Donatello1991 1 419 Opublikowano 9 lutego Opublikowano 9 lutego Czyli moje info z playstation france potwierdzone. Cytuj
hudiny 14 Opublikowano 9 lutego Opublikowano 9 lutego @KrYcHu_89 To w końcu stałe czy potrafiło chrupnać? Cytuj
KrYcHu_89 2 282 Opublikowano 9 lutego Opublikowano 9 lutego 44 minuty temu, hudiny napisał: @KrYcHu_89 To w końcu stałe czy potrafiło chrupnać? To cytat z najlepszego polskiego portalu o grach, nie moje wrażenia, ciężko powiedziec xD. Cytuj
ogqozo 6 544 Opublikowano 9 lutego Opublikowano 9 lutego Ludzie całe boje toczą w internecie o to czy ta sama gra ma 60, 50, 40 czy 30 klatek m d r. To ważne. Porównania do Residenta wydają mi się zabawne, Resident to nie jest RPG open-world z wieloma postaciami żyjącymi swoim dziennym trybem itd., trochę inne rzeczy przelicza. Cytuj
KrYcHu_89 2 282 Opublikowano 9 lutego Opublikowano 9 lutego 31 minut temu, ogqozo napisał: Ludzie całe boje toczą w internecie o to czy ta sama gra ma 60, 50, 40 czy 30 klatek m d r. To ważne. Porównania do Residenta wydają mi się zabawne, Resident to nie jest RPG open-world z wieloma postaciami żyjącymi swoim dziennym trybem itd., trochę inne rzeczy przelicza. Ale to nie jest fake news, nie wrzucę tutaj PPE, bo podobno to nielubiany portal na forum, preview było z DZISIAJ i wyrazie 5 razy w artykule przecież pisał, że jest 30 fps, chrupiące na dodatek, a do premiery miesiąc, ale na pewno stary build itd. Itp. ... Cytuj
SebaSan1981 3 581 Opublikowano 9 lutego Opublikowano 9 lutego 60 dadzą zapewne w którymś z przyszłych patchy, ale to takie moje myślenie życzeniowe. Poczekamy zobaczymy co z tym klatkarzem będzie. Z DD w 30fps mi się tak nie spieszy, mam jeszcze w co grać. Cytuj
KrYcHu_89 2 282 Opublikowano 9 lutego Opublikowano 9 lutego 14 minut temu, SebaSan1981 napisał: 60 dadzą zapewne w którymś z przyszłych patchy, ale to takie moje myślenie życzeniowe. Poczekamy zobaczymy co z tym klatkarzem będzie. Z DD w 30fps mi się tak nie spieszy, mam jeszcze w co grać. Mogą jeszcze pracować nad dodaniem ich day1, ale ogólnie wyraźnie w wywiadach unikają tego tematu jak ognia. Ciekawe czemu devsi tak boją się wrzucać dropiących trybów na konsole, przecież taki Elden też dropił do 40 klatek w trybie 60 fps, a i tak na konsoli wszyscy grali w tym trybie, bo nie ma co owijać w bawełnę 30 fps to mało dla gry w 99% opartej na szybkiej walce. No dobrze, że tutaj zawsze jest wybór jednocześnie wersji PC i Capcom robi je od lat bardzo dobrze, bo From tak średnio, w każdym razie to zawsze jest trudny wybór między konsolą, a PC. 1 Cytuj
messer88 6 459 Opublikowano 10 lutego Opublikowano 10 lutego Nie no Eldenik na XSX to spoko premierowo się spisywał, gorzej było z PS5 gdzie polecano grać w wersje z PS4 XD Czekam na info bo Dogma 2 to jednak zbyt dynamiczna gra i będzie to przykra wiadomość jeśli potwierdzi się to 30. Cytuj
XM. 10 868 Opublikowano 10 lutego Opublikowano 10 lutego Jeśli nie będzie 60 to brak zakupu - nie można usprawiedliwiać tego, że RE KORYTARZ TO MOZE BYC 60 a tu nie. Przypominam, że dd2 to pierwsza gra na TREX engine który był zmodernizowany właśnie pod gry open world żeby zapewnić jak najlepszy klatkaz i jakość, więc jeśli będzie chrupiące 30 no to lekko mówiąc coś kurwa poszło nie tak. A że będzie 30 to jest pewniak bo miesiąc do premiery i capcom milczy na temat, gdy internet płonie od domysłów. Ja pasuje, w cinematic klatkach ostatni raz gralem w HH w totk, na dużych konsolach nie przypominam sobie pozycji w którą bym gral w takim klatkazu od 2020 roku. 1 1 Cytuj
