Skocz do zawartości

Dragon's Dogma 2


Bigby

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Trochę faktów kogoś kto pograł w DD2. 

Trochę kombat trochę o grafice.

Przekład z google translator także sory

Spoiler

Pionki Pionki grają zgodnie ze swoim powołaniem. Poczułem ulgę, gdy zobaczyłem, jak mag utrzymuje dystans, kiedy to możliwe. Pionki mogą ze sobą rozmawiać. Jeden pionek może coś powiedzieć, a inny pionek na to odpowiada. Całkiem schludnie. Pionki wyposażone w latarnie są naprawdę przydatne. Ich latarnie oświetlają przestrzeń wokół nich. Pionki dużo gadają. Powiedziałbym, że mniej więcej tyle samo, co DD1. Ale wydaje się, że jest o wiele więcej dialogów do wykorzystania. Może się to powtarzać po 40 godzinach, ale myślę, że w moim ograniczonym czasie usłyszałem tylko 1-3 ponownie użyte wcześniej wersety. Kiedy nie podróżujesz poza walką, Pionki zwykle pozostają w formacji pudełkowej. Nawet jeśli Powstańcy kręcą się tam i z powrotem. Ożywienie powalonego pionka zajmuje około 5 sekund Rozmawiając z niezatrudnionym pionkiem, opowiedzą ci krótki opis swoich skłonności i osobowości. Pionki muszą znajdować się w określonej odległości, zanim będzie można handlować przedmiotami w ekwipunku. To samo z zakupami; jeśli pionek jest za daleko, nie pojawi się w sklepie. Odległość wydaje się całkiem spora.

 

 

Walka/interakcje

Walka je żest częsta.

Możesz zakończyć walkę i być 30-60 sekund od następnej, w sposób ciągły.

Być może uda ci się podnieść wroga bez ogłuszania go.

Możesz celować przed rzutem. Widziałem nawet linię podróży pomagającą w umieszczaniu rzuconych przedmiotów.

Możesz „oczyścić” ścieżkę i zabezpieczyć ją na pewien czas.

Spanie od nocy do rana może nie wystarczyć na odrodzenie się wrogów.

Możesz chwytać i dosiadać wrogów wielkości człowieka.

Możesz nawet zaatakować ich swoją bronią.

Możesz stanąć na przewróconym dużym wrogu i zaatakować.

Wytrzymałość nadal spada podczas doskoku poza walką. Ale współczynnik regeneracji wytrzymałości jest również dość wysoki.

 

Elementy wizualne/grafika/szybkość

klatek/dźwięk Cóż mogę powiedzieć, gra wygląda świetnie. Fizyka włosów. Liczba klatek na sekundę wydaje się dobra. Nie zauważyłem spadku, ale najwyraźniej mogą wystąpić pewne spadki podczas intensywnego/wielokrotnego używania magii. Nie sądzę, że problem liczby klatek na sekundę jest tak poważny, jak niektórym się wydaje. Znana muzyka bojowa, ale lepsza.

Opcje gry

Brak opcji „Ukryj kask”. Mapowanie przycisków jest dostępne.

Możliwość ustalenia priorytetu tego, kto będzie używany podczas łączenia przedmiotów.

Masz nawet możliwość ustalenia priorytetu zasobów, do których trafi połączony przedmiot.

Opcja automatycznej osłony dla broni.

Suwak odległości kamery.

Można personalizować to, co pojawia się na HUD-ie (np. złoto, doświadczenie, łupy, samouczki itp.)

 

Różne

2 animacje grabieży: 1 powolna (jak zbieranie w krzakach) i 1 szybka (jak zbieranie i zioło).

Skrzynie również mają własną animację.

Niektóre łupy nie mają animacji. Koniec z animacją latarni. Kiedy go używasz, po prostu włącza się/wyłącza jak latarka.

Widziałem, jak Powstańcy reagowali na deszcz, wyciągając rękę. Mężczyźni i kobiety mogą mieć własne elementy wizualne na wyposażonym sprzęcie. Kupując sprzęt, będziesz mieć możliwość bezpośredniego wyposażenia zakupionego sprzętu. Nadal możesz porównywać statystyki ekwipunku, nawet jeśli nie możesz wyposażyć ekwipunku dla swojej profesji (na przykład będziesz mógł porównać swój miecz z laską maga) Możesz wymieniać umiejętności na kempingu. Zauważyłem ikonę salonu fryzjerskiego. Autozapis zdarza się teraz znacznie częściej. Jeśli umrzesz, nie stracisz zbyt wiele postępu. Waga nośna jest teraz znacznie niższa. Ważę 15 kg średnio, a 34 przy nadmiernym obciążeniu. Po zdobyciu wyższego poziomu możesz uzyskać większy udźwig. Widziałem, że gracz zyskał 2 poziomy, ale jego wzrost statystyk mówił, że jego zysk „Max Enc” wyniósł +0,0. Statystyki są teraz powiązane z powołaniem. Zatem Twój wojownik staje się lepszym wojownikiem w miarę zdobywania kolejnych poziomów. Ale jeśli przejdziesz na Maga, będziesz miał inne statystyki. Jeśli wrócisz do trybu Wojownika, ponownie będziesz mieć statystyki Wojownika. Koniec z zdobywaniem poziomów w ramach jednej profesji, abyś mógł grać jako inna. 2 gniazda pierścieniowe; lewa i prawa ręka (nie jestem pewien, czy prawa pojawia się na twojej postaci)

 

Edytowane przez Plackus
Opublikowano

Screenshot_20240320-080235.png?ex=660d6f

"It's one of those games where if you look up at the sky or down at the ground, the framerate improves," Medina said. "So if you look up at a cliff to fight goblins, and you're at 40-50fps, and then you turn your camera down at the world and suddenly there's a quick drop in frames, it's disorienting."

