Skocz do zawartości

Dragon's Dogma 2


Bigby

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 minut temu, Nyu napisał:

Zawsze miałem wrażenie, że te mikro u Capcomu psują frajdę z gry, ale czemu by ich mieli nie dodać, skoro coś tam na pewno na nich zarobią? I tak w DMC5 były rzeczy psujące learning curve i flow progresji, tak tu... No właśnie, nie chce wyciągać pochopnych wniosków, ale nie jest tak, że gra rzeczywiście jest zaprojektowana by była dobra bez fast travel, ale dodali ja w mikro, bo ktoś pewnie kupi i grosz wpadnie? Czy jest odwrotnie, rzeczywiście powinna być?

Jak dla mnie nie powinno, użycie kamienia było dla mnie wyjatkowym przeżyciem i wpadło nawet trofeum, a jakbym miał ich od razu 20, to pewnie nie zwiedzalbym lokacji. Każdy ma własny punkt widzenia, ale powrót do miasta, czy camping to tutaj element gry, a fast travel co kilka minut by go zabijał. 

 

Wiadomo, że ktośtam wysoko w Capomie się wypowiadał, że fast travel w DD2 nie powinien być uzywany i damy wam to bardzo ograniczone w grze, ale jak ktoś chce to sobie kupi, niby głupie i naiwne, ale prawdziwe. 

  • Odpowiedzi 843
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano



No właśnie, nie chce wyciągać pochopnych wniosków, ale nie jest tak, że gra rzeczywiście jest zaprojektowana by była dobra bez fast travel, ale dodali ja w mikro, bo ktoś pewnie kupi i grosz wpadnie? Czy jest odwrotnie, rzeczywiście powinna być?

Jedynka była tak samo zaprojektowana więc tego samego spodziewałem się po drugiej części. To że dali opcję kupienia jednego Portcrystalu za realną kasę na ile zmieni tą szybką podróż? To jest dosłownie jedna sztuka do rozstawienia na mapie, jedna. Game changer jak c*uj
Opublikowano
1 minutę temu, Figaro napisał:

Czy w dwójce też jest taka nocna noc jak w jedynce?

Ten sam vibe, nawet Pawny dogryzają, że w nocy się spi, a nie biega po lesie. 

1 minutę temu, KOMARZYSKO napisał:


 


Jedynka była tak samo zaprojektowana więc tego samego spodziewałem się po drugiej części. To że dali opcję kupienia jednego Portcrystalu za realną kasę na ile zmieni tą szybką podróż? To jest dosłownie jedna sztuka do rozstawienia na mapie, jedna. Game changer jak c*uj emoji16.png

A to nawet nie można kupić ferrystone'a za te mikro, tylko kamien do otworzenia portalu? Ahaha ładnie rozdmuchane. 

Opublikowano



A to nawet nie można kupić ferrystone'a za te mikro, tylko kamien do otworzenia portalu? Ahaha ładnie rozdmuchane. 

Dokładnie, dali opcję zakupu jednego Portcrystalu, Ferrystones nie kupisz w sklepie. A wszyscy jutuberzy grzmią FAST TRAVEL ZA PAYWALLEM, jak widzę taki nagłówek to już wiem że kolo nie grał w DD i nawet nie wie jak działa teleportacja. No ale jest drama i się klika, to najważniejsze.
Z drugiej strony Capcomowi też się należy karny k. za te mikrotransakcje.
  • Plusik 1
Opublikowano
3 minuty temu, KOMARZYSKO napisał:


 


Dokładnie, dali opcję zakupu jednego Portcrystalu, Ferrystones nie kupisz w sklepie. A wszyscy jutuberzy grzmią FAST TRAVEL ZA PAYWALLEM, jak widzę taki nagłówek to już wiem że kolo nie grał w DD i nawet nie wie jak działa teleportacja. No ale jest drama i się klika, to najważniejsze.
Z drugiej strony Capcomowi też się należy karny k. za te mikrotransakcje.

Przede wszystkim jednak za to, jak gra działa, bo na pewno temat optymalizacji to jest absolutny poziom podłogi, myślę, że gdyby to było poprawne, to i o mikro nikt by nie pisał.

 

Bardzo dobrze się w to gra, ale wszystkie tematy naokoło potraktowali słabo, przyda się Capcomowi trochę zimnego prysznica po latach strzałów prosto w 10. 

Opublikowano

Trochę obejrzałem i tak, już samo nastawienie pokazuje jak to się skończy, biegnie tutorialową ścieżką i narzeka, że korytarz, sposób w jaki walczy też sporo mówi, zero jakiegokolwiek movementu, ustawienia się, atakuje z 20 metrów od przeciwnika, macha co chwilę w powietrze, byle jak byle cisnąć atak, bez obracania kamery, na hama, nic nie widać co w ogóle robi. I ok, zawsze można powiedzieć, że to wina gry, bo na takie coś pozwala i da się tak grać, tylko po co specjalnie psuć sobie gameplay. To jest początek gry i z pomocą pionków jest dosyć łatwo, tylko w sumie każdą grę jak jest łatwy moment można tak spłycić, jak nie ma żadnego zagrożenia ze strony przeciwnika to latasz w kółko bez sensu i ciśniesz jeden przycisk.

Mam warriora i mój gameplay wygląda zupełnie inaczej niż to co u niego.

