Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To jak twórca wymyśli potwory, które w zamierzeniu miały straszyć, a w praktyce śmieszą, to kogo to będzie wina? Nadinterpretacja, to jest jak wyciągasz daleko idące wnioski z jakichś ledwie strzępków. Nie ma, co zwalać na grafikę, bo nawet jeśli nie takie było jego zamierzenie, to koń jaki jest, każdy widzi. Zresztą nie wiadomo, czy to nie jest tylko jego zdanie, bo każdy z nich(twórców) - co pokazuje ten wklejony fragment - mógł sobie o tym myśleć inaczej(zupełnie jak gracze).

 

Opublikowano

Odniosę do wpisów dot. zapowiedzi. 

 

Silent Hill 2 mechanicznie nie było grą złożoną. Rewizja Bloobera to potwierdza, choć i tak wiele usprawnia. By zatrzymać nas przy tej opowieści więcej niż raz autorzy musieli rozwarstwić schematy. Typów mięcha do tłuczenia deską/łomem/kijem nigdy nie było wiele. Każdy rodzaj manifestuje zdołowane sumienie James'a. Spodziewałem się większej ilości ubijania wszystko co nie rusza się jak człek. Bo jak inaczej zadbać o regrywalność, gdy gra miałaby opierać się wyłącznie na błąkaniu we mgle? 

Opublikowano

Powiedziałbym, że wracamy tu do wątów, które miałem 75 stron temu. Nie wiem sam, jak najlepiej zrobić remake Silent Hilla 2, czy się da. Osobiście nadal uważam, że "typowy Bluber" brzmiał dla mnie lepiej - wierniej temu jakie uczucie ma wywoływać SH2, niż dodawanie do tego nawalanki. Niejeden współczesny horror tak wygląda. Nie bez powodu wykształciło się tak mocno coś, co nazywam gatunkiem spierdalanki - kiedyś się o tym wspominało, przy Amnesii czy Outlaście (i w 2009 przy brytyjskim Silent Hillu na Wii!), wielkie wiralne sukcesy klasy Z odnosiły Slenderman czy Freddy, dziś to dotyczy tak wielu horrorów że nawet się zdaniem o tym nie mówi bo to oczywiste.

 

Ale jest też kwestia wiadoma: najciekawsze treścią gry zazwyczaj mają niski budżet, bo im wyższy budżet, tym wyższa zakładana sprzedaż, a tylko niektóre rzeczy sprzedają się w milionach. Głównie jakiegoś typu nawalanka. Żeby gra miała aż tak pięknie zrobioną mordę Sunderlanda i tak piękną mgłę, pewnie musi mieć jakąś nawalankę.

 

Jak te dwa fakty połączyć, to nie wiem, może to była najlepsza opcja. Ale mam wrażenie, że będzie mieć swoje wady.

Opublikowano
6 minut temu, Shen napisał(a):

a embargo na recki kiedy spada, bo gier od blubera nie kupuje się w ciemno.

Jakiś Włoch pisał, że 4.10 o 9:00 czasu polskiego, ale to niepotwierdzone. 

  • Plusik 1
Opublikowano
Godzinę temu, Szermac napisał(a):

No nie wiem, na wszystkie endingi i platynke i jeszcze miliony godzin na speedruny xD

 

Właśnie dlatego dobrze postąpili opracowując rozgrywkę w stylu RE2: R. Aż chce się grać drugi i trzeci raz. The Medium skończyłem aż raz. Drugi raz mi się nie chciało. Jest to klimatyczne, ale za mało się tam dzieje. Gra zmienia się pod koniec w serię escape room'ów. 

Opublikowano

Takie gry rozkręcają się dopiero po pierwszym przejściu, kiedy już mniej więcej wiesz co i jak, znasz rozwiązania łamigłówek, potrafisz robić slalomy między przeciwnikami, ammo i apteczek zbierasz tylko tyle, żeby na bossów starczyło i próbujesz wycisnąć jak najlepszą ocenę z początkowych 10 godzin potrzebnych na ukończenie gry schodząc do niecałych dwóch. Jedna z bardziej satysfakcjonujących rzeczy w giereczkowie :pepegasm:

  • This 1
Opublikowano
Just now, Josh said:

Takie gry rozkręcają się dopiero po pierwszym przejściu, kiedy już mniej więcej wiesz co i jak, znasz rozwiązania łamigłówek, potrafisz robić slalomy między przeciwnikami, ammo i apteczek zbierasz tylko tyle, żeby na bossów starczyło i próbujesz wycisnąć jak najlepszą ocenę z początkowych 10 godzin potrzebnych na ukończenie gry schodząc do niecałych dwóch. Jedna z bardziej satysfakcjonujących rzeczy w giereczkowie :pepegasm:

Mój ostatni tydzień to ogrywanie wszystkich scenariuszy z RE2 w wersji Gamecube i już trochę rzyg, ale najszybciej zrobiłem w 1:40 chociaż mój rekord z lat młodości to Leon A w 1:18.

  • Lubię! 1
Opublikowano

spacer.png

 

 

Mój max z japońskiej wersji, chociaż to i tak żal.pl w porównaniu do prosów schodzących poniżej 50 min. Nie ukrywam, że liczę na jakąś forumkową rywalizację w SH2 jak już się każdy nauczy w niego grać :boomer:

  • Plusik 1
  • This 1
Opublikowano
2 godziny temu, Josh napisał(a):

liczę na jakąś forumkową rywalizację w SH2 jak już się każdy nauczy w niego grać :boomer:

Masz to jak w banku :cool: Szlag wi jedynie czy będzie jakiś ranking, bo chyba nie było nigdzie potwierdzane. Najwyżej pobiega się z IGT na sejwie :D

 

Z tego co widzę to na twiterze zaczynają pojawiać się już jakieś fragmenty gry, których nie było w previewsach czy innych promocyjnych materiałach. Trza zacząć uważać :problem:

  • Lubię! 1
Opublikowano

Reddit SH oszalał, ponoć to 6h streamu wygląda obłędnie, a Bloober Team jest wychwalane pod niebiosa za przywrócenie marki w dobrym stylu. Jedyne zastrzeżenia to, oczywiście, animacje, które nie są pierwszoligowe. Osobiście obejrzałem tylko trailery i ten 1 gameplay 15-minutowy z początku, wystarczającym spoilerem jest znajomość oryginału.

 

Oby do 06.10!

 

Wstydzę się wspierania tych praktyk prelaunchu za dodatkową opłatą, ale... no nie wytrzymam, idealnie wypada na noc i niedzielę, a w dodatku chcę rzucić pieniędzmi w Silenta, żeby więcej go było. 

  • Plusik 1
  • Lubię! 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...