Skocz do zawartości

Dragon's Dogma 2


Bigby

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I chuj im w dupę bo tyle miesięcy po premierze i max co dali to lock który powinien być day1.

 

 

  • Lubię! 1
Opublikowano

W najnowszym patchu oficjalne wsparcie dla Frame Gen 

 

image.thumb.jpeg.1bd2f9b2a0ca80909ace4f62d7d5e39a.jpeg

 

 

Włączyłem na chwilkę i fajnie klatki podskoczyły z tym ficzerem (chyba pora wreszcie skończyć)

 

Bez FG:

 

image.thumb.jpeg.4d83b3dc947fb1f5ba59848e386414fc.jpeg

 

 

Z włączonym FG:

 

image.thumb.jpeg.420df4a3aeb57cb385b0ab86d22fe24b.jpeg

 

 

Opublikowano
3 godziny temu, GearsUp napisał(a):

W najnowszym patchu oficjalne wsparcie dla Frame Gen 

 

image.thumb.jpeg.1bd2f9b2a0ca80909ace4f62d7d5e39a.jpeg

 

 

Włączyłem na chwilkę i fajnie klatki podskoczyły z tym ficzerem (chyba pora wreszcie skończyć)

 

Bez FG:

 

image.thumb.jpeg.4d83b3dc947fb1f5ba59848e386414fc.jpeg

 

 

Z włączonym FG:

 

image.thumb.jpeg.420df4a3aeb57cb385b0ab86d22fe24b.jpeg

 

 

Rzuciliby frame gen na konsole, chociaż chyba za mały klatkaż bazowy :/ 

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ahahahaha jebany Itsuno - kompletnie im ta gra nie wyszła i jeszcze ten klatkaz, którego nie potrafią naprawić w inny sposób niż obniżenie grafiki. No coś odjebali oni z tym upgradem RE Engine -  boje się o mhw i re9.

 

 

  • This 1
Opublikowano (edytowane)
37 minut temu, XM. napisał(a):

Ahahahaha (pipi)any Itsuno - kompletnie im ta gra nie wyszła i jeszcze ten klatkaz, którego nie potrafią naprawić w inny sposób niż obniżenie grafiki. No coś od(pipi)ali oni z tym upgradem RE Engine -  boje się o mhw i re9.

 

 


W tym przypadku to nie wiem, czy obniżanie grafiki na wiele się zda. Coś jest ewidentnie skopanego przy implementacji RE, co sprawia, że za bardzo CPU jest zajeżdżane obliczeniami (siedliska NPC są najlepszym przykładem). Jakby to był problem natury graficznej, to pewnie Capcom by się pokusił o dowiezienie trybu 40 FPS/120Hz (tu w ogóle nie ma wzmianki wprost), chociaż frame pacing też był tragiczny. Tutaj to nie jestem pewien, czy 120 Hz faktycznie ma w czymś pomóc (oczywiście oprócz ominięcia tej durnej limitacji VRR - min. 48Hz w przypadku PS5, XSX ma lepszą implementację), jak klatkaż będzie dryfował od 40-kilku do poniżej 20 FPS-ów. Aż sprawdzę, jak wygląda teraz sytuacja.

Edytowane przez Antihero_
  • Plusik 1
Opublikowano

Wszystkie te "updejty" to dzialania zastępcze, Ci partacze z Capcom (w tym momencie nie mogę ich nazwać inaczej) nie potrafią dać 60fps bez pogarszania grafiki? Jakoś w innych grach się innym udało. Ja wogóle jestem zaskoczony że im jedynka wyszła tak dobrze. Ale dwójka to co innego, tu nie wystarczy skopiować technikaliów z DD Dark Arisen, tu potrzeba było czegoś więcej.

Opublikowano

Mnie skutecznie zniechęcili do gry i do przyszłego zakupu (podczas wyprzedaży ~50%) wypuszczając triala. Za darmo można poświęcić czas na to.

Opublikowano

Na ten moment, do czasu wyjścia jakichś nowych konsol, to jest gra stricte PC i tam polecam ograć. 

Coś nie poszło z RE Engine, ciekawe co z nowym MH będzie. 

Opublikowano

Nawet jeśli gra będzie śmigać w 60 klatkach to i tak nie zmieni najgorszego - jest po prostu nudna. Trzeba czekać na dodatek ala Dark Arisen do jedynki, inaczej to jeden z większych zawodów i słabych gier od capcomu kiedykolwiek.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

 

Od tygodnia zagrywam się spowrotem w dogme po skończeniu outlaws. 

Poprawki pewnie nie będą znaczące skoro to ma pokazać moc pro, a nie chulać na facie :spicy:

 

 

Edytowane przez Plackus
Opublikowano
1 godzinę temu, Plackus napisał(a):

 

Od tygodnia zagrywam się spowrotem w dogme po skończeniu outlaws. 

Poprawki pewnie nie będą znaczące skoro to ma pokazać moc pro, a nie chulać na facie :spicy:

 

 

Prócz patcha pod Pro najpierw szykują poprawki na PC, który wreszcie ma naprawić użycie CPU, bo się tnie nawet na prockach z 3D cache, będą też poprawki na amatorskie konsole. 

 

Pewnie szykują na TGA pokaz dużego DLC. 

Opublikowano
Godzinę temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Prócz patcha pod Pro najpierw szykują poprawki na PC, który wreszcie ma naprawić użycie CPU, bo się tnie nawet na prockach z 3D cache, będą też poprawki na amatorskie konsole. 

 

Pewnie szykują na TGA pokaz dużego DLC. 

Wątpliwe skoro reżyser gry opuścił Capcom.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...