Bzduras 12 646 Opublikowano 20 marca Opublikowano 20 marca Ale tylko jednej broni Zobaczymy co tam wymodzą. Cytuj
KrYcHu_89 2 306 Opublikowano 20 marca Opublikowano 20 marca 50 minut temu, easye napisał: są już wymagania PC Master Race? Wymagania są od dawna, ale nie ma jeszcze newsów jak to działa Cytuj
Plackus 421 Opublikowano 20 marca Opublikowano 20 marca (edytowane) Trochę faktów kogoś kto pograł w DD2. Trochę kombat trochę o grafice. Przekład z google translator także sory Spoiler Pionki Pionki grają zgodnie ze swoim powołaniem. Poczułem ulgę, gdy zobaczyłem, jak mag utrzymuje dystans, kiedy to możliwe. Pionki mogą ze sobą rozmawiać. Jeden pionek może coś powiedzieć, a inny pionek na to odpowiada. Całkiem schludnie. Pionki wyposażone w latarnie są naprawdę przydatne. Ich latarnie oświetlają przestrzeń wokół nich. Pionki dużo gadają. Powiedziałbym, że mniej więcej tyle samo, co DD1. Ale wydaje się, że jest o wiele więcej dialogów do wykorzystania. Może się to powtarzać po 40 godzinach, ale myślę, że w moim ograniczonym czasie usłyszałem tylko 1-3 ponownie użyte wcześniej wersety. Kiedy nie podróżujesz poza walką, Pionki zwykle pozostają w formacji pudełkowej. Nawet jeśli Powstańcy kręcą się tam i z powrotem. Ożywienie powalonego pionka zajmuje około 5 sekund Rozmawiając z niezatrudnionym pionkiem, opowiedzą ci krótki opis swoich skłonności i osobowości. Pionki muszą znajdować się w określonej odległości, zanim będzie można handlować przedmiotami w ekwipunku. To samo z zakupami; jeśli pionek jest za daleko, nie pojawi się w sklepie. Odległość wydaje się całkiem spora. Walka/interakcje Walka je żest częsta. Możesz zakończyć walkę i być 30-60 sekund od następnej, w sposób ciągły. Być może uda ci się podnieść wroga bez ogłuszania go. Możesz celować przed rzutem. Widziałem nawet linię podróży pomagającą w umieszczaniu rzuconych przedmiotów. Możesz „oczyścić” ścieżkę i zabezpieczyć ją na pewien czas. Spanie od nocy do rana może nie wystarczyć na odrodzenie się wrogów. Możesz chwytać i dosiadać wrogów wielkości człowieka. Możesz nawet zaatakować ich swoją bronią. Możesz stanąć na przewróconym dużym wrogu i zaatakować. Wytrzymałość nadal spada podczas doskoku poza walką. Ale współczynnik regeneracji wytrzymałości jest również dość wysoki. Elementy wizualne/grafika/szybkość klatek/dźwięk Cóż mogę powiedzieć, gra wygląda świetnie. Fizyka włosów. Liczba klatek na sekundę wydaje się dobra. Nie zauważyłem spadku, ale najwyraźniej mogą wystąpić pewne spadki podczas intensywnego/wielokrotnego używania magii. Nie sądzę, że problem liczby klatek na sekundę jest tak poważny, jak niektórym się wydaje. Znana muzyka bojowa, ale lepsza. Opcje gry Brak opcji „Ukryj kask”. Mapowanie przycisków jest dostępne. Możliwość ustalenia priorytetu tego, kto będzie używany podczas łączenia przedmiotów. Masz nawet możliwość ustalenia priorytetu zasobów, do których trafi połączony przedmiot. Opcja automatycznej osłony dla broni. Suwak odległości kamery. Można personalizować to, co pojawia się na HUD-ie (np. złoto, doświadczenie, łupy, samouczki itp.) Różne 2 animacje grabieży: 1 powolna (jak zbieranie w krzakach) i 1 szybka (jak zbieranie i zioło). Skrzynie również mają własną animację. Niektóre łupy nie mają animacji. Koniec z animacją latarni. Kiedy go używasz, po prostu włącza się/wyłącza jak latarka. Widziałem, jak Powstańcy reagowali na deszcz, wyciągając rękę. Mężczyźni i kobiety mogą mieć własne elementy wizualne na wyposażonym sprzęcie. Kupując sprzęt, będziesz mieć możliwość bezpośredniego wyposażenia zakupionego sprzętu. Nadal możesz porównywać statystyki ekwipunku, nawet