Skocz do zawartości

Resident Evil Zero


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
43 minutes ago, Dr.Czekolada said:

Rayman 2 niegrywalne :nvmnd: Ranisz moje serce Panie Ojczyznosławie.

 

Zerknij do tematu o retrograniu na maj

42 minutes ago, Paolo de Vesir said:

Greg, a grasz z modem na skrzynki?

 

Gram na Switchu

Opublikowano
9 minut temu, Homelander napisał:

 

Zerknij do tematu o retrograniu na maj

 

Gram na Switchu

A to przepraszam za wczesniejszy komentarz, 30 min z loadingami Switcha jest jak najbardziej mozliwe xDDDD

  • Haha 3
Opublikowano

Mod na skrzynkę to tak jakby grać z infinite ammo, zwykłe cheatowanko. Aczkolwiek rozumiem, że niektórzy inaczej nie dadzą rady skończyć tej gry, więc już lepiej pykać tak niż w ogóle.

  • Plusik 1
  • This 1
Opublikowano

Jak już się raz przeszło gierkę to można takiego modzika sobie wrzucić jako zmianę qol, ale pierwsze przejście na świeżutko jak pan Capcom nakazał i kombinuj GRACZU z wywalaniem itemów na podłogę. Nie widzę tego inaczej, to po prostu położony nacisk na inventory management, który był solą tej serii od jej pierwszej części. Poza tym nie róbmy też z tego diabła czy gamechangera, który rujnuje grę - to tylko upierdliwość żeby sobie te itemy jakoś rozsądnie powywalać i nie wygenerować 200% backtrackingu. A nawet jeśli takowy się wygeneruje to na całym przejściu może z 30 minut więcej będzie na dodatkowe bieganie w tę i na zad.

 

Pamiętam, że w recenzji RE2 z CD-Action autor czy tam autorka WIELKIMI LITERAMI I CHYBA JESZCZE Z BOLDEM napisał "dajcie mi wyrzucić te itemy na ziemię!". Jestem ciekaw, jak owa persona oceniłaby RE0 :kekw:

Opublikowano (edytowane)

Mod na skrzynkę to odupośledzenie tej gry. Kto zdrowy na umyśle chociaż raz przeszedł i uprawiał ten kabaret zostawiania rzeczy na podłodze w różnych pomieszczeniach, niezahaczania ich o siebie, ustawiania ich tak, by je było widać i przenoszenie ich, żeby wypadły z pociągu dalej, ten nigdy nie będzie tego idiotyzmu bronił. A na pewno nie nazywał czitowaniem... Z definicji to można za takowe uznać, ale ten, kto raz doświadczył wyżej opisanych absurdalnych decyzji artystycznych, ten nigdy by tego w ten plugawy sposób nie nazwał.

 

Trochę jak ten Super Mario 64 z normalnie działającą kamerą. Czy to ułatwia grę? Tak. Czy jest to naprawienie starego żałośnie działającego mechanizmu? Tak. Czy więc warto mieć wyrzuty sumienia ze względu na naprawienie gry i chłonięcie z niej frajdy? Nie.

Edytowane przez Nyu
Opublikowano (edytowane)

Mi też ten patent z zostawianiem przedmiotów na podłodze się nie podoba, no ale trudno, jest to istotna mechanika i celowe zaprojektowanie gry w ten sposób, cheatowanie skrzynką uprzyjemnia rozgrywkę, ale też potężnie nerfi poziom trudności. To trochę tak jakby w RE1 grając Chrisem wklepać kod na zwiększenie ilości slotów w ekwipunku z 6 do 10. "No bo, hehe, to tylko mniej backtracking". No, ale właśnie mniej backtrackingu wpływa na trudność tych gier, bo nie trzeba omijać po kilka razy tych samych przeciwników ani marnować na nich ammo.

 

Well, przynajmniej nie jest tak jak w Outbreak, że możesz zostawiać itemy TYLKO w wyznaczonych miejscach, to dopiero by była katorga. 