addhoc 63 Opublikowano 10 lutego Opublikowano 10 lutego Nie ma 60 fpsow to nie będzie pinionżków dla Capcom. Cytuj
Schranz1985 680 Opublikowano 10 lutego Opublikowano 10 lutego Jakie to jest żenujące że w dzisiejszych czasach z takimi możliwościami fsr nie można choćby FHD w 60 fps zrobić.Owszem narzekam sam często że rozmazane mydło , ale jest.Tu wyjepka totalna.Zjedzą ich na Redditach to moment będą patchowac. Cytuj
Donatello1991 1 419 Opublikowano 14 lutego Opublikowano 14 lutego Nie mój target, ale piętnować warto za brak 60fps. Zresztą te stworki to na modłę jakiejś gry obsidianu. Kicz. Cytuj
KrYcHu_89 2 282 Opublikowano 14 lutego Opublikowano 14 lutego 9 godzin temu, KOMARZYSKO napisał: Może nie będzie tak źle. Brzmi dobrze i widac reagują na krytykę, jeżeli będzie to poziom przynajmniej ER na PS5, czyli 45-60 fps to, szczególnie z VRR do przeżycia. Raczej stabilnie w 60 to nie będzie, ale zawsze to dodatkowy tryb dostępny na day1. W dniu 10.02.2024 o 09:50, messer88 napisał: Nie no Eldenik na XSX to spoko premierowo się spisywał, gorzej było z PS5 gdzie polecano grać w wersje z PS4 XD Czekam na info bo Dogma 2 to jednak zbyt dynamiczna gra i będzie to przykra wiadomość jeśli potwierdzi się to 30. No to jest właśnie uposledzenie devsow, gdzie 2 efekty by wylaczyli i byłoby betonowe 60 fps, a tak trzeba obchodzić, mieć VRR, albo się pogodzić ze spadkami. Cytuj
Bzduras 12 470 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego 8 godzin temu, KrYcHu_89 napisał: No to jest właśnie uposledzenie devsow, gdzie 2 efekty by wylaczyli i byłoby betonowe 60 fps Marnujesz się na forum, leć do Japonii i zasil szeregi Capcomu. Przydałby im się taki badboy co wyłącza dwa efekty i robi im gierki w betonowych 60fps, przecież to wystarczy palcem w pstryczek kliknąć. 2 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 282 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego 1 godzinę temu, Bzduras napisał: Marnujesz się na forum, leć do Japonii i zasil szeregi Capcomu. Przydałby im się taki badboy co wyłącza dwa efekty i robi im gierki w betonowych 60fps, przecież to wystarczy palcem w pstryczek kliknąć. Zobacz sobie Elden Ring na PS4 i PS5 i przeczytaj jeszcze raz co napisał @messer88 Gry różniły się głównie zasięgiem roślinności i odbiciami, a jedna wersja miała beton 60, druga 45-60, stąd polecanko szło na granie w backward comp. Cytuj
Bzduras 12 470 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego Ale ja nie żartuję, skoro masz wiedzę, która pozwoli uzyskać betonowe 60fps po wyłączeniu dwóch efektów to jesteś bogiem gamedevu i powinieneś szybko zasilić szeregi jakiegoś dużego studia. Siedzą te bidoki w 300-400 osób i nie wiedzą jakie to proste, więc jak wejdziesz i przestawisz te dwie pozycje na off po czym oczom chinoli ukaże się buttery smooth framerate to zostaniesz co najmniej honorowym obywatelem Japonii, a na pewno bożyszczem całego studia. Kto wie, może kiedyś nawet napiszą książkę? "Krychu - sam przeciw ograniczeniom hardware'owym. Historia prawdziwa", a ja będę mógł mówić znajomym, że od zawsze byliśmy najlepszymi ziomeczkami na forum pokazując im tę książkę. Kurwa mać, dla niektórych gamedev w 2024 to nadal "no oni specjalnie nie robią czegoś a ja wiem, że by mogli jakby chcieli" xD I to w teamie któremu przewodzi Itsuno - gość, który w swoich tytułach pcha ten klatkaż już od czasów jebanego PS2. A z tym Eldenem to w ogóle iks de, bo From chuja się zna na optymalizacji, a wersja PS4 (czyli ta, która na premierę działała najlepiej na PS5) to trochę więcej niż brak dwóch efektów graficznych, no nie osłabiaj mnie. Cytuj