jeśli nie możesz wyposażyć ekwipunku dla swojej profesji (na przykład będziesz mógł porównać swój miecz z laską maga) Możesz wymieniać umiejętności na kempingu. Zauważyłem ikonę salonu fryzjerskiego. Autozapis zdarza się teraz znacznie częściej. Jeśli umrzesz, nie stracisz zbyt wiele postępu. Waga nośna jest teraz znacznie niższa. Ważę 15 kg średnio, a 34 przy nadmiernym obciążeniu. Po zdobyciu wyższego poziomu możesz uzyskać większy udźwig. Widziałem, że gracz zyskał 2 poziomy, ale jego wzrost statystyk mówił, że jego zysk „Max Enc” wyniósł +0,0. Statystyki są teraz powiązane z powołaniem. Zatem Twój wojownik staje się lepszym wojownikiem w miarę zdobywania kolejnych poziomów. Ale jeśli przejdziesz na Maga, będziesz miał inne statystyki. Jeśli wrócisz do trybu Wojownika, ponownie będziesz mieć statystyki Wojownika. Koniec z zdobywaniem poziomów w ramach jednej profesji, abyś mógł grać jako inna. 2 gniazda pierścieniowe; lewa i prawa ręka (nie jestem pewien, czy prawa pojawia się na twojej postaci) Edytowane 20 marca przez Plackus Cytuj
KrYcHu_89 2 306 Opublikowano 20 marca Opublikowano 20 marca gorzej od Rebirth, ale i tak znakomite recki. Cytuj
KrYcHu_89 2 306 Opublikowano 20 marca Opublikowano 20 marca 2 minuty temu, Bigby napisał: I słaba optymalizacja na PC. https://www.pcgamer.com/games/rpg/dragons-dogma-2-performance-analysis/ Mocny procek + coś ponad 4070Ti/7800 XT i można myśleć o 1440p60 :). Cytuj
Shen 9 637 Opublikowano 20 marca Opublikowano 20 marca Kolejny sztos na minimum kilkadziesiąt godzin, a to dopier marzec, kiedy to wszystko ograć Cytuj
KrYcHu_89 2 306 Opublikowano 20 marca Opublikowano 20 marca Tak jak przypuszczałem gra jest mocno CPU limited i potrzeba bardzo mocnych procków z 3D cache, upscaling nie boostuje zbytnio performance'u Cytuj
KrYcHu_89 2 306 Opublikowano 20 marca Opublikowano 20 marca "It's one of those games where if you look up at the sky or down at the ground, the framerate improves," Medina said. "So if you look up at a cliff to fight goblins, and you're at 40-50fps, and then you turn your camera down at the world and suddenly there's a quick drop in frames, it's disorienting." Cytuj
GearsUp 224 Opublikowano 20 marca Opublikowano 20 marca Będzie grane na laptoku w łóżeczku Klapy będą grały z kamerą w chmurach XD Cytuj
KrYcHu_89 2 306 Opublikowano 20 marca Opublikowano 20 marca 10 minut temu, XM. napisał: @tlasna sd podobno niegrywalne.xd Jaki SD, to dropi do 15 FPS na PS5, a do mid 40 na 7800 X3d + 4090 xD. No Capcom coś zjebał z tą grą pod względem optymalizacji. To już locked 30 FPS na konsole mogli dać. Cytuj
tlas 440 Opublikowano 20 marca Opublikowano 20 marca 14 minut temu, XM. napisał: @tlasna sd podobno niegrywalne.xd Luźne 10-18 fps. Szkoda. Cytuj
GearsUp 224 Opublikowano 20 marca Opublikowano 20 marca Teraz, tlas napisał: Luźne 10-18 fps. Szkoda. Zawsze można się pobawić w kreatorze postaci. Trzyma 30 fps. a potem przenieść sejwa na PC Cytuj
GearsUp 224 Opublikowano 20 marca Opublikowano 20 marca A jednak jest RT. - The game uses ray-Tracing for global illumination on PC, PS5 and XSX. Xbox Series S does not have ray-tracing. This setting does not affect shadows and reflections. - Ray-tracing cannot be disabled on PS5/XSX. i nie można go wyłączyć, dziwna decyzja. Cytuj