Opublikowano
10 minut temu, XM. napisał:

@tlasna sd podobno niegrywalne.xd

Jaki SD, to dropi do 15 FPS na PS5, a do mid 40 na 7800 X3d + 4090 xD. 

 

No Capcom coś zjebał z tą grą pod względem optymalizacji. 

 

To już locked 30 FPS na konsole mogli dać. 

Opublikowano
Teraz, tlas napisał:

Luźne 10-18 fps. Szkoda.

 

Zawsze można się pobawić w kreatorze postaci. Trzyma 30 fps.

 

 

 

a potem przenieść sejwa na PC

Opublikowano

A jednak jest RT.

 

- The game uses ray-Tracing for global illumination on PC, PS5 and XSX. Xbox Series S does not have ray-tracing. This setting does not affect shadows and reflections.

- Ray-tracing cannot be disabled on PS5/XSX.

 

 

i nie można go wyłączyć, dziwna decyzja.

Opublikowano

 

 

 

Redaktor PPE to powinien pójść od kryminału, bo wyraźnie kłamie:

 

Dragon's Dogma 2 posiada tylko jeden tryb. Gracze nie mogą grać w „stałych 30 klatkach”, a zamiast tego liczba fps-ów została odblokowana. Co to tak naprawdę oznacza? W wielu momentach tytuł działa na PS5 w 59-60 klatkach, ale zdarzają się spadki do 42-45 fps.

 

A tak działa to w rzeczywistości:

 

 

 

To jest to samo, co FF XVI, tylko znacznie gorzej, bo tutaj nie ma oddzielenia combat od non-combat jakimiś menusami itp.

 

Więc masz 60 fps jak patrzysz w kamień, a 27, jak się ruszych. 

 

 

1 minutę temu, GearsUp napisał:

A jednak jest RT.

 

- The game uses ray-Tracing for global illumination on PC, PS5 and XSX. Xbox Series S does not have ray-tracing. This setting does not affect shadows and reflections.

- Ray-tracing cannot be disabled on PS5/XSX.

 

 

i nie można go wyłączyć, dziwna decyzja.

Kolejna gra z tym samym problemem, co Jedi z 2023, wyłączyli to po kilku miechach i nagle gra miała stable 60 fps...

 

 

No ja wysiadam z wersji konsolowej na PC w tej grze, stało się dokładnie tak jak przypuszczałem, czyli najgorszy z możliwych trybów 30-60 fps pływający 95% czasu xD z brakiem możliwości zalockowania na 30. 

Opublikowano

- Xbox Series S renders at 1440p with temporal reconstruction, while PS5 and XSX render at 2160p. PS5 has a slightly higher average resolution than XSX.

- All 3 console versions have unlocked framerate. It is not possible to lock it at 30fps.

- The framerate ranges between 30~45fps on all 3 platforms, although XSX has a slightly higher average than PS5 (about 2/3fps).

- Drawing distance is higher on PC, followed by PS5. Xbox S/X Series has some less shadow and vegetation detail in the distance.

- PS5 also has slightly more detailed shadows compared to XSX, especially in the distance.

- Xbox Series S/X shows slight banding on some surfaces (especially on some highly tessellated terrain).

- Reflections in all versions are SSR. Xbox Series S shows a slightly lower quality of reflections.

 

 

 

Czyli nieznacznie lepiej na X ale na PS5 lepsze detale, tak w skrócie

 

Opublikowano (edytowane)
1 minutę temu, GearsUp napisał:

- Xbox Series S renders at 1440p with temporal reconstruction, while PS5 and XSX render at 2160p. PS5 has a slightly higher average resolution than XSX.

- All 3 console versions have unlocked framerate. It is not possible to lock it at 30fps.

- The framerate ranges between 30~45fps on all 3 platforms, although XSX has a slightly higher average than PS5 (about 2/3fps).

- Drawing distance is higher on PC, followed by PS5. Xbox S/X Series has some less shadow and vegetation detail in the distance.

- PS5 also has slightly more detailed shadows compared to XSX, especially in the distance.

- Xbox Series S/X shows slight banding on some surfaces (especially on some highly tessellated terrain).

- Reflections in all versions are SSR. Xbox Series S shows a slightly lower quality of reflections.

 

 

 

Czyli nieznacznie lepiej na X ale na PS5 lepsze detale, tak w skrócie

 

Series S wychodzi zwycięsko imo :D, bo nie ma RT ( i nawet czasami ma więcej klatek w walce z tego powodu)

Edytowane przez KrYcHu_89
Opublikowano
Teraz, messer88 napisał:

i po co ten RT jak z Jedi, tyle dobrze że w przypadku Jedi w końcu to wyłączyli więc może tutaj tak samo zmądrzeją. 

RT to rak dotykający ta generację konsol, prezes Nvidii może spać spokojnie. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...