Skocz do zawartości

Silent Hill 2 Remake


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Ja pierdolę, ktoś tu jest atuentycznie zdziwiony, że ludzie nie mieli do końca pewności czy developer który przez ponad dekadę lawirował okół 70 na MC przy każdej grze udzwignie SIlenta 2. Jeszcze chłopy piszą jakby przygotowany na potrzebny SoP pokaz ze starego buildu nie wyglądał koślawo na tyle aby te obawy napędzać.

 

Surrelistyczne :rotfl: 

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Bzduras napisał(a):

Kolejny materiał, teraz chyba trochę bardziej interesujący: porównanie Quality kontra Performance.

 

 

Trzeba czekać na info, jak to będzie wyglądać na PRO, ogólnie to taki tytuł, że chciałbym zagrać w najwyższej możliwej jakości ale 30 fpsow jest dla mnie mało zjadliwe ( zawsze gram w trybie performance).

Odnośnik do komentarza

Pewnie Quality + 60 klatek, może jakieś efekty lepsze. Najbardziej zdziwiło mnie, że performance ma mniej mgły od quality, ale pewnie taki efekt żre dużo mocy (zwłaszcza jeśli mgła jest wolumetryczna) i musiał polecieć trochę pod nóż.

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Bzduras napisał(a):

Kolejny materiał, teraz chyba trochę bardziej interesujący: porównanie Quality kontra Performance.

 

16 minut temu, Bzduras napisał(a):

Najbardziej zdziwiło mnie, że performance ma mniej mgły od quality, ale pewnie taki efekt żre dużo mocy (zwłaszcza jeśli mgła jest wolumetryczna) i musiał polecieć trochę pod nóż.


No właśnie ta mgła to tylko w tym jednym miejscu, co jest porównanie (alejka) bo później na każdym innym zestawieniu to wygląda, że jest jej dokładnie tyle samo.
Najgorzej ucierpiała rozdzielczość (to jeszcze bym przeżył) i oświetlenie - każde źródło światła, padające z jakiegoś okna świetnie wygląda w Quality i praktycznie nie istnieje w Performance - ciekaw jestem ile jest takich miejsc i czy dla tej ilości warto męczyć się w 30fps.
The Callisto Protocol na każdym porównaniu wyglądało gorzej w Performance, więc przemęczyłem się w Quality, ale tutaj jakiegoś gamechangera nie widzę (za wyjątkiem tego oświetlenia właśnie).

 

Odnośnik do komentarza
40 minut temu, Bzduras napisał(a):

Pewnie Quality + 60 klatek, może jakieś efekty lepsze.

 

Raczej niemożliwe, bo to +100% wydajności, a z rozdzielczości nie zejdą, bo w quality już jest w 1440p. Raczej do performance dadzą PSSR, żeby bazowe 1080p lepiej wyglądało + coś podciągną ustawienia, żeby były bliżej tych z quality.

Odnośnik do komentarza

Trzeba przyznać, że Bloober całkiem sporo wycisnął z konsoli podstawowej. 

 

Zresztą zanim na konsolach dojdziecie do ostatniego endingu, to już będzie na świni grane:). 

 

Widziałem, że jeden z mniej znanych polskich portali zrobił kiepską analizę wersji PC, niestety nie napisali nawet czy jest wsparcie ultrawide.

 

W minusach napisali, że gra wyciska siódme poty z karty graficznej, a Ray Tracing jest mało widoczny. 

 

No to teraz czekajmy na analizy poważnych ludzi z DF, przynajmniej do niedzielnego poranka :). Dobranoc. 

Odnośnik do komentarza

Dopiero teraz obejrzałem filmik, w performance spadki są do 40 fps, więc pewnie wersja na PRO będzie miała zastąpiony upscaller i jak dobrze pójdzie stałe 60 fps, bo podciągnąć 40 do 60 to już 50% więcej mocy, a samo Sony podawało, że to będzie koło 40%, więc raczej o podciągnięciu ustawień do quality można zapomnieć.

No i to nie jest 1080p tylko dynamic 1080p.

Edytowane przez tjery
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...