Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
56 minut temu, Hubert249 napisał:

 The Medium jest dobrą grą. 

Tak, The Medium i Observer to dobre gry, ale czy "dobre" wystarczy na legendę SH2. A systemu walki to Bloober nie umie robić jak do tej pory, w SH2 jednak trochę tej walki jest. Z drugiej strony rimejk na początek bedzie spoko, żeby wejść w świat Silent Hilla, jak mają potem robić pelnoprawna część 5. Umówmy się wszystkie Silent Hille po SH4 ogralem i wszystkie były nawet nie średnimi, a po prostu słabymi grami, wiec tutaj Bloober poprzeczki jakos wysokiej nie ma do przeskoczenia..

Opublikowano
2 godziny temu, Figuś napisał:

dlaczego te leakowane zdjęcia czy tam screeny są robione nokią 3310 w latach 20 XXIw 

 

żeby watermarki/IDs były niewidoczne, dzięki temu leak jest nienamierzalny, vide leaki z elden ring 

 

mieszane uczucia co do tego rimejku, Bloober potrafi zrobić to fajne przejście normalny świat/otherworld jak w The Medium, może pokazali pitch z tego konceptu Konami i chwyciło, nie mam innego wytłumaczenia

 

liczę, że mnie przekonają tłustym gameplayem ale jeśli faktycznie mieszają coś fabularnie to niech spłyną w kiblu. mają mt everest oczekiwań, no ale powodzenia 

 

na chwilę obecną :

 

Gladiatorcomment GIFs - Get the best GIF on GIPHY

Opublikowano

O ile strzelanie można skopiować z RE, to trudniej będzie z walką w zwarciu. Przydałby się tutaj jakiś porządny system obrażeń, tak że lejesz pielęgniarkę dechą z gwoździem, z ran tryska krew, a potem poprawiasz potężną podeszwą, która ma większą moc niż broń palna. 

Opublikowano

Popieram post o rzetelność The Medium. Nie pojmuję skąd te śmiechowe emotki. Po primo:

 

- świetne ujęcia, oglądanie oraz analiza elementów otoczenia

- ośrodek Niwa przepełniony jest echami przeszłości, zręcznie wplecionymi w narrację środowiskową, czyl ten cały environmental storytelling (polecam zin Hipostazy)

- gameplay skupiony na eksploracji, z tą dawną "ciężkością" sterowania

- muzyka od Yamaoki 

 

The Medium ma swoje wady, ale wykonanie gry pozwala określić czy Bloober Team poradzą sobie z takim wyzwaniem. Jestem na tak. Odpowiednie wsparcie od Konami, dokładna analiza materiału źródłowego. Wyobrażacie sobie ujrzeć po tych wszystkich latach Piramidogłowego? 

 

Ogólnie te leaki od kilku tygodni fruwają po Reddicie. 

  • Plusik 6
  • Lubię! 2
Opublikowano
2 godziny temu, Shen napisał:

Firma która nigdy nie zrobiła dobrej gry i specjalizuje się w symulatorach chodzenia, bierze się za legendarne SH2? Co moze pojsc nie tak :)

 

Medium było spoko. Ich Blair Wich też był dobry. Observer jakoś mnie odrzucił ale nie dałem grze za dużej szansy choć jest tam potencjał. Layers of Fear też trzymał poziom. Jasne, że nie są to gry wybitne, do których będę chciał wracać ale dobre. Dobre, bo polskie! Do tej pory w sam raz do Game Passa albo jakiegoś innego abonamentu. I tak jak wspomniano - będzie to o tyle prostsze zadanie, że scenariusz już jest gotowy. Nad wszystkim na pewno będzie kontrola jakości zleceniodawcy. 

Opublikowano

Po kiego chu.ja to rimejkować. Ta gra stoi rozwiązaniem historii które już każdy zna. Grafika, gameplay, walka nigdy nie były na pierwszym miejscu więc nowe szaty króla nie są kompletnie nikomu potrzebne. Inna sprawa nowa cześć ale robić lepszą graficzkę do silenta dwójki? No poyebało ich srogo. 

  • Plusik 2
Opublikowano
22 minuty temu, Elitesse napisał:

 

Medium było spoko. Ich Blair Wich też był dobry. Observer jakoś mnie odrzucił ale nie dałem grze za dużej szansy choć jest tam potencjał. Layers of Fear też trzymał poziom. Jasne, że nie są to gry wybitne, do których będę chciał wracać ale dobre. Dobre, bo polskie! Do tej pory w sam raz do Game Passa albo jakiegoś innego abonamentu. I tak jak wspomniano - będzie to o tyle prostsze zadanie, że scenariusz już jest gotowy. Nad wszystkim na pewno będzie kontrola jakości zleceniodawcy. 

 

do rimejku takiej legendarnej i wyjątkowej gry potrzeba kogoś lepszego niż "poprawnego" (dyskusyjne...) developera.

Opublikowano

Studio które nie zrobiło jeszcze gry z gameplayem bierze się za legendarna serie i jego najlepsza odsłonę? Co może pójść nie tak?

