Skocz do zawartości

Dragon's Dogma 2


Bigby

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Trochę faktów kogoś kto pograł w DD2. 

Trochę kombat trochę o grafice.

Przekład z google translator także sory

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Edytowane przez Plackus
Opublikowano

Screenshot_20240320-080235.png?ex=660d6f

"It's one of those games where if you look up at the sky or down at the ground, the framerate improves," Medina said. "So if you look up at a cliff to fight goblins, and you're at 40-50fps, and then you turn your camera down at the world and suddenly there's a quick drop in frames, it's disorienting."

Opublikowano
  W dniu 20.03.2024 o 15:17, XM. napisał(a):

@tlasna sd podobno niegrywalne.xd

Rozwiń  

Jaki SD, to dropi do 15 FPS na PS5, a do mid 40 na 7800 X3d + 4090 xD. 

 

No Capcom coś zjebał z tą grą pod względem optymalizacji. 

 

To już locked 30 FPS na konsole mogli dać. 

Opublikowano

A jednak jest RT.

 

- The game uses ray-Tracing for global illumination on PC, PS5 and XSX. Xbox Series S does not have ray-tracing. This setting does not affect shadows and reflections.

- Ray-tracing cannot be disabled on PS5/XSX.

 

 

i nie można go wyłączyć, dziwna decyzja.

Opublikowano

 

 

 

Redaktor PPE to powinien pójść od kryminału, bo wyraźnie kłamie:

 

Dragon's Dogma 2 posiada tylko jeden tryb. Gracze nie mogą grać w „stałych 30 klatkach”, a zamiast tego liczba fps-ów została odblokowana. Co to tak naprawdę oznacza? W wielu momentach tytuł działa na PS5 w 59-60 klatkach, ale zdarzają się spadki do 42-45 fps.

 

A tak działa to w rzeczywistości:

 

 

 

To jest to samo, co FF XVI, tylko znacznie gorzej, bo tutaj nie ma oddzielenia combat od non-combat jakimiś menusami itp.

 

Więc masz 60 fps jak patrzysz w kamień, a 27, jak się ruszych. 

 

 

  W dniu 20.03.2024 o 15:38, GearsUp napisał(a):

A jednak jest RT.

 

- The game uses ray-Tracing for global illumination on PC, PS5 and XSX. Xbox Series S does not have ray-tracing. This setting does not affect shadows and reflections.

- Ray-tracing cannot be disabled on PS5/XSX.

 

 

i nie można go wyłączyć, dziwna decyzja.

Rozwiń  

Kolejna gra z tym samym problemem, co Jedi z 2023, wyłączyli to po kilku miechach i nagle gra miała stable 60 fps...

 

 

No ja wysiadam z wersji konsolowej na PC w tej grze, stało się dokładnie tak jak przypuszczałem, czyli najgorszy z możliwych trybów 30-60 fps pływający 95% czasu xD z brakiem możliwości zalockowania na 30. 

Opublikowano

- Xbox Series S renders at 1440p with temporal reconstruction, while PS5 and XSX render at 2160p. PS5 has a slightly higher average resolution than XSX.

- All 3 console versions have unlocked framerate. It is not possible to lock it at 30fps.

- The framerate ranges between 30~45fps on all 3 platforms, although XSX has a slightly higher average than PS5 (about 2/3fps).

- Drawing distance is higher on PC, followed by PS5. Xbox S/X Series has some less shadow and vegetation detail in the distance.

- PS5 also has slightly more detailed shadows compared to XSX, especially in the distance.

- Xbox Series S/X shows slight banding on some surfaces (especially on some highly tessellated terrain).

- Reflections in all versions are SSR. Xbox Series S shows a slightly lower quality of reflections.

 

 

 

Czyli nieznacznie lepiej na X ale na PS5 lepsze detale, tak w skrócie

 

Opublikowano (edytowane)
  W dniu 20.03.2024 o 15:41, GearsUp napisał(a):

- Xbox Series S renders at 1440p with temporal reconstruction, while PS5 and XSX render at 2160p. PS5 has a slightly higher average resolution than XSX.

- All 3 console versions have unlocked framerate. It is not possible to lock it at 30fps.

- The framerate ranges between 30~45fps on all 3 platforms, although XSX has a slightly higher average than PS5 (about 2/3fps).

- Drawing distance is higher on PC, followed by PS5. Xbox S/X Series has some less shadow and vegetation detail in the distance.

- PS5 also has slightly more detailed shadows compared to XSX, especially in the distance.

- Xbox Series S/X shows slight banding on some surfaces (especially on some highly tessellated terrain).

- Reflections in all versions are SSR. Xbox Series S shows a slightly lower quality of reflections.

 

 

 

Czyli nieznacznie lepiej na X ale na PS5 lepsze detale, tak w skrócie

 

Rozwiń  

Series S wychodzi zwycięsko imo :D, bo nie ma RT ( i nawet czasami ma więcej klatek w walce z tego powodu)

Edytowane przez KrYcHu_89

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...