Opublikowano

Bez pada nie podchodź, sterowanie w tej grze na klawie + mysz jest mega uciążliwe. Sama konstrukcja menusów i całego interfejsu robiona była z myślą o padzie.

Opublikowano

  

28 minut temu, messer88 napisał:

Kiszczak marny Graczyk jutubowy, nie ma co oglądać takich typów. 

Polecam wtyczkę Channel Blocker do przeglądarki, bardzo łatwa w konfiguracji. Wystarczy zainstalować i napisać w niej tak:

image.png.abd1cd7086ed993554f0520d3d6c3d6e.png

 

I nagle mamy internet Premium.

  • Plusik 1
  • Haha 1
Opublikowano

Grałem w poprzednie gry Capcomu tj. głównie w Residenty, ale nawet nie wiedziałem, że można w nich kupować jakieś monety, które dodają zdrowie. Dla zasady bym takiej rzeczy nie kupił, bo po prostu nie. Nie dość, że to psuje rozgrywkę, to jeszcze się płaci za wirtualne przedmioty. Branża się zastanawia, czemu jest kryzys i gry się nie sprzedają. Tak jak czytam to z każdą grą jest jakiś kłopot, albo optymalizacja, albo mikrotransakcje, pay to win, remake remastera reedycji, chcesz mieć więcej życia to zapłać. I jeszcze gracze tego bronią.

Opublikowano

Ale co tu bronić czy nie bronić kurwa - Takie rzeczy do kupienia sa od dmc4 remaster z 2015, wszytsko co można kupić nie wymaga grindu i idzie kupić w grze, nikt nikogo nie zmusza, że albo wydajesz $ albo nakurwiasz 10 godzin w grze dla jednego itemka.

Ja nawet nie farmilem specjalnie, a już mogę kupić ticket na zmianę wyglądu.

Pojebana krucjata.

Opublikowano (edytowane)

Powalone to jest bronienie tragicznych praktyk, w tym kitranie mikropłatności do release'u. Nie zdziwię się, że ktoś wprowadzi te słynne opłaty za przeładowanie magazynku, tak jak pan John Riccitiello powiedział, a wszyscy będą to łykać jak pelikany. xD
W sumie nic dziwnego, graczy idzie łatwo wytresować. Nawet nie trzeba się za wiele starać, patrząc też na stan techniczny gierki.

Edytowane przez pr0ton
  • Plusik 1
Opublikowano

Gracie z włączonymi Online Features?

 

Cienie w tej grze są chyba zbugowane, poza opcją Max to na każdej innej występuje dziwny flickering, chyba że to celowy zabieg. Low-Medium-High zabierają po 3-4 fps a przestawienie na Max bierze 20 fpsów xD

Opublikowano (edytowane)

Wczoraj grałem na ps5 a dzis odpaliłem wersje na xsx i mam wrazenie ze na klocku działa to dużo płynniej, przy włączonym vrr i tej kompensacji klatek jest złudzenie większej płynności. Szkoda tylko ze tego zjebanego motion blur nie można wyłączyć, może dodadzą to z czasem.

Edytowane przez Intotherain
Opublikowano
2 minuty temu, Intotherain napisał:

Wczoraj grałem na ps5 a dzis odpaliłem wersje na xsx i mam wrazenie ze na klocku działa to dużo płynniej, przy włączonym vrr i tej kompensacji klatek jest złudzenie większej płynności. 

DF mówili w analizie, że na xsx jest lepsze doświadczenie, bo vrr na ps5 tutaj nie działa prawidłowo więc wszystko się zgadza, za to na Xboxie jest bardziej rozmyty obraz.

Opublikowano
1 minute ago, Qbon said:

DF mówili w analizie, że na xsx jest lepsze doświadczenie, bo vrr na ps5 tutaj nie działa prawidłowo więc wszystko się zgadza, za to na Xboxie jest bardziej rozmyty obraz.

Dla mnie rozmycie jest praktycznie takie samo na ps5/xsx, wczoraj na plejce tez sie rzucało w oczy. Ale gameplay jest miodzio wiec niezależnie jaka platforma, czy opcjonalne mikrotranskacje, polecam po prostu cieszyć sie grą:bye2:

  • Plusik 1
Opublikowano

 

3 godziny temu, XM. napisał:

Ale co tu bronić czy nie bronić kurwa - Takie rzeczy do kupienia sa od dmc4 remaster z 2015, wszytsko co można kupić nie wymaga grindu i idzie kupić w grze, nikt nikogo nie zmusza, że albo wydajesz $ albo nakurwiasz 10 godzin w grze dla jednego itemka.

Ja nawet nie farmilem specjalnie, a już mogę kupić ticket na zmianę wyglądu.

Pojebana krucjata.

No ja też mam ten ticket. Problem w tym że jest jeden na postać i drugi dla pawna na całą grę. Dodaj do tego niecodzienna praktykę zaczynania gry od nowa i funkcje tylko jednego zapisu bez możliwości slotów na postać co owocuje tym że w pewnym momencie każdy chciałby zmienić wygląd będąc już daleko w historii i zaczynanie od nowa mija się z celem. Może i były gdzie indziej też mikro ale żeby cofać się do pewnych systemów z czasów średniowiecza żeby tylko wymuszać na graczach pewne braki możliwości w kreowaniu postaci to jest cios poniżej godności i to od firmy z takim kapitałem i marką...

  • This 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...