Mejm 15 268 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 SH3 byl najbardziej "militarna" odslona. Heather biegala z jakims ku.rwa uzi i miotaczem ognia jak Ripley xD Cytuj Odnośnik do komentarza
Najtmer 1 082 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 (edytowane) no to ze dobre strzelanie ma sie nijak do poczucia jakie towarzyszylo Ci podczas pierwowzoru. albo szczelanko, albo w portki sranko. sh nie jest typowym straszakiem, wiec ciezko jest przerobic to na wspolczesne wymagania generacji call of duty. nie wiem, w kazdym badz razie tak to widze. czyt. podczas grania masz miec napiete plecy jak typ ktore leci na monocyklu po linie nad wąwozem lawy. Edytowane 20 Października 2022 przez Najtmer Cytuj Odnośnik do komentarza
drozdu7 2 691 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 Przecież w pierwowzorze tez było strzelanie Cytuj Odnośnik do komentarza
Najtmer 1 082 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 (edytowane) było, i w zamysle designerskim - bylo chujowe. 2001 to nie paczatki gamingu, pewne uproszczenia nie wynikaly z braku technologii czy umiejetnosci w dopasowaniu sie do standardow. byly podyktowane fabula (james strzelal strzelba z biodra, bo nie byl zakreslony jako jakis najemnik i dretwota miala to troche zobrazowac. plus no ta slamazarnosc miala jednak zniechecic do combatu i wczuwania sie w niego a bardziej stawianie na ucieczke, ktora podkreslala beznadzieje stanu psychicznego Jamesa i w sumie glowne sedno jego problemu wypierania rzeczywistosci i.. no wiadomo czego. Edytowane 20 Października 2022 przez Najtmer Cytuj Odnośnik do komentarza
Wojtq 782 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 Proponuję zatem rozwiązać strzelanie jak w RPGach - czasem trafiasz, czasem pudłujesz, zależy jak wypadnie kostka. Stare rozwiązania na nowe czasy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Najtmer 1 082 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 tu jest wlasnie troche pies pogrzebany - zeby odgrzac Silenta ze smakiem trzeba zwracac uwage na szczegoly. moze nie kazdy lubi meta-gaming, ale ta gra jest jedna ze sztandardowych produkcji tego typu. i do tego pilem z tym ubraniem: raz ze to leniwe w chuj zeby model glownego bohatera nie przechodzil zadnych zmian kosmetycznych, skoro inne produkcje to robia z lekkoscia, a dwa bylby to dodatkowy element nadajacy smaku. James caly spowity brudem i krwia w walce na dachu hotelu, zakonczony nie wiem, wpadnieciem do jeziora i symbolicznym oczyszczeniem, to cos, co jak na standardy 2022 roku to raczej oczywistosc dla takiej gry. Cytuj Odnośnik do komentarza
Szermac 2 623 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
czarek250885 309 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 18 minut temu, Mejm napisał: SH3 byl najbardziej "militarna" odslona. Heather biegala z jakims ku.rwa uzi i miotaczem ognia jak Ripley xD Zapomniałeś o mieczu świetlnym, pamiętam że trzeba było chyba z 3 razy grę przechodzić. Z resztą to była tak wspaniała część, że się nie nudziła. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Wojtq 782 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 (edytowane) Wiem o co Ci chodzi @Najtmer. Ciekawe, że im więcej ograniczeń technologicznych, tym więcej człowiek mógł przełknąć niedomówień. To zresztą jak z filmami animowanymi, które przyjmą dosłownie wszystko, ale pokaż te same rzeczy w filmie z aktorami i wychodzą absurdy niczym ekranizacje live-action filmów anime. Edytowane 20 Października 2022 przez Wojtq Cytuj Odnośnik do komentarza
Najtmer 1 082 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 (edytowane) ale musze przyznać ze mgła wygląda P-R-Z-E-K-O-Z-A-C-K-O 5 minut temu, Wojtq napisał: Wiem o co Ci chodzi. Ciekawe, że im więcej ograniczeń technologicznych, tym więcej człowiek mógł przełknąć niedomówień. To zresztą jak z filmami animowanymi, które przyjmą dosłownie wszystko, ale pokaż te same rzeczy w filmie z aktorami i wychodzą absurdy rodem ekranizacji live-action filmów anime. pamietaj ze na tamte czasy RE jak i SH to byly naprawde solidnie technicznie gry, poczawszy od kozackiej estetyki takiego RE2, po zerwanie zupelnie z prerenderowanymi tlami na rzecz full 3d