Co nastepne - quantic dream i remake mgs?

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Zgadzam się z Liściem, gra czochra czache historią i klimatem pojebaństwa i tym stoi i tym utkwiła milionom w pamięci. Mam dlatego nadzieje, że devi i designerzy odrobili pracę domową i wiedzą, na przykład dlaczego w pokoju z Eddiem w apartamentach na ścianach są plakaty footbolistów, kim jest piramidogłowy i CZYM jest Maria. Wątpie w to i myślę, że zabiją całe drugie dno gry. Obym się mylił :shotgun:

Edytowane przez Szermac
  • Plusik 1
Opublikowano

Jeśli to będzie remake to wątpię, że historia będzie taka sama, obstawiam jakaś gówno zmianę fabularna żeby było "inaczej" i na siłę "większy" shocker

Opublikowano

Tam było takie dziwne ziarno chyba w oryginale, które jeszcze było potęgowane niska rozdzialką. Nigdzie indziej poza tym silentem nie widziałem takich textur, które by tak wyglądały. 

Wystarczy jeden screen z sh2 by od razu wyłapać unikatowy styl graficzny. 

Opublikowano

Wolałbym, aby ten rimejk nie powstawał, chociaż lubię Bloober Team. Powodem jest historia, która była jednorazowym przeżyciem, doświadczeniem wystarczającym na zawsze, z opcjonalną możliwością poznawania innych zakończeń. Podróż tak niezwykła, że godziny mijały jak minuty. I tak ją zapamiętałem. Lepsza grafika, czy poprawiona mechanika, niewiele tutaj pomogą. Wspomnienia pozostają bezcenne.

  • Plusik 1
Opublikowano
5 minut temu, oFi napisał:

Tam było takie dziwne ziarno chyba w oryginale, które jeszcze było potęgowane niska rozdzialką. Nigdzie indziej poza tym silentem nie widziałem takich textur, które by tak wyglądały. 

Wystarczy jeden screen z sh2 by od razu wyłapać unikatowy styl graficzny. 

 

niektóre gry stracą na dokładniejszej grafice. Te braki techniczne nie tylko dodawały uroku, ale i wymuszały nas do częściowo użycia wyobraźni. 

Opublikowano
12 minut temu, Figaro napisał:

większy problem będzie z tym, że nowa szata graficzna nie uchwycie niuansów i kunsztu oryginału i tyle, będzie 4k i brzydko 

Może tak być, w sotc też gdzieś ten klimacik w remaku uciekł. I obawiam się że znowu mgle spierdola - jak to jest że PS2 w 2001 roku dało najlepsza mgle w dziejach a teraz 20 lat później gry tego nie potrafią?

Opublikowano (edytowane)

Dlatego warto grać z wyłączonym telewizorem, wyobraźnia wskakuje wtedy na najwyższy możliwy poziom.

AW, w oryginale ma mistrzowską mgłę.

Edytowane przez SlimShady
  • Minusik 1
Opublikowano

Nie wiem, mam cały czas mieszane uczucia. Z jednej strony coś się rusza w temacie martwej i kochanej marki, jest jakiś szum informacyjny - to nadal więcej, niż dostaliśmy przez dwie dekady od momentu skurwienia się konami SH2 na paczinko. Z drugiej... czy oni naprawdę muszą ruszać grę żyćka, żeby przywrócić markę do świata żywych? Jakikolwiek dowolny nowy projekt i szczałbym po gaciach, a tak boję się, że bezduszne chinole do spółki z ledwie poprawnymi bluberami zjebią mi jedne z najlepszych giereczkowych wspomnień swoją niekompetencją i nonszalancją w podejściu do tematu. Jak ktoś kiedyś spyta mnie o definicję ambiwalencji to pokażę mu ten remake.

Opublikowano
19 minut temu, Figaro napisał:

 

niektóre gry stracą na dokładniejszej grafice. Te braki techniczne nie tylko dodawały uroku, ale i wymuszały nas do częściowo użycia wyobraźni. 

 

Nawet doczytałem ze te wersję hd na ps3 były popsute względem oryginału. Chyba najlepiej to dziś odpalić na ps2 by nie psuć sobie doświadczenia. 

Opublikowano
26 minut temu, Sep napisał:

Tak mało utalentowanych devów w Japonii że trzeba remake tak świetnego tytułu dawać Bloober Team :notbad:

Wstydu nie mają w tym Konami.

Dali murzynomi z Polski bo tanio, to Konami.

Opublikowano (edytowane)

Konami’s Silent Hill plans could include a remake, full sequel and episodic stories | VGC (videogameschronicle.com)

 

zmiany obejmują :

- nowe zakończenia

- przebudowane puzzle 

 

Silent Hill 2 Remake Rumors: Bloober Team CEO Refuses to Comment, But Says New Project 'Will Still Be a Bloober Team Title' - IGN

 

wywiad z blooberem, "chcielibyśmy opowiedzieć własną historię"

 

no nie wiem :/ 

Edytowane przez nero2082

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...