Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

22 minuty temu, bloo napisał:

Trochę xd, że po teaserze pierwsze co, to zapodać action oriented combat trailer, tak bardzo specyficznego tytułu. Niezbyt dobrze to swiadczy o developerskiej pewności siebie za material źródłowy. Trochę jakby bloper bardziej chciał pokazać i odeprzeć zarzuty, że 'widzicie! patrzcie! Umiemy robić walke! I co łyso?', zamiast 'rozumiemy czym jest silent hill, rozumiemy ten fanbejs'

A to jak ten combat wygląda, jak trailer został zmontowany to juz inny rodzaj xd.

Odniosłem identyczne wrażenie, gdyby to zostało inaczej zmontowane, tak jak zaczyna się trailer, czyli spokojne przestawienie kilku klimatycznych lokacji, to odbiór mógłby być inny. Trailer nosi nazwę combat trailer, to dowali pełno strzelania.

Do poprawy strzelnie z broni, nie czuć mocy, jedynie wystrzał z tego karabinu wypada dobrze. Ktoś tu jeszcze wspominał, że postać Jamesa jest zbyd rozjaśniona w stosunku do całego otoczenia, z tym też powinni coś zrobić.

 

Lokacje wyglądają dobrze, zwłaszcza te na zewnątrz robią duże wrażenie poziomem wykonanie. Wiedzą że jeszcze muszą włożyć w to nieco pracy, więc nawet barak przybliżonej daty premiery. Jestem przekonany, że ta gra jednak się uda i fani oryginału będą zadowoleni. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

..np. Zamiast Silent Duty, pokazać wizję ikonicznego motywu, jej interpretację, jej redefinicje. Powolny, budujacy atmosferę trailer, zakończony groteskową walką z pojedynczym przeciwnikiem, zaskakujacą pomysłowością i oryginalnością.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
12 minut temu, messer88 napisał:

Zobaczcie jak wygląda walka melee w Alone in the Dark :) tak więc mistrzowie z KRK wcale nie zrobili takiego drewna. 

Dla ludzi co grają i lubią w horrorki "7/10", jak My to będzie dobre granie, natomiast dla reszty to będą spusty na forum, jakie to słabe. :gayos:

 

Przypominam, że forumowe GOTY AW2 żeby była jasność też combatem nie grzeszyło jednakże. 

Odnośnik do komentarza
5 minut temu, bloo napisał:

..np. Zamiast Silent Duty, pokazać wizję ikonicznego motywu, jej interpretację, jej redefinicje. Powolny, budujacy atmosferę trailer, zakończony groteskową walką z pojedynczym przeciwnikiem, zaskakujacą pomysłowością i oryginalnością.

Trzy razy obejrzałem już ten trailer i no bekowy jednak trochę jest, jak na promowanie takiej gry. Tak jak piszesz, powinni byli skupić się na aspektach budujących atmosferę i na końcu nawet nie koniecznie walka, tylko piski, trzaski, chore odgłosy i coś groteskowo zbliżające się do nas w cieniu. Eh.  

Odnośnik do komentarza

Ja tam w horrorku przeżyje drewno bo jednak to przez większość czasu była nieodłączna część tego gatunku no ale jak już tak się zabierają za ożywienie marki to serio mogliby się trochę bardziej przyłożyć xD Zresztą dalej uważam że to jest c0rwa tak durny pomysł żeby zacząć rimejkowanie od drugiej części ale chinole z konami chyba wiedzą lepiej :wujaszek: miasto na tych scenach wygląda klimatycznie, zagadek chyba też nie popsują więc totalnego crapa raczej nie będzie. Szkoda że dalej bez daty premiery, byłem pewny że w tym roku już rzucą

Odnośnik do komentarza
42 minuty temu, Pupcio napisał:

miasto na tych scenach wygląda klimatycznie, zagadek chyba też nie popsują więc totalnego crapa raczej nie będzie. Szkoda że dalej bez daty premiery, byłem pewny że w tym roku już rzucą

Ty no ale to jakaś ulga że nie będzie totalnego crapa? To jest jebany SH2, wychodzą kosmiczne gry jak Re4R czy Alan Wake 2. Tu nie wystarczy "no nawet klimatycznie, jakoś przeżyję drewienko".

 

Narzekaliśmy że nie pokazywali walki, to mamy teraz xd teraz wirtuozi z Krakowa poczytają forumka i popracują nad animacjami z rok, tylko jakieś dotacje by się przydały bo tak to ciężko, ciężko.

Odnośnik do komentarza

No jest sh2 ale jest to też konami :niki: ta firma przecież od 2015 nie istniała dla graczy, nawet nie wiem czy tam ktoś jeszcze jest kto wie jak się robi gry wideo. Najlepiej jakby oddali swoje marki capcomowi a nie tutaj męczą nas takimi perełkami. Ciekawe jak tam mgs3 sie będzie sprawował  :pawel:

Odnośnik do komentarza

Pamiętam, że Medium miało już momentami vibe serii SH potęgowanie dodatkowo muzyką Yamaokii. Ale to ciągle był walking sim. Śliczny z pomysłem, ale walka była prosta, a jak przyszło co do czego, to wychodziło na jaw, że Bluber robi gry ładne, klimatyczne ale gameplay, to średniaki na PS2. 