w sh1. wtedy to robilo wrazenie i czlowiek nie tyle co przymykal oczy, co nie za bardzo mial do czynienia z czyms lepszym. Pomijajac moze point'n'clicki i te smieszne gry FMV ale to i tak byly raczej takie rzeczy ktore rzadko przechodzily do panteonu gier. Edytowane 20 Października 2022 przez Najtmer 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 18 289 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 Jestem zdania że można zrobić system strzelania i walki wręcz który nie zrobi z gry coda a przy tym nie będzie yebanym drewnem jak gra sprzed 20 lat. Znaczy dałoby się gdyby nie robił tego bloober Cytuj Odnośnik do komentarza
Mejm 15 268 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 12 minut temu, czarek250885 napisał: Zapomniałeś o mieczu świetlnym, pamiętam że trzeba było chyba z 3 razy grę przechodzić. Z resztą to była tak wspaniała część, że się nie nudziła. Dla mnie najslabsza z ery ps2. Raz skonczylem i nie mialem ochoty wracac. Nawet teraz wolalbym Homecoming sobie odswiezyc czy porobic wszystkie questy w DP niz jeszcze raz grac w trojke. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Najtmer 1 082 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 (edytowane) trzebaby naprawde ograniczyc amunicje do minimum. gry jednak przyzwyczaily do tych absurdow, typu rozrzucana amuniacja, szczegolnie przed walka z bossem, czy do czerwonych beczek z prochem, oraz do tego ze kazdy Jurek strzela jak po 3 miesiecznym kursie na poligonie. z drugiej strony nikt nie bedzie gotowy na to ze w grze bedzie 50 sztuk amunicji do handguna i paczka 8 ślimaków do strzelby. to jest baaaardzo grzaski teren na ktory konami nie pozwoli mimo wszystko i bedzie to troche gwozdz do trumny dla jakosci ktora powinni zreplikowac z uwagi na prestiz tej gry. Jesli to ktos z Bloober czyta, to przepraszam jesli brzmi gorzko i pesymistycznie, ale porwaliscie sie chyba na najbardziej legendarna gre na konsole. cala branza oraz wszyscy fani serii patrza wam teraz na lapy. zeby jeszcze dojebac, to powiem ze chyba redzi pod taka presja nie stali dzien przed premiera cyberpunka. w sumie to ciekawe czy wam odradzali tego kontraktu. Edytowane 20 Października 2022 przez Najtmer Cytuj Odnośnik do komentarza
oFi 2 429 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 wystarczy nie dać auitoaima i zrobić ociężałe sterowanie i unikanie walki robisz automatycznie, bo nie ma sensu sie tyrpać z przeciwnikami jak Ci ze wszystkich stron wychodzą. Bloober to teraz robi maturę z fizyki kwantowej, dzięki której bada zachowanie pałki w unreal engine 5 Cytuj Odnośnik do komentarza
krzysiek923 1 594 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 Te wasze rozkminy, co zmieniać względem oryginału, a czego nie zmieniać, żeby było dobrze... To tylko pokazuje, ze nie warto odgrzewać takich klasyków. One są gdzieś tam w przeszłości, dostosowane do tamtych czasów i takie powinny pozostać w pamięci. Jeśli już SH, to nowa część/reboot robione w dzisiejszych standardach i po dylematach. Oczywiście to tak z perspektywy gracza, bo jeśli chodzi o KONAMI, któremu zależy na wydojeniu hajsu to wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 18 289 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 re2r chyba pokazał że jednak warto. Ale to trzeba przysiąść na spokojnie i pomyśleć Cytuj Odnośnik do komentarza
Najtmer 1 082 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 (edytowane) nie warto, jesli masz to zrobic na pol gwizdka, bez zadnego zaplecza wiedzy. w interesie graczy naprawde nie jest dostac remake pozostawiajacy niesmak. szczegolnie gry tak waznej dla calej branzy. ktora przerasta wyrafinowaniem zwykle gry-zabawki. Tu nie chodzi o wynalezienie nowego koloru, tylko o wejscie na poziom ktory po prostu wyjasnia branze i wszelkich wannabiesow. re2r to taki no... dobry rimejk. ale Re1r to jest to o co kaman w odkrywaniu kola na nowo. Edytowane 20 Października 2022 przez Najtmer Cytuj Odnośnik do komentarza
krzysiek923 1 594 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 Tylko RE2R to właściwie inna gra, ciężko tutaj porównywać do oryginału. Cytuj Odnośnik do komentarza
