Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 minutę temu, oFi napisał:

niech lepiej mgs1 zostawią w spokoju, Twin Snakes wystarczająco pokazał jak koncertowo można to spartolić.

Ojezu nie zaczynajcie tej dyskusji tutaj.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

image.thumb.png.4c158fd9ecea09b9212087f1e719e985.png

 

Drzwi otwarte vs drzwi zamknięte, inne pozycjonowanie obiektów, zmiany w cutscenkach itd. itp. będzie trochę takich smaczków. Widać, że fabuła pozostaje bez zmian, ale wszystko inne się zmieni. Jestem dobrej myśli. 

 

Jedyne w co nie wierzę, to tryb 60 fps na PS (a trailer jest uwaga 

w 60 fps!), ale może UE5 się fajnie skaluje :D. 

 

Zawsze pozostaje Steam jak komuś to będzie przeszkadzać. 

Edytowane przez KrYcHu_89
Opublikowano
31 minut temu, smoo napisał:

To już nie chodzi o sam deszcz tylko ogólną estetykę gry, w trailerze sceny które dzieją się w otherworld w ogóle nie mają tego ciężkiego, brudnego i rdzawego klimatu, wszystko wygląda tak bardzo sterylnie i czysto, podobnie piramidogłowy, nawet krwi na nim nie ma. James padający na kolana w końcówce gry wygląda jakby płaszcz dopiero z pralni odebrał, takie drobne detale to jest właśnie to co oddziela artystów od wyrobników.

W sumie Otherworld już w klasycznym SH2 wyglądał grzeczniej niż w pozostałych odsłonach, nie było tu czuć aż takiej degeneracji i syfu, gra nie ociekała za specjalnie makabrą. Rozumiem jednak Twoje obawy i też liczę, że Bluberki nie przesadzą z tą "czystością" i sterylnością, w końcu to Silent Hill i ma być czuć MROK. 

Opublikowano
Teraz, Josh napisał:

W sumie Otherworld już w klasycznym SH2 wyglądał grzeczniej niż w pozostałych odsłonach, nie było tu czuć aż takiej degeneracji i syfu, gra nie ociekała za specjalnie makabrą. Rozumiem jednak Twoje obawy i też liczę, że Bluberki nie przesadzą z tą "czystością" i sterylnością, w końcu to Silent Hill i ma być czuć MROK. 

Dokładnie, cenię oryginał, ale SH3 miał lepszy Otherworld, wiadomo przeskok graficzny pomiędzy SH2 i SH3 był dosyć znaczny. 

Opublikowano

Tylko, że Otherworldy w każdej części są też czymś innym i inaczej działają. Dla Eddyego i Angeli Otherworld też inaczej wygląda (naśmiewający się ludzie z tuszy, czy też płomienie). Ale fakt wygląda to plastikowo, chociaż za wiele go i tak nie widzieliśmy w trailerze.

  • Plusik 1
Opublikowano
1 minutę temu, Mejm napisał:

Widac, ze gra robiona przez polakow bo drzwi zamkniete. Zaloze sie, ze jeszcze na kluczyk.

To podstawowa mechanika w grach Bloobera, wydłuży czas gry o dobre kilka godzin :D. 

Opublikowano
13 minut temu, Josh napisał:

W sumie Otherworld już w klasycznym SH2 wyglądał grzeczniej niż w pozostałych odsłonach, nie było tu czuć aż takiej degeneracji i syfu, gra nie ociekała za specjalnie makabrą. Rozumiem jednak Twoje obawy i też liczę, że Bluberki nie przesadzą z tą "czystością" i sterylnością, w końcu to Silent Hill i ma być czuć MROK. 

 

W 1 i 3 otherworld jest odwzorowaniem fizycznego cierpienia i makabry której doznała Alessa w wyniku spalenia, więc jest bardziej krwawo i widać więcej zniszczeń. W SH2 otherworld to odwzorowanie psychiki Jamesa, który jednak aż takiej traumy nie przeżył.

 

 

  • Lubię! 1
Opublikowano
3 minuty temu, KrYcHu_89 napisał:

Ja będę sobie grał w remake i oryginał naprzemian, żeby zobaczyć ile zmienili :D. 

