Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
9 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

Mają nad czym pracować jeszcze :).

Może właśnie nie podali daty, żeby sprawdzić reakcje po zwiastunie i zdecydować czy dalej pracować czy już wypuszczać do świata. Otoczenie wygląda fajnie, ale ta animacja rzeczywiście sztywniutka.

 

A co do Short Message: jak ktoś mnie atakuje w zwiastunie takimi szybkimi i głośnymi montażami to mój mózg mówi im NIE. Ale to oczywiście tylko zwiastun i chętnie obczaję co tam upichcili. 

Opublikowano

Daymare 1994 będzie miał bardzo mocną konkurencję.

 

A tak na serio, to absolutnie zero zaskoczenia. Danie tej gry do zrobienia ofermom z Bloober Team to od początku była fatalna decyzja. 

Opublikowano

Animacja tego kopniaka xDD Do tego brak widocznych obrażeń i fizyka z dupy. Pistolet to brzmi jakby był na kulki.

Czyli ogólnie mówiąc od tej strony nic się u Blooberów nie zmieniło :reggie:

Opublikowano (edytowane)

Dobra, jeszcze jakby lokacje plus muzyczka spoko, no ale to strzelanie xD Wywijanie dechą czy rurką nawet okej jak te ciosy siadają. Ale drewno w ciul jeśli chodzi o gunplay. I strasznie traci Sajlent bez fixed kamery i to, że wszystko widzimy przed sobą xd


image.thumb.png.b463cfc7959757b7b9867ccd4c7df6b4.png

:leo:

Edytowane przez Szermac
  • This 1
Opublikowano
11 minut temu, Szermac napisał:

Dobra, jeszcze jakby lokacje plus muzyczka spoko, no ale to strzelanie xD Wywijanie dechą czy rurką nawet okej jak te ciosy siadają. Ale drewno w ciul jeśli chodzi o gunplay. I strasznie traci Sajlent bez fixed kamery i to, że wszystko widzimy przed sobą xd


image.thumb.png.b463cfc7959757b7b9867ccd4c7df6b4.png

:leo:

e02e5ffb5f980cd8262cf7f0ae00a4a9_press-x

Opublikowano

To będzie w najlepszym razie doświadczenie jak z oryginału, tylko ponad dwie dekady później(coś jak remake Medievil), czyli ok, ale nie przystające do obecnych czasów. W zasadzie, mogli zrobić symulator chodzenia i trochę uciekanki i jakoś wielkiej krzywdy by nie było, a tak na siłę będą chcieli pokazać, że jednak potrafią.

Opublikowano
Teraz, Lukas_AT napisał:

Moment z pielegniarka mega zonk. Jedynka z PSX wyglada mniej sztucznie. Cos poszlo nie tak. To nie poziom remake’a Residenta 2 czy Dead Space. Oby MGS3 chociaz wynagrodzil.

Pewnych rzeczy nie da się przeskoczyć, dlatego dev tej gry trwa tak długo, mimo tak epickiego materiału źródłowego, widać już, że będzie nacisk na strzelanko i QTE, czyli to, czego ani nie trzeba, ani nie umieją po prostu ogarnąć w jakości, to będzie remake dziwny, może się spodoba większości, ale no jest to duużo za słabo jak na tą legendarną grę. 

Opublikowano

Co poszło źle z tym strzelaniem? Czemu te dźwięki wystrzałów brzmią jakby bronie miały nałożone tłumiki? Blooberzy mają strzelnicę tuż obok swojego biura, więc zorganizowanie dźwięków wystrzałów nie powinno być takie trudne. :reggie:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...