Próbowałem ją robić na 10/10 tak jak Square chciało, touchpadem, ale no kiedy twórcy gier pogodzą się z tym, że ten touchpad to do niczego się nie nadaje poza tym żeby go wciskać do włączenia mapy jak jakiś ogromny Select. Poszło od razu po przełączeniu na sterowanie gałką, no ale opcja była... To jakbym obniżył poziom na easy... Ogólnie sekcja że sterujesz Cait Sithem była dla mnie ciężka i niezgrabna, zwłaszcza te trzy walki solowe.

Opublikowano

dobra, duzo o gameplayu ale jak fabula? Dalej takie gówno jak Remake gdzie próbowali wszystko z logiem Finala VII połączyć w jeden produkt? Czy bardziej się oryginalnej VII trzymają?

Opublikowano
3 minuty temu, Kalel napisał:

dobra, duzo o gameplayu ale jak fabula? Dalej takie gówno jak Remake gdzie próbowali wszystko z logiem Finala VII połączyć w jeden produkt? Czy bardziej się oryginalnej VII trzymają?

Fabuła jak fabuła: dla jednym gówno to dla innych kawior. :cfaniak:

Opublikowano
31 minut temu, Kalel napisał:

dobra, duzo o gameplayu ale jak fabula? Dalej takie gówno jak Remake gdzie próbowali wszystko z logiem Finala VII połączyć w jeden produkt? Czy bardziej się oryginalnej VII trzymają?

Fajna, nawet Red chodzi na 2 łapach i jest do tego backstory.

Opublikowano
5 minut temu, michu86- napisał:

Fajna, nawet Red chodzi na 2 łapach i jest do tego backstory.

A tak na serio to prócz samego zakończenia i wieeluuuu dodanych rzeczy gra jest dosyć wierna tej części gry z oryginału, bardziej niż jedynka. 

 

Trójka za to zapowiada się na totalny odjazd fabularny. 

@Kalel

  • Plusik 1
Opublikowano
1 hour ago, ogqozo said:

No w sumie nieco mnie dziwi że ludzie tyle gadają o "trudności" gier, a potem jest problem z sekcją że przez minutę trzeba wciskać przycisk napisany na ekranie. W sensie dla mnie praktycznie wszystko inne w grach jest trudne poza tym żeby wcisnąć dokładnie podany przycisk w dokładnie podanym momencie.

no spoko, 99% gier polega na wciskaniu odpowiedniego przycisku w odpowiednim momencie. ta power metalowa epopeja na koniec guitar hero 3 na poziomie expert tez wymaga wciskania tego co na ekranie a jak nie masz 20 palcow u rak to lezysz i kwiczysz. oczywiscie jest to jakies spektrum, gdzie QTE z ff16 sa na jednym koncu a guitar hero na drugim. po prostu zwrocilem uwage, ze pierwsze utwory z pianina sa bardziej po lewej niz "two legs".

Opublikowano
1 minutę temu, Donatello1991 napisał:

O też już olewam te wieżyczki i bzdety i lecę fabułę do końca, bo poczułem znuzenie. Jeszcze mi ocena gry siadła by przez to.

Można, ale final boss to nie przelewki, staraj się trzymać w miarę level (jeżeli grasz na normal, dynamic podobno skaluje też w dół). 

Opublikowano
2 minuty temu, Donatello1991 napisał:

Ewentualnie sobie przerwę od gry zrobię I Sifu pogram.

Jak fatigue dotknęło to warto może odczekać,  dwa finalne chaptery to kwintesencja tej gry i FF w ogóle. 

Opublikowano

Ja wczoraj odczułem wyjątkowe znużenie, jak zacząłem Cosmo Canyon, choć jeszcze dzień wcześniej robiłem na 100% Gongaga. Nie wiem, czy lokacja, czy znowu powolny start w postaci zadań "pobocznych". Zakończyłem na drugim Trialu Chocobosa i wyłączyłem konsolę na resztę dnia.

 

Ogólnie ten model latania nie został w ogóle wyjaśniony. Filmikiem musiałem się wspomóc, ale chyba nie będzie to zbyt fajne doświadczenie i bluzgi w stronę ekranu polecą.

Opublikowano (edytowane)

Wyszedł patch, teraz performance mode ma dwie opcje "soft" i "Sharp" z tego co piszą na reddicie to jakaś poprawa jest. Ściągam i zobaczymy, waga 5.7GB

 

edit: sprawdzone - jeden chuj, obydwa wyglądają dalej jak gówno xd

 

 

Edytowane przez bartiz
  • Haha 2
Opublikowano
13 minut temu, smoo napisał:

Te latanie kurczakiem w Cosmo najlepiej sobie odpuścić na post game. W Nibel jest to lepiej rozwiązane.

Trochę szkoda, że te skille Chocobo nie odblokowują się w np. "postgame" wszędzie, tzn. latanie na chocobosie, niczym latanie w Wowie jak przejdziesz kampanię, ale no dobra bez przesady, może w kolejnej części xD. 

 

Chocobosy: Nibel > Cosmo > Gongada

10 minut temu, bartiz napisał:

Wyszedł patch, teraz performance mode ma dwie opcje "soft" i "Sharp" z tego co piszą na reddicie to jakaś poprawa jest. Ściągam i zobaczymy, waga 5.7GB

 

 

Sprawdziłem z ciekawości tego patcha, z lupą może jest minimalnie wyraźniej i to zarówno w soft, jak i sharp, ale bez szału. 

Opublikowano (edytowane)

Naprawili jakość grafiki pewnie jakieś oświetlenia i inne pierdoły.

Jeżeli chodzi o performance to nic nie poprawili . Nawet w liście zmian napisali tylko że dodali(nie że naprawili) dwa filtry. Które wyglądają tak jak w demie przed i po łatce 

Czyli to chyba na tyle jeżeli chodzi o jakość gry w performance 

I tak latam w 30 od premiery i jest sztosik, ale beka że nie ogarnęli tego 

Czy to lenistwo czy może wpieprzyli się z tym silnikiem w jakieś bagno i jest jak jest ...

Camera motion blur w 30 klatkach i już nie byłoby tak pourywane :asax:

Edytowane przez Plackus
Opublikowano

ja tez gram w 30 od premiery i nie wiem, dla mnie zaden problem. wyglada bosko, dziala plynnie, nie ma dropów, sama przyjemnosc.

 

ten tryb 60 fpsow rzeczywiscie widac to szczegolnie w "skomplikowanych" lokacjach gdzie sie duzo dzieje, np. duzo roslinnosci czy w miastach. szkoda sobie psuc obraz tej cudownej gierki.

Opublikowano
Godzinę temu, michu86- napisał:

Jest jakaś statuetka do hotelu za wyrywanie zjebanych grzybów, że trzeba quest na 3 gwiazdki mieć?

Na 99% nie widziałem, ale ja platyny nie robię :). Za to, na pewno 

Spoiler

Aerith może nie pójść z tobą do łóżka, bo to jej quest xD 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...