Donatello1991 1 419 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego Nie robią bo nie moga/ brak czasu gonią terminy i już. Umieją. Cytuj
KrYcHu_89 2 282 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego 1 minutę temu, Donatello1991 napisał: Nie robią bo nie moga/ brak czasu gonią terminy i już. Umieją. Jak zwykle nie zmieściło się w sprincie, po co drążyć temat. Ale gracze wybłagali . Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego Nie no umówmy się Capcom to nie From. Tym drugim chyba tylko Dark Souls 2 wyszedł przypadkiem dobrze zoptymalizowany na PC/8 generacji konsol (ale jakimi cięciami względem preview trailera). Co do wpisu Itsuno - Mógłby z łaski swojej chińczyk konkretniej? Cytuj
KrYcHu_89 2 282 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego 14 minut temu, Dr.Czekolada napisał: Nie no umówmy się Capcom to nie From. Tym drugim chyba tylko Dark Souls 2 wyszedł przypadkiem dobrze zoptymalizowany na PC/8 generacji konsol (ale jakimi cięciami względem preview trailera). Co do wpisu Itsuno - Mógłby z łaski swojej chińczyk konkretniej? Unlocked framerate świadczy o tym, że to będzie tryb sprawujący się doskonale, ale pod następne konsole, nie te co mamy teraz :). Ale no zobaczymy, nie robię preordera, za dużo niewiadomych co do wersji, czekam na opinie, a może jakieś demko wrzucą na dniach na PC/consoles, kto wie. Cytuj
messer88 6 459 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego Jedynka pamiętam że było demko, fajnie jakby coś wrzucili. Cytuj
Sylvan Wielki 4 556 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego Miałem przyjemność ogrywać tę grę na Tokyo Game Show i animację mógłbym przyrównać do takiego Sekiro na PS4 Pro/One X - pływające 40 k/s. Klatkaż daleki był od ideału. Było w miarę płynnie, ale Dragon's Dogma II lubiła, oj lubiła, gubić te klatki. Czasami bywało bardzo dobrze i grało się komfortowo, by chwilę potem witać okolice 30 klatek. Niemniej to był wrzesień 2023r. byłem przekonany, że problem uda się zażegnać. Cóż, zobaczymy jak to w ostatecznym rozrachunku wyjdzie. Oby jak najlepiej dla graczy, bo jednak jest tam co robić, a gra walką stoi. Dodam jeszcze, że grało się świetnie, a sama pozycja wygląda znakomicie. Jeżeli komuś podobała się poprzedniczka, nie ma się co wahać, tylko niech sięga po portfel. 1 1 1 Cytuj
Schranz1985 680 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego 25-40 FPS vrr nawet tego nie liznie na ps5 od 48 FPS w górę łapie.Była sraka i jest sraka, mydlą tylko oczy naiwniakom .jestem pixelem. Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego od kiedy przepłaciłem za PS5 nie odpaliłem żadnej gry w 30tu. skok graficzny nie był znaczący i jedyne co mnie naprawdę rozwaliło, to drugi Horizon......nawet w performance. więc generalnie uznałem, że szybkie loadingi i 60 klatek to teraz konsolowy standard. dragons dogma była spoko, dwójka zapowiada się super ale jak to ma nie chodzić w powiedzmy 50 ze spdkami do 40 przy natłoku rzeczy to niech się bujają. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.