Najtmer 1 082 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 (edytowane) no dla mnie re2r to troche szkielet 4 z posterunkiem, ktorego nie spierdolili. gdyby to zrobili to by ktos chyba im w firmie bombe podlozyl. Czuć że pewnie z połowe czasu produkcji tej gry modelerzy i designerzy siedzieli nad nim. doceniam. ale generalnie sporo w tej grze jest hmmm kontrowersji, poczawszy od tego dziwnego poblysku na mięsnych potworkach, po troche spartolone laboratorium. widac ze czas gonil, bo jest ono nijakie w porownaniu do momumentalnego, zimnego industrialu z oryginalu. co prawda ten sztandarowy i monumentalny main-shaft z windą fajnie odwzorowali, ale reszta to troche taka guma do żucia. no i wycięty pełen arsenał mutantów to też rzecz raczej słaba. Osobiscie mi zabraklo pewnego szalenstwa w tej grze, wrecz zwyrodnialsatwa. Pierwszy fight z Birkinem powinien byc uprzedzony scena jak ten ze wzwodem biegnie za swoja coreczka i zmutowanym głosem wołą "Sheeryy..." - to było wrzuciło ciarki. bo wiecie, on ją >>zapłodnił<<. let that sink in your mind. now, lets get back to Bloober Team Edytowane 20 Października 2022 przez Najtmer Cytuj Odnośnik do komentarza
czarek250885 309 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 Clock Tower 3 był świetnym przykładem, że nie potrzeba broni palnej. Świetny horror z super klimatem. No i te niezapomniane Alyssa where are you Cytuj Odnośnik do komentarza
Szermac 2 623 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 29 minut temu, krzysiek923 napisał: Te wasze rozkminy, co zmieniać względem oryginału, a czego nie zmieniać, żeby było dobrze... To tylko pokazuje, ze nie warto odgrzewać takich klasyków. One są gdzieś tam w przeszłości, dostosowane do tamtych czasów i takie powinny pozostać w pamięci. Jeśli już SH, to nowa część/reboot robione w dzisiejszych standardach i po dylematach. Oczywiście to tak z perspektywy gracza, bo jeśli chodzi o KONAMI, któremu zależy na wydojeniu hajsu to wiadomo. Oryginalnego SH2 nikt nie zabiera, mogę zagrać w każdej chwili w wersje Enhanced Edition. Na remake trochę patrze z innej perspektywy i nie mogę się doczekać po tym co zobaczyłem i co może się zmienić względem oryginału nie ma aż takiego wpływu na to, że jarunek jest przepotężny i ta pamięć z przeszłości właśnie powróciła i się rozgościła Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 18 289 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 31 minut temu, krzysiek923 napisał: Tylko RE2R to właściwie inna gra, ciężko tutaj porównywać do oryginału. Dla mnie to właśnie jego największa zaleta. Nie jestem fanem rimejkowania gier 1:1 który różni się głównie graficzką. No ale wiem że są fani i takich rozwiązań. Remake pierwszego residenta to może być rzeczywiście ideał rimejkowania Cytuj Odnośnik do komentarza
Mejm 15 268 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 1 minutę temu, Pupcio napisał: Remake pierwszego residenta to może być rzeczywiście ideał rimejkowania Do czasu az bluepoint zrobia remake sh1. Cytuj Odnośnik do komentarza
krzysiek923 1 594 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 Dlatego jako fan Dino Crisis życzyłbym odświeżenia (jeśli już, najlepiej coś nowego) pierwszych dwóch części na kształt tego RE1 właśnie, jako takiej przystawki dla nowej odsłony. Bo albo odświeżamy starocia graficznie, żeby przyjemnie się na to patrzyło i NADRABIAŁO (z dobrodziejstwem inwentarza) po prostu, albo robimy na nowo. Chciałbym zobaczyć nową grę z serii bez statycznej kamery, ale klasyki po bożemu. Z perspektywy KONAMI sprawa prosta, bo dla wielu obecnych graczy będzie to jak nowa gra z nową historią, przy czym KONAMI nie musi tej nowej historii układać i mogą na tym oszczędzić. Oni nie mają za bardzo sentymentów, co widać na każdym kroku, więc pewnie niespecjalnie myślą o produkcji jak o potencjalnym bezczeszczeniu świętości. Skoro już wspominaliśmy RE2R i tym samym remake RE3 to mnie to nawet smuci, że nie ma już szans na zwyczajnie odpicowane obie te części, do kompletu z jedynką. Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 20 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 Kolejny remake RE1 to kwestia czasu, może na 30-lecie serii, ale tym razem w nowoczesnym wydaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.