 

 

Edytowane przez Josh
Opublikowano
3 minuty temu, Josh napisał:

Mi też ten patent z zostawianiem przedmiotów na podłodze się nie podoba, no ale trudno, jest to istotna mechanika i celowe zaprojektowanie gry w ten sposób, cheatowanie skrzynką uprzyjemnia rozgrywkę, ale też potężnie nerfi poziom trudności. To trochę tak jakby w RE1 grając Chrisem wklepać kod na zwiększenie ilości slotów w ekwipunku z 6 do 10. "No bo, hehe, to tylko mniej backtracking". No, ale właśnie mniej packtrackingu wpływa na trudność tych gier, bo nie trzeba omijać po kilka razy tych samych przeciwników ani marnować na nich ammo.

 

Well, przynajmniej nie jest tak jak w Outbreak, że możesz zostawiać itemy TYLKO w wyznaczonych miejscach, to dopiero by była katorga. 

 

Spoko, ale to, że coś zostało zaprojektowane w sposób X, nie oznacza, że zostało to zrealizowane dobrze. A w tym wypadku tragicznie. Więc kosztem lekkiego ułatwienia sobie gry o dzięki pracy wspaniałych fanów, dostajemy normalnego Residenta bez downa.

 

Ten mod uniemożliwia wyrzucanie przedmiotów, więc to też nie tak, że nie trzeba manewrować po mapie.

 

PS. Nie grałem z tym modem ani razu. 

Opublikowano

A mnie to nie wadzi. Za pierwszym razem jak w to gralem na Wii to sie nabiegalem. Troche kurew polecialo itd. Teraz jak juz wiem co i jak to wiem co mam miec blisko i gdzie optymalnie wrzucac przedmioty dzieki czemu mam to rozplanowane bardz dobrze. Dodatkowo pozniej przeciez otwieraja sie skroty do calej mapy wiec tego biegania nie ma az tak duzo wiecej niz do skrzyn.

Opublikowano
20 minut temu, Nyu napisał:

 

Spoko, ale to, że coś zostało zaprojektowane w sposób X, nie oznacza, że zostało to zrealizowane dobrze. A w tym wypadku tragicznie. Więc kosztem lekkiego ułatwienia sobie gry o dzięki pracy wspaniałych fanów, dostajemy normalnego Residenta bez downa.

 

Ten mod uniemożliwia wyrzucanie przedmiotów, więc to też nie tak, że nie trzeba manewrować po mapie.

Ale ja nie bronię tej mechaniki i nie twierdzę, że została dobrze zaprojektowana, nie cisnę też po graczach, którzy ściągają sobie moda ze skrzyneczką, niech każdy gra tak jak mu wygodnie. Tylko nie udawajmy, że wywalanie z gry istotnej mechaniki wokół której jest obudowana cała gra i zastępowanie jej zupełnie inną, dla własnej wygody, żeby grało się łatwiej i przyjemniej, nie jest cheatowaniem. Jak ktoś stworzy modyfikację do og RE4 pozwalającą Leonowi jednocześnie chodzić i strzelać to też wiadomo, że uprzyjemni to rozgrywkę, ale na podobnej zasadzie spierniczy cały balans rozgrywki, bo ta gra nie została stworzona, żeby grać w nią w taki sposób. 

 

No i serio, nie przesadzajmy już że dropienie przedmiotów gdzie popadnie jest AŻ TAK tragiczne. Ta gra nie jest tak gigantyczna, żeby nie dało się przebiec te kilka pomieszczeń wstecz po upuszczoną wcześniej apteczkę czy klucz, zwłaszcza że da się biegać jednocześnie dwiema postaciami co daje w sumie 12 slotów na itemki, a to więcej niż w jakimkolwiek innym klasycznym Residencie.

Opublikowano

Żeby zostawianie przedmiotów to był jedyny problem RE 0 a to jest jeden z paru minusów. Jak przechodziłem najpierw RE1 Remake a później 0 to nie mogłem pojąć jak można paroma decyzjami popsuć tak dobry system jaki był w RE1 Remake. Przy pierwszym przejściu w paru momentach jak źle rozdzieliło się przedmioty to po cutscence było się w czarnej d. i lepiej było odegrać wcześniejszy save niż grać dalej.