Wiem o co mu chodziło :D, mówie ogólnie :D 

1 minutę temu, Szermac napisał:

Nie o to chodziło Mejmowi :Coolface:

Wiem o co mu chodziło :D, mówie ogólnie :D 

Opublikowano

Na plus:

- miasteczko, klimat gęsty od nowych efektów - jest bardzo ponuro, widać, że stawiają na wyobcowanie protagonisty;

 

Na minus:

- wygląd postaci od Jamesa po Piramidogłowego, co Japończyk to Japończyk - zupełnie inna liga;

 

Ciekaw jestem, jak podejdą do zagadek, przydałby się jakis tryb 'remake' z zupełnie nową zawartością dla starych wyjadaczy. Nie uśmiecha mi się powtarzać tych samych czynności co w oryginale a jest to jednak istotny element rozgrywki. Kto i jak je zaprojektuje - oto jest pytanie.

Opublikowano

Naprawdę sądzicie że, skoro są nawet przecieki że bloober jest na krótkiej smyczy, japończycy pozwoliliby by design tak ważnych postaci być niezgodny z ich oczekiwaniami?

Opublikowano
8 minut temu, Rtooj napisał:

Naprawdę sądzicie że, skoro są nawet przecieki że bloober jest na krótkiej smyczy, japończycy pozwoliliby by design tak ważnych postaci być niezgodny z ich oczekiwaniami?

Mi tam się design Jamesa podoba. James w oryginale był nieco drętwy, miało to swój klimat, ale postęp technologiczny jest ogromny, to nie jest sytuacja jak z remakiem TLOU, tutaj mówimy o 20 latach i kilku generacjach, musiało dojść do dużego redesignu, sama postać wygląda podobnie, nie nosi nagle czerwonej kurtki i nie jest śniada... 

Opublikowano (edytowane)
32 minuty temu, smoo napisał:

 

W 1 i 3 otherworld jest odwzorowaniem fizycznego cierpienia i makabry której doznała Alessa w wyniku spalenia, więc jest bardziej krwawo i widać więcej zniszczeń. W SH2 otherworld to odwzorowanie psychiki Jamesa, który jednak aż takiej traumy nie przeżył.

 

 

Tak, wiem że Otherworld dostosowuje się do psychiki danego delikwenta i materializuje się na różne sposoby oferując dla każdego spersonalizowane piekło i dlatego wersja z SH2 jest nieco luźniejsza, skupiająca się bardziej na chłodnych barwach niż na czerwieni, a makabra jest stonowana. Mimo to liczę, że deweloper trochę zaszaleje, bo potencjał tego wymiaru jest ogromny i można go jeszcze rozwinąć: deszcz jak najbardziej pasuje do depresyjnych doświadczeń Jamesa, myśli samobójcze również (scena z pętlą na trailerze). Czekam co tam jeszcze wymyślą, jestem jak najbardziej za kolejnymi zmianami, o ile nie będą się kłócić z oryginalną historią, a z tego co widzę na tę chwilę, to raczej będą ją dopełniać.  

 

Edytowane przez Josh
  • Plusik 2
Opublikowano
Godzinę temu, Mejm napisał:

Mi sie wyglad PH nie podoba. Zawsze mi sie wydawalo, ze ta jego piramida jest cala lita z metalu a na nowych screenach boki wygladaja jak z materialu.

 

Prawy bok tak tylko wygląda i sam nie wiem z czego on jest, lewy jest już z metalu. Dół tego boku jest tak dziwnie pofałdowany jakby faktycznie był to jakiś materiał, ale góra już jest wklęsła jakby uderzenie. Może James mu wykurwi z rury? :usmiech:

Opublikowano

Przy dwójce właśnie takiego zajazdu jak przy 0/1/3 nie było. Tutaj bardziej chodzi o wyjątkowy, melancholijny klimat niż terror wystukiwany pałami na kaloryferze. Nie chciałbym, żeby to zatracili robiąc coś odwrotnego. Jak się tutaj spiszą, to będą jeszcze mieć okazje w innych odsłonach. Nie o strach tutaj chodzi, a bardziej niepokój.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...