Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
11 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Mniej koślawo technicznie, bez QTE i lepszym strzelaniem. IMO nie pomaga tutaj też perspektywa - Tormented Souls pokazał, że jest na to ssanie.

 No ssanie na 200k kopii, zależy o jakie ssanie chodzi Konami xD. 

Opublikowano
23 minuty temu, Brolin napisał:

Nie no Bloobery wcale nie tak złe, jak widać. Jak tu niektórzy pamiętają w The Medium walkę, której nie było, to jest zajebiście nawet, nowy metapoziom :D

Aj faktycznie w Medium mam calaka, a ten fakt mi umknęł. Byłem pewien, że w drugiej części mamy jakąś lampę i coś do bicia. 

Opublikowano
7 minut temu, Jakim napisał:

Dalej nie wiem jak wg co poniektórych ta walka miala by tutaj wygladać?

 

Qte w 2024 śmierdzi laczkiem i jest to pójście na skróty jeśli chodzi o combat.

 

Dlaczego w ogóle jest tu eksponowane strzelanie na pierwszym planie? 

 

Pierwszy trailer z gameplayu na ps2:

 

 

 

Silent hill 2 mial chory klimat, nikt nie wiedział co to będzie, wyglądał tajemniczo i poniekąd dlatego dobrze sie sprzedał w pierwszym roku.

 

A tutaj jakieś kapiszony, press x to Jason i machanie deską - koniec traileru.

 

Nie ma u blooberow chyba nikogo kto rozumie koncepcje ten calej gry - przyszedł jakiś project manager, dal im robote do zrobienia i klepią jak widać za połowę ceny jaką by normalne światowe studio developerskie krzyknęło.

 

Blubery to polscy hindusi co myślą ze za pół darmo zrobią jak Japończycy w 2001.

Opublikowano
3 minuty temu, KrYcHu_89 napisał:

 No ssanie na 200k kopii, zależy o jakie ssanie chodzi Konami xD. 

 

No wiadomo, że większe. :D Tyle, że samo Konami chyba nie rzuciło jakiś dużych kwot na przywrócenie marki do lat świetności patrząc że wybrali Bloober.

 

Kibicuję chłopakom mimo wszystko, bo jeśli dostarczy klimat i muzyka to jako fan wybaczę to drewno. 

  • Lubię! 1
Opublikowano
2 minuty temu, Hubert249 napisał:

Aj faktycznie w Medium mam calaka, a ten fakt mi umknęł. Byłem pewien, że w drugiej części mamy jakąś lampę i coś do bicia. 

The Medium to był dobry horror, zresztą po latach jego ocenki na Steam, gdzie jak wiadomo nie ma lipy oscylują w granicach 90% i to był ten główny punk zapalny Konami na zakontraktowanie Silenta. W agendzie dostali, że ma być kamera i strzelanie jak w RE, na co też uruchomili projekty unijne i inne rodzaje dofinansowań. Generalnie kasę pompuje w tej projekt Bloober, Konami, Unia i Sony xD. 

Opublikowano (edytowane)

Akurat walka dechą i rurką IMO jest wporzo, czuć, że ta decha bije i uderza w te cielska. Ale to pew, pew, pew i ten shotgun xD
W ogóle przeciwnicy nie wydają tych chorych odgłosów podczas bicia. Mam nadzieję, że zbiorą feedback i poprawią choć trochę.
Chociaż zawsze jest tak, że 'ohoho, ale przecież to jeszcze jest In Development, pozmienia się jeszcze' A chuja, zwykle to co wychodzi jest dokładnie takie samo jak na materiale z in development, albo 10% lepsze co najwyżej xD Już nie wspominając o downgradeach ofkorz.

Edytowane przez Szermac
Opublikowano
8 minut temu, oFi napisał:

 

Qte w 2024 śmierdzi laczkiem i jest to pójście na skróty jeśli chodzi o combat.

 

Dlaczego w ogóle jest tu eksponowane strzelanie na pierwszym planie? 

 

Pierwszy trailer z gameplayu na ps2:

 

 

 

Silent hill 2 mial chory klimat, nikt nie wiedział co to będzie, wyglądał tajemniczo i poniekąd dlatego dobrze sie sprzedał w pierwszym roku.

 

A tutaj jakieś kapiszony, press x to Jason i machanie deską - koniec traileru.

 

Nie ma u blooberow chyba nikogo kto rozumie koncepcje ten calej gry - przyszedł jakiś project manager, dal im robote do zrobienia i klepią jak widać za połowę ceny jaką by normalne światowe studio developerskie krzyknęło.

 

Blubery to polscy hindusi co myślą ze za pół darmo zrobią jak Japończycy w 2001.

Bloobery robią za takie pół darmo jakie dało im Konami;)

Opublikowano

Sprzedaż takich rimejkow pokazuje, że wystarczy niewiele by gierka wyszła na plus. Konami to ma tak wylane w swoje marki, ze koleś ktory robil ten deal z bluberami to pewnie jest trenerem personalnym w klubie fitness Konami a jego zainteresowania to crossfit i karnet do japońskiego Bizariusza.

Opublikowano
9 godzin temu, KrYcHu_89 napisał:

Zakładam, że podobnie będzie z remakie'm MGS, tam developer chyba jeszcze bardziej nieogarnięty, a w MGS gameplay musi stać twardo, inaczej to będzie 0/10. 

6 godzin temu, Pupcio napisał:

Ciekawe jak tam mgs3 sie będzie sprawował  :pawel:

 

O MGSa to raczej nie ma się co bać, bo zaprezentowany gameplay to było tak naprawdę 1:1 z oryginałem - te same animacje, ujęcia kamery, dźwięki, tyle że w super ostrym 4K i z nowymi teksturkami, gęstszą roślinnością i tyle - póki co to wyglądało na kosmetykę, więc jeśli tak samo będzie z cut-scenkami to po prostu dostaniemy MGS3 po raz kolejny.

  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)

No pokazali w tym pierwszym teaserze, na szczęście ma odpowiedni kształt łba, nie filmowy ;)

Jakby za maszkary odpowiada Masahiro. Dużo rzeczy, jak bandaże na manekinach, albo to, że jedna strona piramidy wygląda jak płótno to pomysły, które ostatecznie nie trafiły do oryginału z 2001 roku.

Edytowane przez Szermac
Opublikowano

Ja mimo wszystko wierzę, że będzie dobrze. Miejscówki, potworki, muzyka - to wszystko będzie robić dobry klimat. Tej gry nie powinno się promować takim strzeleckim montażem, bo nie o to w niej głównie chodzi. Ktoś gdzieś się potężnie yebnął z tym zwiastunem.

  • This 1
Opublikowano
9 godzin temu, Szermac napisał:

 

 

Wydaje mi się, że takie rzeczy jak np. dźwięki to można łatwo poprawić, zresztą w tej grze warstwa audio jest ważniejsza niż warstwa graficzna. To co pokazali pod tym względem w trailerze jest nie do przyjęcia. Wygląda jak wyciągniete z generatora narzędzi do UE5. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...