Nie ogarniam decyzji Konami. Czemu oni nie oddali tej licencji w ręce Japończyków lub Koreanczyków? 

Moim zdaniem ikoniczne serie jak RE, Tekken czy Dark Souls nie mogą się udać w Europie czy USA. Po prostu trzeba patrzeć na te gry skośnymi oczami i już. 

Najlepszy przykład, to ostatnie Lies of P gdzie pierwszy na  prawde dobry Souls Like powstał w Koreii. 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Stary build, trailer skręcony naprędce przez nieudaczników z Konami pod naciskiem Sony żeby coś pokazać.. idiotyczna decyzja o trailerze nastawionym na combat, skompresowany, zdegradowany dźwięk i grafika. To nie wiem kto ma więcej pecha Konami, czy Bloober, który robi grę dla beznadziejnego wydawcy. Ja bym tam gry nie skreślał..

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Wszystkie Silenty od The Room to było kompletne drewno i porażka, właściwie nikomu się nie podobał ani Homecoming, ani Downpour, tyle, że w tym czasie Capcom też robił chujnie. 

 

Tak już ta dwugodzinna zajawka ze wczoraj daje jakieś nadzieję, że Ci Tajwanczycy ogarną cokolwiek normalnego, przynajmniej pod wzgledem budowania klimatu. 

 

Remake ma szansę, jeżeli walka będzie dodatkiem, jak w oryginale. 

 

Jedynym znakomitym Silentem mógł być Silent Hills, teraz na jakieś rzeczy pokroju AW2 i nagród to bym nie liczył :). 

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza
2 minutes ago, izon said:

Stary build, trailer skręcony naprędce przez nieudaczników z Konami pod naciskiem Sony żeby coś pokazać.. idiotyczna decyzja o trailerze nastawionym na combat, skompresowany, zdegradowany dźwięk i grafika. To nie wiem kto ma więcej pecha Konami, czy Bloober, który robi grę dla beznadziejnego wydawcy. Ja bym tam gry nie skreślał..

Średnio wierze w takie scenario - to nie czasy e3 2006 i prezentacji robionych w paincie. Ale jeśli tak było, to tym bardziej jestem przerażony stanem fachowości tej produkcji.

 

Anyway, jak przyjdzie sie tłumaczyć, to pchana bedzie każda wymówka.

 

Odnośnik do komentarza

Mi się tez podoba to co widziałem. OG drewno straszne. Tutaj tez drewno ale czy będę się o to srał? Nie będę. Liczę na fajne miejscówki, dobre zagadki, super muzę i spokojne eksplorowanie miasteczka. Zdecydowanie nie liczyłem na to będzie to poziom re2remake. Ale sh2 w czasach ps2 tez odstawał od re4 i nie przeszkadzało to w dobrym odbiorze gry. 

  • beka z typa 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
49 minut temu, Hubert249 napisał:

 

Nie ogarniam decyzji Konami. Czemu oni nie oddali tej licencji w ręce Japończyków lub Koreanczyków? 

Moim zdaniem ikoniczne serie jak RE, Tekken czy Dark Souls nie mogą się udać w Europie czy USA. Po prostu trzeba patrzeć na te gry skośnymi oczami i już. 

Najlepszy przykład, to ostatnie Lies of P gdzie pierwszy na  prawde dobry Souls Like powstał w Koreii. 

 

Otóż to, powinni za ten remake odpowiadać Azjaci. Nie wiem, może Bloober to robi za pół darmo to ich wzięli. Konami to się w ogóle zachowuje jak dzieci we mgle ze swoimi IP.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Hubert249 napisał:

Pamiętam, że Medium miało już momentami vibe serii SH potęgowanie dodatkowo muzyką Yamaokii. Ale to ciągle był walking sim. Śliczny z pomysłem, ale walka była prosta, a jak przyszło co do czego, to wychodziło na jaw, że Bluber robi gry ładne, klimatyczne ale gameplay, to średniaki na PS2. 

Nie ogarniam decyzji Konami. Czemu oni nie oddali tej licencji w ręce Japończyków lub Koreanczyków? 

Moim zdaniem ikoniczne serie jak RE, Tekken czy Dark Souls nie mogą się udać w Europie czy USA. Po prostu trzeba patrzeć na te gry skośnymi oczami i już. 

Najlepszy przykład, to ostatnie Lies of P gdzie pierwszy na  prawde dobry Souls Like powstał w Koreii. 

 

Nie no Bloobery wcale nie tak złe, jak widać. Jak tu niektórzy pamiętają w The Medium walkę, której nie było, to jest zajebiście nawet, nowy metapoziom :D

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...