Jukka Sarasti 364 Opublikowano 31 maja Opublikowano 31 maja Tak jak w ogóle w ten projekt nie wierzyłem, tak teraz muszę odszczekać. Co więcej, daje też nadzieję na to, że "własne" gry Bloobera powinny wykonać krok w dobrym kierunku - na Silencie siłą rzeczy musieli się nauczyć bardziej rozbudowanej eksploracji czy systemu walki. Nie twierdzę, że te elementy będą jakieś super w kolejnym ich tytule, ale wreszcie jest szansa na coś, co nie będzie mnie nużyło. 1 Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 31 maja Opublikowano 31 maja Jest szansa na kolejnego mocnego zawodnika w gatunku survival horrorów, SH2 zweryfikuje czy rzeczywiście się do tego nadają czy lepiej, żeby dalej robili swoje symulatory tuptania. Ale jeżeli jednak sprostają wyzwaniu, to fajnie jakby ich kolejna gra była czymś własnym, tylko z podobnym gameplayem. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 31 maja Opublikowano 31 maja 6 minut temu, Josh napisał(a): Jest szansa na kolejnego mocnego zawodnika w gatunku survival horrorów, SH2 zweryfikuje czy rzeczywiście się do tego nadają czy lepiej, żeby dalej robili swoje symulatory tuptania. Ale jeżeli jednak sprostają wyzwaniu, to fajnie jakby ich kolejna gra była czymś własnym, tylko z podobnym gameplayem. Robią już project C i project R, oba to survival horrory. Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 31 maja Opublikowano 31 maja No jak to będzie survivalek z kamerą TPP, walką i grafą chociaż zbliżoną do SH2R, a nie The Medium 2, to elegancko. Jakby mi ktoś powiedział jeszcze parę miesięcy temu, że będę się jarał grami Bimper-Teamu, to kazałbym mu się puknąć w głowę Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 31 maja Opublikowano 31 maja Teraz, Josh napisał(a): No jak to będzie survivalek z kamerą TPP, walką i grafą chociaż zbliżoną do SH2R, a nie The Medium 2, to elegancko. Jakby mi ktoś powiedział jeszcze parę miesięcy temu, że będę się jarał grami Bimper-Teamu, to kazałbym mu się puknąć w głowę Pewnie marketing odpalą niedługo, bo project C to już zaawansowany etap (miał być z Take Two, ale będą sami jednak wydawać) i ma być to nowe IP, drugi projekt to być może jakiś sequel. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 31 maja Opublikowano 31 maja To z 29 maja 2024 Projekt C własne IP. Tutaj nic o projekcie R, ale to jest w ramach tego 2nd party, Skybound Studio - z nimi robią projekt R i są związani mocno z serią Walking Dead, więc stawiałbym na coś z tego IP. Plany więc mają duże i wciąż są to tylko i wyłącznie gry z jednego gatunku. Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 31 maja Opublikowano 31 maja Właśnie obejrzałem ten gameplay tak jak pan Jezusek nakazał, czyli za oknem noc, oled, rozdzielczość 1440p i gdyby ta gra wyszła dziś, to jest to top 3 na PS5 pod względem oprawy. Jeżeli ktoś pisze, że jest średnio, to nie wiem, chyba okulista. Blabery odwalili kawał niesamowitej roboty PS. Chyba daruję sobie granie na słuchawkach, idź pan w choj. 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 31 maja Opublikowano 31 maja Teraz, YETI napisał(a): Właśnie obejrzałem ten gameplay tak jak pan Jezusek nakazał, czyli za oknem noc, oled, rozdzielczość 1440p i gdyby ta gra wyszła dziś, to jest to top 3 na PS5 pod względem oprawy. Jeżeli ktoś pisze, że jest średnio, to nie wiem, chyba okulista. Blabery odwalili kawał niesamowitej roboty Godzinę temu, krzysiek923 napisał(a): https://www.fanatical.com/pl/game/silent-hill-2?aff_track=CJ&CJEVENT=b11840db1f8111ef835580a70a18ba72&cj_pid=7770860&cj_aid=13212017 promka dla kolegów pececiarzy Prawie 100 zł taniej i większość to sam przelicznik, no cóż, btw trzeba czekać, jestem pewien, że przed premierą odkręcą te oficjalne ceny, jak nie to kluczyk też spoko opcja... (100 zł na delux) Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 31 maja Opublikowano 31 maja (edytowane) 13 minut temu, YETI napisał(a): Właśnie obejrzałem ten gameplay tak jak pan Jezusek nakazał, czyli za oknem noc, oled, rozdzielczość 1440p i gdyby ta gra wyszła dziś, to jest to top 3 na PS5 pod względem oprawy. Jeżeli ktoś pisze, że jest średnio, to nie wiem, chyba okulista. Blabery odwalili kawał niesamowitej roboty Niektóre animacje zalatują amatorszczyzną (spójrzcie jak James z Marią wbiegają po schodach), ale miasto wygląda świetnie. Te odbicia w kałużach, liście falujące na wietrze, masa detali, oświetlenie, gęściutka mgła. Ludzi popierdoliło do reszty skoro uważają, że to wygląda źle. Do października mają jeszcze czas, żeby wyleczyć Angelę z tych użądleń po pszczołach, postawić na nogi jej mimikę i będzie cycuś-glancuś. Edytowane 31 maja przez Josh Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 31 maja Opublikowano 31 maja Fakt, przy animacjach mogliby jeszcze trochę popracować, ale graficznie dowieźli bez żadnych zastrzeżeń. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 31 maja Opublikowano 31 maja 2 minuty temu, YETI napisał(a): Fakt, przy animacjach mogliby jeszcze trochę popracować, ale graficznie dowieźli bez żadnych zastrzeżeń. a 10 lat temu zaczynali tak xD Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 31 maja Opublikowano 31 maja 6 godzin temu, Szermac napisał(a): Nitka jest w trakcie, polecom O qrde typ już ponad 100 postów z analizą, zaczął 7h temu i ciągle leci xD. Cytuj