Opublikowano
19 minut temu, Josh napisał:

Ale ja nie bronię tej mechaniki i nie twierdzę, że została dobrze zaprojektowana, nie cisnę też po graczach, którzy ściągają sobie moda ze skrzyneczką, niech każdy gra tak jak mu wygodnie. Tylko nie udawajmy, że wywalanie z gry istotnej mechaniki wokół której jest obudowana cała gra i zastępowanie jej zupełnie inną, dla własnej wygody, żeby grało się łatwiej i przyjemniej, nie jest cheatowaniem. Jak ktoś stworzy modyfikację do og RE4 pozwalającą Leonowi jednocześnie chodzić i strzelać to też wiadomo, że uprzyjemni to rozgrywkę, ale na podobnej zasadzie spierniczy cały balans rozgrywki, bo ta gra nie została stworzona, żeby grać w nią w taki sposób. 

 

No i serio, nie przesadzajmy już że dropienie przedmiotów gdzie popadnie jest AŻ TAK tragiczne. Ta gra nie jest tak gigantyczna, żeby nie dało się przebiec te kilka pomieszczeń wstecz po upuszczoną wcześniej apteczkę czy klucz, zwłaszcza że da się biegać jednocześnie dwiema postaciami co daje w sumie 12 slotów na itemki, a to więcej niż w jakimkolwiek innym klasycznym Residencie.

Dla kogo nie jest, dla tego nie jest aż tak tragiczne xd

 

To, co mówisz, czyli chodzenie i strzelanie, by zepsuło całą walkę w re4, jeżeliby nie przyspieszono wrogów. Jeżeliby przyspieszono... to może by to działało.

 

Tutaj usunęli wyrzucanie przedmiotów, żeby to zbalansowac. Dla mnie nie jest to czitowanie, dla mnie to mod qol i tyle. Równie dobrze dodaliby to Capcomy w remasterze i przestałoby to być czitowaniem. Tak jak dodali sterowanie 3D.

 

Anyway, każdemu poleciałbym zainstalowanie tego moda i jeżeli kiedykolwiek będę grał w 0, to tak. 

Opublikowano
W dniu 2.05.2024 o 13:24, Dr.Czekolada napisał:

Resident Evil Zero to nie jest gra dla laików gatunku żeby sobie "z doskoku" odpalić xdd Nie bez powodu ma opinię jednej z trudniejszych w serii. 

Może na pc jakiś mod na checkopinty wymyślili :lul:

Ja zainstalowałem sobie stasha nawet, ale po pociągu porzuciłem na kilka miesięcy, coś nie mogę się przemóc, wkurwia mnie ta produkcja niemiłosiernie, ale może w jakiś zimny wieczór wrócę :D. 

Opublikowano
27 minut temu, łom napisał:

Żeby zostawianie przedmiotów to był jedyny problem RE 0 a to jest jeden z paru minusów. Jak przechodziłem najpierw RE1 Remake a później 0 to nie mogłem pojąć jak można paroma decyzjami popsuć tak dobry system jaki był w RE1 Remake. Przy pierwszym przejściu w paru momentach jak źle rozdzieliło się przedmioty to po cutscence było się w czarnej d. i lepiej było odegrać wcześniejszy save niż grać dalej.

Ale to nie tylko problem zero. Jak grałem w CV w pewnym momencie gra wrzuca nas w skórę drugiej postaci i dałem co lepsze itemy, potem szybko gra wróciła do pierwotnej postaci i nie mogłem przejść ostatniego bossa bez tamtych rzeczy - musiałem zaczynać grę od połowy jak ostatni save.

Opublikowano

Mam tą grę kupioną, ale nie gram w nią właśnie jak czytam innych graczy, którzy mówią co się w niej dzieje. Brzmi to jakby to była jakaś gra o przeniesieniu ekwipunku z jednego końca planszy na drugi, a potem na koniec gry. Nikt nie mówi o bossach, lokacjach tylko o zarządzaniu ekwipunkiem. 

