Opublikowano 9 lutego 20241 r 44 minuty temu, hudiny napisał: @KrYcHu_89 To w końcu stałe czy potrafiło chrupnać? To cytat z najlepszego polskiego portalu o grach, nie moje wrażenia, ciężko powiedziec xD.
Opublikowano 9 lutego 20241 r Ludzie całe boje toczą w internecie o to czy ta sama gra ma 60, 50, 40 czy 30 klatek m d r. To ważne. Porównania do Residenta wydają mi się zabawne, Resident to nie jest RPG open-world z wieloma postaciami żyjącymi swoim dziennym trybem itd., trochę inne rzeczy przelicza.
Opublikowano 9 lutego 20241 r 31 minut temu, ogqozo napisał: Ludzie całe boje toczą w internecie o to czy ta sama gra ma 60, 50, 40 czy 30 klatek m d r. To ważne. Porównania do Residenta wydają mi się zabawne, Resident to nie jest RPG open-world z wieloma postaciami żyjącymi swoim dziennym trybem itd., trochę inne rzeczy przelicza. Ale to nie jest fake news, nie wrzucę tutaj PPE, bo podobno to nielubiany portal na forum, preview było z DZISIAJ i wyrazie 5 razy w artykule przecież pisał, że jest 30 fps, chrupiące na dodatek, a do premiery miesiąc, ale na pewno stary build itd. Itp. ...
Opublikowano 9 lutego 20241 r 60 dadzą zapewne w którymś z przyszłych patchy, ale to takie moje myślenie życzeniowe. Poczekamy zobaczymy co z tym klatkarzem będzie. Z DD w 30fps mi się tak nie spieszy, mam jeszcze w co grać.
Opublikowano 9 lutego 20241 r 14 minut temu, SebaSan1981 napisał: 60 dadzą zapewne w którymś z przyszłych patchy, ale to takie moje myślenie życzeniowe. Poczekamy zobaczymy co z tym klatkarzem będzie. Z DD w 30fps mi się tak nie spieszy, mam jeszcze w co grać. Mogą jeszcze pracować nad dodaniem ich day1, ale ogólnie wyraźnie w wywiadach unikają tego tematu jak ognia. Ciekawe czemu devsi tak boją się wrzucać dropiących trybów na konsole, przecież taki Elden też dropił do 40 klatek w trybie 60 fps, a i tak na konsoli wszyscy grali w tym trybie, bo nie ma co owijać w bawełnę 30 fps to mało dla gry w 99% opartej na szybkiej walce. No dobrze, że tutaj zawsze jest wybór jednocześnie wersji PC i Capcom robi je od lat bardzo dobrze, bo From tak średnio, w każdym razie to zawsze jest trudny wybór między konsolą, a PC.
Opublikowano 10 lutego 20241 r Nie no Eldenik na XSX to spoko premierowo się spisywał, gorzej było z PS5 gdzie polecano grać w wersje z PS4 XD Czekam na info bo Dogma 2 to jednak zbyt dynamiczna gra i będzie to przykra wiadomość jeśli potwierdzi się to 30.
Opublikowano 10 lutego 20241 r Jeśli nie będzie 60 to brak zakupu - nie można usprawiedliwiać tego, że RE KORYTARZ TO MOZE BYC 60 a tu nie. Przypominam, że dd2 to pierwsza gra na TREX engine który był zmodernizowany właśnie pod gry open world żeby zapewnić jak najlepszy klatkaz i jakość, więc jeśli będzie chrupiące 30 no to lekko mówiąc coś kurwa poszło nie tak. A że będzie 30 to jest pewniak bo miesiąc do premiery i capcom milczy na temat, gdy internet płonie od domysłów. Ja pasuje, w cinematic klatkach ostatni raz gralem w HH w totk, na dużych konsolach nie przypominam sobie pozycji w którą bym gral w takim klatkazu od 2020 roku.
Opublikowano 10 lutego 20241 r Jakie to jest żenujące że w dzisiejszych czasach z takimi możliwościami fsr nie można choćby FHD w 60 fps zrobić.Owszem narzekam sam często że rozmazane mydło , ale jest.Tu wyjepka totalna.Zjedzą ich na Redditach to moment będą patchowac.
Opublikowano 14 lutego 20241 r Nie mój target, ale piętnować warto za brak 60fps. Zresztą te stworki to na modłę jakiejś gry obsidianu. Kicz.
Opublikowano 14 lutego 20241 r 9 godzin temu, KOMARZYSKO napisał: Może nie będzie tak źle. Brzmi dobrze i widac reagują na krytykę, jeżeli będzie to poziom przynajmniej ER na PS5, czyli 45-60 fps to, szczególnie z VRR do przeżycia. Raczej stabilnie w 60 to nie będzie, ale zawsze to dodatkowy tryb dostępny na day1. W dniu 10.02.2024 o 09:50, messer88 napisał: Nie no Eldenik na XSX to spoko premierowo się spisywał, gorzej było z PS5 gdzie polecano grać w wersje z PS4 XD Czekam na info bo Dogma 2 to jednak zbyt dynamiczna gra i będzie to przykra wiadomość jeśli potwierdzi się to 30. No to jest właśnie uposledzenie devsow, gdzie 2 efekty by wylaczyli i byłoby betonowe 60 fps, a tak trzeba obchodzić, mieć VRR, albo się pogodzić ze spadkami.