Pupcio 18 452 Opublikowano 31 maja Opublikowano 31 maja Musi szybko zakopać twitty o residencie bo chuya się sprawdzi z jego przecieków Cytuj
Szermac 2 747 Opublikowano 31 maja Opublikowano 31 maja 7 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a): O qrde typ już ponad 100 postów z analizą, zaczął 7h temu i ciągle leci xD. Jak zobaczyłem motyw z odbiciem Jamesa w szybie auta jak ją rozbija i zbiera potkę, to już przestałem przeglądać. Chce sam te smaczki wszystkie wszamać Chociaż fakt, faktem kilka nieoczywistych rzeczy zauważyłem podczas tego gameplayu już. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 31 maja Opublikowano 31 maja 7 minut temu, Szermac napisał(a): Jak zobaczyłem motyw z odbiciem Jamesa w szybie auta jak ją rozbija i zbiera potkę, to już przestałem przeglądać. Chce sam te smaczki wszystkie wszamać Chociaż fakt, faktem kilka nieoczywistych rzeczy zauważyłem podczas tego gameplayu już. Przejrzałem kilka, trzeba przyznać, że ma materiałów od cholery, te zestawienia z pierwszymi leakami złote i widać, jak długą drogę gra przeszła od tej pierwszej fazy, co wyciekła z 5 września 2022. Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 31 maja Opublikowano 31 maja Hmm, postacie wyglądają trochę inaczej niż w grze i nie wiem co tam robi ten żul obok Jamesa. Oby Gans czegoś nie przekombinował z fabułą. Ale Otherworld prezentuje się kozacko. Cytuj
Nyu 773 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca 8 godzin temu, Josh napisał(a): Hmm, postacie wyglądają trochę inaczej niż w grze i nie wiem co tam robi ten żul obok Jamesa. Oby Gans czegoś nie przekombinował z fabułą. Ale Otherworld prezentuje się kozacko. Wygląda tandetnie. 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca 9 godzin temu, Josh napisał(a): Hmm, postacie wyglądają trochę inaczej niż w grze i nie wiem co tam robi ten żul obok Jamesa. Oby Gans czegoś nie przekombinował z fabułą. Ale Otherworld prezentuje się kozacko. Nie jest źle, ale James trochę żulerska stylówa fakt :). I drzwi od kibla ze złej strony . Ganz jest dobry w te klocki, da radę. Revelation nie robiona z jego udziałem to przy jedynce była straszna szmira. A ten żul obok to ciul Wie kto to? Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca Pewnie zrobią tak jak w jedynce, że miasto nie będzie do końca opustoszałe, tylko będą się po nim kręcić te ciule z sekty. Z jednej strony jest to jakiś sposób, żeby spiąć story SH2 z jedynką i trójką, z drugiej może to trochę popsuć klimat izolacji i kolidować z głównym zamysłem fabularnym. James - pomijając innych ludzi, którzy trafili do SH z podobnego powodu oraz Laury będącej powiązaną z Marią w grze - nie trafiał na nikogo, wędrówka przez miasto to było jego unikatowe doświadczenie, więc nie wiem czy to dobry pomysł, żeby ładować tu jakieś zbędne NPCe. Cytuj
iluck85 2 925 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca Wygląda spoko, ale cena wyjechała trochę. Cytuj
Szermac 2 747 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca Jeśli chodzi o jakieś zmiany, to zegar w Woodside nie ma wskazówek. Wygląda, że oprócz rozkminy napisu na ścianie, dojdzie też znalezienie wskazówek zegara. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca 1 godzinę temu, Josh napisał(a): Pewnie zrobią tak jak w jedynce, że miasto nie będzie do końca opustoszałe, tylko będą się po nim kręcić te ciule z sekty. Z jednej strony jest to jakiś sposób, żeby spiąć story SH2 z jedynką i trójką, z drugiej może to trochę popsuć klimat izolacji i kolidować z głównym zamysłem fabularnym. James - pomijając innych ludzi, którzy trafili do SH z podobnego powodu oraz Laury będącej powiązaną z Marią w grze - nie trafiał na nikogo, wędrówka przez miasto to było jego unikatowe doświadczenie, więc nie wiem czy to dobry pomysł, żeby ładować tu jakieś zbędne NPCe. Fakt, tam sporo w jedynce tego sekciarstwa było, tutaj pewnie podobnie. Tutaj jednak bym żula usunął, ale no cóż, taka wizja :). Nie ma jeszcze dat kinowych, ciekawe czy to zepną dokladnie z październikiem na grę i film, marketingowo byłoby optimum :). Teraz, Szermac napisał(a): Jeśli chodzi o jakieś zmiany, to zegar w Woodside nie ma wskazówek. Wygląda, że oprócz rozkminy napisu na ścianie, dojdzie też znalezienie wskazówek zegara. Zagadki mają zostać rozbudowane, takie małe rzeczy, ale dla nas, co ogrywali oryginał milutko :). Cytuj
Szermac 2 747 Opublikowano 1 czerwca Opublikowano 1 czerwca https://img.konami.com/games/silenthill/2r/s/media/beginner_02.mp4 Tu widać całkowicie nową Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.