Opublikowano
3 minuty temu, XM. napisał:

Ale to nie tylko problem zero. Jak grałem w CV w pewnym momencie gra wrzuca nas w skórę drugiej postaci i dałem co lepsze itemy, potem szybko gra wróciła do pierwotnej postaci i nie mogłem przejść ostatniego bossa bez tamtych rzeczy - musiałem zaczynać grę od połowy jak ostatni save.

Zgadza się, CV też ma ten problem (+ parę dodatkowych) ale każda inna gra z głównej serii była lepiej przemyślana, no chyba że ktoś w oryginalnym RE3 grał jak skończona łajza i podchodził do walki z Nemesisem przy katedrze bez zapasów, to wtedy ponad pół gry musiał powtarzać xd

Opublikowano
7 minut temu, KJL napisał:

Mam tą grę kupioną, ale nie gram w nią właśnie jak czytam innych graczy, którzy mówią co się w niej dzieje. Brzmi to jakby to była jakaś gra o przeniesieniu ekwipunku z jednego końca planszy na drugi, a potem na koniec gry. Nikt nie mówi o bossach, lokacjach tylko o zarządzaniu ekwipunkiem. 

Z takim nastawieniem pewnie zacisniesz żeby i przetrwasz, no ale o dobrej zabawie zapomnij, hehe

Opublikowano

Nie da się ukryć, że gra jest po prostu najgorszym RE dla największych fanów serii, razem z 6, tylko ona nie jest nawet dla największych fanów serii :). 

Opublikowano (edytowane)

Wiesz, no to też nie chodzi o to, żeby przejść dla przejścia, ale żeby zagrać w coś fajnego. Pamiętam jak grałem w pierwszą część Resident Evil i byłem po prostu zmęczony tymi archaizmami, skrzynką i tym zarządzaniem ekwipunkiem. A tutaj ma być jeszcze gorzej i to bez skrzynki. Jak można było wpaść na taki pomysł, żeby zepsuć grę. To jest mylne pojęcie trudności, to jest po prostu czasochłonne, bo w końcu te rzeczy się przeniesie. Jeszcze na PC można wgrać mody, ale na konsoli się nic nie zrobi. Sam kiedyś może kiedyś spróbuję RE0 ale brzmi to no.. niezachęcająco. A grę kupiłem razem z RE1. 

Edytowane przez KJL
Opublikowano
4 minuty temu, KrYcHu_89 napisał:

Nie da się ukryć, że gra jest po prostu najgorszym RE dla największych fanów serii, razem z 6, tylko ona nie jest nawet dla największych fanów serii :). 

Co? Przecież to dobry Resident w klasycznym stylu i taki konsensus panuje wśród fandomu. Parę rzeczy powstrzymuje tę część przed byciem wybitną, ale nawet dobry RE to nadal lepsza rzecz niż większość survival horrorów. Nie wiem skąd Ty te opinie wynalazłeś.

  • Plusik 2
  • This 1
Opublikowano
1 minutę temu, Bzduras napisał:

Co? Przecież to dobry Resident w klasycznym stylu i taki konsensus panuje wśród fandomu. Parę rzeczy powstrzymuje tę część przed byciem wybitną, ale nawet dobry RE to nadal lepsza rzecz niż większość survival horrorów. Nie wiem skąd Ty te opinie wynalazłeś.

Moja opinia i wielu rankingów

 

https://insider-gaming.com/all-resident-evil-games-ranked-worst-to-best/

 

Przecież prócz skrajnego w opiniach zero i beznadziejnego 6 wszystkie Residenty są sztosiwami, więc co dałbyś na końcu? Nie liczę jakichś multików itp. 

Opublikowano

Jezu, rankingi xD Ja mówię o tym, co widzę na forach, na redditach, na twitterach, w rozmowach z ludźmi którzy są faktycznie fanami serii i ją znają a tu jakiś prywatny ranking ciecia-randoma Davida Coulsona z Insider Gaming (kto to jest?) mi wrzucasz i mówisz, że "no fani mówią, że to gówno". Kolego, tak się bawić nie będziemy.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...