KrYcHu_89 2 306 Opublikowano 20 marca Opublikowano 20 marca Redaktor PPE to powinien pójść od kryminału, bo wyraźnie kłamie: Dragon's Dogma 2 posiada tylko jeden tryb. Gracze nie mogą grać w „stałych 30 klatkach”, a zamiast tego liczba fps-ów została odblokowana. Co to tak naprawdę oznacza? W wielu momentach tytuł działa na PS5 w 59-60 klatkach, ale zdarzają się spadki do 42-45 fps. A tak działa to w rzeczywistości: To jest to samo, co FF XVI, tylko znacznie gorzej, bo tutaj nie ma oddzielenia combat od non-combat jakimiś menusami itp. Więc masz 60 fps jak patrzysz w kamień, a 27, jak się ruszych. 1 minutę temu, GearsUp napisał: A jednak jest RT. - The game uses ray-Tracing for global illumination on PC, PS5 and XSX. Xbox Series S does not have ray-tracing. This setting does not affect shadows and reflections. - Ray-tracing cannot be disabled on PS5/XSX. i nie można go wyłączyć, dziwna decyzja. Kolejna gra z tym samym problemem, co Jedi z 2023, wyłączyli to po kilku miechach i nagle gra miała stable 60 fps... No ja wysiadam z wersji konsolowej na PC w tej grze, stało się dokładnie tak jak przypuszczałem, czyli najgorszy z możliwych trybów 30-60 fps pływający 95% czasu xD z brakiem możliwości zalockowania na 30. Cytuj
GearsUp 224 Opublikowano 20 marca Opublikowano 20 marca - Xbox Series S renders at 1440p with temporal reconstruction, while PS5 and XSX render at 2160p. PS5 has a slightly higher average resolution than XSX. - All 3 console versions have unlocked framerate. It is not possible to lock it at 30fps. - The framerate ranges between 30~45fps on all 3 platforms, although XSX has a slightly higher average than PS5 (about 2/3fps). - Drawing distance is higher on PC, followed by PS5. Xbox S/X Series has some less shadow and vegetation detail in the distance. - PS5 also has slightly more detailed shadows compared to XSX, especially in the distance. - Xbox Series S/X shows slight banding on some surfaces (especially on some highly tessellated terrain). - Reflections in all versions are SSR. Xbox Series S shows a slightly lower quality of reflections. Czyli nieznacznie lepiej na X ale na PS5 lepsze detale, tak w skrócie Cytuj
KrYcHu_89 2 306 Opublikowano 20 marca Opublikowano 20 marca (edytowane) 1 minutę temu, GearsUp napisał: - Xbox Series S renders at 1440p with temporal reconstruction, while PS5 and XSX render at 2160p. PS5 has a slightly higher average resolution than XSX. - All 3 console versions have unlocked framerate. It is not possible to lock it at 30fps. - The framerate ranges between 30~45fps on all 3 platforms, although XSX has a slightly higher average than PS5 (about 2/3fps). - Drawing distance is higher on PC, followed by PS5. Xbox S/X Series has some less shadow and vegetation detail in the distance. - PS5 also has slightly more detailed shadows compared to XSX, especially in the distance. - Xbox Series S/X shows slight banding on some surfaces (especially on some highly tessellated terrain). - Reflections in all versions are SSR. Xbox Series S shows a slightly lower quality of reflections. Czyli nieznacznie lepiej na X ale na PS5 lepsze detale, tak w skrócie Series S wychodzi zwycięsko imo , bo nie ma RT ( i nawet czasami ma więcej klatek w walce z tego powodu) Edytowane 20 marca przez KrYcHu_89 Cytuj
messer88 6 507 Opublikowano 20 marca Opublikowano 20 marca i po co ten RT jak z Jedi, tyle dobrze że w przypadku Jedi w końcu to wyłączyli więc może tutaj tak samo zmądrzeją. Cytuj
KrYcHu_89 2 306 Opublikowano 20 marca Opublikowano 20 marca Teraz, messer88 napisał: i po co ten RT jak z Jedi, tyle dobrze że w przypadku Jedi w końcu to wyłączyli więc może tutaj tak samo zmądrzeją. RT to rak dotykający ta generację konsol, prezes Nvidii może spać spokojnie. Cytuj
Rotevil 122 Opublikowano 20 marca Opublikowano 20 marca Kolejna gra, która jest bublem optymalizacyjnym i dostaje średnią około 90% w recenzjach? Nowe nie znałem Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.