Opublikowano 15 lutego 20241 r 8 godzin temu, KrYcHu_89 napisał: No to jest właśnie uposledzenie devsow, gdzie 2 efekty by wylaczyli i byłoby betonowe 60 fps Marnujesz się na forum, leć do Japonii i zasil szeregi Capcomu. Przydałby im się taki badboy co wyłącza dwa efekty i robi im gierki w betonowych 60fps, przecież to wystarczy palcem w pstryczek kliknąć.
Opublikowano 15 lutego 20241 r 1 godzinę temu, Bzduras napisał: Marnujesz się na forum, leć do Japonii i zasil szeregi Capcomu. Przydałby im się taki badboy co wyłącza dwa efekty i robi im gierki w betonowych 60fps, przecież to wystarczy palcem w pstryczek kliknąć. Zobacz sobie Elden Ring na PS4 i PS5 i przeczytaj jeszcze raz co napisał @messer88 Gry różniły się głównie zasięgiem roślinności i odbiciami, a jedna wersja miała beton 60, druga 45-60, stąd polecanko szło na granie w backward comp.
Opublikowano 15 lutego 20241 r Ale ja nie żartuję, skoro masz wiedzę, która pozwoli uzyskać betonowe 60fps po wyłączeniu dwóch efektów to jesteś bogiem gamedevu i powinieneś szybko zasilić szeregi jakiegoś dużego studia. Siedzą te bidoki w 300-400 osób i nie wiedzą jakie to proste, więc jak wejdziesz i przestawisz te dwie pozycje na off po czym oczom chinoli ukaże się buttery smooth framerate to zostaniesz co najmniej honorowym obywatelem Japonii, a na pewno bożyszczem całego studia. Kto wie, może kiedyś nawet napiszą książkę? "Krychu - sam przeciw ograniczeniom hardware'owym. Historia prawdziwa", a ja będę mógł mówić znajomym, że od zawsze byliśmy najlepszymi ziomeczkami na forum pokazując im tę książkę. Kurwa mać, dla niektórych gamedev w 2024 to nadal "no oni specjalnie nie robią czegoś a ja wiem, że by mogli jakby chcieli" xD I to w teamie któremu przewodzi Itsuno - gość, który w swoich tytułach pcha ten klatkaż już od czasów jebanego PS2. A z tym Eldenem to w ogóle iks de, bo From chuja się zna na optymalizacji, a wersja PS4 (czyli ta, która na premierę działała najlepiej na PS5) to trochę więcej niż brak dwóch efektów graficznych, no nie osłabiaj mnie.
Opublikowano 15 lutego 20241 r 1 minutę temu, Donatello1991 napisał: Nie robią bo nie moga/ brak czasu gonią terminy i już. Umieją. Jak zwykle nie zmieściło się w sprincie, po co drążyć temat. Ale gracze wybłagali .
Opublikowano 15 lutego 20241 r Nie no umówmy się Capcom to nie From. Tym drugim chyba tylko Dark Souls 2 wyszedł przypadkiem dobrze zoptymalizowany na PC/8 generacji konsol (ale jakimi cięciami względem preview trailera). Co do wpisu Itsuno - Mógłby z łaski swojej chińczyk konkretniej?
Opublikowano 15 lutego 20241 r 14 minut temu, Dr.Czekolada napisał: Nie no umówmy się Capcom to nie From. Tym drugim chyba tylko Dark Souls 2 wyszedł przypadkiem dobrze zoptymalizowany na PC/8 generacji konsol (ale jakimi cięciami względem preview trailera). Co do wpisu Itsuno - Mógłby z łaski swojej chińczyk konkretniej? Unlocked framerate świadczy o tym, że to będzie tryb sprawujący się doskonale, ale pod następne konsole, nie te co mamy teraz :). Ale no zobaczymy, nie robię preordera, za dużo niewiadomych co do wersji, czekam na opinie, a może jakieś demko wrzucą na dniach na PC/consoles, kto wie.
Opublikowano 15 lutego 20241 r Miałem przyjemność ogrywać tę grę na Tokyo Game Show i animację mógłbym przyrównać do takiego Sekiro na PS4 Pro/One X - pływające 40 k/s. Klatkaż daleki był od ideału. Było w miarę płynnie, ale Dragon's Dogma II lubiła, oj lubiła, gubić te klatki. Czasami bywało bardzo dobrze i grało się komfortowo, by chwilę potem witać okolice 30 klatek. Niemniej to był wrzesień 2023r. byłem przekonany, że problem uda się zażegnać. Cóż, zobaczymy jak to w ostatecznym rozrachunku wyjdzie. Oby jak najlepiej dla graczy, bo jednak jest tam co robić, a gra walką stoi. Dodam jeszcze, że grało się świetnie, a sama pozycja wygląda znakomicie. Jeżeli komuś podobała się poprzedniczka, nie ma się co wahać, tylko niech sięga po portfel.
Opublikowano 15 lutego 20241 r 25-40 FPS vrr nawet tego nie liznie na ps5 od 48 FPS w górę łapie.Była sraka i jest sraka, mydlą tylko oczy naiwniakom .jestem pixelem.
Opublikowano 15 lutego 20241 r od kiedy przepłaciłem za PS5 nie odpaliłem żadnej gry w 30tu. skok graficzny nie był znaczący i jedyne co mnie naprawdę rozwaliło, to drugi Horizon......nawet w performance. więc generalnie uznałem, że szybkie loadingi i 60 klatek to teraz konsolowy standard. dragons dogma była spoko, dwójka zapowiada się super ale jak to ma nie chodzić w powiedzmy 50 ze spdkami do 40 przy natłoku rzeczy to niech się bujają.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.